Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Изгоря заведение на плажа в Елените · Каруца се блъсна в бус на пътя, мъж е тежко ранен · Кола връхлетя клиенти на заведение в Дупница · Честваме 142 години от Шипченската епопея · Ограничава се движението през прохода "Шипка" · На сметище в оръжейния завод "Арсенал" избухна пожар ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 24 Авг 2019, 13:57
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-23 БН в България (и други изтребителни варианти)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 7 [96 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 17 Юни 2005, 19:27    Заглавие:  

Ами вижте сега, Пампи не е някаква обгърната в тайнственост личност.

Човека в момента е главен редактор на списание "Клуб КРИЛЕ". В работно време, през работните дни си стои в редакцията общо взето. Може да бъде намерен на съответните телефони, които ги има в списанието.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
SR71


Регистриран на: 09 Авг 2004
Мнения: 724
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Юни 2005, 19:30    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
Ами вижте сега, Пампи не е някаква обгърната в тайнственост личност.

Човека в момента е главен редактор на списание "Клуб КРИЛЕ". В работно време, през работните дни си стои в редакцията общо взето. Може да бъде намерен на съответните телефони, които ги има в списанието.

Мерси за инфото.

_________________
Пиво без водки - деньги на ветер Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
JeLo`


Регистриран на: 24 Май 2005
Мнения: 504
Местожителство: някъде на изток

МнениеПуснато на: Съб 18 Юни 2005, 12:43    Заглавие:  

И аз б! Laughing Laughing Laughing агодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
magi


Регистриран на: 26 Юли 2004
Мнения: 799

МнениеПуснато на: Нед 19 Юни 2005, 12:47    Заглавие:  

Fox Mulder написа:

Може...

И аз искам... автограф на книжката! Very Happy

_________________
Лети,нападай,бий!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 20 Юни 2005, 14:52    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
Ами вижте сега, Пампи не е някаква обгърната в тайнственост личност.

Човека в момента е главен редактор на списание "Клуб КРИЛЕ". В работно време, през работните дни си стои в редакцията общо взето. Може да бъде намерен на съответните телефони, които ги има в списанието.


Един ден като имам време да дойда за по-дълго ... Rolling Eyes !

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 21 Юни 2005, 21:10    Заглавие:  

Говорих вчера с Владо Пампоров. Той е съгласен за автографи и други такива.
Така, че в работно време звънете на 9745125 и го търсете за да се уговорите нещо евентуално.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Сря 22 Юни 2005, 21:07    Заглавие:  

Абе защо повечето български МиГ-23 са били "скопени"?
_________________
Истината е противоречива (с)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 22 Юни 2005, 21:09    Заглавие:  

Пестене ресурс на двигателите. Историята показа, че файда голяма от това пестене нямаше.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Сря 22 Юни 2005, 21:12    Заглавие:  

Кой ресурс? Без скопяване не са изкарвали 500-те часа? Или със скопяване са летели повече от 500 часа?
_________________
Истината е противоречива (с)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 22 Юни 2005, 21:21    Заглавие:  

Всъщност, сега като се замисля - ресурса остава същият. Rolling Eyes
Поразрових се, и намерих технологичното указание, в което пише: "С цел повишаване надеждността на изделията..." (да се направи еди какво си). Значи - намаляваме параметрите с цел да намалим вероятността да се случи нещо лошо. Тая инициатива вероятно е подета след общо взето високата аварийност на МиГ-23 (поради отказ на двигателя) в СССР през първата половина на 80-те. Да не забравяме, че ОКБ е имало разправии по тоя въпрос с военните.
А и в България сме хвърлили няколко МиГ-23МФ и БН.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Сря 22 Юни 2005, 21:29    Заглавие:  

Аха. Very Happy Благодаря.
_________________
Истината е противоречива (с)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 24 Юни 2005, 10:09    Заглавие:  

борден написа:
...А и в България сме хвърлили няколко МиГ-23МФ и БН.

Но с МЛ/А/Д нямаме аварии и катастрофи по отказ на двигателя, нали...

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 24 Юни 2005, 11:48    Заглавие:  

Няма! Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 30 Юни 2005, 16:52    Заглавие:  

борден написа:
PS: Борд 396 катастрофира на 15 април 1988 г.

Хм-м-м... с 396 или с 397?

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 01 Юли 2005, 09:55    Заглавие:  

396.
397 не сме имали.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 7 [96 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0765s ][ Queries: 12 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker