Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Трима души са задържани при опит да изведат осем мигранти през страната · Сирия нанася десетки удари по южните Голански възвишения · Меркел: НАТО защитава всички · 76 години от разстрела на Вапцаров · Тръмп обяви кой ще започне Третата световна война! ЦРУ: Вече се води тиха студена война срещу САЩ · БСП с "Визия за България": Не на джендър идеологията в училище ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: УЧЕНИЕ БРИЗ 2018 С УЧАСТИЕТО НА ВМС, ВВС И СВ(21)
В момента е: Съб 21 Юли 2018, 15:32
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Форум на списание "Клуб КРИЛЕ"
Връщане към темата за авариите в гражданската ни авиация
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Автор Съобщение
Кр_Добромиров

Регистриран на: 29 Апр 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Нед 29 Апр 2018, 15:49    Заглавие:  Връщане към темата за авариите в гражданската ни авиация
Описание на темата: Малкоизвестни и неясно изложени събития
 

Здравейте,
Бих бил благодарен за всякакви нови сведения относно следния случай от историята на "ТАБСО", около който до понастоящем е известна само оскъдна информация.
Става въпрос за самолетът Avia-14P (лицензна Чехословашка версия на Ил-14, произвеждана в заводите на "AVIA Pragа" - Letnany) със сериен № 197 014101, първи полет осъществен през м.юни 1960 г.
Самолетът се е експлоатирал като пътнически с граждански рег. знак LZ-ILF до 1964 г., когато единственото което се знае е че е изгубен при катастрофа в района на Провадия - без да се споменава за каквито и да било жертви и пострадали.
В състава на "ТАБСО" по същото време е експлоатиран и втори еднотипен самолет - сериен № 198 014102 - с граждански рег. знак LZ-ILG (първи полет датиращ също през м.юни 1960 г.), за който е известно само че е повреден извън възможност за възстановяване през 1970 г. при провеждане на регламентно техн. обслужване в АТБ на летище София.
Ще се опитам да онагледя с изображения издирени в интернет-пространството.

Да, успях да кача по една снимка и на двата самолета в галерията на подраздела "Криле - Гражданска авиация"
P.S.- Уточнение: Самолетите са от последната произвеждана модификация т.нар. "Super" Avia-14, с херметизирана пътническа кабина и допълнителни горивни резервоари в краищата на всяко полукрило.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Форум на списание "Клуб КРИЛЕ"
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0699s ][ Queries: 12 (0.0042s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker