Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ подозират Иран в саботаж · Президентът на Австрия уволни всички министри · Захариева: Германия разчита на България · КФН: 10 лв. обезщетение за пътник в катастрофиралия до Своге автобус е незаконно, законът е предвидил 50 000 · Турски бронемашини Kirpi II в Либия · Европа се оказа "между два огъня" в търговската война на САЩ и Китай ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 22 Май 2019, 04:47
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-23 БН в България (и други изтребителни варианти)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 7 [96 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
fixxxer


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 476

МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2010, 14:04    Заглавие:  

pgp000 написа:
fixxxer написа:
И каква беше идеята на всичко това,освен запълване на свободно време?


A каква е идеята на един форум - само да видим кои са бордните номера на 23 и къде са летяли и нарязани, пък после умно да мълчим по тази тема и да изпишем 400 страници "умности" какво ще го замени ли? Имам много бегла представа за какво говори Случайния, но пък ми е интересно.


Не го приемайте лично,ама искате ли да ви разкажа за зелената боя в кабината при кацане,за снежния човек на полети и как се пробва Ковровец дали може да запали на 2000 метра. Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Случаен


Регистриран на: 05 Яну 2008
Мнения: 548

МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2010, 15:46    Заглавие:  

Не знам за другите(питаш в мн.ч.),ама аз искам Very Happy .
Вярвам,че ще го направиш от 1л.ед.ч. Wink .
Ще ми е интересно и ще те разбера.
За Су-22 разбра идеята,но МиГ-23...

_________________
"Случайный вальс"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
izd_23_22


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 173
Местожителство: Троян/Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 06 Фев 2011, 22:16    Заглавие:  

Хайде бе, хора!!! Не бъдете толкова стиснати откъм истории. Страшно интересни са ми всякакви такива "реликви" от вашето ежедневие, като действащи авиационни люде. Книгата на В. Пампоров ми е като библия именно поради тази причина.... Пренася ме там, започва да ми мирише на керосин, чувам грохота или виждам показанията на приборите...
Благодаря, Случаен! И ако някой ден напишеш книга, или поне някое сборниче с разкази "от стоянката" ще съм от първите желаещи да си го купят.

_________________
Д.Минков
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2011, 09:56    Заглавие:  

Няма защо.
„Реликвите” не са проблем.
Проблем е, че се разиграва цирк с нашата бойна авиация.
Лъжат хората най-безочливо.
Намират се и клакьори, които с отворена уста зяпат и преповтарят лъжите, та дори и в този форум.
Та като стана на въпрос за форума, считам, че той е по-доброто място за едни такива „реликви”.Тук може да имаш пряка връзка, иначе трябва да обикаляш по разни представяния, да слагаш разни подписи Laughing и чат пат да разчиташ на нещо откровено.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
izd_23_22


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 173
Местожителство: Троян/Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2011, 19:09    Заглавие:  

Е, аз бих си взел и автограф + снимка с автора, ако не е нахално Laughing А за авиацията....боли!!! И то две педи по-нагоре,от мястото,дето ги понаболява държавниците ни...
А ти пиши, пиши реликви! Та да има и за тези, които не са били там, но са горди, че е имало... и ще има авиация!

_________________
Д.Минков
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2011, 20:28    Заглавие:  

salute
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 12:25    Заглавие:  

Позволих си да напиша няколко мнения в темата "Българското разузнаване и контраразузнаване" и като резултат снощи през нощта се събудих облят в студена пот, и от собствените си викове Ким Филби, Вилхелм Канарис, Мата Хари, последната не знам защо пропускана в горната тема, но не пропусната от мен.
Голяма грешка.
Към моите викове се присъединиха крясъците на жената от където след около 17мига успях да отделя следните членоразделни слова.
-Коя е тая, бе?
-Къде живее, къде работи?
-На колко години е?
-Къде се виждаш с нея?
-Абе, тя мъж нема ли, та е тръгнала семейства да разваля?
Направо пропаднах в кръг от ада не описан и от Данте.
Добронамерените съседи и те като добросъвестни граждани тръгнали пък да уведомяват Koninklijke Marechaussee, та ново пет.
Хайде жената успокоих, ама на съседите докато обясня защо са виковете, защо използвам горните имена, и че тракането, което чуват не е от морзовия апарат на тайната ми радиостанция, а са токчетата на жената върху клавиатурата на компютъра, който беше признат по буквата и текста на закона за виновен (заради форума), а аз за невинен доста зор видях.
В крайна сметка в малките часове на денонощието докато заспивах си спомних следната история.
Поредният летателен ден.
„Орел” са уведомени за полетите да не би случайно по никое време да вземат да правят заря в облаците с техните лазанки („Алазань”) и облаци („Облака”), последните след като се върнат посредством парашутната си система на земята идеално стават на шприцове за набиване на домашни „кълбъси” (луканки).
Това пък защо го разказвам, а да, искам да кажа, че са изпълнени предполетните процедури и полетите започват.
Самолетът ми има четири задачи, като в третата лети командира.
Командира е във възможностите си в пълният обем да прилага принципа на единоначалието. ВКР е подчинено на него, Военна полиция няма, старшини са ВАИ, а офицери са дознатели, включително и моята личност, която има няколко успешни дознания срещу неизвестни и известни извършители, но това са други истории и ако ми остане време ще ги разкажа в една друга тема.
Та третата задача. Командира идва и аз го срещам пред самолета.
-г-н, майор (тогава майори и подполковници са командири, сега полковници и генерали) самолет №… е изправен, зареден и готов за полет.
Следва едно мъжко ръкостискане и започваме заедно прегледа за приемане на самолета от него.
От носа, дясната част на самолета по посока на полета, към опашката и от ляво към носа.
Командира оглежда, потупва и подритва тук там. Напълно сериозно.
Стигайки опашката заедно поглеждаме в соплото и напълно доброжелателно проверяваме за заспал вътре оръжейник (специалист, който в мирно време на изтребителите няма кой знае каква работа). Не искаме с развъртането и бученето на ТС, от соплото превъртайки се, и с вой да изхвърчи горния специалист, а нас да ни засърбят задниците.
Визуално командира за пръв път, а аз за енти, проверяваме створките на парашутният контейнер. Помним историята с дългия полет, аварийния остатък и изпадналият парашут.
Проверява, нивото на маслото и разписва журнала.
Помагам му в кабината, свалям ЧКите и се убеждавам, че кабината е добре затворена, лятно време се изстива най лесно.
Запуска и пробата минават нормално.
С вдигната вертикално дясна ръка в която са ЧКите и хоризонтално лява му „разрешавам рулиране”. Разбира се той е взел решение за това, а също така и разрешението на кулата. Моето действие е последно и само потвърждава, че от техническа гледна точка самолета може да напусне централна стоянка.
Командира повишава режима и самолета тръгва. С десен завой трябва да тръгне по рульожката да, да, ама не. Не успява да до завие и със спирачки го спира.
Аз погледаждам към кабината с готовност с жест да укажа необходимото, а ако трябва и да възстановя проводната радиовръзка по която да уточним проблема.
В този момент носовата стойка се завърта на по-голям ъгъл, факт който потвърждава правилното действие в кабината с поставяне ръчката на МРКто от малко на голямо рамо. С отпускането на спирачките самолета тръгва, до завива и продължава по рульожката към изпълнителният старт.
Историята свършва.
Сега като се замисля, какво ми пречеше да застана пред самолета да кръстосам ръце над главата и ги сваля плътно до тялото като по този начин укажа „стоп, установи двигателя”.
Сложа столчетата, стълбата, след отварянето на кабината я обезопася и да започна разправиите.
Командирът единоначалник, но буквата и правилата , а.
И виж съм се издигнал в очите на слепите.
Но цялото това конспиративно мислене разказано в тези четири последни изречения ми идва чак сега в главата.
Тогава пък и сега в авиацията се работи с доверие и уважение.
Аз като техник си върша моята работа на земята, а авиатора неговата във въздуха, като между нас е именно доверието и взаимното уважение олицетворявано от самолета.

Последната промяна е направена от sluchaen на Чет 17 Фев 2011, 12:58; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vabene


Регистриран на: 01 Май 2009
Мнения: 174
Местожителство: БЪЛГАРИЯ

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 12:57    Заглавие:  

Разказите са хубави, но все пак темата е МИГ-23 в България!Пусни друга тема и там ще се наслаждават на разказите който пожелае!Не се заяждам,но само си представи още няколко такива поста с разкази след твоя и.......който влезе ще има да се чуди дали е сбъркал темата или това просто е конкурс за разказ по тема "МИГ-23 в България" и то /изтребителни варианти/!!! А иначе съм им фен както виждаш!/на 23-ките/ salute
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 13:04    Заглавие:  

Разказът е действителна случка в България и е на МиГ-23 МЛД.
Админите, ако решат нека го местят или трият.
Знам, че не се заяждаш и не се сърдя!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
marijan


Регистриран на: 20 Сеп 2008
Мнения: 135

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 22:31    Заглавие:  

Не виждам в темата да се пише твърде много, та разказите на Случаен да ни разсредоточават! Аз като привърженик на МиГ-23 им се наслаждавам! Мисля, преди време бях се обърнал кък Случаен, ако има някой разказ от Габровница да го сподели.....Там се запознах с Бияча...Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 23:09    Заглавие:  

Уникална снимка на МиГ-23!!!
Благодарение на потребителя МиГ-23.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
vabene


Регистриран на: 01 Май 2009
Мнения: 174
Местожителство: БЪЛГАРИЯ

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 23:22    Заглавие:  

О.К. Нали това е ДЕМОКРАЦИЯТА!Всеки да си приказва и пише каквото иска и където иска. И без това, дума дупка не прави! salute
П.П. Според мен има и лични съобщения, когато някой поиска от друг да му сподели нещо!
Наистина се надявам да не звучи като заяждане, просто може би имам по-консервативни разбирания.......
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
2C7


Регистриран на: 07 Яну 2007
Мнения: 1422
Местожителство: Центъра на просффетата

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 23:57    Заглавие:  

Preslav написа:
Уникална снимка на МиГ-23!!!
Благодарение на потребителя МиГ-23.

Наистина уникална снимка от 25 ИБАП Чешнегирово! Според мен, е направена от височинния дом, докато самолета рулира. Самолетът е с оригиналния сив камуфлаж.
Благодаря на потребителя МиГ-23, че я споделя с нас.
МиГ-23БН, борд 39, сер. н.09539/6641, доставен през 1978 г., катастрофира на 07.08.1984 г.
Само че тази снимка би трябвало да е в темата за МиГ-23 в България, все пак самолетът не е чист изтребител.

_________________
Едни снимки Smile
Още малко
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Пет 18 Фев 2011, 08:35    Заглавие:  

vabene, имаш "по-консервативни разбирания....... ", а се беше нагърбил с една такава задача..., пък се определяш с консервативни разбирания Laughing !!!
На конкретното ти мнение ще си позволя да отговоря само с цитати:
Цитат:
дълбока рана заздравява, а лоша дума не се забравя

Цитат:
блага дума железни врати отваря

Цитат:
а всеки да "вижда" от нея толкова, колкото може или колкото прецени за нужно
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vabene


Регистриран на: 01 Май 2009
Мнения: 174
Местожителство: БЪЛГАРИЯ

МнениеПуснато на: Пет 18 Фев 2011, 09:55    Заглавие:  

salute withstupid
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 7 [96 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0668s ][ Queries: 12 (0.0067s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker