Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Анкара и Вашингтон са се договорили за създаване на зона за сигурност в Северна Сирия · Първият в света рали автомобил на ток · Петкова защити процедурата за АЕЦ Белене · ЕК почита паметта на жертвите на авторитарните и тоталитарните режими · Тръгна подписка за доживотна присъда на изверга от Сотиря · Американски спортисти са предупредени да не протестират в Токио 2020 ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 22 Авг 2019, 18:10
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
F-16
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 14 [208 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 01 Фев 2004, 21:23    Заглавие:  F-16  

От форума на http://sukhoi.ru:

Click to see if image is larger


Или цялата тема, с линкове към филмчета:
тук

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от King_Rat на Сря 19 Ное 2008, 22:19; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
hotblooded

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 109
Местожителство: гр.Бургас

МнениеПуснато на: Нед 01 Фев 2004, 21:42    Заглавие:  

А какво му се е случило на този чичко че така се е катапултирал??? и каде пада самолета после?? Отдолу ми се мяркат доста коли някакво шоу ще да е??? КОга е станало това??
Извинявам се за въпросите но няма как да дърпам филм4етата ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 01 Фев 2004, 21:52    Заглавие:  

Тук трябва да пише, но при мен не го отваря:
http://www.f-16.net/f-16_news_article968.html

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Нед 01 Фев 2004, 23:05    Заглавие:  

При мен се отваря и пише следното:

A pilot's error caused a Thunderbirds F-16C to crash shortly after takeoff during a September airshow at Mountain Home Air Force Base, Idaho. The pilot ejected just before the aircraft impacted the ground.
On Wednesday, the Air Force Accident Investigation Board held a news conference at the home of the Thunderbirds - Nellis Air Force Base - to announce what caused an F-16 to crash last September.
According to the accident investigation board report the pilot, 31-year-old Captain Chris Stricklin, misinterpreted the altitude required to complete the "Split S" maneuver. He made his calculation based on an incorrect mean-sea-level altitude of the airfield. The pilot incorrectly climbed to 1,670 feet above ground level instead of 2,500 feet before initiating the pull down to the Split S maneuver.
When he realized something was wrong, the pilot put maximum back stick pressure and rolled slightly left to ensure the aircraft would impact away from the crowd should he have to eject. He ejected when the aircraft was 140 feet above ground - just 0.8 seconds prior to impact. He sustained only minor injuries from the ejection. There was no other damage to military or civilian property.
The aircraft, valued at about $20.4 million, was destroyed.
The difference in altitudes at Nellis and Mountain Home may have contributed to the pilot's error. The airfield at Nellis is at 2,000 feet whereas the one at Mountain Home is at 3,000 feet. It appears that the pilot reverted back to his Nellis habit pattern for s aplit second. Thunderbird commander Lt. Col. Richard McSpadden said Stricklin had performed the stunt around 200 times, at different altitudes during his year as a Thunderbird pilot.
McSpadden says Stricklin is an exceptional officer. "He is an extremely talented pilot. He came in here and made an honest mistake," says Lt. Col. McSpadden. But that mistake has cost Stricklin his prestigious spot on the Thunderbird team. "He's assigned to Washington D.C.," says McSpadden. "He's working in the Pentagon there in one of the agencies."
The maneuver the pilot was trying to complete is called the "Split S Maneuver." The stunt requires that the pilot climb to 2,500 feet. Investigators say Stricklin only climbed to 1,670 feet before he went into the spinning roll.
The board determined other factors substantially contributed to creating the opportunity for the error including the requirement to convert sea level altitude information from the F-16 instruments - to their altitude above ground and call out that information to a safety operator below.
But the Air Force has now changed that as a result of the crash. Thunderbird pilots will now call out the MSL (mean-sea-level) altitudes as opposed to the AGL (above-ground-level) altitudes.
Thunderbird pilots will now also climb an extra 1000 feet before performing the Split S Maneuver to prevent another mistake like the one on Sep.14, 2003 from happening again.
Captain Chris Stricklin has been in the Air Force since 1994 and flew with the Thunderbirds since their first season. He has logged a total of 1,500+ flight hours and has received numerous awards. He served as a flight examiner, flight instructor and flight commander.
The Thunderbirds will again take to the skies this year. They have 65 air shows scheduled.
The September crash was the second involving a Thunderbirds jet since the team began using F-16s in 1983.
Pilot error was blamed for a Feb. 14, 1994, training crash involving in a maneuver called a spiral descent at the Indian Springs Auxiliary Airfield, northwest of Las Vegas. The pilot survived, but the maneuver was discontinued.
The worst crash in Thunderbird history, dubbed the "Diamond Crash," came when four pilots crashed Jan. 18, 1982, during training at Indian Springs. A malfunction in the lead plane was blamed.
See also:Thunderbird crashes at Idaho air show
See also the F-16.net Forum discussions: Thunderbird crash accident report released, Thunderbird crash 14 Sep 2003 and Thunderbird crash photo (head-on).
Video: In-cockpit video of the 2003 Thunderbird crash (4.1Mb)

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Moss.
Гост


МнениеПуснато на: Пон 02 Фев 2004, 02:56    Заглавие:  

Фотографите да се равняват по-подобни снимки!
Върнете се в началото
oHua c koHq


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 830
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 02 Фев 2004, 11:31    Заглавие:  

Ко хубаво си летеше,и изведнъж скочи.
_________________
Дръжте барута сух!!!!!!!!!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пон 02 Фев 2004, 14:02    Заглавие:  

Абе не ми изглежда много близо до земята, а и носът на смолета като че сочи леко нагоре Rolling Eyes ...
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пон 02 Фев 2004, 17:26    Заглавие:  

Носките са пуснати, стабилизатора е на кабриране, над крилото има кондензии като за световно Laughing Добре се е сетило момчето.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
hotblooded

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 109
Местожителство: гр.Бургас

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 17:13    Заглавие:  

Mai ne mu e tuka mqstoto ama da popitam:
Samoletite na Thunderbirds i Blue angles imat li radari i imat izobshto wyoryjenie - zashtoto mi se struwa 4e 20,4 miliona $ za F-16 sa malko
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 17:43    Заглавие:  

Със сигурност са доработени машини. Какво точно са им махнали не знам, но са олекотявани. Злите езици разправят че вървят с наземен маяк или нещо от сорта, спрямо който се ориентират при групови фигури. А реално нищо чудно да са и без радари - за какъв са им на акоробати?
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
oHua c koHq


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 830
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 18:12    Заглавие:  

hotblooded написа:
....zashtoto mi se struwa 4e 20,4 miliona $ za F-16 sa malko

Цената за USAF е съвсем различна от тази да речем на Полша.А и тези Ф-16 не са последен Блок/мисля бяха Блок 40/.93-та година Ф-16 Блок 50 е вървял 18/или май беше 16/ милиона долара,амa за USAF.

_________________
Дръжте барута сух!!!!!!!!!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пет 06 Фев 2004, 00:07    Заглавие:  

Да, ама USAF-ските не включват в чената наземно оборудване и инфраструктура, обучение на летателен и наземен персонал, зап.части и въоръжение, а с тях ще излязат над 30-35млн.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
oHua c koHq


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 830
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 06 Фев 2004, 15:41    Заглавие:  

Говоря за цената само на самолета,че за USAF е по-евтина.И защо да не дават пари за резервни части и въоръжение бе.Техните самолети ракети и бомби не мятат ли.Или не се трошат.Пак си обучават,пилотите-харчат керосин,ресурс.Е инфраструктурата си я имат,та за нея пари няма да дават,ама като си купят по един симулатор,то им стига-по над $20 млн. са .
_________________
Дръжте барута сух!!!!!!!!!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Съб 07 Фев 2004, 02:40    Заглавие:  

И сигурен ли си, че всичко се включва в тези 16-18 млн! Колкото до симулатора - цената му се разхвърля на много машини, така че относителното натоварване за всеки спада.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 07 Фев 2004, 06:29    Заглавие:  

Това на което лeтят Thunderbirds e F-16C block 30. Интересното за техните самолети е ,че са почти напълно еквивалентни с тези които са по бойните части. Имам една рекламна брушура на тези типове от 1996 г. Вътре се говорише как само за час тези самолети на които лети шоугрупата могат да се превърнат в напълно боеспособни бойни самолети. Ако човек се загледа върху снимки на Thunderbirds ще види, че даже оръдието си седи на самолета.

А за цената, толкова - около 20 милиона долара.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 14 [208 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0654s ][ Queries: 12 (0.0041s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker