Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайските медии публикуваха материали за възможностите на руските РЕБ-комплекси · ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМКИ: СТРОЕЖЪТ НА НОВОТО ПРИСТАНИЩЕ В КРАЙМОРИЕ Е В ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН ЕТАП! · В близко бъдеще перуанският флот ще получи първия самолет за радиоелектронно разузнаване Fokker- 50 · Съединените щати предадоха два контрабатарейни радара AN / TPQ-36 на Украйна · Одобрено е еврофинансирането за възстановяването на синагогата във Видин · Русия разширява военното присъствие и предприема офанзива. Дания я чака с бойни самолети ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Thu 23 May 2019, 07:08
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Състоянието на ВВС днес
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 1 [11 Posts]  
Author Message
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Thu 21 Nov 2013, 15:17    Post subject:  Състоянието на ВВС днес  

Днес в МО заместник-министърът на отбраната Неджми Али представи справка за ремонтите и състоянието на техниката във ВВС

1. Осигуряване на летателната годност на МиГ-29 – има сключено през 2011 г. рамково споразумение и 3 конкретни договора:
– договор за резервни части и ремонт на 8 агрегата особено важни за самолетите;
– Ремонт на 8 броя двигатели и доставка на пиросредства за катапултните седалки. С това ще се осигури експлоатацията на до 4 самолета МиГ-29
– Удължаване на ресурса с 50 часа на 10 двигателя в зависимост от тяхното техническо състояние и така ще се осигури експлоатацията на до 5 самолета МиГ-29.
– В момента се съгласува договора за удължаване на ресурса на още 10 двигателя за осигуряване на експлоатацията на още до 5 самолета. Така сме се постарали да осигурим летателната годност и експлоатацията на до 15 самолета МиГ-29, колкото е и състава на ескадрилата.

2. Осигуряване на летателната годност на вертолети AS532AL Cougar – има подписано вече рамково споразумение, като в резултат на този догово се предвижда да се възстанови летателната годност на 1 вертолет (бел. ред. борд 704), а до края на февруари на 2014 г. на още един вертолет (бел. ред. борд 706). Подписано е рамково споразумение за интегрираната логистична поддръжка на вертолетите AS532AL Cougar, като и рамково споразумение за двигателите им Makila. Конкретните договори ще бъдат подписани в зависимост от конкретните нужди и при осигуряване на бюджетни средства.

3. Вертолети AS565MB Panther - в момента се изготвят техническите спецификации и ще стартира процедура за рамково споразумение през 2014 г.

4. Самолети C-27J Spartan – два самолета са в експлоатация, има рамково споразумение за поддръжката им до 16 декември 2016 г.

5. Възстановяване на летателната годност на вертолети Bell 206 – има сключено рамково споразумение и се на етап съгласуване 2 конкретни договора за инспекции на 2 бр. двигатели и за ремонт на 2 двигателя. Надеждата е 4 вертолета да са експлоатация. Има и една течаща процедура за доставка на резервни части за вертолетите Bell ,като утре (бел. ред. 22 ноември 2013 г.) е крайния срок за предаване на офертите.

6. Самолети Pilatus PC-9M и PC-12 – има подписано рамково споразумение за интегрирана логистична поддръжка, което трябвада се подпише до края на ноември 2013 г. То трябва да осигури поддръжака на тези типове самолети. В момента в експлоатация има 3 РС-9М и един РС-12.

7. Възстановяване на вертолети Ми-24 – избран е изпълнител – ТЕРЕМ ЕАД. Предстои сключване на рамково споразумение за период от 4 години за възстановяване на летателната годност на 6 броя Ми-24.

8. Вертолети Ми-17 – подготвена е процедурата и в началото на 2014 г. тя ще стартира за поддръжакат на 4 броя Ми-17.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9823
Location: София

PostPosted: Thu 21 Nov 2013, 17:31    Post subject:  

Специално за МиГ-29 ме притеснява голямата бройка на договорчетата - за това болтче един договор, за онези три гайки друг договор, за шестограмите - трети договор. Не е ли по-оптимизационно, демек по-евтинджос, да се обедини сървиса в един цялостен пакет? Или да не споменавам откатите, които ще получат шефчетата в администрацията.

За числата - 10 двигателя за 5 самолета за 100 летателни часа общо... не ми се говори. Направо да закриват ВВС и да се приключва. И без туй ВМС не съществува от над 20 години.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
bobsen

Joined: 23 Jul 2010
Posts: 437

PostPosted: Thu 21 Nov 2013, 20:16    Post subject:  

А модернизацията на 29 ката ще я бъде ли?
Третия Спартан още ли не лети въпреки скъпия договор за подрържка там.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
нов гост

Joined: 23 Aug 2013
Posts: 98

PostPosted: Fri 22 Nov 2013, 09:07    Post subject:  

Бобсен, като гледам как са си направили разчетите, няма да я бъде. Никъде не са обявени преговори за пакетна програма, нито някой се замисля, че с малките "договори" на парче, самите машини стават все по -опасни за летене. Зам. министърът Али го кара наистина "блажно" - 6 Ми-24 за 4 години... без срокове, без цени, без насрещни ангажименти.. За 50-те часа на двигателите въобще не искам да говоря
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27531
Location: София

PostPosted: Fri 22 Nov 2013, 18:52    Post subject:  

Cool Cool Cool

МО ще харчи за друго милионите за МиГ-29

Панайот Ангарев

Военното министерство засега "замразява" проекта за модернизация на изтребителите МиГ-29, въпреки че кабинетът му отпусна допълнително 30 млн. лв. Това стана ясно вчера от отговор на военния министър Ангел Найденов на въпрос защо не е обявена обществената поръчка за избор на изпълнител на проекта. Модернизацията на руските самолети се налага, за да се освободят честоти за железопътния транспорт. Военните сега ползват честоти, които се използват и от GSM операторите.

Общо 150 млн. лв. ще струва модернизацията на МиГ-29. Част от тях бяха отпуснатите 30 млн. лв. "В постановлението на МС е записано "за освобождаване за честоти", каза Найденов в опит да обясни защо няма да се провежда конкурс за модернизацията на изтребители. Засега не е ясно за какво ще се изразходват парите. МО направи непредвидени разходи, като миналия месец раздаде бонуси в армията, които варират от 250 до 1100 лв. Възможно е част от 30-те милиона да бъдат изразходвани именно за допълнителното възнаграждение.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
нов гост

Joined: 23 Aug 2013
Posts: 98

PostPosted: Sun 24 Nov 2013, 13:12    Post subject:  

Да почакаме до февруари...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
herez

Joined: 24 Jan 2012
Posts: 29
Location: София

PostPosted: Thu 28 Nov 2013, 21:40    Post subject:  

Е то Преславaaaaa-aaa ни уведомява, че до 3-години няма да имаме пилоти и със сигурност е прав
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
RED

Joined: 13 Sep 2005
Posts: 188

PostPosted: Sun 11 May 2014, 13:59    Post subject: "Палеативни грижи"  

В медицината има такова понятие. Става дума за летално болни паиенти, които трябва да бъдат обгрижвани в последните си дни. тях не ги мъчат с медицински интервенции, които вече са безсмислени.
И с т. нар. ВВС е така. Не е въпрос на емоция, на диагноза.
Back to top
View user's profile Send private message 
bobsen

Joined: 23 Jul 2010
Posts: 437

PostPosted: Thu 04 Sep 2014, 21:01    Post subject:  

Като гледам бюджета колко е цъфнал определено пари за ввс няма да има.
Така,че можем да прогнозираме края на изтребителната авиация нейде по това време след 4,5години.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5028

PostPosted: Thu 04 Sep 2014, 21:49    Post subject:  

...
Last edited by Super Flanker on Sat 16 May 2015, 17:29; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
bobsen

Joined: 23 Jul 2010
Posts: 437

PostPosted: Sat 06 Sep 2014, 19:23    Post subject:  

Сегашния началник в действие.
Mig29
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 1 [11 Posts]  
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0564s ][ Queries: 12 (0.0048s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker