Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия дислоцира секретни всъдеходи в Крим · БЛИЦ: Зверско убийство в София, арабин преби жена до смърт за удоволствие! · Брюксел е под блокада (ВИДЕО) · Анонимен източник обяви: НАТО се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу Ислямска държава · Нервите на Ердоган не издържаха и изригна: ЕС не може да третира Турция като просяк · Путин лично награди военни за подвизите им срещу терористи в Сирия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: ПАРАД НА БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ - 2017(18)hot СНИМКИ:EATTC 17-1 – ВОЕННОТРАНСПОРТНАТА НИ АВИАЦИЯ СЕ ДОКАЗА(16)hot СТРАХОТНО АВИОШОУ: 100 ГОДИНИ АВИОБАЗА ЧАЙКА - 1 май 2017(22)hot F-35А В АВИОБАЗА ГРАФ ИГНАТИЕВО - 28 април 2017 г.(16)hot "ТРАКИЙСКИ ОРЕЛ 2017" С F-15(16)hot ОТКРИТ АВИОДЕН:75 ГОДИНИ ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ - 22 април 2017(17)hot НАЦИОНАЛНО СПИСАНИЕ ЗА АВИАЦИЯ КЛУБ КРИЛЕ БРОЙ 4 2017(16)
В момента е: Чет 25 Май 2017, 01:32
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
РУСКИ ТУ-154 СЕ РАЗБИ В ЧЕРНО МОРЕ
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 13 от 14 [207 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 7465
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 16:32    Заглавие:  

В такъв случай да говорим за орди, тичащи от опашката към носа и от носа към опашката, както и за пилоти в особено състояние, поради политическата линия на деня, е горе-долу като... неугасващата представа за мечка, караща едноколка, пиеща водка, свиреща на балалайка и прочие дивотии за невежия планктон, който живурка по-назапад от нашите културни, начетени и винаги по-модерно и готино обличащи се за разлика от тях особи.

Както и да е, най-много ме изпълни диалога за синхротронния генератор, плазмената енергия и влиянието на окосмяването върху методите на пилотиране.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2017, 21:42    Заглавие:  

Ситуацията прилича на работата на схема за АРУ (автоматично регулиране на усилването). Когато няма сигнал, тя постепенно увеличава усилването до максимум и се чува само силен шум…

Както и да е, вече са решили да заменят остарелите "Ту-154" и "Ту-134" за МО на РФ съответно с "Ту-214" и "Ан-148". От "SSJ-100" са се отказали заради ниско разположените му двигатели.

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 01 Мар 2017, 09:38    Заглавие:  

Срокът на разследването е удължен с 2 месеца

Москва, 28 февруари, "Интерфакс": "Следствието по делото за катастрофата на самолета "Ту-154" над Черно море е удължено с 2 месеца" – съобщи на "Интерфакс" източник, запознат със ситуацията. "Във връзка с големия обем на следствените действия и незавършеността на съдебно-техническите експертизи срокът на разследването на делото е удължен до 25 април" – каза събеседникът на агенцията във вторник. Той отбеляза, че съответното решение е прието миналата седмица.

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Pretor


Регистриран на: 24 Юни 2016
Мнения: 1282

МнениеПуснато на: Вто 07 Мар 2017, 17:47    Заглавие:  

Статия на ВПК относно центровката на товара.
http://www.vpk-news.ru/articles/35471
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 07 Мар 2017, 20:06    Заглавие:  

Интересна статия! И какво излиза, ако вместо да седнат, където им попадне ("сижу, где хочу" = СГХ), пътниците бяха помолени да седнат отпред-назад по реда на запълване на седалките, щяха да са живи! Но как е възможно никой да не се е сетил за такова просто нещо? Не ги ли учат екипажите на тези неща, не правят ли изчисления на центровката, както се полага? Невероятно!
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Вто 07 Мар 2017, 20:44    Заглавие:  

Крепели се нещата на кантар...докато един мужик не станал и тръгнал към тоалетната...я по-сериозно.
_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Pretor


Регистриран на: 24 Юни 2016
Мнения: 1282

МнениеПуснато на: Вто 14 Мар 2017, 08:18    Заглавие:  

Ту-154 не падал в море, а был посажен на воду
http://rusvesna.su/news/1489470937
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 14 Мар 2017, 09:25    Заглавие:  

Цитат:
Так, например, возникшая при ускорении машины перегрузка могла создать у летчика иллюзию набора высоты — в то время как на самом деле самолет снижался.

Възможно ли е това? Моля уважаваните съфорумци-пилоти да коментират. Благодаря предварително!

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Вто 14 Мар 2017, 10:08    Заглавие:  

Ориентация се губи много лесно. Не ти ли се е случвало във влак например седейки в една посока, да станеш, обърнеш, слезеш и на същия перон да се качиш веднага на друг, ходейки във вагона да се обърнеш, да седнеш и влака да тръгне (според теб) в обратна посока на очакваната...е в самолета има и нагоре и надолу...Единствено уредите в самолета те спасяват.
_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dragon x


Регистриран на: 26 Яну 2004
Мнения: 1618
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 14 Мар 2017, 14:16    Заглавие:  

1000 версии в секунда и никакъв резултат от разследването...
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 14 Мар 2017, 21:18    Заглавие:  

Odd написа:
Ориентация се губи много лесно. Не ти ли се е случвало във влак например седейки в една посока, да станеш, обърнеш, слезеш и на същия перон да се качиш веднага на друг, ходейки във вагона да се обърнеш, да седнеш и влака да тръгне (според теб) в обратна посока на очакваната...е в самолета има и нагоре и надолу...Единствено уредите в самолета те спасяват.

Това е така, но аз имах предвид възможно ли е да ти се струва, че се издигаш (натежаваш), докато в същото време се спускаш (олекваш)? Според мен не, но бих искал някой летец да каже.

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Odd


Регистриран на: 19 Дек 2016
Мнения: 133

МнениеПуснато на: Сря 15 Мар 2017, 16:53    Заглавие:  

Май не си ускорявал надолу с повече от 9,8 m/s²
_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 3886
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 15 Мар 2017, 18:53    Заглавие:  

Не съм. Именно затова задавам въпроса към пилотите.

Между другото, малко неправилно се изразих за ускорението. Едно е да изпитваш ускорение – това значи, че си променяш посоката и/или скоростта на движение. А съвсем друго е в каква посока се движиш. Можеш да се движиш нагоре и да не усещаш нищо, ако движението е равномерно праволинейно. Или дори да се движиш нагоре и отвреме-навреме да усещаш пропадане, което означава, че си забавяш издигането. Или обратното – да се движиш надолу и да усещаш отвреме-навреме, че натежаваш повече, което означава, че си забавяш спускането.

Но само един пилот може да каже дали е възможно до такава степен да се заблуди, че да приеме издигането за спускане или обратното. И как е възможно при излитане да не гледаш показанията на висотомера, а да се доверяваш на субективните си усещания.

Доколкото разбрах, командирът на самолета Роман Волков е бил и инструктор. Т.е. е бил твърде опитен, за да допусне такива детски грешки. Затова не вярвам много на версията за негова вина.

П.П. Сетих се за нещо. Ето цитат от въпросната статия:

Цитат:
Прибор был найден, благополучно извлечен со дна Черного моря и не пострадал при аварии. Но лентопротяжный механизм самописца оказался прилично изношенным — он не обеспечивал постоянную скорость при прокрутке записи, а катушки имели люфт, который давал основания сомневаться в достоверности параметров. В итоге ремонт самописца и его расшифровку военные поручили более опытным гражданским экспертам Межгосударственного авиационного комитета (МАК). Там параметрический самописец фактически отремонтировали, заменив изношенные детали, получили с него необходимую информацию, а затем синхронизировали параметры полета с переговорами летчиков, которые, в свою очередь, были записаны на речевой магнитофон.

Тази лента не са ли могли да я извлекат и възпроизведат на друго устройство, вместо да ремонтират самописеца? Това ми се струва поредното свободно журналистическо съчинение...

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tod

Регистриран на: 09 Фев 2009
Мнения: 577

МнениеПуснато на: Сря 15 Мар 2017, 19:28    Заглавие:  

Ако не е следял вариометъра-да.Не съм летец,но има описани случаи при летене над морето нощем/ясно небе/,летеца да се заблуди къде е морето и къде е небето вследствие на отражението,дори и не вярва на приборите.Така че за усет нагоре или надолу предполагам,че може и да се обърка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 7465
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 15 Мар 2017, 19:50    Заглавие:  

Оказа се, че сте обсъждали фалшиви новини. Следственият комитет е обявил днес, че тиражираните в медиите версии са фейк.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 13 от 14 [207 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2641s ][ Queries: 14 (0.0046s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker