Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайските медии публикуваха материали за възможностите на руските РЕБ-комплекси · ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМКИ: СТРОЕЖЪТ НА НОВОТО ПРИСТАНИЩЕ В КРАЙМОРИЕ Е В ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН ЕТАП! · В близко бъдеще перуанският флот ще получи първия самолет за радиоелектронно разузнаване Fokker- 50 · Съединените щати предадоха два контрабатарейни радара AN / TPQ-36 на Украйна · Одобрено е еврофинансирането за възстановяването на синагогата във Видин · Русия разширява военното присъствие и предприема офанзива. Дания я чака с бойни самолети ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 22 Май 2019, 22:40
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Авиобаза Крумово (24 ВАБ)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 21 [305 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 19, 20, 21 Следваща
Автор Съобщение
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 06 Яну 2005, 11:12    Заглавие:  Авиобаза Крумово (24 ВАБ)
Описание на темата: Действаща и след 2010 г.
 

24-та вертолетна авиобаза

Arrow 24-а авиобаза Крумово - ИСТОРИЯТА

Click to see if image is larger


Arrow СЪЗДАВАНЕТО НА 44-ти вертолетен авиополк

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger



Създадена е през 1994 г. на основата на 44-и вап и осигуряващите го тилови и свързочни поделения от 10-и Сак- Пловдив.
44-ти вап в състава на 10-и САК –Пловдив е сформиран през месец октомври 1961 г. и от ноември същата година се базира на летище Пловдив. Въоръжен е с вертолети Ми-4 и Ми-1 и изпълнява изключително транспортни и свързочни задачи.
През февруари и март 1963 г. са получени още 25 вертолета Ми 4 и полкът започва изпълнението на специални задачи като: стоварване на тактически въздушни десанти, кацане на високопланински площадки, поставяне на минни заграждения и подготовка в сложни условия.
През 1969 г. в авиополка започва усвояването на новия вертолет Ми 8, а от 1973 г.-Ми 2, които напълно заменят Ми 1. Заедно с чисто воените задачи 44-ти вап изпълнява много задачи в интерес на граждански служби и ведомства- предимно медицински и аварийно-спасителни.
През 1979 г. в авиополка влиза на въоръжение бойния вертолет Ми 24, но след сформирането на 13-ти вертолетен авиополк бойни вертолети през 1983 г. всички машини прелитат на летище Стара Загора съгласно новия щат.
През лятото на 1980 г. 44-ти вап се пребазира на летище Крумово. Основен вертолет в авиополка след 1985 г. става Ми 17. Той заема мястото на вертолетите Ми 4 и Ми 2. До 1991 г. са получени 21 броя нови Ми 17 от различни серии. През тези години авиополкът достига върха на своето развитие както по броя на пилоти и вертолети, така и по обхват на изпълнявани задачи с машините.
През 1994 г. авиополкът минава към базова структура под номерация 24-та вертолетна авиобаза (ваб). Включен е в състава на 10-и САК, а след 1996 г. в състава на новосформирания КТА.
През лятото на 1999 г. шест летци и група инженерно-технически състав преминават курс за приучване на вертолет Bell 206 в САЩ и още същата година те влизат на въоръжение в базата. През юли 2000 г. в щата на базата е включен ВИП вертолета Bell 430=
След закриването на 23-та вертолетна авиобаза през 2000 г. бойните вертолети Ми 24д/в отново се връщат в 24-та ваб –Крумово. С тях е въоръжена едната ескадрила, а другата с вертолети Ми 17.
През 2004 г. вертолет Bell-430 е изведен от щата на базата.
Click to see if image is larger

АДМИН



24 авиобаза – КРУМОВО

На 27.10.1961 година с разпореждане № 00267/30.09.1961 г. на ГЩ на БА е създаден 44 вап – първият вертолетен авиационен полк в БЪЛГАРИЯ. Той е включен в състава на 10 САК.
От м.ноември 1961 година авиополка се базира на летище ПЛОВДИВ.
На 08.12.1962 година с Указ на Народното събрание № 480/27.10.1962 година командира на 10 САК – генерал майор СИМЕОНОВ връчва бойното знаме на 44 вап.
През м.февруари и март 1963 година са получени 29 вертолета Ми-4, от които 25 за 44 вап, а 4 вертолета се прехвърлени към морската противолодъчна ескадрила.
В края на 1963 година полка започва да усвоява редица нови задачи: стоварване на тактически въздушни десанти, полети в големи групи, кацане на високопланински площадки, полети в облаци - денем и нощем, поставяне на минни загражданея, кацане в режим на авторотация на носещото витло с изключен двигател, стрелба с бордово оръжие и други.
Наред с чистовоенните задачи, полка изпълнява и много задачи в услуга на граждански ведомства – предимно аварийно-спасителни.
От 1969 година започва усвояване на вертолет Ми-8. От м.август 1973 година на въоръжение в полка е и вертолет Ми-2. През 1979 година на въоръжение в авиополка постъпва вертолет Ми-24, който е изцяло предназначен за изпълнение на бойни задачи.
През 1983 година вертолетите Ми-24 са пребазирани на летище СТАРА ЗАГОРА и от м.септември 2000 година са отново в състава на 24 авиационна база.
На 17.06.1980 година 44 вап, съгласно Заповед № 00358/25.09.1979 година на Командващия ПВО и ВВС са пребазирани на летище КРУМОВО.
На 02.10.1985 година тук каца първия вертолет Ми-17, след което започва превъоръжаването на авиополка с този вид вертолети.
През 80-те години 44 вап достигна върха на своето развитие, както по брой на пилоти и вертолети, така и по обхвата на тяхното приложение.
В началото на м.май 1999 година 6 летци и група от ИТС премина курс за усвояване на учебен БЕЛ-206 в САЩ. Първите вертолети БЕЛ-206 бяха приети на въоръжение в 24 авиобаза на 19.07.1999 година.
На 01.09.1994 година със Заповед № 00219/18.08.1994 г. на Командващия ВВС на Р.БЪЛГАРИЯ и МЗ № 00620, № 00621/18.08.1994 година в съответствие с новите условия и изисквания, поставени пред БА 44 вап е реформиран в 24 ваб – вертолетна авиационна база.
Какво е настоящето на авиобазата?
Авиобазата разполага с четири типа авиационна техника:
- вертолети Ми-17, Ми-24 и БЕЛ-206, БЕЛ-430.
Вертолетите БЕЛ-206 се използват за обучение на младшия летателен състав и за медицинска евакуация на пострадали хора.
В мирно време 24 ваб изпълнява следните задачи:
- непосредтсвена огнева поддръжка на СВ;
- поддържане на регулярна летателна дейност на екипажите на вертолети БЕЛ-206, БЕЛ-430, Ми-17 и Ми-24;
- полети за АСР, търсене и евакуация на търпящи бедствие, независимо от мястото – в територията на страната и извън нея;
- участие в гасене на пожари на територията на страната или извън нея;
- по готовност участие в мироопазващи операции;
- различни видове хуманитарни и спасителни операции;
- участие в ликвидиране на последствията от природни бедствия и крупни промишлени аварии;
За 40-годишното си съществуване историята на поделението е богата по случаи, граничещи с героизъм на летците и техниците.
Оказвана е помощ на населението при природни бедствия и промишлени аварии, като например голямото наводнение през 1963 година и унищожителното земетресение в Р.ТУРЦИЯ през 1999 година. Спасен е живота на стотици хора, изпаднали в беда. Не са малко родилките, дължащи своя и на рожбите си живот на високия професионализъм на летателните екипажи.
Опитът от досегашното участие в международни учения (операции) е:
- “ОЛИМПИЯ-97” – един екипаж Ми-17 налетял 15 часа;
- “КООПЕРАТИВ КИЙ-98” – един екипаж Ми-17 налетял 28 часа;
- “КООПЕРАТИВ ПАРТНЪР” – два екипажа Ми-17 налетяли14 часа;
- КООПЕРАТИВ КИЙ-99” – два екипажа МИ-17 налетяли 23 часа и два екипажа БЕЛ-206 налетяли 14 часа;
- Хуманитарна мисия в ТУРЦИЯ-99 (за земетресението) – два екипажа Ми-17 налетели 17 часа;
- Хуманитарна мисия в МАКЕДОНИЯ –2000 (за гасене на пожари) – един екипаж Ми-17 налетял 20 часа.
24 ваб е включена в изпълнението на всички общи цели за партньорство с НАТО, определени за БА.
Авиобазата е домакин на различни авиационни прояви, най-значителна от които е провеждането на ежегодния международен авиофестивал ИАФ. Гости на авиобазата са били демонстрационните авиационни групи от САЩ “Сините ангели” през 1992 година, “Буревестници” на 19.08.1996 година, военни делегации от всички страни – членки на НАТО.
Предтсоящи задачи до края на годината са: участие в СК –2001 “ЕСЕН-2001”.
Командири на поделението през тези години са били:
1. Майор Милан Асенов Миланов – от 30.10.1961 до 1967 година.
2. Полковник Кръстьо Куманов Митков – до 5.10.1970 година.
3. Подполковник Гено Надеждин Попов – до 06..10.1973 година.
4. Подполковник Владимиров Иванов Попов – до 06.10.1977 година.
5. Подполковник Христо Кънев Ганеков – до 29.09.1982 година.
6. Подполковник Григор Дамянов Георгиев – до 06.10.1982 година.
7. Подполковник Георги Иванов Богданов – до 06.10.1984 година.
8. Майор Асен Павлов Буков – до 29.09.1990 година.
9. Подполковник Цветан Марков Василев – до 05.09.1992 година.
10. Подполковник Илия Трифанов Иванов – до м.септември 1995 година.
11. Подполковник Васил Иванов Иванов – до м.септември 1999 година.
12. Полковник Динко Спасов Иванов – от 1999 година .

------------------------------------------------------------------

Два интересни материала по темата от вестник "Българска Армия":

Вертолетите са първите в модернизацията на ВВС

Оценката за работата на авиобазата през годината е много висока, заяви на анализа полковник Любомир Куртев, началник-отдел "Подготовка и използване на авиацията" към ГлЩ на ВВС. Основание за това заключение му дават наблюденията за подготовката, за участието в ученията и в другите задачи на личния състав. Според него вертолетната авиация за в бъдеще ще бъде основното ядро на ВВС, тя отговаря най-пълно за съвместимост между видовете въоръжени сили и другите държавни ведомства, които участват както в операции, свързани с военен конфликт, така и за решаване на кризи от невоенен характер. 2005 г. ще бъде много важна за развитието на авиацията - програмите за модернизация във ВВС стартираха от вертолетната техника. Предстои закупуване на нов тип хеликоптер, модернизация на съществуващите Ми-24 и Ми-17, а това е изключителна отговорност и предизвикателство пред личния състав.

Колективът на авиобаза Крумово доказа своите качества през изминалата година - при много лимитиращи условия за водене на нормална летателна дейност съставът успя да съхрани подготовката на определена група летателен състав. Не само да я съхранят, но да създадат приемственост. Важен е фактът, че по-млади летци могат да получат по-добра подготовка - има пилоти присвоили първи, втори, трети клас. Макар и неизпълнено изцяло планираните задачи, все пак постигнатото е крачка напред. Авиобазата има динамичен живот, ако продължи да се работи по същия начин, ще се осигури приемственост между поколенията и ще се реализира възможността за работа с нова техника. Опит, който ще позволи да се изгради нова система за поддръжка на авиационната техника, нова организация за водене на летателната дейност. Това според полковник Куртев ще ни приближи към стандартите на НАТО - състояние, към което ние най-много се стремим. Партньорите ни от алианса в бъдеще ще разчитат изцяло на контингент, който да е перфектно подготвен за съвместни действия.

Началник-щабът на командване ТА полковник Альоша Стоянов изрази увереността си, че групата от пилоти с по-голям летателен стаж и нальот ще могат в кратък срок да усвоят новия тип хеликоптери във Франция и след това бързо да го предадат на по-младите си колеги. Така те ще могат не само да възстановят връзката между поколенията, която според него не се е късала, но и да мултиплицират своя опит сред широк кръг млади летци, за да има достойно бъдеще военната ни вертолетна авиация сред челните постижения на колегите им от алианса.


______________________________________________

Равносметка на изминалата година
В Крумово не копираме модели, но стартът на обновлението е даден

Полковник Стефан Петров, командир на авиобазата: "При много ограничаващи обективно условия ние взехме максимума от възможностите на техниката и от способностите на хората..."

Детайлна равносметка за годината направи командването на вертолетната авиобаза в Крумово. Целта на анализа беше да се откроят предпоставките за постигане на качествени промени в непосредствено бъдеще. Изходните позиции налагат през новата година да се осъществи качествен скок в подготовката на летателния и техническия състав, мотивиран от решението за закупуване на новия хеликоптер "Кугар". Това дава възможност за оптимално развитие в бъдеще. Думите на полковник Стефан Петров, командир на авиобазата, изразиха пред личния състав най-важното: предстоящото приемане на нова съвременна авиационна техника и модернизация на сега съществуващата ще разшири значително кръга от задачи, изпълнявани от авиобазата. Това ще наложи промени в цялостната организация и провеждане на подготовката на летателния и инженерно-техническия състав за полети и извършването на значителен обем от работа за подготовка на състава, за да може да се посрещне това предизвикателство. За да се усвои новата и модернизираната авиационна техника, е от съществено значение извършването на цялостна и детайлна предварителна подготовка към този процес.

"Не съм привърженик на сляпото копиране на модели. Смисъл има в творческото прилагане на нещата. За в бъдеще, имайки предвид осъвременяването на авиационната техника, е необходимо да се разработи и приложи нов съвременен начин на нейната експлоатация, съчетавайки съвременните изисквания и натрупаните досега опит и традиции". Според полковник Петров през 2004 г. колективът e доказал успешното усвояване стандартите на алианса. Почеркът на сериозни завоевания може да се разпознае в редица възлови събития за авиобазата през годината - военния парад по случай празника на храбростта и БА, националното учение "Съвместни усилия", опазването на въздушното пространство по време на международната конференция на ОССЕ в София и редица други.

Още трима първокласни летци подготвиха през годината в авиобаза "Крумово", въпреки че сериозните затруднения с летателната техника ограничиха възможността планираните задачи да се осъществят изцяло. Втори клас присвоиха 5-има командири на екипажи, а III клас - двама. Недостигащият авиационен ресурс за Ми-17 и Ми-24 не позволи изпълнението на нови видове подготовка за обучение. Въпреки това задачите за летателно-тактическо учение и за КЩУ "Съвместни усилия", а също конкретните задачи по търсене и спасяване на бедстващи в района на нос Емине и за спасяване в района на град Сопот бяха осъществени с висок професионализъм. Ежедневно се даваха екипажи за АСО.

Щурманската подготовка на летателния състав от авиобазата се поддържаше на добро ниво, благодарение на съвместната работа на щурманите на ескадрили и командирите на звена с летателния състав, особено с летците с малък летателен стаж.

Инженерно-техническия състав осигури изпълнение на летателния план без произшествия с авиационната техника. Възстанови се подготовката и беше осигурено носенето на дежурство за АСР и сили и средства за овладяване на потенциални кризисни ситуации.

Специалистите по логистика изпълниха всички наряди за получаване и сдаване на материални средства, превозени са 298 т товари и бяха изразходени 58 хил. км. Създадоха се съвременни санитарно-хигиенни условия за хранене, беше изградена нова артелна. Изцяло бяха изпълнени нарядите за авиационно и артилерийско въоръжение като навреме бяха подменени пиросредствата на вертолетите, с което не се допусна да се наруши летателния график. Лимитната дисциплина е спазена.

Завърши поредния етап по модернизация на комуникационно-информационната система съгласно договора между МО и фирмата "Intelcan Technosistems" по стандартите на НАТО и ИКАО. Изключително добра оценка получава и работата, извършена от специалистите по мотивация и качество на живот, по психологическо осигуряване и връзки с обществеността. Всичко това става сериозна предпоставка за по-нататъшно развитие на базата през тази година.

Сигурността на базата се подобрява

Състоянието на дисциплината и войсковия ред през миналата година в авиобаза Крумово се оценява на удовлетворително ниво - проверките от старшите инстанции и Инспектората на МО показаха, че няма тежки нарушения на караулната и нарядната служба.

Бяха взети мерки и осъществени мероприятия за повишаване сигурността и пропусквателния режим в авиобазата.

Общо 204 са поощренията на военнослужещи през миналата година, като най-много са за офицерите - общо 88, но дисциплинарните наказания също за тях са най-много - 30. Общо наказанията за нарушения на военната дисциплина са 84, като 5 са за наборни войници, 31- за кадрови, и 18 - за сержанти. Това показва, че отговорностите се носят преди всичко от офицерския състав - набелязани са мерки, които да намалят допуснатите дисциплинарни нарушения. Проверките не констатират загуби на документи за класифицирана информация.


Лъчезар Лозанов

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Чет 25 Май 2006, 09:38    Заглавие:  

На 1 юни 2006 от 10:30 часа открит летателен ден в авиобазата.
_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
F/A18E/F


Регистриран на: 01 Май 2006
Мнения: 262
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 25 Май 2006, 10:32    Заглавие:  

Защо все на 1 юни. Shocked
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Чет 25 Май 2006, 10:36    Заглавие:  

F/A18E/F написа:
Защо все на 1 юни. Shocked


Защото това е денят на открити врати за цялата армия.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Чет 06 Юли 2006, 14:58    Заглавие:  

Три девойки усвояват вертолетната авиация

До 1 септември т.г. на стаж в 24-а авиобаза са курсантите от факултет "Авиационен" на НВУ сержант Петя Спасова и младши сержантите Антоанета Павлова и Севим Исмаилова. След наземната подготовка те ще проведат изпит и след него ще започнат да летят на вертолет "Бел-206". Чувствам се прекрасно при полетите, сподели сержант курсант Петя Спасова. Миналата година тя е била за първи път на стаж в "Крумово". Тогава е направила 20 летателни часа на "Бел-206". Сега е в трети курс. Обучението й във факултета е четири години и осем месеца. Как се е запалила по авиацията? Попадна ми една брошура, разгледах специалностите и избрах тази на летец-пилот, отговаря кратко сержант Спасова. Иска й се по-нататък да лети на Ми-24, а защо не и на "Кугар".

Никак не е случайно, че младши сержант Антоанета Павлова се е посветила на военната професия. Баща й старшина Павел Павлов е един от най-опитните парашутни инструктори в Българската армия. Брат й сержант Мирослав Павлов също като баща си служи в 68-а бригада "Специални сили". Антоанета е във втори курс и този стаж е първият летателен за нея. Вече се е качвала на "Бел-206" в авиобазата, и то на нощни полети. Впечатленията й от полета са много добри. Във втори курс като Антоанета е младши сержант Севим Исмаилова. Средното й образование е икономическо и тя е искала по-нататък да учи нещо по-различно, още повече че наблизо е било летището в Щръклево. Казва, че е очарована след нощния полет с вертолет.

Сутрин лекции, след обед - тренаж. Така преминават дните на стажа на трите девойки. Щастливи са, че обучението им тук ще продължи до 1 септември и така ще имат възможност, заедно с всички други от авиобазата, да участват в посрещането на първия вертолет "Кугар".

Цончо Драгански


http://bgarmy.eamci.bg/Scripts/isapiVWB.dll/doc?THEMEID=69988

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 25 Окт 2006, 12:33    Заглавие:  

Нещо ще има ли по случая?
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
HORNISE


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 855
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 25 Окт 2006, 13:10    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
I take pictures, Photographic pictures...

http://airliners...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 25 Окт 2006, 13:14    Заглавие:  

Какво, кога, колко, достъп и т.н.?
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
HORNISE


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 855
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 25 Окт 2006, 13:20    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
I take pictures, Photographic pictures...

http://airliners...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 26 Окт 2006, 08:20    Заглавие:  

HORNISE написа:
Айде на чат го обърнахме.

Тъй:
- какво - открит ден в базата по повод празника, очаква се поздрав от Графа
- кога - написал съм - 27.10 - петък
- колко - предполагам час - традиционно тези неща започват в 9.30-10.00 ч
- достъп - щом го пиша явно ще има достъп за всички

Не мога да потвърдя нищо на 100%, иформацията която имам е неофициална, от приятели. Все пак мисля че нещата ще са такива.

Информацията е коректа, очаква се и хубаво време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
me4o_puhh


Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1325
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 26 Окт 2006, 09:54    Заглавие:  

Има ли някъква организация за патуване или всеки сам ще се спасява..? Very Happy
_________________
AviationListOnLine Photographer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
HORNISE


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 855
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 26 Окт 2006, 10:00    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
I take pictures, Photographic pictures...

http://airliners...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
me4o_puhh


Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1325
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 26 Окт 2006, 10:41    Заглавие:  

Благодаря за инфото , съжалявам за спама . Аз не съм 100% сигурен , но ако успея ще дойда . Поздрави Very Happy
_________________
AviationListOnLine Photographer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27531
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Окт 2006, 22:24    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Снимките ми от посещението ни в базата по обясними причини съм започнал да качвам в тази тема:
http://www.airgroup2000.com/forum/viewtopic.php?t=35384
Линкове за видеоматериалите обаче ще бъдат дадени тук.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Airfan


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 389
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб 28 Окт 2006, 21:02    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
www.airforce-bg.com
Аз в jetphotos.net
Аз в airliners.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 21 [305 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 19, 20, 21 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0712s ][ Queries: 12 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker