Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Ердоган: Офанзивата в Сирия ще бъде възобновена, ако кюрдските милиции не се изтеглят за пет дни · ИЗВЪНЗЕМНИ МИГОВЕ: ВЕЛИКИЯТ РУСКИ ПИЛОТ СЕРГЕЙ БОГДАН ПРАВИ КАКВОТО СИ ИСКА С ИЗТРЕБИТЕЛЯ СУ-57! ВИДЕО! · Първи кадри от изграждането на Балкански поток · Зрелищна акция в Германия: Преследваха агресивна крава с полицейски хеликоптер · АМЕРИКАНЦИТЕ ПОЩУРЯХА ОТ ТОВА ВИДЕО: ИЗВЪНЗЕМНИЯТ РУСКИ СУ-35 - НАЙ-ДОБРИЯТ В СВЕТА - Самый-самый · Каракачанов: Не вярвам Ердоган да пусне мигрантите към Европа, това ще е краят на властта му ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 20 Окт 2019, 21:15
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Загадъчно изчезналият Boeing 777
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 12 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 23 Апр 2014, 16:52    Заглавие:  

Вярно, останките преплуваха 1800 км и усложливо кацнаха на австралийския бряг, а не минаха южно от нея, както са посоките на морските течения. Сигурно 2 кенгурата завиват шоколад в станиьол.
Последната промяна е направена от Dimitar Stavrev на Сря 23 Апр 2014, 17:23; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 23 Апр 2014, 17:08    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Каква е вероятността след упорито изразходване и на последните няколко литра гориво самолетът да е извършил прецизно глисиране върху водната повърхност на южен централен или югоизточен Индийски океан в зона без корабоплаване и въздушен трафик, след което неразрушеният фюзелаж, който е запазил стиковката с крилете си и дори конзолите на двата двигателя ведно, да потъне на 3,4,5,6 хиляди метра дълбочина и да заседне в някой дълбок тесен каньон? Нещо не ми се вярва, при положение че всичко това би трябвало да е станало в тъмната част на денонощието, но само при такива обстоятелства не би имало плаващи останки. Имате ли други идеи?



Пак би трябвало да има останки, дори ако всичко стане, както го описваш ти.
Пътниците и екипажа на приводнилия се по подобен начин самолет на US бяха невредими и сами напуснаха машината буквално за минути.
http://www.youtube.com/watch?v=3mLKfRVU3qM
Надуваеми салове, евентуално трупове (удавени, умрели от жажда или глад.....).....все нещо.
Но океана е необятен. И е вярно, че не бива напълно да се изключва
Във всеки случай това ми се вижда една от най-малко вероятните възможности.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10172
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 24 Апр 2014, 08:12    Заглавие:  

Не ме разбра. На теория корпусът на самолета не се е сцепил след потъването, нито е имало опит за евакуация и съответно няма leakage на предмети от него към водната повърхност, което е 100% невъзможно... както и да е, това са пълни глупости, но как да бъде обяснена липсата на такива предмети вече втори месец?! Или може би трябва да го търсят на сушата? А в теорията за отвличане с цел последващ атентат не вярвам, защото току така не може да се паркира в задния двор на някой ислямистки олигарх с хоби поддръжка на Ал Кайда и производните й.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10172
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 24 Апр 2014, 08:22    Заглавие:  

И все пак сушата отпада заради митичния сигнал от морето...

Премьер-министр Австралии: сообщения о том, что пропавший самолет "Малайзийских авиалиний" мог совершить посадку, недостоверны

Премьер-министр Австралии Тони Абботт на состоявшейся сегодня в Канберре пресс- конференции заявил, что ему неизвестны мнения о том, что сообщения по поводу возможной посадки пропавшего самолета "Малайзийских авиалиний" в каком-то месте обладают достоверностью.

Малайзийская газета "Нью Стрэйтс Таймс" 21 апреля сообщила со ссылкой на слова анонимного члена международной следственной группы в Куала-Лумпуре, что следственная группа сейчас рассматривает возможность взяться за поиски пропавшего самолета, следовавшего рейсом МН370, с самого начала. В данном сообщении также утверждается, что этот самолет мог где-то совершить посадку, а вовсе не "завершить" свой путь на юге Индийского океана.

По поводу этих высказываний Т. Абботт сообщил, что, согласно имеющимся у него мнениям экспертов, самолет "завершил" свой путь где-то в Индийском океане. "На основании зафиксированных сигналов, похожих на сигналы от черного ящика самолета, мы установили зону длиной около 700 километров и шириной 80 километров, вероятно, самолет затонул в этой зоне".

Абботт отметил, что поиски на морском дне сейчас ведутся в ключевой зоне площадью менее 400 квадратных километров. Хотя пока ничего не обнаружено, но поиски еще не завершены. "Австралия остановится только, если исчерпает все, что в человеческих силах".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 27 Апр 2014, 19:08    Заглавие:  

В airliners.net темата вече стигна раздел номер 57, като всеки е с над 300 отговора. Отказах се вече да чета всичко. То и кажи речи след номер 30 не съм прочел нищо ново (като фактология).
Голям резил за 21-ви век и ултрамодерното ни време Shocked
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Нед 27 Апр 2014, 19:12    Заглавие:  

При всичката тая техника, да не може да бъде установен самолета, все си мисля, че някой не иска това да стане. Но тук навлизаме в теориите на конспирацията...
_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10172
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 28 Апр 2014, 14:21    Заглавие:  

Ми не. Просто всичката тая техника, с която разполагаме на тази земя up-to-date, e на много ниско ниво по отношение на "проследяване в реално време" и "оперативна ситуационна осведоменост". И в Aviation Week има материал за това. Но копирам руския източник на Роман "Дебила" Гусаров, заради субективен фактор (просто AWST не ме кефят).

http://www.ato.ru/content/zagadka-reysa-malaysia-stimuliruet-vnedrenie-potokovoy-peredachi-dannyh
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10172
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 30 Апр 2014, 08:47    Заглавие:  

GeoResonance заявила о возможном обнаружении обломков Boeing-777

Австралийская компания заявила, что, скорее всего, смогла обнаружить место, где сейчас на морском дне находится пропавший лайнер Boeing-777 авиакомпании Malaysia Airlines. По мнению представителей фирмы, лайнер находится совсем не там, где его искали в последнее время, а в пяти тысячах километрах в Бенгальском заливе.

Напомним, что в ночь на 8 марта самолет авиакомпании Malaysian Airlines Boeing-777 вылетел из Куала-Лумпур в Пекин по маршруту МН-370. В скором времени он таинственно бесследно исчез с экранов радаров. Через некоторое время после долгих расследований удалось выяснить, что кто-то намеренно отключил все системы опознавания, а сам лайнер резко развернулся и проследовал на юг в малонаселенные районы Индийского океана. Считается, что самолет в итоге выработал все топливо и упал в океан. Поиски лайнера в итоге переместились в удаленные южные районы Индийского океана, где были зафиксированы несколько раз сигналы с "маяков" "черных ящиков". Однако бортовые самописцы найти пока не удалось. Недавно было заявлено о переходе поиска во "вторую фазу" с расширением площади и сосредоточившись только на изучении морского дна, так как надежд найти плавающие на поверхности океана обломки уже нет.

Не успели многие разочарованно вздохнуть и начать забывать о надеждах на раскрытие тайны исчезнувшего лайнера, как поступило новое обнадеживающее сообщение. Представители расположенной в городе Аделаида австралийской компании GeoResonance заявили, что на основе анализа снимков со спутников они, скорее всего, обнаружили место реального падения лайнера. По крайней мере, находящиеся сейчас на дне моря обломки по своему составу схожи с материалами, которые используются в корпусах самолетов.

"Мы смогли определить состав - это химические элементы и материалы, которые используются при производстве Boeing-777… Это алюминий, титан, медь, стальные сплавы и другие", - заявил представитель компании Павел Курса.

Примечательно, что еще 5 марта, то есть до вылета лайнера, в том месте на дне не было этих материалов. Компания GeoResonance принимала активное участие в поисковой операции, сосредоточившись на анализе многочисленных снимков со спутников. "Наши сотрудники очень рады тому, что, скорее всего, нашли то, что является обломками лайнера", - добавил Павел Курса. Он, правда, уточнил: "Мы не говорим, что это точно лайнер, который следовал по маршруту МН 370, но однозначно это то, что следует тщательно проверить".

Проблема, однако, в том, что обломки или похожие на них части найдены совсем не там, где их искали в последнее время и где были зафиксированы сигналы с "черных ящиков" самолета. Компания GeoResonance утверждает, что их находка находится на дне Бенгальского залива, который омывает берега Индии, Бангладеш, Мьянмы и Шри-Ланки, а это примерно в пяти тысячах километров от зоны поисков.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 02 Май 2014, 06:05    Заглавие:  

Вчера транспортния министър на Малайзия направи публично достояние предварителния доклад до ICAO, касаещ 9M-MRO. Приложени са и аудиозаписите с ATC

http://edition.cnn.com/interactive/2014/04/world/malaysia-flight-documents/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
del

Регистриран на: 06 Сеп 2007
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 02 Май 2014, 09:05    Заглавие:  

Най-после нещо конкретно.
Особеното в комуникациите, но не и необичайно, виждам само това:

MAS370Malaysian Three Seven Zero maintaining level three five zero
01:01:19
ATCMalaysian Three Seven Zero
01:07:55
MAS370Malaysian...Three Seven Zero maintaining level three five zero (Втори рапорт след 6мин. че подържа 350)
01:08:00
ATCMalaysian Three Seven Zero
01:19:24
ATCMalaysian Three Seven Zero contact Ho Chi Minh 120 decimal 9 Good Night
01:19:29
MAS370Good Night Malaysian Three Seven Zero (Не потвърждава честотата)

А Tower-а е върхът. Много му се спи завалията.

Различен от първоначално оповестеният е и маршрута:
"Картата показва, че самолетът не е, както се смяташе досега, следвал серия от предварително определени навигационни точки, а вместо това се е отправил директно над протока Малака, след това отново е обърнал и е летял на юг в продължение на около седем часа, преди да се разбие в Индийския океан."

_________________
Cessna 152: "Flight Level Three Thousand, Seven Hundred"
Controller: "Roger, contact Houston Space Centre"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 02 Май 2014, 09:56    Заглавие:  

del написа:
Най-после нещо конкретно


За FL си много прав. Нещо определено не е наред тук.
Разбира се, това е само догадка (една от многото), но ми се чини, че сякаш пилота е искал да съобщи, за нещо нередно ставащо на борда, без обаче за евентуално заобикалящите го, да включат на момента за какво точно аджеба иде реч.

Последната промяна е направена от Almasy на Пет 02 Май 2014, 11:12; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
del

Регистриран на: 06 Сеп 2007
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 02 Май 2014, 11:03    Заглавие:  

В този пасаж:
01:07:55
MAS370Malaysian...Three Seven Zero maintaining level three five zero

Чувам това:
01:07:55
MAS370Malaysian...Еее...Five Three Seven Zero maintaining level three five zero

_________________
Cessna 152: "Flight Level Three Thousand, Seven Hundred"
Controller: "Roger, contact Houston Space Centre"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 02 Май 2014, 11:11    Заглавие:  

del написа:
В този пасаж:
01:07:55
MAS370Malaysian...Three Seven Zero maintaining level three five zero

Чувам това:
01:07:55
MAS370Malaysian...Еее...Five Three Seven Zero maintaining level three five zero


Анджък де.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
del

Регистриран на: 06 Сеп 2007
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 02 Май 2014, 11:25    Заглавие:  

Забавянето преди номера на полета е нормално. Грешките също са чести. И тук го има:
12:42:48
MAS 370Okay level one eight zero direct IGARI Malaysian... one ... Three Seven Zero

Наистина е особено, но не и необичайно.

_________________
Cessna 152: "Flight Level Three Thousand, Seven Hundred"
Controller: "Roger, contact Houston Space Centre"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Il Comandante


Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 7
Местожителство: повече в океана от колкото на сушата

МнениеПуснато на: Сря 28 Май 2014, 15:36    Заглавие: Inmarsat's MH370 Satellite Data Released
Описание на темата: Malaysia's government and British satellite firm Inmarsat released data used to determine the path o
 

May 27, 2014
Inmarsat's MH370 Satellite Data Released
BY MAREX



Malaysia's government and British satellite firm Inmarsat released data used to determine the path of missing Malaysia Airlines Flight MH370, responding to a clamor from passengers' relatives for greater transparency.

The data from satellite communications with the plane, which runs to 47 pages in a report prepared by Inmarsat, features hourly "handshakes" - or network log-on confirmations - after the aircraft disappeared from civilian radar screens on March 8.

Families of passengers are hoping that opening up the data to analysis by a wider range of experts can help verify the plane's last location, nearly three months after the Boeing BA.N 777 with 239 passengers and crew disappeared.

The data's release had become a rallying cry for many of the families, who have accused the Malaysian government of holding back information.

"When we first asked for the data it was more than two months ago. I never dreamed it would be such an obstacle to overcome," Sarah Bajc, the American partner of a passenger, told Reuters from Beijing.

Based on Inmarsat's and other investigators' analysis of the data, the aircraft is believed to have gone down in the Indian Ocean off western Australia.

Malaysian investigators suspect someone shut off MH370's data links making the plane impossible to track, but investigators have so far turned up nothing suspicious about the crew or passengers.

In the hours after the aircraft disappeared, an Inmarsat satellite picked up a handful of handshake "pings", indicating the plane continued flying for hours after leaving radar and helping narrow the search to an area of the Indian Ocean.

The dense technical data released on Tuesday details satellite communications from before MH370's take-off on a Saturday morning at 12:41 a.m. local time (1641 GMT) to a final, "partial handshake" transmitted by the plane at 8:19 a.m. (0019 GMT). The data includes a final transmission from the plane 8 seconds later, after which there was no further response.

The data also featured two "telephony calls" which an Inmarsat spokesman said were made by Malaysia Airlines from the ground, at 1839 GMT and 2313 GMT and which went unanswered by the plane. The spokesman said the existence of the two attempted calls was already in the public domain before Tuesday's data release.

Malaysian officials were not immediately available to answer questions on the data.

A spokesman for Inmarsat said the company had released all the data it had associated with the flight.

"These 47 pages represent all the data communication logs we have in relation for MH370 and that last flight," he said.

Bajc said experts on flight tracking who have been advising the families would now be able to analyze the data to see if the search area could be refined and determine if Inmarsat and other officials had missed anything.

But she complained that the report released on Tuesday was missing data removed to improve readability, as well as comparable records from previous flights on MH370's route that the families had requested.

"Why couldn't they have submitted that?" she said. "It only makes sense if they are hiding something."

Calculations based on the pings and the plane's speed showed the jetliner likely went down in the remote ocean 7 to 8 hours after its normal communications were apparently cut off as it headed to Beijing on its routine flight. The time of the last satellite contact was consistent with the plane's fuel capacity.

The search in an area around 1,550 km (960 miles) northwest of Perth, Australia was further narrowed on the basis of acoustic signals believed to have come from the aircraft's "black box" data recorders before their batteries ran out.

After the most extensive search in aviation history failed to turn up any trace of the plane, however, officials have said that it could take a year to search the 60,000 sq km (23,000 sq mile) area where it could have come down.

Malaysia, China and Australia said in mid-May they had agreed to re-examine all data related to the missing plane to better determine the search area as the hunt enters a new, deep-sea phase.

Malaysia is also leading an official international investigation under United Nations rules into the causes of the baffling incident.

BY STUART GRUDGINGS (C) Reuters 2014.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 12 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0820s ][ Queries: 12 (0.0057s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker