Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Внезапна проверка в Централния военен окръг · Иранският външен министър: "Тръмп е прав, американските военни нямат работа в Персийския залив" · При сблъска на двата немски изтребителя Eurofighter единият пилот е загинал · МИСИЯТА Е ВЪЗМОЖНА: САМОЛЕТИ ПИЛАТУС PC-7, PC-9 И PC-12 В СЛУЖБА НА ГРАЖДАНСКАТА АВИАЦИЯ · Тръмп постави две "много прости" условия на Иран · Германски изтребители се сблъскаха в небето на 120 км от Берлин ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Mon 24 Jun 2019, 23:51
All times are UTC + 2
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
Симулации
Moderators: Super Flanker
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 2 of 13 [190 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 11, 12, 13 Next
Author Message
Sharana


Joined: 27 Jun 2016
Posts: 544

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 10:25    Post subject:  

калло wrote:
Симулация се нарича нещо, което, базирано на някакви реални данни, виртуално показва решения на даден тип задачи, близки до изхода на същите в реалния свят.
Постнатото тук е далече от това определение във всеки един аспект Smile


Тя затова и темата в другия форум е кръстена по правилен начин, за да няма заблудени Very Happy

А тук проблема, който се вижда е идеологически и сляпа вяра в превъзходството на нещо. Все пак не говорим за планери, а за оръжейни комплекси. Ефективността зависи от характеристиките на платформата (самолета в случая) и самите оръжия (ракетите). Оръжията даже оказват по-голямо влияние, защото чисто теоретично МиГ-21, с някоя съвременна ракета като Р-77-1 може и да се окаже по-опасен от пресен МиГ-29 през 81ва със съответните ракети тогава.

И в конкретния случай ставаше въпрос за безумна и нереалистична битка "във вакуум". Битка, в която самолет от 2002ра (Грипен) въоръжен с най-добрата към днешна дата ракета В-В (от 2016та) е по-ефективен от друг такъв модел 1997ма (Су-30МКИ, който руснаците купуват като Су-30СМ) въоръжен с ракети от 1990та (тогава са приети на въоръжение въпросните модификации), защото по-добри още не са виждани по него. Край, нечувано, как може такова нещо...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5108

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 10:31    Post subject:  

СМ не е точно МКИ - има някои съществени преимущества пред него (най-вече радар и с-ма за самозащита), плюс една сериозна слабост - не ползва еврейският контейнер за целеуказване.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9863
Location: София

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 11:01    Post subject:  

Sharana wrote:
А в симулациите модела е, че го захваща уверено от 130км. Не мога да разбера къде са претенциите?


Еми претенциите са в тези 130 км. Откъде идват 130?

Sharana wrote:
ЕОПто не е само геометрия ами и материали. Ф-16 и Ф-15 в цикъла на производството сваляха ЕОПто, последните блок 52 имат доста по-ниско от първоначалните модели. МиГ също се хвалят, че като са правели МиГ-29К за индийците са успели доста да намалят ЕОПто в сравнение с базовите МиГ-29ки. Грипена както и Евробоеца и Рафала са по-късни проекти, намаленото ЕОП във фронтална проекция е заложено още на чертожната дъска.


Ф-16 и Ф-15 са сваляли, а Сухой при 30СМ е увеличавал. Сваляли са грънци. Четвърто, каквото и да правиш, както и да го боядисваш, си отразява колкото си е отразявал.

Sharana wrote:
Претенциите ама защо не се използва best of the best наличното - ами ще ти кажа как изглеждат тези оплаквания от другата страна, с които е пълен форума на софтуера. "Руснак ли е правил сценария, защо няма 101 Раптора, 1001 Ф-35ци и безброй RQ-180 стелт дрона?" Защото хубавите неща са крайно ограничени и са пръснати, не може на всеки сценарий да присъстват половината ВВС на държава Х, особено пък ако е на някакъв второстепенен участък.


Ами тук може. Гледам рисувате конфликт на руска територия, а не на американска. Противникът ще докара всичките си сто и кусур F-22 ли, или да сме по-точни 50% от парка, защото статистиката за боеготовността им е горе-долу такава (50-60%)? Няма да докара, разбира се. Елементарно резервиране. Не можеш да хвърлиш всичко, пък и воюват на майната си. Това, че имат съюзници за парлама в региона, не им помага много. Логистиката е все още трудна, докато руснаците разполагат с доста повече свое. Нали конфликтът е в Крим, на тяхна територия? Вкъщи и стените помагат.

Sharana wrote:
Колкото до ракетите на Су-30СМ - и да искаме не можем да видим как би се представил с РВВ-СД, защото не са интегрирани в софтуера. А причината е банална - никой още не е видял Су-30СМ с такава ракета, пък нека теоретично да може да я носи. Дори образцово-показателните Су-30СМ в Сирия не я ползват, това нищо ли не ти говори? Като натрупат бройки, за да има и за Су-30СМ и покажат такава ще се появи интегрирана и тук.


Су-30СМ в Сирия се употребяват основно за бомбардировки, а Р-77 са накичени само на 4-те (6-те) Су-35, които основно са пъдари във въздуха. Кой знае дали не са интегрирани в софтуера? Това са глупости. Тази не днешна ракета (по-стара версия) се изнася за Индия, за Алжир, за другите клиенти на МКИ варианта. За домашните я нямало. Е, как да вярвам на тази симулация?! Кажи ми! Р-77 е интегрирана още при модернизацията на МиГ-29С варианта в лето господне илядо деветстотин деветдесет и начално до вариант МиГ-29СМ. Барс и Барс-Р боравят с нея. Проблемът бе, че я нямаше в серийно, но вече няколко години КТРВ я произвежда в достатъчни за дома товарни количества и тук-таме за експорт. Индийците мрънкаха, за да свалят цена. Те винаги мрънкат. Мрънкат, ама щастливо ползват МКИ, който по capabilities ги изстреля навремето на светлинни години спрямо съседите им.

С най-добри намерения, но пак ме въвлече в спора. Лесно въвлечуем съм си. Просто се зарадвах, че ще има военни симулационни игри и попрочетох, но някои неща наистина бият на очи. Просто от самото начало се губи равнопоставеността, доколкото може да я има при толкова субективни изходни данни.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Sharana


Joined: 27 Jun 2016
Posts: 544

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 11:02    Post subject:  

Super Flanker wrote:
СМ не е точно МКИ - има някои съществени преимущества пред него (най-вече радар и с-ма за самозащита), плюс една сериозна слабост - не ползва еврейският контейнер за целеуказване.

За радара не знаех, че е по-нова версия на Барс. За защитата индийския има израелски контейнер за РЕП. Дали е много по-зле от руските на СМките няма как да знаем.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5108

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 11:10    Post subject:  

Sharana wrote:
За защитата индийския има израелски контейнер за РЕП. Дали е много по-зле от руските на СМките няма как да знаем.


Този е по-скоро за РЕП, докато Су-30СМ ползват неекспортната версия на големите САП-ве - САП-14/518 и комплексът "Хибини-У". Разликата, ИМХО, е далеч в ползата вторите. Wink

Много вероятно е и системата за обмен на данни в група между самолетите да е по-добра, но това няма как да се знае.

А, да - имат и доста по-модерните френски ИЛС. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9863
Location: София

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 11:11    Post subject:  

Добре, как може изобщо да си помислиш, че домашното изделие ще е равно по характеристики на експортното? Не е нужно да знаеш точните характеристики. Фен на авиацията си. Достатъчно е да знаеш, че 30СМ е за дома, а МКА/МКИ/МКМ е за чуждите. В такива случаи downgrade-ът е толкова сериозен, че достига нива от 30-40%, дори 50%. Държавата и научните институти десетилетия трупат знание, опит, производствен капацитет не тъй-така да раздават и прахосват наляво и надясно продукт с висока добавена стойност, който пък и да е от национално значение (военна продукция). Има цяла комисия, която лицензира за износ всеки един продукт на военно-техническия комплекс. Има сериозни правила. В тоя бранш в затвор се лежи за пропуск. National Security matters.

A сега се сещам и за МиГ-31. Забравихме ли го?
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Sharana


Joined: 27 Jun 2016
Posts: 544

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 11:41    Post subject:  

По времето на СССР и може би последните години сега. Обаче 90те и първата половина на "нулевите" беше такава ж*па, че съм крайно резервиран към твърденията, че нарочно са "занижавали" някакви характеристики като за някоя бананова република. С зъби и нокти се бореха да продадат нещо, за да има пари и да не се закрият безславно. Това не се връзва със занижавания.
За радара на Су-30СМ самия производител казва, че Барс-Р е просто модернизация, защото технологиите не стоят на място. Това е коренно различно от "занижени" характеристики за индийските и "нормални" за руските.

Да се чуди човек защо китайците купуваха първо С-300, после С-400 и Су-35, сигурно защото са "маймунски" версии орязани наполовина по възможности. Ама едва ли, защото парите не миришат и валута си трябва.

По повод ракетите, на които зациклихме. Казах, че не са интегрирани на Су-30СМ в софтуера, където са симулациите (CMANO), а не че Су-30СМ теоретично не може да ги ползва. Обаче поинтересувай се - най-близко до новите ракети засега се поставянето на АКУ-170, но дори 1 снимка няма още на самите висящи ракети. А след като няма създателите на CMANO не са ги вкарали в датабазата като интегрирани.
http://bmpd.livejournal.com/1850048.html

За ранните Р-77, които се водят РВВ-АЕ (сещаш се какво означава Е сигурно) - аз твърдя, че в руските ВВС такива няма и не се ползват, ти ме убеждаваш, че има. Някакви фото или видео материали можеш ли да покажеш? Защото из интернет нещо не се срещат, само такива неща се намират:
Quote:
В РФ осуществляют сборочное производство (в кавычках) 73 и 27 серии, но производство ГСН как и было так и осталось на Украине. Запасов полно, а так как техрегламент позволяет менять компоненты помодульно, так как-то выкручиваются. Но все поставки по нашим же эскпортным заказам ЛА с ракетами этих серий осуществляла именно Украина.
В РФ не производят Р-77 и нет таких ракет на вооружении. Производит Вымпел экспортную РВВ-АЕ, которая не принята на воор. российскими ВВС по причине неприятия иностранных компонентов. В строевых частях РВВ-АЕ/Р-77 нет, есть какое-то количество на Ахтубе. Да и применять их кроме Су27СМ и Су-34, да и то по слухам, ни один строевой самоль не может. В 80-х изд.170 малой предсерией (около 2 сотен) ушло в ЦБП и полигонам. Сейчас Вымпел разрабатывает/разработал что-то на базе нового изделия (180, или 170-1, смотря какой источник) в этом классе - пресловутая серия модернизованной Р-73 и прочих РВВ-МД, РВВ-СД итд. Вроде параллельно с ПАК ФА завершают программу.


Четох някъде интервю с шведски командир на ескадрила, ако не се лъжа беше от 2015та. Каза, че известно време вече летят много активно с Метеор, но далеч не е усвена от пилотите и не са готови още с тактиките за применение, защото нова ракета налагала ново тактическо поведение за най-добър резултат. И тъй като пълното усвояване ще отнеме още годинка или дори повече на самолетите оставени дежурни за въздушна полиция са закачали от старите ракети, защото са усвоени. Това по повод, че ако има нужда утре ще им доставят на Су-30СМ РВВ-СД и всичко ще е перфектно.

Last edited by Sharana on Tue 27 Jun 2017, 11:54; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5108

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 11:48    Post subject:  

Колеги, изпадаме в емоции, а не трябва. Нека да изясним няколко неща:

1. Това тук е тема за симулации, използвайки "стерилна" среда, съставяйки си всякакви фантастични и фантасмагорични сценарии.

2. Ясно е, че нямаме точните данни на обсъжданите с-ми, но се опитваме да обсъждаме с факти и аргументи.

3. Експортните версии на руската, а и не само руската, техника, се различват значително от домашите - къде по-добри, къде по-лоши. Например Ф-16 за ОАЕ - блок 60 е най-авангардният от фамилията, превъзхождайки значително стоящите на служба в САЩ, а Ф-15 за саудитите, отстъпва на версиите за други държави. В руският случай между С-300ПМ и С-300ПМУ има значителна разлика, но тя е най-вече в програмното осигуряване, което пък може да свали х-те на с-та. КНР купуват поради няколко причини - достъп до модерно за тях оръжие, найд-оброто, което могат да намерят на пазара, плюс значително по-ниската цена на руските с-ми.

Впрочем - да отговоря на Шарана:

- да, това е метровата Небо;
- това е съставът на батареята, но батареите са 4 в дивизион, а дивизионите са 3;
- разполагай ги на стотина километра разстояние от КП-то;
- нека да пробваме симулатова във вариант - най-доброто, съответно В4;

Апропо - турските ВВС имат АУАКСИ, можеш да ги включиш и тях.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9863
Location: София

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 12:00    Post subject:  

Sharana wrote:
По времето на СССР и може би последните години сега. Обаче 90те и първата половина на "нулевите" беше такава ж*па, че съм крайно резервиран към твърденията, че нарочно са "занижавали" някакви характеристики като за някоя бананова република. За радара на Су-30СМ самия производител казва, че Барс-Р е просто модернизация, защото технологиите не стоят на място. Това е коренно различно от "занижени" характеристики за индийските и "нормални" за руските.


Понеже в сайта на производителя пише, че е просто модернизация, ние му вярваме. Експортната комисия си знае работата.

Sharana wrote:
Да се чуди човек защо китайците купуваха първо С-300, после С-400 и Су-35, сигурно защото са "маймунски" версии орязани наполовина по възможности. Ама едва ли, защото парите не миришат и валута си трябва.


Да не мислиш, че само руснаците орязват експортните версии? Всеки продуцент го прави и ако има разум, е длъжен да го прави. Кой освен US Army може да закупи домашен неорязан Patriot от Raytheon Company? Дори англичаните (първите братчеди) не биха го получили такъв. Въпрос на национална сигурност. Китай като всеки вносител няма избор. Купува най-доброто и евтино на пазара или само най-доброто, или само най-евтиното (каквато е конюнктурата на пазара към дадения момент), знаейки че версията е "експортна". Домашна никой не продава.

Sharana wrote:
По повод ракетите, на които зациклихме. Казах, че не са интегрирани на Су-30СМ в софтуера (CMANO), а не че Су-30СМ не ги поддържа. Обаче поинтересувай се - най-близко до новите ракети засега се чрез поставянето на АКУ-170, но дори 1 снимка няма още на самите висящи ракети. А след като няма създателите на CMANO не са ги вкарали в датабазата като интегрирани.
http://bmpd.livejournal.com/1850048.html


BMPD и аз го цитирам често, но той не е манна небесна. Ако всичко бе вярно, което се пише по блогове и паланки... Просто нямаме избор. Няма как да имаме пълно инфо. Иначе трябва да се откажем от хобито си. Пълна глупост е, че не са интегрирани към софтуера, при положение че унифицират авиационното ракетно и бомбово въоръжение на всички произвеждани понастоящем бойни изтребители.

[quote="Sharana"]За ранните Р-77, които се водят РВВ-АЕ (сещаш се какво означава Е сигурно) - аз твърдя, че в руските ВВС такива няма и не се ползват, ти ме убеждаваш, че има. Някакви фото или видео материали можеш ли да покажеш? Защото из интернет нещо не се срещат, само такива неща се намират:
Quote:
В РФ осуществляют сборочное производство (в кавычках) 73 и 27 серии, но производство ГСН как и было так и осталось на Украине. Запасов полно, а так как техрегламент позволяет менять компоненты помодульно, так как-то выкручиваются. Но все поставки по нашим же эскпортным заказам ЛА с ракетами этих серий осуществляла именно Украина.
В РФ не производят Р-77 и нет таких ракет на вооружении. Производит Вымпел экспортную РВВ-АЕ, которая не принята на воор. российскими ВВС по причине неприятия иностранных компонентов. В строевых частях РВВ-АЕ/Р-77 нет, есть какое-то количество на Ахтубе. Да и применять их кроме Су27СМ и Су-34, да и то по слухам, ни один строевой самоль не может. В 80-х изд.170 малой предсерией (около 2 сотен) ушло в ЦБП и полигонам. Сейчас Вымпел разрабатывает/разработал что-то на базе нового изделия (180, или 170-1, смотря какой источник) в этом классе - пресловутая серия модернизованной Р-73 и прочих РВВ-МД, РВВ-СД итд. Вроде параллельно с ПАК ФА завершают программу.


Toва, което цитираш, е много старо инфо за украинския Вимпел, който отдавна не произвежда нищо, абе не съществува направо. Корпорация Тактическо Ракетно Въоръжение произвежда актуална версия на тази ракета за дома и за износ. Какво име носи, спорно е, но това няма значение. Имаше и снимки на ракетата, и на пусковите установки на един блогърски репортаж от отворени врати на някакво летище в Русията. Това, което тогава ми направи впечатление, когато я видях на снимките, е, че изведнъж започнаха да демонстрират и показват ракетата едва след като я демонстрираха на летището в Хмеймим.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Pretor


Joined: 24 Jun 2016
Posts: 2160

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 13:22    Post subject:  

РВВ-СД — модификация, представленная в 2009 году с увеличенной до 110 км дальностью пуска.

Договора за покупка на рaкетите за ВКС от 2015г.:
Тендер на закупку РВВ-СД (изделие 170-1) на 13 млрд рублей http://rostender.info/region/moskva-gorod/22439959-tender-postavka-izdeliya-170-1


Иначе e факт, че AIM120D (P3I Phase 4, formerly known as AIM120C8) даже за САЩ е в перспектива (2020г).

Quote:
AIM-120D will be carried by all Pacific carrier groups by 2020
от Tools of War: History of Weapons in Modern Times


Да оставим това, но самата морска пехота на САЩ за F-35 за домашна употреба използва далеч по слабите AIM-120C5 и C7

Quote:
The AIM-120C5 and AIM-120C7 missiles are fully integrated onto the F-35 and support the U.S. Marine Corp’s F-35B initial operational capability as the only air-to-air missile qualified on the F-35.
от тук: http://www.raytheon.com/capabilities/products/amraam/



***

Click to see if image is larger
Данните за експортните изделия в южна америка.
Back to top
View user's profile Send private message 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9863
Location: София

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 13:28    Post subject:  

И да добавя. Помним и каква бе историята с управляемите ракети за Ка-52. Няма такива, само НУРС-ове, само С-та. Изведнъж се оказа, че има Вихр-и, че и стрелят с него, че и уцелват.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
CsO


Joined: 15 Apr 2017
Posts: 263

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 14:01    Post subject:  

калло wrote:
Симулация се нарича нещо, което, базирано на някакви реални данни, виртуално показва решения на даден тип задачи, близки до изхода на същите в реалния свят.
Постнатото тук е далече от това определение във всеки един аспект Smile


То че е симулация е ясно. Но за да бъдат още малко по-близо до някаква полза от това което правят, трябва да почнат да симулират още от земята. Планиране на операция, ресурси, време за задействане, откази още на земята...

_________________
Серебро: Журавли
Back to top
View user's profile Send private message 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9863
Location: София

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 14:51    Post subject:  

Прав си, трябва да бъде включено всичко, за което се сещаме. И какво са яли пилотите преди полета. Кой с разстройство изненадващо, кой със запек, щото е прекалил с маслините последните дни... Не се шегувам. Те имат здрави стомаси и минават през редовни прегледи, но никога не се знае. Реални бойни полети за пръв път. Смърт ще има тук и там. Откази. Бойна готовност, морал. Готовността за саможертва, която стандартно намалява с повишаване на нивото на самовъзприятие на пилота в социално-икономическата среда, в която битува, и дали има да губи малко или много. Разнородно е. Изобщо намаляване на саможертвата с качване по пирамидата на потребностите на Маслоу дори, колкото и нееднозначно да звучи.

За отказите на земята ще бъде забавно субективна симулацията. Може да бъде базирана на статистика за реалните откази във ВВС на еди кой си и еди друг си, но никой няма такава статистика за противника. Така че, отново би било стъкмистика. Винаги съм бягал от този тип военни игри, симулации, макар и да има нещо силно привлекателно в тях. Разпалва въображението, но навремето при първите опити осъзнах, че симулацията винаги е несправедлива за някоя от страните, просто защото неизвестните са прекалено много и когато стане натрупване в ущърб на някоя страна, то по логика тя гарантирано ще загуби виртуалната война.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Pretor


Joined: 24 Jun 2016
Posts: 2160

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 16:00    Post subject:  

Flankerivo wrote:
Прав си, трябва да бъде включено всичко, за което се сещаме. ...

За отказите на земята ще бъде забавно субективна симулацията. Може да бъде базирана на статистика за реалните откази във ВВС на еди кой си и еди друг си, но никой няма такава статистика за противника.
...



Още като се спомена за отказите се сетих за това :

Почти две трети от изтребителите на ВМС на САЩ не могат да се вдигнат в небето по технически причини.
Самолетите са в ремонт или в очакване на доставка на резервни части, съобщи Defence News. - http://www.defensenews.com/articles/grounded-nearly-two-thirds-of-us-navys-strike-fighters-cant-fly

В резултат, както отбелязва изданието, съществено са ограничени основните ударни възможности на американските ВМС, чиято основа се изтребителите F/A-18F Hornet и Super Hornet.

«Повече от половината от самолетите на ВМС на САЩ не са в състояние да се вдигнат във въздуха, защото няма пари за ремонт».


Причината за ситуацията, подчертава изданието, е многогодишното недофинансиране на ВС на страната като цяло и на морската авиация в частност в периода на управление на администрацията на президента Барак Обама.

На 24 декември Обама подписа законопроект за военния бюджет на САЩ за 2017 г., който засяга в това число и интересите на Русия, той предполага преминаването на Вашингтон към създаването на неограничена система за противоракетна отбрана. Размерът на бюджета на Пентагона е около $619 млрд.

Според изявлението на Обама, новият закон санкционира продължаването на финансирането на «много критично важни» програми, необходими за запазване на високите темпове на военните операции срещу Ислямска държава, а също за «ободряване на американските съюзници в Европа».

http://bgr.news-front.info/2017/02/06/dve-treti-ot-iztrebitelite-na-sashh-ne-mogat-da-letyat/

оригинал : http://www.defensenews.com/articles/grounded-nearly-two-thirds-of-us-navys-strike-fighters-cant-fly



В това време:

Quote:
Price/Unit Cost: The unit cost of the AIM-120D AMRAAM missile is $1.098 million per All-Up Round (in FY 2015).
http://www.fi-aeroweb.com/Defense/AMRAAM.html
Last edited by Pretor on Tue 27 Jun 2017, 16:07; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9863
Location: София

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 16:05    Post subject:  

Просят пари, както винаги. Но наскоро имаше статистика за състоянието на авиопарка им. Не помня в коя тема. Мисля, че го пусках. Боеготовността бе между 50 и 60% и на старите, и на новите самолети.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 2 of 13 [190 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 11, 12, 13 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0986s ][ Queries: 12 (0.0065s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker