Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ подозират Иран в саботаж · Президентът на Австрия уволни всички министри · Захариева: Германия разчита на България · КФН: 10 лв. обезщетение за пътник в катастрофиралия до Своге автобус е незаконно, законът е предвидил 50 000 · Турски бронемашини Kirpi II в Либия · Европа се оказа "между два огъня" в търговската война на САЩ и Китай ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 22 Май 2019, 01:13
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Катастрофа във Франция с A320 на Germawings
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 3 [37 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2015, 15:32    Заглавие:  Катастрофа във Франция с A320 на Germawings  

А320 на нискотарифната германска авиокомпания Gremanwings катастрофира в френските Алпи

Полетът 4U9525 е бил от Барселона до Дюселдорф с 144 пътници, 2 пилоти и 4 души кабинен състав, общо 150. Самолетът е паднал в трудно достъпна местност на надморска височина от около 2000 метра. Предполага се че няма оцелели. Започнала е спасителна операция. Мястото е изключително безлюдно и трудно достъпно - 2,5 път от най-близкото място до което може да стигне автомобил.
Самолетът е А320-211 с регистрация D-AIPX, произведен е през 1990 г., а е доставен на Lufthansa на 5 февруари 1991 г. Излетял е в 8,55 от Барселона, заел е нормално ешелон 380 (38 000 фута или 11500 метра височина. В 9,30 пилотът е подал сигнал за бедствия и самолетът започва да губи височина. В 9,47 се среща с земната повърхност.
Germanwings е 100% собственост на Lufthansa от 2009 г., създадена е през 1997 г. От 2013 г. поема всички полети на близки разстояния, без тези от летищата в Мюнхен и Франкфурт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2015, 16:48    Заглавие:  

Самолет A320 на Gemanwings се е разбил във Франция
http://pan.bg/view_article-49-28826-Samolet-A320-na-Gemanwings-se-e-razbil-vyv-Franciq.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2015, 16:49    Заглавие:  

142-ма загинаха в катастрофата с Airbus A320 на Germanwings - подробности
http://pan.bg/view_article-49-28827-142-ma-zaginaha-v-katastrofata-s-Airbus-A320-na-Germanwings-podrobnosti.html#sthash.Pxydlnas.dpuf
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2015, 17:01    Заглавие:  

Падналият самолет за последно минал преглед в София
Машината е докарана за сервизиране у нас през октомври миналата година
ФОРУМНЮЗ



Самолетът, който днес се разби в Южна Франция, за последно е минал технически преглед в работилницата на Lufthansa в София. Това научи ФОРУМНЮЗ от свой източник от сервиза на немската авиокомпания в столицата.
Машината е докарана за сервизиране у нас през октомври миналата година.
Според техници такива прегледи се правят на година-две. Случаят с падналия еърбъс със 150 души на борда, е същият.
Френското издание Le Figaro твърди, че самолетът е 24-годишен и тази година му предстоял основен ремонт.
Според нашия източник ще започне официално разследване за изясняване причините за катастрофата.
Самолетът е влязъл в експлоатация през 1991 година, и до 2014 е собственост на Lufthansa преди да премине в нискотарифната German Wings.
От Lufthansa Technik Sofia заявиха пред ФОРУМНЮЗ, че за момента няма официална информация.
Lufthasa Technik Sofia Ag е българската дъщерна компания на световния лидер в поддръжката и ремонти на самолети Lufthasa Technik.
Работилницата отвари врати у нас през 2008 година.

Версии
Преди катастрофата самолетът е летял на височина 11582 метра. В рамките на една минута е започнал да пада. Трагедията е продължила осем минути.
Контактът с екипажът е загубен в 11:20 местно време, пише сайтът sudouest.fr.
Според немския вестник „Шпигел“ е възможно самолетът на German wings да е паднал заради обледяване на сензорите, подари което компютърната система е подавала грешни сигнали до пилотите. Пилотите не са могли да овладеят машината и тя е започнала да пада изключително бързо над френските Алпи.
АФП съобщи, че сигнал за бедствие не е подаван от пилотите на катастрофиралата машина.
Властите потвърдиха официално, че няма нито един оцелял. - See more at: http://pan.bg/view_article-49-28827-142-ma-zaginaha-v-katastrofata-s-Airbus-A320-na-Germanwings-podrobnosti-Za-posledno-e-remontiran-v-Bylgariq.html#sthash.RFFQuy2g.dpuf
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Kx

Регистриран на: 16 Юни 2004
Мнения: 218

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2015, 17:02    Заглавие:  

За съжаление загиналите са 150 ( 144 пътници и 6 души екипаж)

мир на праха им
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
SHARP

Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2015, 18:21    Заглавие:  

Preslav написа:
Според немския вестник „Шпигел“ е възможно самолетът на German wings да е паднал заради обледяване на сензорите, подари което компютърната система е подавала грешни сигнали до пилотите. Пилотите не са могли да овладеят машината и тя е започнала да пада изключително бързо над френските Алпи.
АФП съобщи, че сигнал за бедствие не е подаван от пилотите на катастрофиралата машина.
Властите потвърдиха официално, че няма нито един оцелял. - See more at: http://pan.bg/view_article-49-28827-142-ma-zaginaha-v-katastrofata-s-Airbus-A320-na-Germanwings-podrobnosti-Za-posledno-e-remontiran-v-Bylgariq.html#sthash.RFFQuy2g.dpuf


Колко удобно - или пилотите не са реагирали, или проблема е с машината.Все едно тези пилоти се качват да управляват този самолет за първи път, и току-що са завършили любителски курс. А можеби вестникарите, работещи в Шпигел са специалисти по датчиците, разположени по корпуса на машина като А320.

Чудя се как така немската пропагандна машина пропуска ето този факт:

"The owner of a camp site in the French Alps near the scene of the crash says he heard a series of loud noises coming from the air before the Germanwings A320 Airbus crashed. Pierre Polizzi told AP the noise began at 11:30 local time.

"There are often fighter jets flying over, so I thought it sounded just like that. I looked outside but I couldn't see any fighter planes."

"The noise I heard was long - like 8 seconds - as if the plane was going more slowly than a military plane speed. There was another long noise about 30 seconds later."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9822
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2015, 21:54    Заглавие:  

Свален е с бук, дъб, смърч, ела. Иначе немските медии по жълтина не отстъпват на колегите си от острова. Скандали, скандали... Предварителни заключения ще дават... Като прочетох за замръзналите датчици, тръби на Пито и т.н. се сетих за А-340 на Air France. Тук поне оранжeвите кутии са на една ръка разстояние и би трябвало бързо да приключи разследването.
Последната промяна е направена от Flankerivo на Сря 25 Мар 2015, 10:01; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 25 Мар 2015, 09:40    Заглавие:  

А320 МОЖЕ БИ Е ВЗРИВЕН? НЕ Е ИЗКЛЮЧЕН ТЕРОРИСТИЧЕН АКТ ЗА ПАДНАЛИЯ САМОЛЕТ!
http://pan.bg/view_article-64-28831-A320-MOZhE-BI-E-VZRIVEN-NE-E-IZKLJuChEN-TERORISTIChEN-AKT-ZA-PADNALIQ-SAMOLET.html#sthash.VVrNdLjF.dpuf
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 26 Мар 2015, 18:48    Заглавие:  

Вторият пилот Андреас Лубиц е разбил умишлено А320

Командирът блъскал безуспешно по вратата на кабината

Прокурорът на Марсилия Брис Робен заяви, че вторият пилот е бил сам в пилотската кабина, когато е падал самолетът на "Джърманунгс". Френската прокуратура вече разследва предумишлено убийство.

„На записите се чува как пилотът моли втория пилот да поеме управлението, чува се звукът от движеща се назад седалка и затваряща се врата“, каза Робен. „От този момент вторият пилот е контролирал самолета сам. Тогава той е натиснал бутоните за снижаване на самолета. Тези действия единствено могат да бъдат преднамерени“, добави прокурорът. По думите му, най-правдоподобната интерпретация е, че вторият пилот преднамерено е отказал да отвори вратата на кабината, за да пусне в нея капитана. Той е натиснал бутона за загуба на височина. Той е използвал този бутон с причина, която засега не ни е известна, но изглежда, че причината е била да унищожи самолета“, каза още Робен и добави, че диспечерите са направили неуспешен опит да се свържат със самолета.

Няма данни вторият пилот да има връзки с терористи, подчерта прокурорът. Командирът Патрик С. накрая е блъскал по врата и крещял: Пусни ме да вляза. Преди да излезе от кабината, двамата с Андреас с водили съвсем нормален разговор и Андреас дори се е шегувал.

Втората черна кутия още не е намерена. Започва идентифицирането на тленните останки на жертвите с ДНК анализи. В записа на първата черна кутия се чува как вторият пилот, който остава сам в кабината, диша до последния момент. Т.е. бил е жив и в съзнание. Записът на дишането говори на експертите, че Андреас С. е бил напълно здрав. Андреас Гюнтер Лубиц е 28-годишен и е родом от малък град в Райнланд Пфалц.

Според прокурор Робен пътниците почти до последния момент не са забелязали какво се случва. Малко преди сблъсъка се чуват писъци от пътническия салон. Самолетът се е блъснал със 700 км/ч. В момента прокуратурата изключва катастрофата да е терористичен акт.

Кристиян Шпор, шеф на "Луфтханза", и говорителят на "Джърмануингс" Томас Винкелман дадоха пресконференция, на която съобщиха, че са потресени от разкритието за втория пилот. Те не могат да коментират мотивите му да предизвика катастрофата. Твърдят, че Лубиц е минал успешно всички тестове успешно - и за подготовката му за пилотиране, и медицинските. Но не се провеждат специални психотестове на пилотите, нито се проучват семействата им.

Първи "Ню Йорк таймс" съобщи, че единият от пилотите на злополучния полет на "Джърмануингс" е бил заключен извън пилотската кабина минути преди самолетът да започне да пада над Френските Алпи. Записите, извлечени от черната кутия на самолета, показват, че пилотът е напуснал кабината, след което не е могъл да влезе отново в нея.

На записа се чува как пилотът чука леко на вратата, но никой не му отговаря. След това чука по-силно, но отново няма отговор. Накрая се чува как се опитва да разбие вратата. В по-ранния етап на полета двамата пилоти разговарят съвсем нормално помежду си, казва неназован източник, който вестникът представя като високопоставен военен, участващ в разследването. "Все още не знаем защо единият от пилотите е напуснал кабината. Единственото сигурно е, че в края на полета другият пилот е бил сам и не е отворил вратата", казва източникът. Официално все още няма информация за съдържанието на черната кутия, френските власти не са разкрили и самоличността на пилотите. Германската прокуратура потвърди, че в момента на падането на самолета в кабината е имало само един пилот, но отказа да уточни кой точно.

Командирът с 10-годишен опит се казва Патрик С. и има две деца,съобщи Билд.

КАК СЕ ОТВАРЯ ВРАТАТА НА ПИЛОТСКАТА КАБИНА

Как е възможно пилотът да не може да се върне в кабината? Говорител на "Луфтханза" обяснява пред "Шпигел", че след 11 септември 2001 г. вратите на пилотските кабини не могат да се отварят отвън. Вратите са подсигурени с електронен код. Вратата на А320 се наблюдава от три видеокамери. Тя се отваря автоматично само в един случай - на падане на налягането. В останалите случаи трябва да се набере седемцифров код отвън. След което пилотът, който е в кабината, получава звуков сигнал да отвори вратата.При извънредна ситуация, ако след набирането на кода вратата не се отвори, сигналът става продължителен и вратата се отваря сама след между 15 и 120 секунди. Но е възможно този механизъм да бъде изключен ръчно и вратата може да бъде отворена с набирането на кода едва след от 5 до 20 минути.

Въведените след 11 септември мерки за по-висока сигурност могат и да създадат проблеми. През есента на 2013 г. пилот от Мозамбик разби съзнателно самолет с 34 души на борда в Северна Намибия. Според разследването той се затворил в пилотската кабина, а вторият пилот останал отвън. Командирът игнорирал предупредителните сигнали и виковете на втория пилот, който искал да влезе.

(Източник)

Преди това другаде четох, че и двамата пилоти били в безсъзнание при падането, така че не знам вече на какво да вярвам...

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
SHARP

Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет 26 Мар 2015, 19:18    Заглавие:  

конструктор написа:
Вторият пилот Андреас Лубиц е разбил умишлено А320

Преди това другаде четох, че и двамата пилоти били в безсъзнание при падането, така че не знам вече на какво да вярвам...


Това ми звучи доста удобно и неправдоподобно, никой не пожела да ангажира международни независими експерти, каквото е редно да се направи в такива случаи... Само напълно неграмотен човек може да повярва на нещо подобно. Няма да се учудя онези, които тиражират тази версия след време да се самоубият, защото ще знаят, че съвестта им е купена, и истината е потулена.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Yahiko

Регистриран на: 30 Мар 2004
Мнения: 618

МнениеПуснато на: Пет 27 Мар 2015, 15:28    Заглавие:  

Наистина е много странно, как толкова бързо излязоха с изявление, че терористичен акт е изключен (преди да намерят черните кутии) и обвиниха пилота часове, след като ги намериха.

Като гледам снимките, самолетът е на много малки парченца целият. Не съм експерт, но ако самолетът се е ударил в издигащ се склон, ми изглежда странно да се раздроби така, в смисъл, че не се е влачил или нещо подобно. Не съм конспиратор, но това започва да изглежда странно.

Може би някой колега от форума, който е виждал повече авиокатастрофи може да каже, дали наистина така се раздробява самолет.

edit:
още по-странно става: намерили скъсан болничен лист в апартамента на втория пилот, според който той не можел да лети в деня на катастрофата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9822
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Мар 2015, 16:25    Заглавие:  

Наличието на много на брой дребни фрагменти го обясняват точно с това, че не е имало взрив във въздуха, а самолетът се е бил разрушил при сблъсъка с планинския склон.

Озадачаващо е как два дни след катастрофата разкриха и обвиниха втория пилот - бил посещавал психолог, сега пък нещо изключително важно, открито в дома му, насочвало следователите към некви изводи. Ами ако е фен на компютърни игри с пуцане, не ми се мисли какво си мислят за него. Ако е фен на военните теми като нас... Там по ония земи редовно и масово посещават психолози, нали било нормално... Със сигурност тази насока е изгодна за авиокомпаниите майка и дъщеря. Какво стана с оранжевите кутии в опашката? Намерени ли са? Грозното е, че на един от двамата пилоти от оня прочут полет на Malaysia Airlines, който по всяка вероятност е завършил в Индийския океан на юг към Антарктида, се опитват да припишат самоубийство. Не казвам, че не е вероятно, дори е най-вероятното и логичното измежду всички версии, но поне да открият останките и после да чешат езици по темата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9822
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Мар 2015, 16:30    Заглавие:  

http://lenta.ru/news/2015/03/27/last_minute_audio/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Yahiko

Регистриран на: 30 Мар 2004
Мнения: 618

МнениеПуснато на: Пет 27 Мар 2015, 16:35    Заглавие:  

Flankerivo написа:
... Какво стана с оранжевите кутии в опашката? Намерени ли са? ...


Четох някъде, че едната са я намерили доста деформирана (имаше снимки), а на другата само корпуса - без записващото у-во.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9822
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Мар 2015, 16:41    Заглавие:  

Това бе за предните. Нали има и в опашката някакви дублиращи?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 3 [37 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0690s ][ Queries: 12 (0.0035s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker