Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
На старта на авиобаза Volk Field има повече изтребители, отколкото в някои ВВС · Стана ясна фаталната причина за смъртта на Жорж Ганчев · Шефът на "Луфтханза": Въздушният транспорт ще се сведе до дванайсетина авиокомпании · Ердоган отмени посещението си в Белград · Няма повишена радиация в България след взрива в Русия · Израел иска военно сътрудничество с Украйна ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Di 20 Aug 2019, 16:58
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
ДРУГ (ЛИ) ЩЕ ОХРАНЯВА НЕБЕТО НИ? ОСТАВАМЕ БЕЗ МИГ-29
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 3 von 25 [367 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 23, 24, 25 Weiter
Autor Nachricht
конструктор
[Moderator]


Anmeldedatum: 07.07.2014
Beitrдge: 4355
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: So 04 Okt 2015, 19:35    Titel:  

Flankerivo hat Folgendes geschrieben:
Ръководният състав на държавата има стари указания от посолството в моя квартал да преустановят всякакви контакти и взаимоотношения с руснаците по всички направления, дори темата да е взаимоизгодна стопанска (Южен Поток, нов АЕЦ, Бургас-Александруполис). Това не е от днес, не от вчера, а от маса време, не е и новина. Кратуните изпълняват заповедите на господаря си. Пионки като некъф генерал на водопад (Радев) си мислят, че с един разговор с Боко ще решат проблема. Жалка история.

По този повод мисля, че може да се направи сравнение между руския и американския подход както към Украйна, така и към България. Руснаците предлагаха взаимоизгодно сътрудничество и на двете страни. Т.е. в сферата на икономиката или с други думи, базата. А американците работят директно върху надстройката. Подкупват управляващата класа, а населението подлагат на масирана психологическа обработка, на която те са ненадминати майстори. И какво се оказва? С много по-малко средства, противно на всички закони за развитието на обществото, именно те постигат целта си, а не руснаците. Защо така, дявол да го вземе?

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Gremlin

Anmeldedatum: 09.01.2006
Beitrдge: 66

BeitragVerfasst am: So 04 Okt 2015, 19:42    Titel:  

Благодаря за инфото, Елемаг. Значи технически могат, но юридически... В Полша ще е...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
magikian

Anmeldedatum: 07.08.2014
Beitrдge: 33

BeitragVerfasst am: Mo 05 Okt 2015, 23:25    Titel:  

http://www.gazeta.ru/social/2015/10/02/7791899.shtml?utm_source=infox.sg
https://www.youtube.com/watch?v=wnrA5HitnNw
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
конструктор
[Moderator]


Anmeldedatum: 07.07.2014
Beitrдge: 4355
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 08:39    Titel:  

Интересно, защо решиха да "ремонтират" двигателите точно в Полша. В момента най-върло русофобската страна в света е Украйна. "Звездата" на Полша просто бледнее пред тази "свръхнова". Така че от идеологическо-пропагандистка гледна точка най-добре би било за тях да изберат именно Украйна. Подчертавам – именно от идеологическо-пропагандистка гледна точка, защото вече е ясно, че всъщност никой никакъв ремонт не се кани да прави.
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 9941
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 09:15    Titel:  

Украйна няма ресурс за ремонт на РД-33, просто защото от известно време насам няма технико-икономически взаимоотношения между РСК МиГ и украинските авиоремонтни заводи. Нямат и резерви, защото за 20 години разпродадоха останките от УССР армията си и сега летящите укро МиГ-29 се броят на пръстите на едната ръка.
Поляците имат договори с РСК МиГ и въпреки външната им политика, на по-ниско ниво взаимоотношенията си текат. Едно евентуално ремонтиране на наши двигатели в полския завод може да доведе до прекратяване на доставките на резервни части за МиГ-29 на полските ВВС. Тече игра на нерви. Руснаците не биха искали да преустановят поддръжката на полските МиГ-ове, тъй като това са пари. Същевременно, в случай че се стигне до физическо осъществяване на ненчевите копнежи в Полско, руснаците трябва да намерят начин да накажат поляците за нелицензирания ремонт на извънполски изделия. В общи линии и нашите политици, и полските ефикасно и ефективно изпълняват външната поръчка по "скарване" със ze evil russians.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Anmeldedatum: 08.11.2007
Beitrдge: 12545
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 09:34    Titel:  

Flankerivo hat Folgendes geschrieben:
Украйна няма ресурс за ремонт на РД-33, просто защото от известно време насам няма технико-икономически взаимоотношения между РСК МиГ и украинските авиоремонтни заводи. Нямат и резерви, защото за 20 години разпродадоха останките от УССР армията си и сега летящите укро МиГ-29 се броят на пръстите на едната ръка.
Поляците имат договори с РСК МиГ и въпреки външната им политика, на по-ниско ниво взаимоотношенията си текат. Едно евентуално ремонтиране на наши двигатели в полския завод може да доведе до прекратяване на доставките на резервни части за МиГ-29 на полските ВВС. Тече игра на нерви. Руснаците не биха искали да преустановят поддръжката на полските МиГ-ове, тъй като това са пари. Същевременно, в случай че се стигне до физическо осъществяване на ненчевите копнежи в Полско, руснаците трябва да намерят начин да накажат поляците за нелицензирания ремонт на извънполски изделия. В общи линии и нашите политици, и полските ефикасно и ефективно изпълняват външната поръчка по "скарване" със ze evil russians.


Много точно казано. WZL-2 рискуват многомилионен бизнес, свързан и с МиГ-29 ( по думите на командващия полските ВВС трябва да останат на въоръжение поне още 10 години, до 2025 г.), и със Су-22, на въоръжение до 2026 г. Полските ВВС оперират и с около 20 Ми-17-1В, които още дълго ще останат на въоръжение. Така че рискът от загуба на бизнес е голям. В Полша през октомври има избори и според наши източници натискът от политическото ръководство на полското МО е за да демонстрират че осигуряват работни места преди изборите. Според мениджмънта на WZL-2 те не искат в никакъв случай да се занимават с българските МиГ-29.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
sluchaen


Anmeldedatum: 21.12.2010
Beitrдge: 958

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 10:19    Titel:  

Продаваме на Полша n на брои изд. 88, след което купуваме n или n +/- 1 изделия. Какъв Ви е проблема?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 9941
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 10:36    Titel:  

Eeeee, това е прекалено сложна схема. Просто всичко, свързано с "ремонт" в Полша е несериозно.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
sluchaen


Anmeldedatum: 21.12.2010
Beitrдge: 958

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 10:47    Titel:  

Ха, сложна, сложна беше онaя с целите 29ки и канадските 18ки. Ма и тя бе осъществима, ма нашите са страхливци.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
конструктор
[Moderator]


Anmeldedatum: 07.07.2014
Beitrдge: 4355
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 11:29    Titel:  

А дали ще могат получените от Полша двигатели да правят това?
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
sluchaen


Anmeldedatum: 21.12.2010
Beitrдge: 958

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 11:38    Titel:  

Ти питай преди да отидат дали могат, защото тук им бръкнахме в електрохидравличните настройки и им понижихме режима на работа, което дори и на 77 не сме правили въпреки, че някои го твърдят (там просто "скавжноста на РТ" на част от изделията бе на долната граница). А за 88 има и един друг любопитен факт при застъпване в БД от който зависи ресурса им.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Anmeldedatum: 08.11.2007
Beitrдge: 12545
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 12:07    Titel:  

6 октомври 2015 г.
Министър Николай Ненчев получи подкрепата на Комисията по отбрана за договора с Полша


Министърът на отбраната Николай Ненчев запозна членовете на парламентарната Комисия по отбрана с параметрите на договора с Полша за ремонт на двигатели на изтребителите МиГ-29. „Членовете на Комисията се убедиха, че договорът е изключително изгоден за България. Получих разбиране и подкрепа от депутатите, включително и от групата на БСП“, каза той след приключването на днешното заседание.

Министър Ненчев разясни, че договорът е финализиран и крайната цена за ремонт на двигател ще бъде 1 млн. и 23 хил. евро. При сключване на сделка с Русия България би заплатила 20% ДДС и мита над обявената от „РСК МиГ“ цена. Това според министъра ще направи разликата между двете оферти около 30%. Освен това страната ни ще получи два полски двигателя 20 дни след подписването на договора, които ще можем да използваме две години. Министър Ненчев заяви, че условията на договора дават гаранция за Военновъздушните сили.

„Вчера имах разговор с г-н Бакалов, той подаде своята оставка, която не приех с мотивите, че очакваме вето от страна на президента и връщане на закона за ново разглеждане. След финализиране на тези разговори и дебати ще взема своето решение“. Това каза министърът на отбраната във връзка с казуса с ръководителя на служба „Военна информация“.

Министър Ненчев коментира и процедурата за доставка на гориво за нуждите на Българската армия, като посочи, че тя се осъществява в съответствие със Закона за обществените поръчки през „Софийска стокова борса“ съгласно сключен договор между Министерството на отбраната и Търговско дружество „Снабдяване и търговия -МО“ ЕООД. „С цялата си категоричност мога да кажа, че постигнахме възможно най-добрата цена“, заяви министър Ненчев.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Anmeldedatum: 08.11.2007
Beitrдge: 12545
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 12:25    Titel:  

СКАНДАЛНА СДЕЛКА С ПОЛША ЗА ДВИГАТЕЛИТЕ НА МИГ-29

Цената дадена в писмото на РСК МиГ до о.з. ген. Михо Михов е 1 050 650 евро с ДДС, мита и транспорт. Сега министър Ненчев говори за 1 0230 000 евро, без ДДС, такъв не се плаща в ЕС. Т.е при сделка с РСК МиГ бюджета на България щеше да получи 210 310 евро ДДС на двигател, не знам колко още е митото. При 10 двигателя загубата е 2 103 100 евро, т.е. двата двигателя "безплатно" реално си ги плащаме!!!

Zuletzt bearbeitet von Dimitar Stavrev am Di 06 Okt 2015, 12:41, insgesamt einmal bearbeitet
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Gremlin

Anmeldedatum: 09.01.2006
Beitrдge: 66

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 12:41    Titel:  

Аз питах нещо във връзка със Словения, защото добре знам, че нямат и нямат намерение да имат изтребителна авиация, но никой не ми отговори. Ето го отговора:
air policing
Така, че ние няма да сме прецедент, ако друга държава "пази" въздушното ни пространство...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Anmeldedatum: 08.11.2007
Beitrдge: 12545
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Di 06 Okt 2015, 12:45    Titel:  

Gremlin hat Folgendes geschrieben:
Аз питах нещо във връзка със Словения, защото добре знам, че нямат и нямат намерение да имат изтребителна авиация, но никой не ми отговори. Ето го отговора:
air policing
Така, че ние няма да сме прецедент, ако друга държава "пази" въздушното ни пространство...


Ми то по тази тема Монако няма даже армия, само полиция. Да вземем техния светъл пример.

Белгия изкара 589 дни без правителство, да вземем да спестим малко и от тава перо.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 3 von 25 [367 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 23, 24, 25 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0698s ][ Queries: 12 (0.0056s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker