Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Курсанти и студенти от Военноморското училище строят тръстиков кораб · Артилеристите в Кузбас са вдигнати по тревога · Анализ на Керстен Книп: САЩ имат силата да смажат Иран? Всъщност, Техеран не е за подценяване. · Boeing-и на паркинг за коли · "Калашников" представи нов безпилотник · Вижте колко надвзети субсидии трябва да връщат партиите ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 25 Юни 2019, 15:35
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Загадъчно изчезналият Boeing 777
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Чет 13 Мар 2014, 16:03    Заглавие:  

Тъй като самолета при изчезването си е имал гориво за още поне 5 часа полет, което е около 4000 км радиус, то няма как да се претърси такъв район дори и със сателити. Много е рисково обаче да се лети на този ешелон без водене и каквито и да било опознавателни знаци и сигнали, защото трафика там не е малък, а и щяха да бъдат засечени поне от военни радари. Много по-безболезнено е да летят над морето на височина 50-100 метра където през нощта го няма трафика на малки и свръхлеки и не биха били засечени от радар. Така обаче ще изразходят доста повече гориво на час а и скоростта на тази височина ще е по-ниска заради по-високото съпротивление. Според мен самолета е отвлечен по някакви причини и е на не повече от 2000 км от точката на изчезване, като най-вероятно е направен опит да бъде приземен без да бъде разбит. Просто службите не търсят на правилното място ама то при тези разстояния кое ли е правилното???
_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Мар 2014, 16:15    Заглавие:  

Не е имало алармен сигнал от самолета, той е на14 години, с 53 465 часа и 7 525 излитания

No MH370 Distress Call, Search Area Widened
By Jens Flottau jens.flottau@aviationweek.com

March 11, 2014
Malaysia Airlines has now confirmed that its missing Boeing 777-200ER operating flight MH370 did not send out a distress call or any Aircraft Communications Addressing and Reporting System Messages (ACARS) before it disappeared. “There were no distress calls and no information was relayed,” the airline said in a statement on Tuesday.

The aircraft, registered 9M-MRO, operated the daily MH370 service from Kuala Lumpur to Beijing. Radar and radio contact was lost about 40 minutes into the flight over the Gulf of Thailand and 90 naut. mi. off the Malaysian coast near Kota Bharu. While the initial search was focused on the expected flight path of the aircraft between Malaysia and Vietnam heading principally north, the search and rescue effort now includes a much broader area. “The authorities are looking at the possibility of an attempt made by MH370 to turn back to Subang,” the airline says.

The search scope has been expanded to include the sea off Malaysia’s West Coast and the Straits of Malacca. Neither the airline nor authorities said whether there were any concrete indications that such an attempt was indeed made. If such a maneuver has taken place, it would mean that the aircraft would have crossed Malaysia from coast to coast unnoticed - the original flightpath is to the northeast of Malaysia while the Straits of Malacca are to the southwest. Kuala Lumpur and the airport in Subang are also in the southwest. “All angles are being looked at. We are not ruling out any possibilities,” the airline says.

The airline has also released some operational details. 9M-MRO was delivered to Malaysia Airlines in 2002 and has since accumulated 53,465 hours and 7,525 cycles. The aircraft underwent scheduled maintenance on February 23, 2014, 12 days before the March 8 flight as MH370. The airline says the unspecified check was made at a hangar at Kuala Lumpur International airport and no issues have been found.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9863
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Мар 2014, 16:32    Заглавие:  

Имаше инфо, че районът е пълен с горски пожари и затруднява търсенето със сателити.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 09:40    Заглавие:  

5 хипотези за изчезването на малайзийския самолет

07:36 | 14 март 2014 | По света / Редактор Виктор Стефанов /

Френски експерти предлагат пет хипотези, за да се обясни мистерията с изчезналия малайзийски боинг, пише в. "Фигаро", цитиран от БТА.
Периметърът на издирването на самолета, който е в неизвестност от 8 март, беше разширен до Индийския океан.

Пожар на борда
В подобен случай нещата се развиват много бързо и екипажът няма време да се свърже с диспечерите. Така например на 3 септември 2010 г. в Боинг 747 на компанията Ю Пи Ес избухва пожар 22 минути след излитането. Машината не успява да се върне на летището в Дубай, откъдето е излетяла и се разбива недалеч.
Пожарът е бил предизвикан в отсека на багажното отделение, в което имало над 80 000 литиеви батерии. Загиват двамата пилоти.

Самоубийство на пилота
Според американското Управление за гражданско въздухоплаване самоубийствата на пилоти съставляват едва 0,5 процента от смъртоносните авиокатастрофи. Според психиатри самоубийственият импулс трудно издържа на инстинкта за оцеляване по време на трите минути падане на самолета към земята. Но пък фазата от полета, по време на която изчезна малайзийският самолет, е най-подходяща за човешка намеса. Четиридесет минути след излитането машината стига до височината, на която ще лети. След това персоналът в пилотската кабина се отпуска, един от пилотите дори може да напусне кабината и точно тогава е най-удобният момент за проява на лудост от страна на човека, останал в кабината.
Два са най-известните случая на самоубийство на пилоти - на 31 октомври 1999 г. полет на египетската компания Еджиптеър се разбива в Атлантическия океан с 217 души и на 17 декември 1997 г. полет на сингапурската компания Силкеър се разбива в Индонезия със 104 души на борда.

Ракета е свалила самолета
Според експерти хипотезата е вероятна, като се вземе предвид внезапното изчезване на машината от радарите. Има и прецеденти. На 1 септември 1983 г. самолет на корейската компания Къриън еърлайнс е свален от съветски изтребител западно от остров Сахалин с 269 души на борда, а на 27 юни 1980 г. полет на италианската компания Итавия е ударен от ракета и се разбива в Тиренско море със 77 души на борда.

Есплозивна декомпресия
Хипотезата се подкрепя от факта, че в сряда стана ясно, че миналата година е била открита в САЩ пукнатина във фюзелажа на Боинг 777, като този на малайзийската авиокомпания. Това е накарало американското Управление за гражданско въздухоплаване да провери 120 самолета от този тип, които се намират в САЩ.
Подобни пукнатини във фюзелажа могат да предизвикат внезапна декомпресия и самолетът да се разпадне. Подобно нещо се случва през 2002 г. на самолет на китайската компания Чайна еърлайнс с 225 души на борда, който изчезва от радарите внезапно, след като се разпада във въздуха заради пукнатина във фюзелажа и структурна амортизация. Те предизвикват експлозия на машината над Тайванския проток.

Отвличане и държане на пътниците за заложници
Според експерти това ще обясни пълното "мълчание" на самолета. Но пък изключването на всички уреди за връзка с диспечерите и за идентификация на машината би трябвало да се извърши от добре запознат човек с всички системи за предаване на данни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 11:08    Заглавие:  

Dimitar Stavrev написа:
5 хипотези за изчезването на малайзийския самолет


По сериозните хипотези може и да са 5.
Но ако се чекира цялата световна преса, всички (хипотези) ще са поне 105 Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9863
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 11:19    Заглавие:  

"Ракета е свалила самолета
Според експерти хипотезата е вероятна, като се вземе предвид внезапното изчезване на машината от радарите. Има и прецеденти. На 1 септември 1983 г. самолет на корейската компания Къриън еърлайнс е свален от съветски изтребител западно от остров Сахалин с 269 души на борда, а на 27 юни 1980 г. полет на италианската компания Итавия е ударен от ракета и се разбива в Тиренско море със 77 души на борда."

Това за ракетата е актуално, макар и адски маловероятно. Спомням си за два такива инцидента (много по-пресни от посочените от френския "иксперд" за 20-годишен период (което не е никак малко):

- сваленият щатски самолет (май на Атлантика) от ПВО ракета, изстреляна от щатски кораб (90-те години ли беше?!);
- сваленият руски Ту-154 от украински С-200 комплекс над Черно море.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
dragon x


Регистриран на: 26 Яну 2004
Мнения: 1641
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 16:23    Заглавие:  

Да не забравяме и иранския Ербус Wink
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9863
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 16:27    Заглавие:  

dragon x написа:
Да не забравяме и иранския Ербус Wink


Какъв беше случая там?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 17:49    Заглавие:  

Американска ракета свали пътнически самолет Airbus A300 на "Iran Air" полет 655 (IR655) над Персийския залив на 3 юли 1988 г. който изпълнявал редовен полет между градовете Бандар Абас/Иран и Дубай/ОАЕ. Самолетът е свален от ракета, изстреляна от ракетния крайцер "Vincennes" от състава на Военноморските сили на САЩ. Загиват всичките 290 души на борда на самолета, вкл. 16 членове на екипажа и 66 деца сред пътниците. По време на изстрелването на ракетата по самолета американският крайцер Vincennes се е намирал в ирански териториални води. Правителството на САЩ излиза със съобщение, че иранският самолет е бил погрешно идентифициран като F-14 на ВВС на Иран. Иранското правителство от своя страна обаче твърди, че "Vincennes" съзнателно е атакувал гражданския самолет. Наскоро по "Дискавъри" повтаряха филмчето с американската версия за случилото се.
П.П. За мен, хипотезата за сваляне с ракета е най-вероятна от всичките!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 20:23    Заглавие:  

Ако беше свален от ракета щеше да има безброй отломки в океана. Същото се отнася за първите 4 версии. Ако пилота е решил да се самоубива няма да изключи системите за сигурност и проследяване. Аз залагам на петата. Дали за откуп за определен човек на борда или за откуп поискан от държава за нейните граждани или заради нещо ценно на борда..., а може и за политически искания или освобождаване на затворници, но съм убеден че самолета е отвлечен и е приземен цял някъде.
_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Yahiko

Регистриран на: 30 Мар 2004
Мнения: 618

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 21:38    Заглавие:  

zzz написа:
Ако беше свален от ракета щеше да има безброй отломки в океана. Същото се отнася за първите 4 версии. Ако пилота е решил да се самоубива няма да изключи системите за сигурност и проследяване. Аз залагам на петата. Дали за откуп за определен човек на борда или за откуп поискан от държава за нейните граждани или заради нещо ценно на борда..., а може и за политически искания или освобождаване на затворници, но съм убеден че самолета е отвлечен и е приземен цял някъде.


А, как ще обясниш това, че изведнъж изчезва от радара? Ако е решил да се спусне, това не може да стана изведнъж, нали?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 21:50    Заглавие:  

Yahiko написа:
zzz написа:
Ако беше свален от ракета щеше да има безброй отломки в океана. Същото се отнася за първите 4 версии. Ако пилота е решил да се самоубива няма да изключи системите за сигурност и проследяване. Аз залагам на петата. Дали за откуп за определен човек на борда или за откуп поискан от държава за нейните граждани или заради нещо ценно на борда..., а може и за политически искания или освобождаване на затворници, но съм убеден че самолета е отвлечен и е приземен цял някъде.


А, как ще обясниш това, че изведнъж изчезва от радара? Ако е решил да се спусне, това не може да стана изведнъж, нали?


Преди да направи каквато и да била маневра са изключили транспондера и всички навигационни и опознавателни системи, затова и изчезва от радарите. После вече могат да летят и по джипиеса на най обикновен смартфон.

_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
furuno

Регистриран на: 13 Дек 2009
Мнения: 376

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 22:24    Заглавие:  

zzz написа:
Преди да направи каквато и да била маневра са изключили транспондера и всички навигационни и опознавателни системи, затова и изчезва от радарите. После вече могат да летят и по джипиеса на най обикновен смартфон.


Вече ми е ясно, че някои хора си нямат и елементарна техническа грамотност, да не говорим за познания в принципа на действие и технологиите на радиолокацията...Иначе са компетентни по всеки въпрос. Един съвет - по внимателно с комиксите през работно време!

Явно на всички пилоти на военни самолети не им стига акъла да изключат "транспондера и всички навигационни и опознавателни системи" , както пише по - горе и да изчезнат и те от радарите... а военните ведомства са луди да наливат маса пари, за проектиране на нови невидими за радара системи...

Дали пък няма да стане да изключим от автомобилите си "транспондера и всички навигационни и опознавателни системи", за да не могат и катаджиите да ни засичат с техните радари... Rolling Eyes
Да ми кажеш в кой кабинет си на варненското летище, та да ти дам някое друго книжле по радиолокация, и съвременни комуникации,или поне цифров пренос...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
IRIDIUM

Регистриран на: 05 Мар 2013
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Пет 14 Мар 2014, 23:15    Заглавие:  

Dimitar Stavrev написа:
5 хипотези за изчезването на малайзийския самолет
Френски експерти предлагат пет хипотези, за да се обясни мистерията с изчезналия малайзийски боинг, пише в. "Фигаро", цитиран от БТА.
...Отвличане и държане на пътниците за заложници
Според експерти това ще обясни пълното "мълчание" на самолета. Но пък изключването на всички уреди за връзка с диспечерите и за идентификация на машината би трябвало да се извърши от добре запознат човек с всички системи за предаване на данни.


Направо се учудвам, че френските експерти не са предвидили наличието на земни радиолокационни станции, освен системите на РВД на съответното летище... Най-примитивния метод за локализиране на движеща се мишена в учебник за 9-ти клас по радиотехника, както и колегата furuno уместно спомена: радара изпраща сигнал до движещото се тяло, сигнала се отразява и се връща обратно в приемната част на радара... Тук изобщо не повдигаме въпроса за наличие на комуникационни и всякакви други средства за идентификация и пренос на данни,както и дали ги има, дали работят, кой и кога ги е изключил, и колко разбира онзи, който ги е изключил. А добри инженери по авионика не е трудно да се намерят.
Нека колегите от РВД ме поправят, но мисля че 60 метра е височината, под която радара практически "не вижда". А пътнически самолет да подържа дълго време тази височина пак няма как да стане. Все пак е за превоз на пътници, а не кибрит...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 01:14    Заглавие:  

furuno написа:
zzz написа:
Преди да направи каквато и да била маневра са изключили транспондера и всички навигационни и опознавателни системи, затова и изчезва от радарите. После вече могат да летят и по джипиеса на най обикновен смартфон.


Вече ми е ясно, че някои хора си нямат и елементарна техническа грамотност, да не говорим за познания в принципа на действие и технологиите на радиолокацията...Иначе са компетентни по всеки въпрос. Един съвет - по внимателно с комиксите през работно време!

Явно на всички пилоти на военни самолети не им стига акъла да изключат "транспондера и всички навигационни и опознавателни системи" , както пише по - горе и да изчезнат и те от радарите... а военните ведомства са луди да наливат маса пари, за проектиране на нови невидими за радара системи...

Дали пък няма да стане да изключим от автомобилите си "транспондера и всички навигационни и опознавателни системи", за да не могат и катаджиите да ни засичат с техните радари... Rolling Eyes
Да ми кажеш в кой кабинет си на варненското летище, та да ти дам някое друго книжле по радиолокация, и съвременни комуникации,или поне цифров пренос...


Уау, извинявам се че си позволих да се регистрирам във форума и да пиша в него без да имам необходимото образование и сертификати по радиолокация. Аз може и да нямам "елементарна техническа грамотност", но тук май има някой дето няма елементарна грамотност да комуникира нормално. Г-н инж. Фуруно, вместо да се заяждате и да проявявате негативност по-добре прочетете отново тези книжки дето ми ги предлагате, прегледайте постовете ми малко по-назад от предния и отново коментирайте дали самолета ще е видим за радарите летейки над морето на височина 50-100 м. Колегата ИРИДИУМ е подчертал за какво иде реч аджаба, а и аз както малко по-назад бях писал смятам, че не е невъзможно самолета на тази височина да се движи с доста по-ниска скорост и естествено по-висок разход на гориво заради съпротивлението и с наличното гориво към момента на изчезване би изминал поне 1500-2000 км.
Незнам защо си толкова заядлив, все пак това е форум и смятам, че може да комуникираме съвсем нормално и не е нужно да сме инженери като теб за да изразяваме мнение. И един въпрос лично към теб: Защо си мислиш, че работя в кабинет на Варненското летище и чета комикси през работно време? Wink

_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0889s ][ Queries: 12 (0.0056s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker