Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Мицотакис към Германия и ЕС: Вземете мигранти директно от гръцките острови · Германски депутати искат бежански лагери по границите на ЕС · Откриха масов гроб с 643 цивилни в Ирак · Йотова защити Радев: Нямаме нужда от президент, който мълчи и преглъща · Медицински сестри вдигнаха палатков лагер пред Министерския съвет · Кога ще се видят Путин и Ердоган ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 15 Дек 2019, 19:51
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
F-16
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 14 [209 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 07 Фев 2004, 12:34    Заглавие:  

Протестирам от името на автора на тази тема против насилствената смяна на името й!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Съб 07 Фев 2004, 21:02    Заглавие:  

Своеволия на властимащите. Не се оплаквай.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
oHua c koHq


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 830
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 09 Фев 2004, 13:07    Заглавие:  

onufrii написа:
И сигурен ли си, че всичко се включва в тези 16-18 млн! ...

Това е за самолет,който излиза от завода производител.Ама лошото е,че вече не са толкова евтини.

_________________
Дръжте барута сух!!!!!!!!!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
HORNISE


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 855
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 09 Фев 2004, 13:08    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
I take pictures, Photographic pictures...

http://airliners...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
oHua c koHq


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 830
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 09 Фев 2004, 13:12    Заглавие:  

борден написа:
... насилствената смяна на името й!

Дали е я боляло.

П.С.Адаш браво пич.

_________________
Дръжте барута сух!!!!!!!!!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пон 09 Фев 2004, 16:19    Заглавие:  

Това ли е демокрацията? За това ли мръзнахме по площадите?
Срам! Европейци... Laughing Laughing Laughing


Фъ-16

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пон 16 Фев 2004, 15:43    Заглавие:  

Продължаваме серията Фъ-16.
В течение на година, 2 самолета от една и съща ескадрила имат проблеми с колесника. Или работим некачествено за нашите еврейски приятели, или в Израел има повече гласност.
Историята тук.


Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Moss.
Гост


МнениеПуснато на: Пон 16 Фев 2004, 16:12    Заглавие:  

За демокрацията трябва всяка зима да мръзнеш по площадите. Като пропусне човек някой друга година и отиде коня у ряката Rolling Eyes
Върнете се в началото
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 17 Фев 2004, 01:48    Заглавие:  

Този D май е от последнито доставени блокове. Ама и с тоя рахитичен колесник Wink !
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
oHua c koHq


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 830
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 17 Фев 2004, 20:36    Заглавие:  

Блок 40
_________________
Дръжте барута сух!!!!!!!!!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 17 Апр 2004, 02:51    Заглавие:  

Интересен е въпроса за самолета от снимките.

Този вторият 072 е F-16D block 30F доставен по програмата Peace Marble II на 21 юли 1988 г. сериен номер USAF 88-1712, сериен номер на производителя 4К-16. Инцидента от снимката е станал през април 2003 г. Самолета е ремонтиран за седмица.

А първият 088 е пак F-16D block 30F Доставен е по програмата Peace Marble II на 21 юли 2988 г. сериен номер USAF 88-1719, сериен номер на производителя 4К-23. инцидента от снимката е станал на 3 Април 2002 г. Самолета е върнат в строя след два месеца.

И двата самолета се числят към 109 sqn.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
bocso

Регистриран на: 09 Юни 2006
Мнения: 120

МнениеПуснато на: Нед 21 Окт 2007, 11:16    Заглавие:  

Источник: газета «Военно-промышленный курьер»
Опубликовано: 16.10.2007, 12:22

На ремонт новых истребителей F-16, закупленных в США, Польша уже истратила 130 миллионов долларов

На ремонт новых американских истребителей F-16 Польша уже истратила свыше 130 млн. долларов. Об этом сообщает польский еженедельник "Пшегленд". По данным журнала, из 37 самолетов, поставленных из США, половина была с различными недостатками и недоделками, которые могли угрожать жизни пилотов. Среди 11 первых F-16, поставленных Войску Польскому, ни один самолет не был полностью исправен.

В числе наиболее частых случаев "недокомплектации" новых американских истребителей польский журнал называет отсутствие системы распознавания "свой-чужой" и антенны системы ориентации в пространстве, также отмечены недостатки в работе системы подачи кислорода пилотам.

Журнал сообщает, что в Польше уже было несколько случаев аварийного приземления этих самолетов. В статье приводится мнение польских военных авиамехаников, считающих F-16 капризным и дорогим в эксплуатации самолетом.

Эксперты "Пшегленда" не согласны с официальным мнением представителей министерства национальной обороны, утверждающих, что неполадки с американскими истребителями были вызваны тем, что эти новые машины еще не прошли "облета". F-16, поставленные Польши, после выхода из заводского цеха испытывались в американском небе минимум 40 ч, утверждает журнал.

Всего Польша закупила в США 48 самолетов F-16. Журнал напоминает, что первые самолеты этого типа поднялись в небо в 1973 г. и поэтому даже технически новые машины этого типа уже считаются морально устаревшими. "Очевидно, что лучшее, что смогут сделать польские F-16 в возможном столкновении с самолетами более нового поколения, это как можно быстрее улететь, если конечно, сумеют", - добавляет журнал.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение MSN Messenger 
ICQ Номер 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пон 22 Окт 2007, 08:57    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
...
Самолета е върнат в строя след два месеца.

И двата самолета се числят към 109 sqn.

Щетите не са сериозни, тъй като основната тежест е поета от подвесната бака, която в израелските ВВС е по-голяма от стандартните за Фъ-16

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42493

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 18:21    Заглавие:  

Много интересна статийка. Кара ме да се замисля за един конкурс в България дето все се отлага, но в него ще участват големите акули. За едни от тях пише отрицателно по-долу


Air Force: F-16 Crashes Increasing

Associated Press | October 23, 2007

The dreaded BANG! came from deep within the F-16's lone engine, shaking the warplane as it made passes over an Arizona bombing range last December. Then came the alarming loss of thrust.

Two attempts to restart the engine failed. Having exhausted their options, the pilot and his student bailed out, parachuting to safety before the plane slammed into the Sonoran Desert, a $21 million loss for taxpayers.

Not all F-16 pilots have been so lucky recently. The accident rate for this workhorse fighter has risen over the past few years, and two pilots have died in the past year, according to an Associated Press review of Air Force documents.

In the fiscal year that ended Sept. 30, there were 10 "Class A" F-16 accidents - crashes that resulted in death, loss of the aircraft or damage of more than $1 million. (An 11th F-16 crash was counted separately as a combat loss by the military because the pilot was strafing enemy trucks at the time.)

The total was up from nine the previous year, five the year before that and just two the year before that.

The number of crashes has gone up even though the total number of hours flown has dropped steadily over the past five years.

An Air Force official said that one factor appears to be human error, and that pilots and maintenance crews must stay on guard against complacency. Pilot error was blamed for three accidents and the Iraq combat crash last year.

"I liken the problem to a really good football team that drops its guard," said Col. Willie Brandt, the chief of the Aviation Safety Division at the Air Force Safety Center and an F-16 pilot now flying combat missions in Iraq. "We started well this year and were on track, but have slipped a little. If I have a concern it is in the trend I see there."

The rate of Class A accidents this year - 3.18 per 100,000 hours flown - was the highest since 2001, when it was 3.85 because of a rash of engine failures.

The Class A accidents last fiscal year include crashes that happened during training in the United States and Italy. The total also includes several crashes that happened during sorties in Iraq while the pilots were not engaging the enemy.

One expert said that it may be that as the Iraq war drags on, the stress of combat is taking a toll on the 1,300 F-16s in the U.S. fleet, and their pilots.

"That might be putting wear and tear on the planes," said John Pike, director of the Washington-based military think tank Globalsecurity.org. "It might be putting wear and tear on crews."

The F-16 is known in Air Force circles as the "lawn dart" for its tendency to plunge back to Earth when its single engine flames out, and in most years, engine failure causes more accidents than any other factor. But pilot error was responsible for about the same number of F-16 accidents as engine failure in the past year.

An Air Force-wide increase last fiscal year in destroyed aircraft has spurred the service to redouble its efforts to confront human error, Brandt said.

The Air Force Safety Center housed at Kirtland Air Force Base in New Mexico now has a full-time flight surgeon, an aviation physiologist, a life-support specialist and two aviation psychologists on the staff, Brandt said.

"They are constantly immersed in trying to find ways to improve the human side of aviation," he said.

One problem safety experts are on guard against is exhaustion amid the day-and-night sorties F-16 pilots are flying in Iraq.

Ohio Air National Guard Maj. Kevin Sonnenberg, 42, died in June when his F-16 crashed shortly after takeoff from an air base in Iraq. Investigators found he became disoriented while flying in a dust storm at night.

Before taking off at 12:25 a.m., Sonnenberg had complained to his roommate that he was having trouble sleeping, according to an investigation. His squadron mates also said Sonnenberg appeared "slightly fatigued," but investigators found no proof fatigue was responsible for his misjudgments.

Despite the heavy flying responsibilities in the war zone, pilot fatigue is not a widespread problem, Brandt said. The Air Force has strict guidelines governing rest for its pilots, he said.

Pilots must take at least 12 hours off before showing up for duty, and duty on a flying day is limited to 12 hours, or 10 hours at night.

The F-16s damaged or destroyed in fiscal 2006 were worth about $112 million altogether.

The current crash rate remains lower than that seen during the 1980s and 1990s. In the late 1990s and the early part of this decade, engine problems caused the number of F-16 Class A crashes to spike to as many as 18 in one year. Experts pinpointed the problem, fixed it and brought the accident rate down.

There is no indication of such a problem today, Brandt said.

"If I thought there was an issue with the age or safety of the aircraft, I wouldn't fly it, and neither would most of my friends," he said in an e-mail.

A constant challenge, Brandt said, is squeezing the human-error factor out of the crash equation.

"We have aircraft piloted by human beings, designed by human beings, and maintained by human beings," said Brandt. "We are the most combat-tested, combat-experienced force on the planet, and we learn more about ourselves and our business every day. But still we are human and make mistakes."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2168
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Чет 01 Ное 2007, 18:53    Заглавие:  

А да попитам. Понеже скоро гледах снимки на полските F-16 и видях, че всички спарки имат гаргрот, подобен на израелските Бракеет или на Блок-60 (не съм сигурен точно за кой вариант става дума) и ми стана интересно дали е заложена мисията за РЕБ?
_________________
Einigkeit und Recht und Freiheit
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 14 [209 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0788s ][ Queries: 13 (0.0054s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker