Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ продължават да контролират сирийското въздушно пространство · Вицепрезидентът на САЩ заминава за Турция за спиране на огъня в Сирия · 55 г. затвор за две жени за неуспешен опит да взривят кола до Нотр Дам · Представене на антологията Поети, родени да летят в Пловдив · Официално: УЕФА повдигна обвинение на България · Руската военна полиция патрулира по линията на съприкосновение между Сирия и Турция ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 15 Окт 2019, 21:31
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Загадъчно изчезналият Boeing 777
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
furuno

Регистриран на: 13 Дек 2009
Мнения: 376

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 12:59    Заглавие:  

Колегата Iridium се опита да ти обясни най - примитивния принцип в радиолокацията...
Ако ти беше чувал някога за него нямаше да пишеш подобни "разяснения", как щял да бъде невидим за радара ако се изключи еди какво си... Нелепо е!

И за да не останеш с впечатлението, че се заяждам с теб, и за да ти стане малко по - ясно: ще допълня колегата iridium относно принципа.
Не е достатъчно радара да изпрати еднократно сигнал и той да се върне. Необходимо е радара да изпрати няколко такива импулса, да измери разликата във времето между два изпратени и два отразени сигнала или между отделни групи сигнали. Начинът по който ти го обяснявам може и да е смешен за специалистите, но това е един от най-основните принципи.

Единственото което съм склонен да приема, че ако самолета е разбит някъде причината да не знаят къде се намира са стари батерии на черните кутии. Те се подменят на определено време, и никой досега от хората в наземните служби не си направи опита да разрови документите: подменени ли са, кога, с какъв тип, колко време са работили... Ако е отвлечен дано поне хората да са добре, което също съм склонен да приема, тъй като твърдят, че телефоните на някои от пътниците са давали дълго време свободно.

Относно книжките, не ми стана ясно защо реши, че имам нужда ги чета? Rolling Eyes Laughing
И защо ме изпращаш да ги чета, след като сам признаваш, че не си технически грамотен, и ако беше наясно с написаното от колегата iridium, никога не би написал, че като се изключи едно, второ , трето, пето, и край, машината е невидима. Така че, прочети малко, научи се кое кога се казва, и тогава изпращай някой друг да чете, когато ти самия си прочел и си научил нещо. И смея да кажа, че когато аз съм чел въпросните книжки, и съм изкарвал пари с тези познания, ти си ядял филии с лютеница.

Говориш за предните си постове - ако си имаше и най-малка представа от аеродинамика, и щеше да знаеш, че на тази височина от 50-100 метра самолета не може да остане дълго време, заради специфичен въздушен слой (в момента не се сещам как се казва този ефект), който се образува и който натиска самолета към земната повърхност. Това могат да го правят само някои пилоти, и то не с всеки модел самолет, включително и военни. Няма пилот, който да се съгласи доброволно да лети на такава височина, нека някой да ме поправи, ако греша, приемам всяка критика, стига да е конструктивна и основателна. Освен това има няколко аларми при полет на тази височина... Но идеята се използва за различни ракети, които са проектирани да летят на височина под 100 метра и са много трудни за засичане. Разговорът ще стане много експертен, и ще спра до тук. Но продължавам да твърдя, че самолет си виждал само от прозореца на кабинета си.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kykep

Регистриран на: 23 Юли 2011
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 13:40    Заглавие:  

furuno написа:
..... на тази височина от 50-100 метра самолета не може да остане дълго време, заради специфичен въздушен слой (в момента не се сещам как се казва този ефект), който се образува и който натиска самолета към земната повърхност. Това могат да го правят само някои пилоти, и то не с всеки модел самолет, включително и военни. Няма пилот, който да се съгласи доброволно да лети на такава височина, нека някой да ме поправи, ако греша, приемам всяка критика, стига да е конструктивна и основателна. Освен това има няколко аларми при полет на тази височина... Но идеята се използва за различни ракети, които са проектирани да летят на височина под 100 метра и са много трудни за засичане. Разговорът ще стане много експертен, и ще спра до тук. Но продължавам да твърдя, че самолет си виждал само от прозореца на кабинета си.


http://chronicle.bg/ap-samolet-t-e-otvlechen-afp-preskonferentsiya-na-malajzijskiya-mp-v-07-30-b-lgarsko-vreme-2/

Според източници на АП сред малайзийските власти разследването е установило, че самолетът на Malaysia airlines е отвлечен от едно или повече лица. АФП предаде преди минути, че малайзийският министър-председател Нажиб Разак ще даде последната информация около разследването на пресконнференция, която започва в 07:30 българско време.

Според New York Times самолетът е сменял посоката на движение няколко пъти, издигайки се до височина от 45 000 фута (13 700 метра), което е над лимита на Boeing 777. След това е слязъл до височина 23 000 фута, насочвайки се към малайзийския остров Пенанг, преди да се издигне отново, сменяйки посоката към Индия.

Wall street journal цитира свои източници, които твърдят, че военни радари Exclamation са засичали самолета няколко пъти на различни места, след като гражданския контрол е изгубил връзка с него.

Ройтерс също отбелязва, че хипотезата за отвличане е все по-вероятна, цитирайки високопоставен представител на малайзийската полиция.

Пред кореспондентката на ABC news в Куала Лумпур Глория Ривиера висш представител на малайзийската армия е споделил преди час, че “тезата за отвличане не може да бъде отхвърлена, но засега не може да бъде потвърдена категорично”.

Нека furuno, ако има време и желание, да разкаже онзи случай, когато специалисти от Моторола идваха на оглед в радиозавода, относно покупката му, и намерението им да произвеждат електромери... Доколкото си спомням имаха въпрос дали радара на покрива е граждански,или военен, и на колко мили може да "вижда". Съответно нашите хора, казали, че е граждански и вижда на еди колко си мили... А хората поклатили глава и казали: "аааа, ясно, само че не е граждански"... Но той знае случая с подробности, защото ми го е разказвал.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 14:41    Заглавие:  

furuno написа:
... като се изключи едно, второ , трето, пето, и край, машината е невидима....


И продължавам да твърдя, че като се изключи едно, второ , трето, пето, и лети на височина под 100м. самолета ще е трудно до невъзможно да бъде засечен от радар а и по средата на океана едва ли има такива радари с толкова голям обхват.
Всеки самолет може да поддържа тази височина над равен терен при постоянни и позволяващи това метеорлогични условия до изчерпване на горивото естествено, а доколкото виждам си по-активен в темите за корабоплаване - виж там за ветровете и теченията няма да споря, защото може и да си компетентен. Както спомена в по-предния си пост, че "някои хора са компетентни по всеки въпрос" - нямам претенции да съм компетентен по всеки въпрос, но както виждам ти си такъв. Като ти почетох повечето от постовете видях че си компетентен по морски и авио теми, политика, техника и т.н... и мноооого негативизъм има в теб. Опитай да гледаш по позитивно на нещата в живота или си купи розови очила ако не ти се удава.
Филиите не бяха с лютеница, а с олио, червен пипер и сол, а от прозореца на кабинета ми виждам по някой самолет ако не чета комикси в момента.
Поздрави.

_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
talasumski


Регистриран на: 30 Яну 2010
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 15:54    Заглавие:  

Ако ни обясниш и как от 10 000м е слязъл до 100 без да го засече никой може и да ти повярваме.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 18:09    Заглавие:  

talasumski написа:
Ако ни обясниш и как от 10 000м е слязъл до 100 без да го засече никой може и да ти повярваме.


Ами след като вече никой не го вижда може да си лети на каквато си иска височина. Те (радарите) на FL350 не можаха да го засекат накъде изчезна та какво остава насред морето ниско да го хванат. Още повече че е имал достатъчно авансово време след като е казал чао на малайзийското РВД до осъществяването на контакт с Виетнамското. Според мен точно на това време са разчитали за да направят каквото е необходимо за да "изчезнат". По-скоро е възможно случайно засичане от радар на някой военен кораб в морето, ако е минал на разстояние за засичане. При всички случаи няма нищо случайно. Планирано е перфектно.

_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ME109


Регистриран на: 26 Окт 2004
Мнения: 470

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 20:43    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Някъде ми се мяркаше "новина", че в този курс самолетът превозвал няколко десетки килограма злато (дали е истина кой знае). Но трябва да е гениална планировката и да няма никакви препъникамъни, за да се осъществи такова нещо с приводняване, убиване на двеста трийсе и няколко пътника, и всичко това без свидетели, живеещи в района на операцията. И пилотът да рискува кариера, няколко години неосъществяване на контакт със семейството си (за да не го издирят по топли следи) в името на няколкото милиона парични единици и т.н. и т.н.... Прекалено фентъзи стана. Обзалагам се на черпня с каса бира (може да бъде осъществена в гр. София, че нямам време да се обърна от работа), че е станала катастрофа и самолетът е на парчета. Не е хубаво в едно изречение да съчетавам двете думи "черпня" и "катастрофа", но искам да кажа, че не вярвам в НЛО-то над Витоша. Laughing

В този район (Южно китайско море)има станции на системата SOSUS.При удар(взрив)във водната повърхност на обект с размерите Боинг777 хидроакустичното ехо се чува на стотици километри до сега обаче "никой" не си признава да е "чул" нещо....вероятно по някаква причина самолетът е станал на парчета още на височина 10000м
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 20:47    Заглавие:  

До колкото си спомням самолета изчезна във въздушното пространство над Южно Китайско море, което е известно на всички мореплаватели(а предполагам и не само на тях), като морето с един от най-натоварен/висок трафик. Всички кораби минаващи през Сингапур и плаващи за Виетнам, Китай, Корея, Япония и Русия минават през това море и не напразно прехода от Сингапур до Хонг Конг се смята за един от най-напрегнатите и тежки, не във физическо отношение, а в психическо! Във всеки един момент в това море се намират не по-малко от хиляда кораба, като не броя риболовните кораби на Малайзия, Виетнам, Китай, Филипините, Индонезия, които са десетки хиляди. Е не мога да си обясня, как един самолет, летящ на височина 50-100 метра над водната повърхност, не е бил забелязан от поне един кораб, или пък на нито един корабен радар не са забелязали отметката на някакъв бързо движещ се обект, още повече, че коридора по който е летял Боинга, съвпада с курсовете по които плават основната част от корабите от Сингапур в североизточна посока. Нали ако това се беше случило, до сега все някой щеше да съобщи. За такова съобщение не съм чувал. А колкото, до това, дали нисколетящ самолет от гражданската авиация, дава отметка на корабния радар, дава и то такава хубава, с една дълга "опашка" че няма как да не я забележиш.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
furuno

Регистриран на: 13 Дек 2009
Мнения: 376

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 22:01    Заглавие:  

via написа:
До колкото си спомням самолета изчезна във въздушното пространство над Южно Китайско море, което е известно на всички мореплаватели(а предполагам и не само на тях), като морето с един от най-натоварен/висок трафик. Всички кораби минаващи през Сингапур и плаващи за Виетнам, Китай, Корея, Япония и Русия минават през това море и не напразно прехода от Сингапур до Хонг Конг се смята за един от най-напрегнатите и тежки, не във физическо отношение, а в психическо!.... А колкото, до това, дали нисколетящ самолет от гражданската авиация, дава отметка на корабния радар, дава и то такава хубава, с една дълга "опашка" че няма как да не я забележиш.


+ 1 към VIA за уместния и точен коментар!

zzz написа:
Филиите не бяха с лютеница, а с олио, червен пипер и сол
Не става само с ядене, трябва и акъл!

И когато имаш сгоден случай питай някой пилот дали може с такъв самолет да лети "спокойно" на 50-100 метра, как си ги представяш нещата изобщо не те знам. Недей пиши такива неща, защото ставаш смешен Very Happy . Да нямаш излишен някой стар брой на списание "Космос", да мина да го взема, ако ми кажеш в кой кабинет си?
Вярно че инженерите на airbus си заминаха от трети терминал, но накарай някой грамотен човек по аеродинамика , или краен случай пилот, да ти отдели време, и да ти каже дали подобен самолет може "спокойно" да лети на такава височина. За военните машини не споря, те могат много неща, въпроса е колко може и пилота.

При добро желание би могъл да прочетеш следното, и да си водиш записки!
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1703032 - "Д-р Пламен Димитров: Позитивното мислене невротизира и прави хората зависими". Поне засега аз нямам време да ставам такъв! Държа да запазя критичното и аналитичното мислене, което смятам, че имам.

Впечатли ме, че си прочел мненията ми, ако и нищо да не си разбрал, все пак си изградил мнение относно сферите в които съм компетентен.
Уверявам те, че ако закъсам за препоръка, ще разчитам на теб!

Кажи поне в каква област смяташ, че си специалист Question Rolling Eyes ,за да разберем причината за писанията ти... Не си ли мислил да се пробваш в компания за анимационни филмчета? И те уверявам, че нищо, ама нищичко не си разбрал от постовете ми! От радара можеш да скриеш кибрит или химикал ( за да ме разбереш давам такъв пример), но не подобна машина, поне не и по начина, по който ти си мислиш.
Досега всички военни, а и граждански самолети да бяха невидими според твоята логика... Пилотът натиска 5-6 копчета, и изчезва от радарите , и всички работещи в РВД излиза, че разчитат на добрата воля на пилотите да си държат въпросните копчета включени, защото ако ги изключат, изчезват от радара. На работещите в наземните служби за контрол им остава да се забвляват със сухи пасти и швепс, според писанията ти...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
del

Регистриран на: 06 Сеп 2007
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 22:33    Заглавие:  

ZZZ, само не се отказвай да пишеш. То винаги се намира някой да ти се скара. Разяснението е хубаво, ама между него и упрек май имаше някаква едва доловима разлика.
Да не забравяме и "Човешкият фактор".
Пример - преди 2-3 години и то в Щатите. Машината си летяла по маршрут въведен във FMC-то, съвсем различен от този в полетния план и се озовала не там за където е тръгнала. С включен транспондер. И никой не обърнал внимание. Или поне не е реагирал.
Вярно, че празна отметка или цел на екрана вдига адреналина, ама кой знае какво е вълнувало "човешкият фактор" в този момент.
Виж за полет на 50 метра и аз няма да се съглася. Но следвайки твоята теория не е необходимо да го правят.
Място за теории винаги ще има, така, че можете да ги споделите.
И бъдете спокойни, те няма да окажат никакво влияние на разследването.

_________________
Cessna 152: "Flight Level Three Thousand, Seven Hundred"
Controller: "Roger, contact Houston Space Centre"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 22:59    Заглавие:  

del написа:
...Място за теории винаги има, така, че спокойно можете да ги споделите. Те няма да окажат влияние на разследването.
Това беше добро!

Но когато говорим за машина от подобен клас, каквато е изчезналата, не ми се струва възможна бърза промяна на височината от 13000 към 100 метра или обратно. Все пак това не е играчка с дистанционно, купена от джъмбо, а машина, която без пътниците тежи ( по спомен ) над 60 тона...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
del

Регистриран на: 06 Сеп 2007
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Съб 15 Мар 2014, 23:07    Заглавие:  

По-скоро към 140т., празен...
_________________
Cessna 152: "Flight Level Three Thousand, Seven Hundred"
Controller: "Roger, contact Houston Space Centre"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Нед 16 Мар 2014, 13:32    Заглавие:  

Поправката е уместна, del!
И само не ми стана ясно като може да се натиснат няколко копчета, и да изчезне от радарите според zzz, защо е нужно да сменя височината, така де нали е невидим за радарите... Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 16 Мар 2014, 15:38    Заглавие:  

25 страни издирват изчезналия малайзийски самолет
14:20 | 16 март 2014 | По света / Мануел Насименто / обновено преди 1 час

Малайзия официално е поискала от 25 страни помощ за издирването на изчезналия самолет. Събраните сателитни данни не позволяват да се разбере къде се намира. ДПА съобщи, че молба за по-голямо съдействие е отправена към Казахстан, Узбекистан, Киргизстан, Туркменистан, Пакистан, Бангладеш, Индия, Китай, Мианма, Лаос, Виетнам, Тайланд, Индонезия, Австралия и Франция, предаде БТА. Сега на пресконференция в Куала Лумпур министърът на транспорта поясни, че се е обърнал специално към САЩ, Китай и Франция да предоставят допълнителни сателитни данни. Франция вече обяви, че изпраща екип от разследващи, предаде Франс прес. На същата пресконференция началникът на малайзийската полиция Халид Абу Бакар потвърди, че правохранителните органи водят разследване, в рамките на което се проверяват не само членовете на екипажа, но и пътниците. Той поясни, че все още някои страни не са отговорили на искането на малайзийските власти да предоставят информация относно самоличността на техни граждани, намирали се в злощастния самолет, предаде Ройтерс.

Началникът на полицията потвърди съобщенията, че експерти анализират симулатора на пилота на самолета, намерен и конфискуван от дома му, както и че се правят проверки на наземния персонал. В тази насока, министърът на транспорта съобщи, че пилотът и помощник пилотът на самолета не са настоявали да изпълняват заедно полета от Куала Лумпур до Пекин, по време на който изчезна машината. Той добави, че комуникационната система на самолета е била дезактивирана още преди последната радиовръзка между машината и диспечерите, предаде Ройтерс. В хода на разследването, малайзийски експерти са успели да възпроизведат полета на самолета благодарение на симулатор на полети, предаде Франс прес. Това им е позволило да проверят пътя на машината въз основа на данни, събрани от сателити и от радари, поне през първите часове от полета. Събраните сателитни данни обаче не позволяват да се разбере къде се намира машината. Горивото на самолета му е позволявало да лети около осем часа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Нед 16 Мар 2014, 15:46    Заглавие:  

salwico написа:
Поправката е уместна, del!
И само не ми стана ясно като може да се натиснат няколко копчета, и да изчезне от радарите според zzz, защо е нужно да сменя височината, така де нали е невидим за радарите... Rolling Eyes


Това, че може да е летял ниско за да избегне засичане е просто мое предположение, а колкото до копчетата - факт е че се е случило точно така и никакви радари не са го засекли на каквато и височина да е летял. Та по логиката на Фуруно самолета може да се е превърнал в цитирам: "кибрит или химикал" и затова да не са го засекли. Confused

_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
zzz


Регистриран на: 23 Юли 2013
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Нед 16 Мар 2014, 16:09    Заглавие:  

furuno написа:

И когато имаш сгоден случай питай някой пилот дали може с такъв самолет да лети "спокойно" на 50-100 метра, как си ги представяш нещата изобщо не те знам. Недей пиши такива неща, защото ставаш смешен Very Happy . Да нямаш излишен някой стар брой на списание "Космос", да мина да го взема, ако ми кажеш в кой кабинет си?
Вярно че инженерите на airbus си заминаха от трети терминал, но накарай някой грамотен човек по аеродинамика , или краен случай пилот, да ти отдели време, и да ти каже дали подобен самолет може "спокойно" да лети на такава височина. За военните машини не споря, те могат много неща, въпроса е колко може и пилота.

При добро желание би могъл да прочетеш следното, и да си водиш записки!
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1703032 - "Д-р Пламен Димитров: Позитивното мислене невротизира и прави хората зависими". Поне засега аз нямам време да ставам такъв! Държа да запазя критичното и аналитичното мислене, което смятам, че имам.

Впечатли ме, че си прочел мненията ми, ако и нищо да не си разбрал, все пак си изградил мнение относно сферите в които съм компетентен.
Уверявам те, че ако закъсам за препоръка, ще разчитам на теб!

Кажи поне в каква област смяташ, че си специалист Question Rolling Eyes ,за да разберем причината за писанията ти... Не си ли мислил да се пробваш в компания за анимационни филмчета? И те уверявам, че нищо, ама нищичко не си разбрал от постовете ми! От радара можеш да скриеш кибрит или химикал ( за да ме разбереш давам такъв пример), но не подобна машина, поне не и по начина, по който ти си мислиш.
Досега всички военни, а и граждански самолети да бяха невидими според твоята логика... Пилотът натиска 5-6 копчета, и изчезва от радарите , и всички работещи в РВД излиза, че разчитат на добрата воля на пилотите да си държат въпросните копчета включени, защото ако ги изключат, изчезват от радара. На работещите в наземните служби за контрол им остава да се забвляват със сухи пасти и швепс, според писанията ти...


1. Абе чак "спокойно" не съм споменавал че може да лети, но твърдя че може и то доста дълго време. Незнам защо си мислиш, че физичните закони са различни за военната и гражданската авиация. Силно почвам да се съмнявам, че знаеш колко е 100м. височина. И стига с този кабинет - нямаш допуск то тази част на
2. Колкото до твоите постове - да, нищо друго не разбрах, освен че зад тях стои един силно неуравновесен човек, пълен с негативизъм и злоба който не може да си контролира емоциите. Та по този повод спри да си търсиш повод да ме посетиш в моя кабинет, защото до там няма как с това психично състояние да получиш допуск. - в зоната за сигурност е...
3. ... и да, в РВД до голяма степен разчитат на пилотите "да си държат въпросните копчета включени", за да ги контролират. Както виждаш самолета наистина изчезна от радарите и то не защото се е изпарил, а защото пилотите са пожелали така.
4. Това за пастите, швепса, лютеницата и забавленията няма да го коментирам - то е разбираемо, просто наистина се надявам един ден да оздравееш.

_________________
„Когато ти се струва, че всичко е срещу теб, помни, че самолетът излита срещу вятъра, а не с него.” Хенри Форд
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 14 [196 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0735s ][ Queries: 12 (0.0038s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker