Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВЕЛИК КЕВОРК УНИЩОЖИ РОСЕН ПЛЕВНЕЛИЕВ! НАРЕЧЕ ГО С ЕДНА ГОЛЯМА ОБИДА... · Премиерът Борисов удря рамо на Ивайло Калфин за шеф на ОЛАФ · ПРАЗНИК! Кралица Елизабет II навършва 92 години · ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ! Арестуваха фен на Левски за бомбичката, ранила тежко полицайка · ПЛАН ЗА ПАДАНЕ НА ПРАВИТЕЛСТВОТО!!! БОРИСОВ ПАДА, ЗА ДА СТАНЕ ПРЕЗИДЕНТ, А РУМЕН РАДЕВ ОТИВАЛ В ИСТОРИЯТА... · ТОКУ ЩО: ООН ЩЕ ИЗСЛУША СИРИЙЧЕТО, КОЕТО КАЗА, ЧЕ ХИМИЧЕСКАТА АТАКА В СИРИЯ Е ЕДНА ПЪЛНА ИЗМИСЛИЦА НА САЩ!!!! ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Блокирането на "Телеграм"(32)hot Пожарът в Кемерово на 25.III.2018 г.(60)
The time now is Sun 22 Apr 2018, 04:49
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
РУСКИ ТУ-154 СЕ РАЗБИ В ЧЕРНО МОРЕ
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 13 of 15 [214 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Next
Author Message
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 8805
Location: София

PostPosted: Mon 27 Feb 2017, 16:32    Post subject:  

В такъв случай да говорим за орди, тичащи от опашката към носа и от носа към опашката, както и за пилоти в особено състояние, поради политическата линия на деня, е горе-долу като... неугасващата представа за мечка, караща едноколка, пиеща водка, свиреща на балалайка и прочие дивотии за невежия планктон, който живурка по-назапад от нашите културни, начетени и винаги по-модерно и готино обличащи се за разлика от тях особи.

Както и да е, най-много ме изпълни диалога за синхротронния генератор, плазмената енергия и влиянието на окосмяването върху методите на пилотиране.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Mon 27 Feb 2017, 21:42    Post subject:  

Ситуацията прилича на работата на схема за АРУ (автоматично регулиране на усилването). Когато няма сигнал, тя постепенно увеличава усилването до максимум и се чува само силен шум…

Както и да е, вече са решили да заменят остарелите "Ту-154" и "Ту-134" за МО на РФ съответно с "Ту-214" и "Ан-148". От "SSJ-100" са се отказали заради ниско разположените му двигатели.

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Wed 01 Mar 2017, 09:38    Post subject:  

Срокът на разследването е удължен с 2 месеца

Москва, 28 февруари, "Интерфакс": "Следствието по делото за катастрофата на самолета "Ту-154" над Черно море е удължено с 2 месеца" – съобщи на "Интерфакс" източник, запознат със ситуацията. "Във връзка с големия обем на следствените действия и незавършеността на съдебно-техническите експертизи срокът на разследването на делото е удължен до 25 април" – каза събеседникът на агенцията във вторник. Той отбеляза, че съответното решение е прието миналата седмица.

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
Pretor


Joined: 24 Jun 2016
Posts: 1867

PostPosted: Tue 07 Mar 2017, 17:47    Post subject:  

Статия на ВПК относно центровката на товара.
http://www.vpk-news.ru/articles/35471
Back to top
View user's profile Send private message 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Tue 07 Mar 2017, 20:06    Post subject:  

Интересна статия! И какво излиза, ако вместо да седнат, където им попадне ("сижу, где хочу" = СГХ), пътниците бяха помолени да седнат отпред-назад по реда на запълване на седалките, щяха да са живи! Но как е възможно никой да не се е сетил за такова просто нещо? Не ги ли учат екипажите на тези неща, не правят ли изчисления на центровката, както се полага? Невероятно!
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
Odd


Joined: 19 Dec 2016
Posts: 133

PostPosted: Tue 07 Mar 2017, 20:44    Post subject:  

Крепели се нещата на кантар...докато един мужик не станал и тръгнал към тоалетната...я по-сериозно.
_________________
"Случайный вальс"
Back to top
View user's profile Send private message 
Pretor


Joined: 24 Jun 2016
Posts: 1867

PostPosted: Tue 14 Mar 2017, 08:18    Post subject:  

Ту-154 не падал в море, а был посажен на воду
http://rusvesna.su/news/1489470937
Back to top
View user's profile Send private message 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Tue 14 Mar 2017, 09:25    Post subject:  

Quote:
Так, например, возникшая при ускорении машины перегрузка могла создать у летчика иллюзию набора высоты — в то время как на самом деле самолет снижался.

Възможно ли е това? Моля уважаваните съфорумци-пилоти да коментират. Благодаря предварително!

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
Odd


Joined: 19 Dec 2016
Posts: 133

PostPosted: Tue 14 Mar 2017, 10:08    Post subject:  

Ориентация се губи много лесно. Не ти ли се е случвало във влак например седейки в една посока, да станеш, обърнеш, слезеш и на същия перон да се качиш веднага на друг, ходейки във вагона да се обърнеш, да седнеш и влака да тръгне (според теб) в обратна посока на очакваната...е в самолета има и нагоре и надолу...Единствено уредите в самолета те спасяват.
_________________
"Случайный вальс"
Back to top
View user's profile Send private message 
dragon x


Joined: 26 Jan 2004
Posts: 1636
Location: Варна

PostPosted: Tue 14 Mar 2017, 14:16    Post subject:  

1000 версии в секунда и никакъв резултат от разследването...
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Back to top
View user's profile Send private message 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Tue 14 Mar 2017, 21:18    Post subject:  

Odd wrote:
Ориентация се губи много лесно. Не ти ли се е случвало във влак например седейки в една посока, да станеш, обърнеш, слезеш и на същия перон да се качиш веднага на друг, ходейки във вагона да се обърнеш, да седнеш и влака да тръгне (според теб) в обратна посока на очакваната...е в самолета има и нагоре и надолу...Единствено уредите в самолета те спасяват.

Това е така, но аз имах предвид възможно ли е да ти се струва, че се издигаш (натежаваш), докато в същото време се спускаш (олекваш)? Според мен не, но бих искал някой летец да каже.

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
Odd


Joined: 19 Dec 2016
Posts: 133

PostPosted: Wed 15 Mar 2017, 16:53    Post subject:  

Май не си ускорявал надолу с повече от 9,8 m/s²
_________________
"Случайный вальс"
Back to top
View user's profile Send private message 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Wed 15 Mar 2017, 18:53    Post subject:  

Не съм. Именно затова задавам въпроса към пилотите.

Между другото, малко неправилно се изразих за ускорението. Едно е да изпитваш ускорение – това значи, че си променяш посоката и/или скоростта на движение. А съвсем друго е в каква посока се движиш. Можеш да се движиш нагоре и да не усещаш нищо, ако движението е равномерно праволинейно. Или дори да се движиш нагоре и отвреме-навреме да усещаш пропадане, което означава, че си забавяш издигането. Или обратното – да се движиш надолу и да усещаш отвреме-навреме, че натежаваш повече, което означава, че си забавяш спускането.

Но само един пилот може да каже дали е възможно до такава степен да се заблуди, че да приеме издигането за спускане или обратното. И как е възможно при излитане да не гледаш показанията на висотомера, а да се доверяваш на субективните си усещания.

Доколкото разбрах, командирът на самолета Роман Волков е бил и инструктор. Т.е. е бил твърде опитен, за да допусне такива детски грешки. Затова не вярвам много на версията за негова вина.

П.П. Сетих се за нещо. Ето цитат от въпросната статия:

Quote:
Прибор был найден, благополучно извлечен со дна Черного моря и не пострадал при аварии. Но лентопротяжный механизм самописца оказался прилично изношенным — он не обеспечивал постоянную скорость при прокрутке записи, а катушки имели люфт, который давал основания сомневаться в достоверности параметров. В итоге ремонт самописца и его расшифровку военные поручили более опытным гражданским экспертам Межгосударственного авиационного комитета (МАК). Там параметрический самописец фактически отремонтировали, заменив изношенные детали, получили с него необходимую информацию, а затем синхронизировали параметры полета с переговорами летчиков, которые, в свою очередь, были записаны на речевой магнитофон.

Тази лента не са ли могли да я извлекат и възпроизведат на друго устройство, вместо да ремонтират самописеца? Това ми се струва поредното свободно журналистическо съчинение...

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
tod

Joined: 09 Feb 2009
Posts: 589

PostPosted: Wed 15 Mar 2017, 19:28    Post subject:  

Ако не е следял вариометъра-да.Не съм летец,но има описани случаи при летене над морето нощем/ясно небе/,летеца да се заблуди къде е морето и къде е небето вследствие на отражението,дори и не вярва на приборите.Така че за усет нагоре или надолу предполагам,че може и да се обърка.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 8805
Location: София

PostPosted: Wed 15 Mar 2017, 19:50    Post subject:  

Оказа се, че сте обсъждали фалшиви новини. Следственият комитет е обявил днес, че тиражираните в медиите версии са фейк.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 13 of 15 [214 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.2663s ][ Queries: 14 (0.0044s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker