Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Бивш офицер от армията на Хафтар разказал за "магьосниците" на маршала · Британските специални сили загубиха дори от естонските опълченци · Демонстрация на способности от участващите в учението Platinum lion 19 (снимки) - част 1 · Руският ледоразбивач "Лидер" ще получи свръхмощна силова установка · Адвокат на Кристиян: Невинен е, да свалят обвиненията, ако искат и той да търси хакера · Четвърт век след атентата срещу еврейските институции в Аржентина виновни няма ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 18 Юли 2019, 22:08
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
КАТАСТРОФАТА С РУСКИЯ А321 НАД ЕГИПЕТ
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 5 [61 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 13:20    Заглавие:  

Шокираща версия: А321 е паднал заради външно "физически или механично действие във въздуха"
От авиокомпанията "Когалимавиа" обявиха, че поради тази намеса екипажът е изгубил контрол над управлението

Публикувано: 2 ноем. 2015, 13:13 | Обновено: 2 ноем. 2015, 13:13

Причината за падането на руския самолет над полуостров Синай е външен фактор, предаде Би Би Си. Компанията-собственик "Когалимавиа" днес обяви своята версия за трагедията от 31 октомври 2015 г., когато неин самолет падна над Египет и причини смъртта на всичките 224-ма души на борда.
"Заради намеса отвън екипажът е изгубил контрол над управлението", пише в съобщението на компанията. "Това е единственото обяснение за катастрофата", е заявил представител на фирмата.

Екипажът на руския самолет A321, който се разби в Египет, не е съобщил за извънредна ситуация на борда, обясни заместник-генералният директор на авиокомпанията "Когалимавиа" Виктор Юнг на нарочна пресконференция. Невъзможно самолетът, собственост на компанията, който се разби на Синайския полуостров, да се е разрушил във въздуха заради техническа неизправност или пилотска грешка. Според компанията единственото обяснение е, че катастрофата е в резултат на "физически или механично действие във въздуха", но не обясниха дали имат съмнения за терористична атака.

"Самолетът е бил в неконтролиран полет, той не лети, и падна," - каза Юнг. "Изглежда, че в този момент той е получил значителна структурна повреда, която не позволява да продължи полета", добави той. Проблемът с горивото по скоро би забавил самолета, но не и подобно разрушаване във въздуха, смятат от компанията, цитирана от ТАСС. Заместник-директор на компанията увери, че A321 е бил в отлично състояние. "Когалимавиа" също заяви, че разпространените в световната мрежа кадри с падане на самолет, за който се твърди, че принадлежи компанията, не са заснети на същото място и по същото време.

Проверка на контролните органи показва, че работещи в "Когалимавиа" са получавали трудовите си възнаграждения с два месеца след установения в техните договори срок. Руската служба за защита на труда също проверява дали служителите са почивали по установените правила и дали са имали свидетелства за психическа пригодност.

Технически специалисти в същото време извършват проверка на машините, принадлежащи на компанията. Паркът на компанията се състои от осем самолета, шест от които са Airbus A321, допълва газета.ру.

Днес бе съобщено, че руски и египетски екипи са открили 12 големи части от летателния апарат. Днес в Санкт Петербург, откъдето са повечето жертви, бяха транспортирани 18 тела. Властите във втория по големина руски град са започнали процедури по разпознаване на телата. Вторият самолет със загинали ще пристигне тази вечер.

Превод и редакция: БЛИЦ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
flancer

Регистриран на: 24 Авг 2005
Мнения: 222

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 15:23    Заглавие:  

Някъде бях гледал, сигурно по ДИскавъри сериите за авиокатастрофи, или съм чел някой доклад нейде, за подобен случай - самолет опира с опашка полосата, некачествен ремонт, незабелязвана пукнатина, корозия или температурна умора на материала, не помня точно = отчупване на части от опашното оперение и беше заклинило нещо. Малко ми е смътно, но довечера ще го потърся, ставаше въпрос за някакъв Боинг от дъртите.
Дано обстоятелствата не са повторение на вече случила се катастрофа - това би било най-тъпото - да са измрели толкова хора предният път, и да не е взета поука, слава богу рядко се случва в авиацията... но се случва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
T1shark

Регистриран на: 29 Май 2014
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 15:35    Заглавие:  

flancer написа:
Някъде бях гледал, сигурно по ДИскавъри сериите за авиокатастрофи, или съм чел някой доклад нейде, за подобен случай - самолет опира с опашка полосата, некачествен ремонт, незабелязвана пукнатина, корозия или температурна умора на материала, не помня точно = отчупване на части от опашното оперение и беше заклинило нещо. Малко ми е смътно, но довечера ще го потърся, ставаше въпрос за някакъв Боинг от дъртите.
Дано обстоятелствата не са повторение на вече случила се катастрофа - това би било най-тъпото - да са измрели толкова хора предният път, и да не е взета поука, слава богу рядко се случва в авиацията... но се случва.


China Airlines Flight 611 Това мисля е случая

"The final investigation report found that the accident was the result of metal fatigue caused by inadequate maintenance after an earlier tailstrike incident. On 7 February 1980, the aircraft was flying from Stockholm Arlanda Airport to Taoyuan International Airport via King Abdulaziz International Airport and Kai Tak International Airport on China Airlines Flight 009. While landing in Hong Kong, part of the plane's tail had scraped along the runway for several hundred feet.[24] The aircraft was depressurized, ferried back to Taiwan on the same day, and a temporary repair done the day after. A more permanent repair was conducted by a team from China Airlines from 23 May through 26 May 1980. However, the permanent repair of the tail strike was not carried out in accordance with the Boeing Structural Repair Manual (SRM). The area of damaged skin in Section 46 was not removed and the repair doubler plate that was supposed to cover in excess of 30 percent of the damaged area did not extend beyond the entire damaged area enough to restore the overall structural strength."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
flancer

Регистриран на: 24 Авг 2005
Мнения: 222

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 15:44    Заглавие:  

Точно. За съжаление има доста съвпадения:
Цитат:
There was no distress signal or communication sent out prior to the crash.[17] Radar data suggests that the aircraft broke into four pieces while at FL350.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 17:39    Заглавие:  

Трябва да се прегледат всички документи от ремонта след инцидента през 2001 г. (дано да ги пазят!) и да се изследват много внимателно останките от опашката:

Click to see if image is larger

(Е, те разследващите си знаят работата, няма ние да ги учим, я!)

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 17:44    Заглавие:  

T1shark написа:
China Airlines Flight 611 Това мисля е случаят.

Това е съответната серия от канадския филм "Разследване на самолетни катастрофи", дето го даваха по "National Geographic" (на английски):


_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 18:49    Заглавие:  

Да сте чули за "tail strike" със съветски самолет? Няма и да чуете. Те са с високо разположен фюзелаж. (Най-висок е на "Ту-114".) А на западните защо не им слагат по едно колелце като това?

Click to see if image is larger

П.П. Дори и пътническият самолет с най-високо разположен фюзелаж ("Ту-114"), за който "tail strike" е абсолютно изключен, има колелца на опашката (показани във време 1 мин. 5 сек.):


_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2015, 22:50    Заглавие:  

Спасатели нашли новые тела погибших пассажиров A321

Российские спасатели обнаружили на месте крушения самолета Airbus A321 авиакомпании «Когалымавиа» новые тела погибших лайнера, передает РИА Новости. По словам директора Департамента пожарно-спасательных сил и специальных формирований МЧС России Александра Агафонова, останки были найдены после того, как спасатели приподняли новую часть фюзеляжа самолета.
«При обнаружении новых фрагментов координаты передаются в базовый лагерь. Обломки разбросаны на обширной территории, что подтверждает информацию о том, что самолет начал разрушаться еще в воздухе», — добавил Агафонов. Кроме того, на месте катастрофы были найдены более 110 документов и личных вещей погибших. В их числе — паспорта граждан Украины.

«В воздухе от отказа систем самолет разрушиться не может»
Представитель МЧС отметил, что поисковые работы продолжаются. В них принимают участие четыре поисковые группы отрядов «Центроспас» и «Лидер» МЧС численностью 80 человек. Кроме того, туда прибыли специалисты компании Airbus, а также две группы французских и египетских следователей и экспертов, сообщает «Интерфакс».

Ранее представители перевозчика в ходе пресс-конференции заявили, что самолет был в отличном техническом состоянии, и в качестве единственной причины произошедшего назвали «механическое воздействие на воздушное судно». В Росавиации заявления представителей «Когалымавиа» восприняли скептически, назвав их преждевременными и не основанными на реальных фактах. В ведомстве также заявили, что расшифровка черных ящиков самолета пройдет в Каире.

Лайнер Airbus A321 компании «Когалымавиа», летевший из Шарм-эль-Шейха в Санкт-Петербург, упал 31 октября на севере Синайского полуострова. На его борту находились 217 пассажиров (в том числе 214 россиян, включая 25 детей) и 7 членов экипажа, большая часть из них — жители Петербурга и Ленобласти. Все они погибли.

По факту произошедшего в России возбуждено два уголовных дела — по статье 263 «Нарушение правил безопасности движения и эксплуатации воздушного транспорта» и по части 3 статьи 238 «Оказание услуг, не отвечающих требованиям безопасности» Уголовного кодекса РФ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 03 Ное 2015, 11:20    Заглавие:  

Първи (твърде общи) резултати от анализа на данните от бордовите самописци
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 03 Ное 2015, 12:14    Заглавие:  

Още една снимка на опашката, в едър план:

Click to see if image is larger

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
VRAB4O

Регистриран на: 28 Сеп 2012
Мнения: 288

МнениеПуснато на: Вто 03 Ное 2015, 13:23    Заглавие:  

T1shark написа:
flancer написа:
Някъде бях гледал, сигурно по ДИскавъри сериите за авиокатастрофи, или съм чел някой доклад нейде, за подобен случай - самолет опира с опашка полосата, некачествен ремонт, незабелязвана пукнатина, корозия или температурна умора на материала, не помня точно = отчупване на части от опашното оперение и беше заклинило нещо. Малко ми е смътно, но довечера ще го потърся, ставаше въпрос за някакъв Боинг от дъртите.
Дано обстоятелствата не са повторение на вече случила се катастрофа - това би било най-тъпото - да са измрели толкова хора предният път, и да не е взета поука, слава богу рядко се случва в авиацията... но се случва.


China Airlines Flight 611 Това мисля е случая

"The final investigation report found that the accident was the result of metal fatigue caused by inadequate maintenance after an earlier tailstrike incident. On 7 February 1980, the aircraft was flying from Stockholm Arlanda Airport to Taoyuan International Airport via King Abdulaziz International Airport and Kai Tak International Airport on China Airlines Flight 009. While landing in Hong Kong, part of the plane's tail had scraped along the runway for several hundred feet.[24] The aircraft was depressurized, ferried back to Taiwan on the same day, and a temporary repair done the day after. A more permanent repair was conducted by a team from China Airlines from 23 May through 26 May 1980. However, the permanent repair of the tail strike was not carried out in accordance with the Boeing Structural Repair Manual (SRM). The area of damaged skin in Section 46 was not removed and the repair doubler plate that was supposed to cover in excess of 30 percent of the damaged area did not extend beyond the entire damaged area enough to restore the overall structural strength."


Освен случая с Тайванския "Джьмбо" , който е твърде показателен - някъде 20 години след ремонт на опашката настъпва разрушаване и взривна декомпресия ;
има преди него и един случай с Японски "Джъмбо" - отново ремонтирана опашна секция в следствие на tailstrike -този път около 7-8 години след ремонта като след излитане екипажа загубва управление и.. 30-40 минутен полет завършва с разбиване на самолета.
С по-малко думи - такъв тип нарушения в конструкцията съвсем не са безобидни, нито пък ремонтите им явно не гарантират , че след години няма да се появят и "допълнителни ефекти"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Yahiko

Регистриран на: 30 Мар 2004
Мнения: 618

МнениеПуснато на: Вто 03 Ное 2015, 13:50    Заглавие:  

На записите са установени "нехарактерни звуци" преди да падне A321

Екипажът на катастрофиралия в Синай руски пътнически самолет A321 до момента на инцидента не е имал информация за неизправности на борда, съобщава Интерафкс, позовавайки се на източник в Кайро.

"От записите на разговорите на екипажа с диспечерите се разбира, че 4 минути преди изчезването на самолета от радарите положението на борда е било нормално. Екипажът водел обичайни разговори с диспечерите, нищо не сочи към проблеми на борда и екипажът не докладва за такива", каза източникът.

Представителят допълва, че "моментът на изчезването на авиолайнера от екраните на радарите се предшества от нехарактерни за нормален полет звуци". Екипажът не е подавал сигнал за бедствие, подчертава източникът.

"От записите може да се съди, че извънредната ситуация на борда е възникнала внезапно и е била неочаквана за екипажа, като пилотите не са успели да подадат сигнал за бедствие", добавя той.

В същото време източници в Кайро съобщиха пред ТАСС, че експерти са открили на мястото на катастрофата елементи, които не са част от самолета. В момента се провежда експертиза.

Междувременно Алексей Смирнов от Националния център за извънредни ситуации обяви, че общо 140 тела и над 100 човешки останки от самолетната катастрофа са докарани в Санкт Петербург. Телата се идентифицират, като до момента е установена самоличността на 9 загинали.

Припомняме, самолетът на авиокомпания "Когалимавиа" падна на 31 октомври малко след излитането си от летището в курорта Шарм ел Шейх. При катастрофата загинаха всички 224 души на борда, предимно руски граждани.

Президентът на Египет Абдел Фатах ал Сиси заяви по-рано, че изявлението на екстремистите от „Ислямска държава" за това, че катастрофата на руския пътнически самолет А321 над Синайския полуостров е тяхно дело, е чиста пропаганда.

http://news.ibox.bg/news/id_783981684
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 04 Ное 2015, 10:08    Заглавие:  

Издирвателната операция на мястото на катастрофата на руския А321 ще продължи докато не бъдат намерени всички 224 тела

Национальный центр космических исследований Франции опубликовал детальный спутниковый снимок с места крушения аэробуса А-321. На нём хорошо видно чёрное пятно - сгоревший остов самолёта, фюзеляж и крылья. Рядом можно рассмотреть кареты сокрой помощи. Вокруг - пустыня и скалистая местность. Сейчас там работают российские спасатели, с рассветом они возобновили поисковую операцию.

Национальный центр космических исследований Франции опубликовал детальный спутниковый снимок с места крушения аэробуса А-321. На нём хорошо видно чёрное пятно - сгоревший остов самолёта, фюзеляж и крылья. Рядом можно рассмотреть кареты сокрой помощи. Вокруг - пустыня и скалистая местность. Сейчас там работают российские спасатели, с рассветом они возобновили поисковую операцию.
"Рекогносцировка дополнительная с вечера проведена. Районы поиска определены. Будем продолжать работу. Используем метод сплошного прочёсывания местности. Мы сейчас вышли уже от места падения кабины на 12 километровую отметку. Там идёт неровная скалистая местность", - сообщил директор Департамента пожарно-спасательных сил и специальных формирований МЧС РФ Александр Агафонов.
Между тем, по сообщениям силовых структур Египта, во всех аэропортах страны введены дополнительные меры безопасности, в том числе ужесточена предполётная подготовка воздушных судов. Их теперь будут осматривать сотрудники спецслужб, только после этого доступ получают наземные бригады.

Смотрите оригинал материала на http://www.1tv.ru/news/world/295505
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 04 Ное 2015, 11:57    Заглавие:  

Появиха се версии, че самолетът е бил с дистанционно управление:

Катастрофа "Аэробуса" – обычная месть пиндосов?, от Юрий Мухин
Christopher Bollyn: A321 – обратите внимание на израильский объект 8200, от Кристофър Болин, превод на руски (оригинал)

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9893
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 04 Ное 2015, 15:37    Заглавие:  

Пльок!

http://lenta.ru/news/2015/11/04/blast/
Египетские СМИ назвали причину падения российского Airbus

Причиной падения российского самолета Airbus A321 на Синайском полуострове стал взрыв в двигателе. Об этом египетскому порталу Al-Masry Al-Youm сообщил источник в следственной комиссии, занимающейся анализом информации бортовых самописцев упавшего лайнера. О неисправности в моторе свидетельствуют данные черных ящиков.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 5 [61 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0897s ][ Queries: 12 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker