Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия дислоцира секретни всъдеходи в Крим · БЛИЦ: Зверско убийство в София, арабин преби жена до смърт за удоволствие! · Брюксел е под блокада (ВИДЕО) · Анонимен източник обяви: НАТО се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу Ислямска държава · Нервите на Ердоган не издържаха и изригна: ЕС не може да третира Турция като просяк · Путин лично награди военни за подвизите им срещу терористи в Сирия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: ПАРАД НА БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ - 2017(18)hot СНИМКИ:EATTC 17-1 – ВОЕННОТРАНСПОРТНАТА НИ АВИАЦИЯ СЕ ДОКАЗА(16)hot СТРАХОТНО АВИОШОУ: 100 ГОДИНИ АВИОБАЗА ЧАЙКА - 1 май 2017(22)hot F-35А В АВИОБАЗА ГРАФ ИГНАТИЕВО - 28 април 2017 г.(16)hot "ТРАКИЙСКИ ОРЕЛ 2017" С F-15(16)hot ОТКРИТ АВИОДЕН:75 ГОДИНИ ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ - 22 април 2017(17)hot НАЦИОНАЛНО СПИСАНИЕ ЗА АВИАЦИЯ КЛУБ КРИЛЕ БРОЙ 4 2017(16)
В момента е: Чет 25 Май 2017, 01:31
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
РУСКИ ТУ-154 СЕ РАЗБИ В ЧЕРНО МОРЕ
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 12 от 14 [207 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 7465
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 22 Фев 2017, 19:50    Заглавие:  

Не обръщай внимание на детайлите. Важното е, че ще правят симулация, а щом са стигнали до нея, значи имат някакви подозрения/прозрения.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Пет 24 Фев 2017, 17:18    Заглавие:  

конструктор написа:

Водата е изключително твърда и нееластична повърхност. Извънредно трудно е да се приводни самолет, който не е конструктивно пригоден за това. А ако не е и добре управляем, то е направо невъзможно.


При щастливо пилотиране и умело стечение на обстоятелствата е възможно ето това, водата все пак е по-мека

Click to see if image is larger

та дори и това на по-твърдата земя

Click to see if image is larger

Понякога си мисля, че е възможно да доведеш самолета до почти нулеви скорости на метър над повърхността и тогава да го пльоснеш.

_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tod

Регистриран на: 09 Фев 2009
Мнения: 577

МнениеПуснато на: Пет 24 Фев 2017, 17:33    Заглавие:  

Odd написа:
конструктор написа:

Водата е изключително твърда и нееластична повърхност. Извънредно трудно е да се приводни самолет, който не е конструктивно пригоден за това. А ако не е и добре управляем, то е направо невъзможно.


При щастливо пилотиране и умело стечение на обстоятелствата е възможно ето това, водата все пак е по-мека

та дори и това на по-твърдата земя

Понякога си мисля, че е възможно да доведеш самолета до почти нулеви скорости на метър над повърхността и тогава да го пльоснеш.


В коя част на денонощието?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Пет 24 Фев 2017, 18:52    Заглавие:  

Най-добре е ако имаш отлична видимост. Може и да е на лунна светлина или собствен фар (тренира се в бойната авиация, но не винаги е съчетаемо с кацане по корем)...
_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 24 Фев 2017, 19:55    Заглавие:  

Всичко това е поне теоретично възможно само ако самолетът е добре управляем. А той не е бил.
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Пет 24 Фев 2017, 20:01    Заглавие:  

Или не е бил управляван добре.
_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Петров

Регистриран на: 11 Май 2012
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Пет 24 Фев 2017, 23:25    Заглавие:  

Odd написа:
Или не е бил управляван добре.


Или е бил пълен с неуправляеми люде и никой под страх от "импийчмънт" не се е решил да спре полета! или да наложи строги ограничения!

Напълно не потвърдени официално сведения: Всеки от ансамбъла е с багаж тежащ почти колкото него, Една дама с огромни амбиции драпа юнашки да качи 100 слона в багажното, фръкваме с полвин резервоари и проблеми нема! Но си кацаме презареждаме на фул и тълпата решава да си насяда където си иска!

Това не е въпрос на пилотиране а на кретени които ръководят!!!! (какво би се случило с пилота ако откаже излитане)

Естествено официално това няма да се потвърди!

Та да се върнем към руските военни Laughing

И да видим колко ги е еня ония зад океана!
737 на всеки старт на авиониката е с различно отместен синхроимпулс от пакета данни по комуникационната шина към черните кутии!!! преди 10 години и цифрова комуникационна шина!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 25 Фев 2017, 21:03    Заглавие:  

Петров написа:
Напълно не потвърдени официално сведения: Всеки от ансамбъла е с багаж тежащ почти колкото него, Една дама с огромни амбиции драпа юнашки да качи 100 слона в багажното, фръкваме с полвин резервоари и проблеми нема! Но си кацаме презареждаме на фул и тълпата решава да си насяда където си иска!

Естествено официално това няма да се потвърди!

Официално е съобщено само за 150 килограма товар освен багажа на пътниците. Дори ако допуснем, че "всеки от ансамбъла е с багаж, тежащ колкото него", то получаваме еквивалента на още 65 пътника (колкото са били членовете на ансамбъла). Стават общо 84 + 65 = 149. А "Ту-154Б-2" е проектиран за 180 пътника.

Цитат:
737 на всеки старт на авиониката е с различно отместен синхроимпулс от пакета данни по комуникационната шина към черните кутии!!!

Това не го разбрах. Може ли да обясните ролята на времевото отместване на синхроимпулса?

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dantchod

Регистриран на: 29 Мар 2011
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Съб 25 Фев 2017, 23:23    Заглавие:  

За по-ефективно изчезване в пространството и времето/като Малайзийския Боинг/.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Петров

Регистриран на: 11 Май 2012
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 02:33    Заглавие:  

Здравей Конструктор, винаги ми е приятно да чета постовете ти и ще ми е още по приятно да ти отговоря до колкото мога.

конструктор написа:
Официално е съобщено само за 150 килограма товар

Това са пълни глупости, и ако беше подадено така към пилотите щяха да паднат още преди да излетят.
За нещастие се оказва че освен ръчния багаж има и една купчина декори и други парцали. За съжаление винаги в очите на елементарната сволач 1кг. желязо е мноооого по тежко от един килограм памук. та ако си мислиш че някой въобще е теглил нещо качено на птичката!!!!
Всичко се качва и регистрира по документи.
Масова практика.
При излитането всички са в предната част на салона и са с полвина гориво. (Всъщност мисля че е трябвало да се усетят момчетата че нещо не е така но не се знае каква им е била кондицията.)

Кацат с промяна в плановете и малко по късно, зареждат до горе и напред, но между времето на кацане и излитане полвината или повече от ансамбъла най вероятно и с ръчния си багаж се "осамотяват" в задната част на салона на по водка или друго. (кой да ти мисли че самолета е един много прецизен кантар което е известно още от братята Райт.)

Момчетата в кабината запускат и ......., ама е тъмно и все едно си на щори, а и са поизнервени от промените.
Освен авиохоризонта да виждаш и хоризонта е мнооого по добре!

И та, корекцията на тангажа, една баланса, съвсем друг (за претоварване не става въпрос) или ще навирим нос, или ще навирим опашка. И в съчетание с всичко до тук резултата е на лице за съжаление.
Всъщност нищо непреодолимо както написа преди време мисля Odd вдигаш и от там е въпрос на пилотиране, но разстоянието под корема е много полезно, скороста също!
(Точно по тази причина писах преди че много искам да видя къде е хоризонталния.)

"Ееее, как да не са виновни пилотите такава каша са забъркали и нарочно са ...."


Относно синхрото: един пакет данни трябва да започва с синхронизираш импулс със точна ширина след който на точно определено разстояние да следват импулсите на данните (елементарни правила за цифрова серийна комуникация) данните. Синхронизиращия импулс трябва винаги да е на определено разстояние от първия импулс на данните и със определена ширина. за да може да се четат винаги коректно.
Това за което писах не отговаря на никакви схемотехнически и комуникационни номи, Наистина това не е непреодолим проблем, но е критерий джажите по шината да правят каквото си искат без да се регистрират грешки!

ПП. Всъщност това позволява на всички модули по шината доста волности без да се регистрират никакви грешки! Пресилих малко, но е много толерантен протокол, лично за мен а и не само, коректния пакет синхро-данни, което се приема за пакет данни е критерий за коректно работеща джаджа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 09:03    Заглавие:  

Петров, една корекция само в частта в която аз бях споменат. Имах предвид излетял, а не вдигнат. Употребяваш вдигнеш, ако имаш предвид онова мое мнение е правилно да използваш излиташ. Едно е само да си го вдигнал след скоростта за рутиране, а друго е да си излетял.
А да и по основната тематика на мнението ти. Синхронизиращия импулс както го наричаш се изработва от самия регистратор.

_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 09:24    Заглавие:  

Петров, благодаря за добрите думи! Разбрах, че не става дума за претоварване, а за нарушен баланс. Това е можело да се коригира, ако са проверили предварително къде седят пътниците преди излитането от Адлер. Или просто са можели да им кажат да си стоят по местата, където са били първоначално, за да не се получи дисбаланс (въпреки че той се получава донякъде и вследствие на зареждането с гориво). Но явно са подценили проблема. В авиацията дреболии няма! И не само в авиацията. В корабоплаването правилният баланс на товара също е от първостепенна важност и си има специални компютърни програми, с които помощник-капитаните го определят и той трябва да се спазва.

Що се отнася до синхроимпулса, разбрах, че става дума за голям толеранс по времевите параметри, но допустимият толеранс трябва да е зададен в спецификацията на протокола. И все пак, какво общо има това с аналоговите магнетофонни регистратори на "Ту-154"?

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 10:03    Заглавие:  

Цифров или аналогов, синхронизиращия импулс, базовата линия...все тая.
Относно баланса от товара, едва ли това е бил проблема на Туто. Преди за малко обърнахме внимание на катастофиралия американски, дори при него разместването на товара не се оказва фатално, а щетата нанесена от удара на товара.

_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 7465
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 11:33    Заглавие:  

Моля за линкове към информационните източници, в които са посочени претоварване на самолета, идиотизЪм на пътниците, ходене наляво, надясно из дебрите на самолетния фюзелаж, багаж "стопитсот килаграм"...

P.S. А синхронизация на импулси или импулсово синхронизиране звучи по-скучно от добавяне на RAM памет. Цялата тема станА изведнъжка една тежка, мистериозна с тези интерпланетарни понятия. Laughing Аз ли пропускам нещо информационно или става дума за предположения?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 16:00    Заглавие:  

От доста време насам не съм срещал официална информация за хода на разследването. А именно липсата на информация подхранва всякакви спекупации като нашите тук. Разбирам, че не са длъжни да се отчитат за хода на разследването до окончателното му завършване, но иначе няма как да спрат спекулациите.
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 12 от 14 [207 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2671s ][ Queries: 14 (0.0067s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker