Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Катастрофа с Ми-17-1В в Колумбия · Един авиационен клип по песен на група ЛЮБЕ · В Киев е страшно леят се кръв и тупаници на поразия (ВИДЕО) · На 22 януари на българо-гръцката граница ще е страшно · Борисов и Тръмп се срещат в края на януари в Швейцария? · Турция изпрати танкове към границата със Сирия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Президентски избори в РФ - 2018(53)
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 17 Jan 2018, 03:15
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
РУСКИ ТУ-154 СЕ РАЗБИ В ЧЕРНО МОРЕ
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 12 von 15 [214 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14, 15 Weiter
Autor Nachricht
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 8316
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 22 Feb 2017, 19:50    Titel:  

Не обръщай внимание на детайлите. Важното е, че ще правят симулация, а щом са стигнали до нея, значи имат някакви подозрения/прозрения.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
Odd


Anmeldedatum: 19.12.2016
Beitrдge: 133

BeitragVerfasst am: Fr 24 Feb 2017, 17:18    Titel:  

конструктор hat Folgendes geschrieben:

Водата е изключително твърда и нееластична повърхност. Извънредно трудно е да се приводни самолет, който не е конструктивно пригоден за това. А ако не е и добре управляем, то е направо невъзможно.


При щастливо пилотиране и умело стечение на обстоятелствата е възможно ето това, водата все пак е по-мека

Click to see if image is larger

та дори и това на по-твърдата земя

Click to see if image is larger

Понякога си мисля, че е възможно да доведеш самолета до почти нулеви скорости на метър над повърхността и тогава да го пльоснеш.

_________________
"Случайный вальс"
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
tod

Anmeldedatum: 09.02.2009
Beitrдge: 583

BeitragVerfasst am: Fr 24 Feb 2017, 17:33    Titel:  

Odd hat Folgendes geschrieben:
конструктор hat Folgendes geschrieben:

Водата е изключително твърда и нееластична повърхност. Извънредно трудно е да се приводни самолет, който не е конструктивно пригоден за това. А ако не е и добре управляем, то е направо невъзможно.


При щастливо пилотиране и умело стечение на обстоятелствата е възможно ето това, водата все пак е по-мека

та дори и това на по-твърдата земя

Понякога си мисля, че е възможно да доведеш самолета до почти нулеви скорости на метър над повърхността и тогава да го пльоснеш.


В коя част на денонощието?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Odd


Anmeldedatum: 19.12.2016
Beitrдge: 133

BeitragVerfasst am: Fr 24 Feb 2017, 18:52    Titel:  

Най-добре е ако имаш отлична видимост. Може и да е на лунна светлина или собствен фар (тренира се в бойната авиация, но не винаги е съчетаемо с кацане по корем)...
_________________
"Случайный вальс"
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
конструктор
[Moderator]


Anmeldedatum: 07.07.2014
Beitrдge: 4128
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Fr 24 Feb 2017, 19:55    Titel:  

Всичко това е поне теоретично възможно само ако самолетът е добре управляем. А той не е бил.
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Odd


Anmeldedatum: 19.12.2016
Beitrдge: 133

BeitragVerfasst am: Fr 24 Feb 2017, 20:01    Titel:  

Или не е бил управляван добре.
_________________
"Случайный вальс"
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Петров

Anmeldedatum: 11.05.2012
Beitrдge: 33

BeitragVerfasst am: Fr 24 Feb 2017, 23:25    Titel:  

Odd hat Folgendes geschrieben:
Или не е бил управляван добре.


Или е бил пълен с неуправляеми люде и никой под страх от "импийчмънт" не се е решил да спре полета! или да наложи строги ограничения!

Напълно не потвърдени официално сведения: Всеки от ансамбъла е с багаж тежащ почти колкото него, Една дама с огромни амбиции драпа юнашки да качи 100 слона в багажното, фръкваме с полвин резервоари и проблеми нема! Но си кацаме презареждаме на фул и тълпата решава да си насяда където си иска!

Това не е въпрос на пилотиране а на кретени които ръководят!!!! (какво би се случило с пилота ако откаже излитане)

Естествено официално това няма да се потвърди!

Та да се върнем към руските военни Laughing

И да видим колко ги е еня ония зад океана!
737 на всеки старт на авиониката е с различно отместен синхроимпулс от пакета данни по комуникационната шина към черните кутии!!! преди 10 години и цифрова комуникационна шина!!!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
конструктор
[Moderator]


Anmeldedatum: 07.07.2014
Beitrдge: 4128
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Sa 25 Feb 2017, 21:03    Titel:  

Петров hat Folgendes geschrieben:
Напълно не потвърдени официално сведения: Всеки от ансамбъла е с багаж тежащ почти колкото него, Една дама с огромни амбиции драпа юнашки да качи 100 слона в багажното, фръкваме с полвин резервоари и проблеми нема! Но си кацаме презареждаме на фул и тълпата решава да си насяда където си иска!

Естествено официално това няма да се потвърди!

Официално е съобщено само за 150 килограма товар освен багажа на пътниците. Дори ако допуснем, че "всеки от ансамбъла е с багаж, тежащ колкото него", то получаваме еквивалента на още 65 пътника (колкото са били членовете на ансамбъла). Стават общо 84 + 65 = 149. А "Ту-154Б-2" е проектиран за 180 пътника.

Zitat:
737 на всеки старт на авиониката е с различно отместен синхроимпулс от пакета данни по комуникационната шина към черните кутии!!!

Това не го разбрах. Може ли да обясните ролята на времевото отместване на синхроимпулса?

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
dantchod

Anmeldedatum: 29.03.2011
Beitrдge: 54

BeitragVerfasst am: Sa 25 Feb 2017, 23:23    Titel:  

За по-ефективно изчезване в пространството и времето/като Малайзийския Боинг/.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Петров

Anmeldedatum: 11.05.2012
Beitrдge: 33

BeitragVerfasst am: Mo 27 Feb 2017, 02:33    Titel:  

Здравей Конструктор, винаги ми е приятно да чета постовете ти и ще ми е още по приятно да ти отговоря до колкото мога.

конструктор hat Folgendes geschrieben:
Официално е съобщено само за 150 килограма товар

Това са пълни глупости, и ако беше подадено така към пилотите щяха да паднат още преди да излетят.
За нещастие се оказва че освен ръчния багаж има и една купчина декори и други парцали. За съжаление винаги в очите на елементарната сволач 1кг. желязо е мноооого по тежко от един килограм памук. та ако си мислиш че някой въобще е теглил нещо качено на птичката!!!!
Всичко се качва и регистрира по документи.
Масова практика.
При излитането всички са в предната част на салона и са с полвина гориво. (Всъщност мисля че е трябвало да се усетят момчетата че нещо не е така но не се знае каква им е била кондицията.)

Кацат с промяна в плановете и малко по късно, зареждат до горе и напред, но между времето на кацане и излитане полвината или повече от ансамбъла най вероятно и с ръчния си багаж се "осамотяват" в задната част на салона на по водка или друго. (кой да ти мисли че самолета е един много прецизен кантар което е известно още от братята Райт.)

Момчетата в кабината запускат и ......., ама е тъмно и все едно си на щори, а и са поизнервени от промените.
Освен авиохоризонта да виждаш и хоризонта е мнооого по добре!

И та, корекцията на тангажа, една баланса, съвсем друг (за претоварване не става въпрос) или ще навирим нос, или ще навирим опашка. И в съчетание с всичко до тук резултата е на лице за съжаление.
Всъщност нищо непреодолимо както написа преди време мисля Odd вдигаш и от там е въпрос на пилотиране, но разстоянието под корема е много полезно, скороста също!
(Точно по тази причина писах преди че много искам да видя къде е хоризонталния.)

"Ееее, как да не са виновни пилотите такава каша са забъркали и нарочно са ...."


Относно синхрото: един пакет данни трябва да започва с синхронизираш импулс със точна ширина след който на точно определено разстояние да следват импулсите на данните (елементарни правила за цифрова серийна комуникация) данните. Синхронизиращия импулс трябва винаги да е на определено разстояние от първия импулс на данните и със определена ширина. за да може да се четат винаги коректно.
Това за което писах не отговаря на никакви схемотехнически и комуникационни номи, Наистина това не е непреодолим проблем, но е критерий джажите по шината да правят каквото си искат без да се регистрират грешки!

ПП. Всъщност това позволява на всички модули по шината доста волности без да се регистрират никакви грешки! Пресилих малко, но е много толерантен протокол, лично за мен а и не само, коректния пакет синхро-данни, което се приема за пакет данни е критерий за коректно работеща джаджа.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Odd


Anmeldedatum: 19.12.2016
Beitrдge: 133

BeitragVerfasst am: Mo 27 Feb 2017, 09:03    Titel:  

Петров, една корекция само в частта в която аз бях споменат. Имах предвид излетял, а не вдигнат. Употребяваш вдигнеш, ако имаш предвид онова мое мнение е правилно да използваш излиташ. Едно е само да си го вдигнал след скоростта за рутиране, а друго е да си излетял.
А да и по основната тематика на мнението ти. Синхронизиращия импулс както го наричаш се изработва от самия регистратор.

_________________
"Случайный вальс"
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
конструктор
[Moderator]


Anmeldedatum: 07.07.2014
Beitrдge: 4128
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Mo 27 Feb 2017, 09:24    Titel:  

Петров, благодаря за добрите думи! Разбрах, че не става дума за претоварване, а за нарушен баланс. Това е можело да се коригира, ако са проверили предварително къде седят пътниците преди излитането от Адлер. Или просто са можели да им кажат да си стоят по местата, където са били първоначално, за да не се получи дисбаланс (въпреки че той се получава донякъде и вследствие на зареждането с гориво). Но явно са подценили проблема. В авиацията дреболии няма! И не само в авиацията. В корабоплаването правилният баланс на товара също е от първостепенна важност и си има специални компютърни програми, с които помощник-капитаните го определят и той трябва да се спазва.

Що се отнася до синхроимпулса, разбрах, че става дума за голям толеранс по времевите параметри, но допустимият толеранс трябва да е зададен в спецификацията на протокола. И все пак, какво общо има това с аналоговите магнетофонни регистратори на "Ту-154"?

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Odd


Anmeldedatum: 19.12.2016
Beitrдge: 133

BeitragVerfasst am: Mo 27 Feb 2017, 10:03    Titel:  

Цифров или аналогов, синхронизиращия импулс, базовата линия...все тая.
Относно баланса от товара, едва ли това е бил проблема на Туто. Преди за малко обърнахме внимание на катастофиралия американски, дори при него разместването на товара не се оказва фатално, а щетата нанесена от удара на товара.

_________________
"Случайный вальс"
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 8316
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 27 Feb 2017, 11:33    Titel:  

Моля за линкове към информационните източници, в които са посочени претоварване на самолета, идиотизЪм на пътниците, ходене наляво, надясно из дебрите на самолетния фюзелаж, багаж "стопитсот килаграм"...

P.S. А синхронизация на импулси или импулсово синхронизиране звучи по-скучно от добавяне на RAM памет. Цялата тема станА изведнъжка една тежка, мистериозна с тези интерпланетарни понятия. Laughing Аз ли пропускам нещо информационно или става дума за предположения?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Anmeldedatum: 07.07.2014
Beitrдge: 4128
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Mo 27 Feb 2017, 16:00    Titel:  

От доста време насам не съм срещал официална информация за хода на разследването. А именно липсата на информация подхранва всякакви спекупации като нашите тук. Разбирам, че не са длъжни да се отчитат за хода на разследването до окончателното му завършване, но иначе няма как да спрат спекулациите.
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 12 von 15 [214 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14, 15 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.4764s ][ Queries: 14 (0.0050s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker