Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Белите братя посрещнаха Слънчевата нова година край Бъбрека за 90-и път (Снимки) · Ема Хопкинс: Искаме българите да останат във Великобритания · Швейцарски изтребители ескортираха самолета на делегацията на Путин · Борис Джонсън моли Германия за компромис · Путин: Няма повишена радиация · ПАН.БГ: Да пострим хладилници на полюсите... ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 20 Авг 2019, 07:02
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Загадъчно изчезналият Boeing 777
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб 08 Мар 2014, 09:44    Заглавие:  Загадъчно изчезналият Boeing 777  

Confirmed - CRASHED


9:02PM: Vietnamese Navy Admiral Ngo Van Phat confirms MH370 has crashed into the Gulf of Thailand 153 miles off of Thu Cho Island.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб 08 Мар 2014, 10:05    Заглавие:  

http://www.smh.com.au/world/australians-among-239-people-feared-dead-after-malaysia-airlines-plane-goes-missing-20140308-hvgnx.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
furuno

Регистриран на: 13 Дек 2009
Мнения: 376

МнениеПуснато на: Съб 08 Мар 2014, 15:02    Заглавие:  

http://www.vesti.bg/sviat/azia/boing-s-239-dushi-na-borda-se-razbi-kraj-vietnam-6006991

Самолет "Боинг 777-200" на малайзийските авиолинии с 227 пътници и 12-членен екипаж се разби в морето на 153 мили от виетнамския остров Тхо Чу днес, съобщиха виетнамски медии, като се позовават на офицер от военноморските сили, предаде Ройтерс.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 09 Мар 2014, 09:36    Заглавие:  

Debris

https://pbs.twimg.com/media/BiQO9p5CQAAd1-B.jpg
http://ww1.sinaimg.cn/large/6aca1bebjw1ee97m0dug6j20xc18g447.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Нед 09 Мар 2014, 16:14    Заглавие:  

Това снимки от отломките ли са?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 09 Мар 2014, 22:00    Заглавие:  

Preslav написа:
Това снимки от отломките ли са?


Spored 4ast ot elektronnite izdaniq - da.
Oba4e, se oprovergavat ot drugi, koito tvardqt 4e tova sa fermi za morski zvetq,
Samite vietnamzi otdavna zaqvihaq, 4e mqstoto na katastrofata e to4no definirano ot razliv na kerosin.
Tova oba4e ne se potvarzdava ot nikoi drug, vklju4itelno ot samata MH.
Publikuvana e i nova snimka napravena ot samolet
https://pbs.twimg.com/media/BiSevV6CYAAXXLl.jpg
http://infonet.vn/can-canh-manh-vo-nghi-op-cua-so-may-bay-malaysia-tren-bien-post121635.info
na koqto se smqta, 4e se vizdat ostankite na 9M-MRO
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 10 Мар 2014, 12:06    Заглавие:  

Almasy написа:
Preslav написа:
Това снимки от отломките ли са?


Publikuvana e i nova snimka napravena ot samolet
https://pbs.twimg.com/media/BiSevV6CYAAXXLl.jpg


Фрагмента е смятан за една от вратите на самолета.
Изпратените кораби обаче не са успели да я намерят, поне за в момента.
Като се има в предвид, колко късно беше открит района на дрейф на останките (на повърхността) от F-GZCP (AF447), може и да не стане скоро и по отношение на 9M-MRO.
На дъното обаче нещата ще бъдат много по-лесни, поради изключително ниската дълбочина в региона (средно 50-80 метра).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 10 Мар 2014, 15:55    Заглавие:  

Търсят и на сушата отломки от изчезналия самолет
Малайзия разшири диапазона на издирване
Публикувано: 10 март 2014, 15:50 | Обновено: 10 март 2014, 15:50

Малайзия разшири района на издирване на изчезналия пътнически самолет, след тридневно безуспешно претърсване на морето за отломки, предават световните агенции.
„Районът на претърсване в Южнокитайско море е разширен”, обяви началника на Агенцията за гражданска авиация Азарудин Абдул Рахман. Той допълни, че освен издирвателните действия във водите между Малайзия и Виетнам, властите търсят на сушата в Малайзия и край Западна Малайзия.

Близо три дни, след като самолетът изчезна, международните усилия все още не дават резултат за откриване на останките. Полет MH370 изчезна от радара по пътя към Пекин от Куала Лумпур, с 239 души на борда. Роднините на изчезналите пътници са предупредени да се подготвят за най-лошото.

"Вярвам, че ще се върне жив", казва млада жена за приятеля си във Weibo, китайската версия на Twitter. "Времето убива надеждата ни малко по малко," пише друг и продължава:"Не мога да повярвам, че губя толкова много хора наведнъж."

Чакането изнервя членовете на семействата на изчезналите пътници, които са в очакване на новини в Пекин. Те се оплакват, че информацията от официални източници е оскъдна и често противоречива, предава BBC. В същото време скайтовете в Китай и социалните мрежи са били претоварени с милиони съобщения, изразяващи съчувствие към онези, които познават хората на полет MH370.

По-рано Китай поиска малайзийските власти "да увеличат усилията си", за да намерят липсващия самолет, на който са пътували повече от 150 китайски граждани на борда.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
furuno

Регистриран на: 13 Дек 2009
Мнения: 376

МнениеПуснато на: Пон 10 Мар 2014, 16:07    Заглавие:  

Поправете ме ако греша, но дълбочина от 50-80 , или 100 метра не е проблем за никоя съвременна подводница, дори и да бъде изследователска.
Струва ми се, че някой или някои има/т интерес ако машината е на дъното да престои там възможно най - дълго време...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9933
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 10 Мар 2014, 16:11    Заглавие:  

Ми не могат да открият отломките. Доколкото си спомням еърбъса на Air France, който преди няколко години пльокна в Атлантика, го търсиха бая време, но там поне имаше някакви отломки. А сега нищо не откриват. Излиза, че тия системи за аварийна сигнализация, които всеки съвременен лайнер задължително притежава (плаващи буйове и т.н.) въобще не се активират. Не помня за случай, при който да са получили веднага сигнала от спътника и да са се насочили към мястото на инцидента. Или бъркам?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 10 Мар 2014, 19:20    Заглавие:  

Има доста отлики.
При F-GZCP, района на търсене донякъде беше дефиниран. След изключване на автопилота (конкретната причина за което е обледеняването на 2 от тръбите на Пито), самолета беше изпратил няколко последователни кодирани съобщения до централата на AF за поетапни сривове в системите (предизвикани от абсолютно неадекватните действия на пилотите на ръчен режим). Тези съобщения, са в конкретно часово време и съдържат в себе си информация за точната локация на самолета при всяко едно от тях. Беше предварително ясно, че каквото и да се е случило с F-GZCP, района на търсене е в сравнително тесни граници (обусловен най-вече от последните 2, от които става пределно ясно, че ситуацията на борда е повече от критична).
Дори при падането (преди толкова години вече) в Атлантика на VT-EFO (резултат на атентат), се знаеше къде точно да се търсят останките, защото последния се случи точно в момент на контакт с кулата в SNN.
Друга катастрофа в резултат на атентат (тази със SU-GAP) стана веднага след излитането, дето се вика на метри от леталото. Подобен беше и случая със N93119, чието падане беше видяно както от брега, така и от множеството други самолети, подхождащи за кацане на JFK.
Никой не знае какво се случва със 9M-MRO след последната радио трансмисия. Няма автоматични съобщения, няма нищо….Не е ясно колко време след нея е настъпила катастрофата. Не е ясно и дали е следвал изобщо курса си, защото въпреки, че е изчезнал от радарите -чисто технически е възможно да е слязъл на пределно малка височина (примерно при отвличане).
Ясни са само две неща – каквото и да се е случило е било внезапно.
И другото – че самолета е имал керосин за 8.30 часа полет тотал (със всички предвидени резерви).
Отсега се нищи въпроса с пътниците с фалшиви самоличности (присвоени от откраднати европейски паспорти), но това не помага що се отнася по темата търсене на останките.
А за дълбочината на региона……Ами може и да се окаже донякъде проблем, и то точно за откриването, макар и категорично в полза за изваждането им. Аз ич биля не съм вещ по въпроса, ама в друг форум стана въпрос за това и спецове, разясниха, че колкото по-малка е дълбочината, толкова по-малка площ може да обхване сонара, тъй като така или иначе сканирането е с определен ъгъл. На всичкото отгоре се оказва, че тази пределно малка дълбочина дори може да и рискова при операции с подводни съдове. За последното обаче да се изказват морските.
Като стана въпрос за F-GZCP, след катастрофата с него особено наболял стана въпроса доколко свикването на пилотите с автоматизация/компютъризация и тоталното отвикване (или направо неумение) за управление в ръчен режим не е трагично опасно. Оказа се, че случаи, с откази на тръби на Пито има не един, два и двеста и всички самолети са се приземили успешно. Няма значение в случая и дали самолета е производство на Ербъс, Боинг, Гълфстрийм, Ембраер и така нататък (при всички производители има регистрирани идентични случаи), защото компонента не се произвежда от самолетостроителя, а от поддоставчици, и де факто всички ползват едно и също. В кабината на AF447 обаче, буквално идея са нямали горките, аджеба какво се случва…
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 10 Мар 2014, 20:24    Заглавие:  

Последни новини касаещи 9M-MRO:

- ACARS е бил активeн до точка IGARI, но не е ясно дали и след нея
- не е подаван никакъв сигнал за бедствие/помощ по който и да е от възможните начини (VHF, HF, SATCOM, ACARS, CPDLC)
- радара окончателно губи 9M-MRO 41 минути след точка IGARI
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 11 Мар 2014, 10:49    Заглавие:  

CCTV на летище KUL - двата индивида, качили се на борда с крадена самоличност (паспорти).

http://www.airliners.net/uf/view.file?id=194263&filename=phpySY5cT.jpeg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 11 Мар 2014, 11:46    Заглавие:  

Един от пътниците с краден паспарт - ирански бежанец

Власти Малайзии официально подтвердили, что один из двух пассажиров, поднявшихся на борт пропавшего «Боинга» с крадеными паспортами, был иранцем, сообщает Associated Press. По словам генерального инспектора малайзийской полиции Халида Абу Бакара (Khalid Abu Bakar), на которого ссылается CNN, 19-летний Пурия Нур Мохаммад Мердад (Pouria Nour Mohammad Mehrdad) скорее всего не был связан с террористами.

По версии властей, иранец, летевший по подложным документам, собирался просить убежища в Германии. Через Пекин, куда летел пропавший самолет, он должен был прибыть во Франкфурт, где его ждала мать. Не сумев связаться с сыном, она сама обратилась к малайзийским властям.

О том, что оба обладателя краденых паспортов, летевшие на борту исчезнувшего самолета, были выходцами из Ирана, персидской службе «Би-Би-Си» ранее рассказал их земляк, проживающий в Куала-Лумпуре. По его словам, оба иранца останавливались у него дома. Собеседник телерадиокомпании рассказал, что в Малайзии они купили поддельные паспорта и билеты до Амстердама через Пекин. По его сведениям, мужчины планировали эмигрировать в Европу.

Личность попутчика Мердада власти Малайзии пока установить не смогли.

Появление данных о том, что два пассажира пропавшего авиалайнера летели с крадеными паспортами, заставило следствие обратиться к версии об угоне самолета или его подрыве. К делу были подключены Интерпол и ФБР. Как стало известно в ходе расследования, неизвестные летели по документам итальянца Луиджи Маральди и австрийца Христиана Коцеля. Конечным пунктом маршрута первого из них значился Копенгаген, а второго — Франкфурт-на-Майне в Германии.

Поиски, в которых принимают участие военные из девяти стран, пока ничего не дали. Из-за отсутствия каких-либо данных, следствие рассматривает все версии, вплоть до теракта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 12 Мар 2014, 18:31    Заглавие:  

Almasy написа:
......двата индивида, качили се на борда с крадена самоличност (паспорти).

http://www.airliners.net/uf/view.file?id=194263&filename=phpySY5cT.jpeg


Които обаче, поне по първоначални данни/проучвания, по-скоро не са свързани с терористични организации и най-вероятно се касае за пътуване с трансферен пункт Пекин и опит за нелегална имиграция в Европа.
Това обяснява и еднопосочния билет.
BTW, таквоз чудо май наистина досега не е имало.....абе изпари ли се тоз самолет?
Вярно, че малки частни самолети са изчезвали безследно, но тук иде реч за 772 - машина която освен, че е си е бая голямшка, уж има сичко което си требе и барем един нишан трееше да остави какво се е случило - дали ще е по спътник, дали ще е излъчен сигнал на черна кутия.....
И политиката си е политика, дори когато иде реч за катастрофа...Китай (водеща националност на жертвите) е вече демонстративно намусен, щом като се чуха официални изявления на техни представители, че Малайзия не се напъва особено по отношение на разследването...
Па може и така да е де.....
Ще чакаме.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0789s ][ Queries: 12 (0.0045s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker