Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Експлозия до 20 Kt е регистрирана в Южнокитайско море · Полски медии: С-400 няма да може да порази нашите самолети поради... кривината на Земята · Бундесверът си поръча партида израелски ПТРК Spike-LR и ракети за тях · На този ден през 1952 г. бе изстреляна първата крилата ракета в света · Когато разкриването на престъпление се третира като престъпление · САМО ЗА МЪЖЕ : И САМО ЕДНА МИНУТА И ЕДНА СЕКУНДА ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 21 Ное 2019, 23:29
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Състоянието на ВВС днес
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [11 Мнения]  
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 21 Ное 2013, 15:17    Заглавие:  Състоянието на ВВС днес  

Днес в МО заместник-министърът на отбраната Неджми Али представи справка за ремонтите и състоянието на техниката във ВВС

1. Осигуряване на летателната годност на МиГ-29 – има сключено през 2011 г. рамково споразумение и 3 конкретни договора:
– договор за резервни части и ремонт на 8 агрегата особено важни за самолетите;
– Ремонт на 8 броя двигатели и доставка на пиросредства за катапултните седалки. С това ще се осигури експлоатацията на до 4 самолета МиГ-29
– Удължаване на ресурса с 50 часа на 10 двигателя в зависимост от тяхното техническо състояние и така ще се осигури експлоатацията на до 5 самолета МиГ-29.
– В момента се съгласува договора за удължаване на ресурса на още 10 двигателя за осигуряване на експлоатацията на още до 5 самолета. Така сме се постарали да осигурим летателната годност и експлоатацията на до 15 самолета МиГ-29, колкото е и състава на ескадрилата.

2. Осигуряване на летателната годност на вертолети AS532AL Cougar – има подписано вече рамково споразумение, като в резултат на този догово се предвижда да се възстанови летателната годност на 1 вертолет (бел. ред. борд 704), а до края на февруари на 2014 г. на още един вертолет (бел. ред. борд 706). Подписано е рамково споразумение за интегрираната логистична поддръжка на вертолетите AS532AL Cougar, като и рамково споразумение за двигателите им Makila. Конкретните договори ще бъдат подписани в зависимост от конкретните нужди и при осигуряване на бюджетни средства.

3. Вертолети AS565MB Panther - в момента се изготвят техническите спецификации и ще стартира процедура за рамково споразумение през 2014 г.

4. Самолети C-27J Spartan – два самолета са в експлоатация, има рамково споразумение за поддръжката им до 16 декември 2016 г.

5. Възстановяване на летателната годност на вертолети Bell 206 – има сключено рамково споразумение и се на етап съгласуване 2 конкретни договора за инспекции на 2 бр. двигатели и за ремонт на 2 двигателя. Надеждата е 4 вертолета да са експлоатация. Има и една течаща процедура за доставка на резервни части за вертолетите Bell ,като утре (бел. ред. 22 ноември 2013 г.) е крайния срок за предаване на офертите.

6. Самолети Pilatus PC-9M и PC-12 – има подписано рамково споразумение за интегрирана логистична поддръжка, което трябвада се подпише до края на ноември 2013 г. То трябва да осигури поддръжака на тези типове самолети. В момента в експлоатация има 3 РС-9М и един РС-12.

7. Възстановяване на вертолети Ми-24 – избран е изпълнител – ТЕРЕМ ЕАД. Предстои сключване на рамково споразумение за период от 4 години за възстановяване на летателната годност на 6 броя Ми-24.

8. Вертолети Ми-17 – подготвена е процедурата и в началото на 2014 г. тя ще стартира за поддръжакат на 4 броя Ми-17.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10281
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 21 Ное 2013, 17:31    Заглавие:  

Специално за МиГ-29 ме притеснява голямата бройка на договорчетата - за това болтче един договор, за онези три гайки друг договор, за шестограмите - трети договор. Не е ли по-оптимизационно, демек по-евтинджос, да се обедини сървиса в един цялостен пакет? Или да не споменавам откатите, които ще получат шефчетата в администрацията.

За числата - 10 двигателя за 5 самолета за 100 летателни часа общо... не ми се говори. Направо да закриват ВВС и да се приключва. И без туй ВМС не съществува от над 20 години.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
bobsen

Регистриран на: 23 Юли 2010
Мнения: 437

МнениеПуснато на: Чет 21 Ное 2013, 20:16    Заглавие:  

А модернизацията на 29 ката ще я бъде ли?
Третия Спартан още ли не лети въпреки скъпия договор за подрържка там.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
нов гост

Регистриран на: 23 Авг 2013
Мнения: 98

МнениеПуснато на: Пет 22 Ное 2013, 09:07    Заглавие:  

Бобсен, като гледам как са си направили разчетите, няма да я бъде. Никъде не са обявени преговори за пакетна програма, нито някой се замисля, че с малките "договори" на парче, самите машини стават все по -опасни за летене. Зам. министърът Али го кара наистина "блажно" - 6 Ми-24 за 4 години... без срокове, без цени, без насрещни ангажименти.. За 50-те часа на двигателите въобще не искам да говоря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 22 Ное 2013, 18:52    Заглавие:  

Cool Cool Cool

МО ще харчи за друго милионите за МиГ-29

Панайот Ангарев

Военното министерство засега "замразява" проекта за модернизация на изтребителите МиГ-29, въпреки че кабинетът му отпусна допълнително 30 млн. лв. Това стана ясно вчера от отговор на военния министър Ангел Найденов на въпрос защо не е обявена обществената поръчка за избор на изпълнител на проекта. Модернизацията на руските самолети се налага, за да се освободят честоти за железопътния транспорт. Военните сега ползват честоти, които се използват и от GSM операторите.

Общо 150 млн. лв. ще струва модернизацията на МиГ-29. Част от тях бяха отпуснатите 30 млн. лв. "В постановлението на МС е записано "за освобождаване за честоти", каза Найденов в опит да обясни защо няма да се провежда конкурс за модернизацията на изтребители. Засега не е ясно за какво ще се изразходват парите. МО направи непредвидени разходи, като миналия месец раздаде бонуси в армията, които варират от 250 до 1100 лв. Възможно е част от 30-те милиона да бъдат изразходвани именно за допълнителното възнаграждение.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
нов гост

Регистриран на: 23 Авг 2013
Мнения: 98

МнениеПуснато на: Нед 24 Ное 2013, 13:12    Заглавие:  

Да почакаме до февруари...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
herez

Регистриран на: 24 Яну 2012
Мнения: 29
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 28 Ное 2013, 21:40    Заглавие:  

Е то Преславaaaaa-aaa ни уведомява, че до 3-години няма да имаме пилоти и със сигурност е прав
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
RED

Регистриран на: 13 Сеп 2005
Мнения: 188

МнениеПуснато на: Нед 11 Май 2014, 13:59    Заглавие: "Палеативни грижи"  

В медицината има такова понятие. Става дума за летално болни паиенти, които трябва да бъдат обгрижвани в последните си дни. тях не ги мъчат с медицински интервенции, които вече са безсмислени.
И с т. нар. ВВС е така. Не е въпрос на емоция, на диагноза.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bobsen

Регистриран на: 23 Юли 2010
Мнения: 437

МнениеПуснато на: Чет 04 Сеп 2014, 21:01    Заглавие:  

Като гледам бюджета колко е цъфнал определено пари за ввс няма да има.
Така,че можем да прогнозираме края на изтребителната авиация нейде по това време след 4,5години.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5570

МнениеПуснато на: Чет 04 Сеп 2014, 21:49    Заглавие:  

...
Последната промяна е направена от Super Flanker на Съб 16 Май 2015, 17:29; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
bobsen

Регистриран на: 23 Юли 2010
Мнения: 437

МнениеПуснато на: Съб 06 Сеп 2014, 19:23    Заглавие:  

Сегашния началник в действие.
Mig29
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [11 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0811s ][ Queries: 12 (0.0047s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker