Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Трима задържани след гонка, стрелба и бой с брадва в Плевенско · Коренното население на Бразилия се бори за правото да съществува · Министърът на отбраната на Шри Ланка подаде оставка · Ислямисти и крайно десни създават нов свят, без място за невинни и без "сива зона" · Международна регата Купа Несебър 2019 · Румъния купува още пет F-16 от Португалия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 25 Апр 2019, 16:07
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
A380
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 22 от 23 [338 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 20, 21, 22, 23 Следваща
Автор Съобщение
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 18 Яну 2010, 10:08    Заглавие:  

За днес по предварителна информация трябваше да се състои предаването на 6000-ят самолет на "Airbus". По неофициална информация, той трябваше да бъде самолета от предният пост. За сега няма официално съобщение от компанията?
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 18 Яну 2010, 23:40    Заглавие:  

Eто и официалната информация за 6000-ят самолет доставен от "Airbus"

Emirates Airline takes delivery of Airbus' 6,000th aircraft
18 January 2010
Emirates Airline and Airbus have marked a major achievement, by celebrating the hand-over of the 6,000th aircraft in the airframe manufacturer's 40 year history. The aircraft, an A380, was handed over to Emirates Airline in a ceremony in Hamburg. The aircraft is Emirates' eighth
A380.
Accepting delivery of the new aircraft, Adel Al Redha, Executive Vice President, Emirates' Engineering and Operations, said: "The A380 represents the future of air travel and our strength and determination to drive forward, alongside Airbus, to meet our ambitious expansion plans and traffic demand. If a powerful demonstration of the resilience of the aviation industry was required, today has provided that. All who have flown the A380 will realise that this is a very special aircraft, embracing the latest in passenger comfort, technology and environmental credentials."
"Today's delivery is our 25th A380 so far, and more importantly, the 6,000th Airbus produced in our 40 year history. It is particularly significant that it is both an A380 and for Emirates, as they were involved in its development from early on. We are proud to have the words' Airbus 6,000th Aircraft' inscribed alongside the Emirates livery," said Tom Enders, Airbus CEO.
With a total order for 58 aircraft, Emirates is the single largest customer for the A380. Established in 1985, Emirates became an Airbus operator from the outset. Today, Emirates' Airbus fleet has grown to 55 aircraft with a further 121 on order.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 18 Яну 2010, 23:53    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 09 Юни 2010, 13:40    Заглавие:  

Emirates с 32 допълнителни A380
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 10 Юни 2010, 12:39    Заглавие:  

Preslav написа:
Emirates с 32 допълнителни A380

Е това! Няма да престанат с изхвърлянията си. Миналата година арабите и по-точно "Голямата уста", обвиниха "Airbus", че не им доставя самолетите. Група френски журналисти разкриха, че компанията няма пари да плати поръчаните А380 и те престояха доста време. Сега продължават пак да си правят PR. След като изпаднаха в дълбока криза и не се знае дали няма да фалират, поръчват още самолети. Изобщо "пир по време на чума"....

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 16 Авг 2010, 18:08    Заглавие:  

Алелуя! Най-после ще получи самолет Malaysia Airlines (MAS) !

След като сключи договор за доставка на самолети през 2003 година и беше определена датата за получаване на първият "А380" през 2007 година последваха многобройни отлагания.
Първо по вина на производителя, а последните три година по молби на самата компания. Така бе спряното производство на самолет с пореден номер 018, което ще бъде възстановено и компанията получи първия си самолет през април 2012 година.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 23 Ное 2010, 18:24    Заглавие:  

Австралия отново ще лети с Airbus A380
Австралийският авиопревозвач Qantas ще възобнови този уикенд полетите на някои от самолетите Airbus A380, които спря да използва, след като двигателят на една от машините се възпламени по време на полет в началото на месеца, предадоха световните агенции.
Qantas отново ще използва четири от шестте си самолета А380 до Коледа, като първите извършвани полети ще са от Сидни за Лондон през Сингапур.
Останалите два самолета ще останат приземени, тъй като инженерите продължават проверките на двигателя Rolls-Royce - Trent 900.
Главният изпълнителен директор на компанията Алън Джойс съобщи днес, че Qantas няма да промени поръчката си за два нови А380, които трябва да бъдат доставени до края на годината и още два, които се очакват през 2011 година, отбелязва ДПА.
Новите машини ще са с двигатели Rolls-Royce - Trent 900, каквито са и на останалите А380 на Qantas.
Австралийската авиокомпания Qantas спря от полети всичките си самолети от този модел на 4 ноември, след приземяването по спешност в Сингапур на един от тях поради авария в двигателя. Qantas отбеляза, че програмата й за проверка на двигателите изцяло съответства на директивата на Европейската агенция за авиационна безопасност (ЕААБ) за двигателите Trend 900 на Rolls-Royce.
Преди седмица от Airbus, най- големият производител на самолети в Европа, съобщиха, че ще търсят пълна компенсация от Rolls-Royce Group PLC за направени извънредни логистични разходи в резултат от проблемите с двигателя Rolls-Royce Trent 900, монтиран на A380 супебджъмбо на австралийските авиолинии Qantas Airways.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 08 Дек 2010, 21:15    Заглавие:  

Двигателите Ролс-Ройс на Еърбъс А-380 имат сериозен проблем със сигурността
DarikNews - 02 Декември 13:07
Австралийският екип, разследващ избухването при полет на двигател Ролс-Ройс на самолет Еърбъс А-380 на авиокомпанията Куонтас в началото на ноември, обяви, че в двигателя има сериозен проблем със сигурността, способен на предизвика катастрофална повреда, предаде АФП.Според австралийската служба за сигурност на транспорта неправилно монтиран детайл е протрил маркуч, по който в двигателя се влива гориво. Маркучът се е пробил и се е запалил, което обяснява повредата в двигателя. Неправилно монтираният детайл е можел да предизвика катастрофа, подчертава службата за сигурност на транспорта и уточнява, че става дума за фабричен дефект, уточнява БТА. Австралийската авиокомпания Куонтас спря изцяло полетите на самолетите Еърбъс А-380 след избухването в полет на двигател на 4 ноември. Пилотът извърши принудително кацане на летището в Сингапур. По-късно част от самолетите полетяха отново, но със сменени двигатели, напомня АФП.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
stambe_mig


Регистриран на: 28 Фев 2004
Мнения: 1228
Местожителство: England Birmingham

МнениеПуснато на: Сря 15 Дек 2010, 21:40    Заглавие:  

Qantas разкрива подробности за проблемите с двигателите Rolls-Royce Trent 900

По оценкам авиакомпании Qantas, двигатели Rolls-Royce Trent 972 с тягой 320 кН, которые применяются на авиалайнерах Airbus A380, могут использоваться на максимальной тяге только в течение 75 циклов, после чего их необходимо ремонтировать, пишет Flightglobal.com.

Данное заявление было сделано представителями авиакомпании Qantas на заседании австралийского суда по иску Qantas против компании Rolls-Royce. Qantas обвиняет Rolls-Royce в том, что она ввела в заблуждение авиакомпанию, когда предлагала ей двигатели Trent 900.

Напомним, что 4 ноября этого года отказал один из двигателей Trent 900 на самолете A380 авиакомпании Qantas. После этого инцидента на три недели были приостановлены полеты авиалайнеров A380 с данными двигателями.

В ходе переговоров между Rolls-Royce и Qantas было решено, что австралийский перевозчик должен отказаться от использования двигателей Trent 900 с опорными элементами "A mod" в корпусе турбины высокого давления. В то же время Qantas может использовать двигатели с опорными элементами "B mod" или "C mod", однако после 75 взлетов с тягой 320 кН их необходимо заменить.

До инцидента семь из 24 двигателей Trent 900 на шести самолетах A380 а/к Qantas были оснащены опорными элементами "A mod". Согласно руководству по эксплуатации Rolls-Royce долговечность данных элементов составляет 2000 циклов. И отказ произошел как раз на двигателе с элементами "A mod".

В декабре 2007 года Rolls-Royce выпустила новую модификацию двигателя Trent 900 с элементами "B mod", долговечность которых составляла 14800 циклов. До инцидента в распоряжении Qantas было 16 таких двигателей.

Модификация с опорными элементами "C mod", обладающими неограниченной долговечностью, была выпущена в апреле 2009 года. До инцидента Qantas эксплуатировала лишь один такой двигатель.

По мнению Qantas, компания Rolls-Royce нарушила соглашение по спецификациям взлетной тяги двигателей и полезной нагрузки. Именно это обвинение и послужило поводом для иска.

Отметим, что Qantas - единственная авиакомпания, которая использует двигатели Rolls-Royce модели Trent 972 с тягой 320 кН.

Как отмечают представители Qantas, по меньшей мере, пять двигателей с элементами "B mod" или "C mod" на самолетах Airbus A380 выполнили более 75 взлетов на режимах максимальной взлетной тяги. Как оказалась, Qantas применяет взлетную тягу в 320 кН в том случае, если загрузка авиалайнера составляет максимальные 60900 кг.

В своей презентации, представленной 12 ноября, компания Rolls-Royce попросила Qantas использовать пониженную взлетную тягу (как минимум на 8%) на двигателях Trent 972, чтобы продлить срок службы маслопроводов в турбинном отсеке.

Напомним, что 2 декабря Австралийское бюро по безопасности на транспорте пришло к выводу, что поломка двигателя Trent 900 на самолете Airbus A380, принадлежащем авиакомпании Qantas, произошла вследствие усталостных разрушений элементов маслопровода. В результате произошло возгорание масла, что в итоге привело к разрушению диска турбины среднего давления.

Правда, следование рекомендациям Rolls-Royce по снижению взлетной тяги привело бы к сокращению полезной нагрузки самолетов A380 авиакомпании Qantas, что было неприемлемо для австралийского перевозчика.

Стоит отметить, что инцидент, произошедший на самолете A380 авиакомпании Qantas, отразился и на компании Airbus. В этом сезоне европейский авиастроитель планировал поставить 20 самолетов A380, но из-за инцидента заказчикам будет передано только 19 авиалайнеров.

"Мы по-прежнему стоим лицом к лицу перед сложными вызовами. И конечно, инцидент с двигателем Rolls-Royce на рейсе QF32 авиакомпании Qantas вызвал осложнения в нашем производстве, - говорит руководитель Airbus Том Эндерс. - Это инцидент повлияет на поставки 2010 и 2011 годов".

По словам Т.Эндерса, цель Airbus заключается в том, чтобы поддержать клиентов компании, которые выбрали двигатели Rolls-Royce, и сделать все возможное, чтобы репутация самого большого в мире пассажирского авиалайнера не пострадала.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 21 Фев 2011, 12:40    Заглавие:  

А380 с пробив в Япония

Японцы впервые купили самолеты Airbus A380

Японская авиакомпания Skymark Airlines заключила твердый контракт на приобретение четырех самолетов Airbus A380, самых вместительных дальнемагистральных лайнеров в мире. Об этом говорится в официальном пресс-релизе Airbus.
Skymark Airlines стала первым японским заказчиком на самолеты подобного типа. Предварительный меморандум о приобретении лайнеров был подписан еще в конце 2010 года. Тогда речь шла о шести самолетах на сумму до 2,8 миллиарда долларов, сообщает Agence France-Presse. Агентство утверждает, что и в новом контракте речь идет о шести самолетах с опционом на еще два. При этом оно ссылается на пресс-службу Skymark Airlines. Как ожидается, доставки А380 в Японию начнутся в 2014 году. На них Skymark Airlines будет выполнять рейсы в Лондон, Нью-Йорк и Франкфурт.
Skymark Airlines - быстрорастущая авиакомпания, которая в последние годы пытается догнать лидеров в этой области в Японии: Japan Airlines и All Nippon Airways. У этих компаний пока нет заказов на А380.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 18 Май 2011, 17:26    Заглавие:  

За първи път от началото на приемане на поръчки преди 10 години "Airbus" обяви отменянето на поръчки за "А380". Не се съобщава, коя компания или компании са отказали 10 броя самолети. В момента компанията има 234 поръчки за самолета, като е изпълнила 46 от тях.
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 24 Май 2011, 10:51    Заглавие:  

Изненадващо европейският концерн обяви увеличаване на доставките през 2011 година на "А380", въпреки кризата. Първоначалните прогнози бяха за 18 самолета, сега се говори за 20-25.
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 25 Май 2011, 17:47    Заглавие: "Korean Air" получи първия си А380  

"Korean Air" получи първия си А380
Следващите 3 месеца компанията ще получава по един самолет месечно.
Снимки от самолета може да видите на http://www.flickr.com/photos/businesstraveller/5757297149/in/photostream/
Това е 49-ят самолет "А380" предаден на клиент.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 07 Ное 2011, 10:48    Заглавие:  

Марко Марков написа:
Preslav написа:
Emirates с 32 допълнителни A380

Е това! Няма да престанат с изхвърлянията си. Миналата година арабите и по-точно "Голямата уста", обвиниха "Airbus", че не им доставя самолетите. Група френски журналисти разкриха, че компанията няма пари да плати поръчаните А380 и те престояха доста време. Сега продължават пак да си правят PR. След като изпаднаха в дълбока криза и не се знае дали няма да фалират, поръчват още самолети. Изобщо "пир по време на чума"....


Честно казано, до голяма степен мисля като теб. То да се чудиш, откъде аджеба толкова дестинации със съответен пътникопоток. Че е грандомания, то е излишно да се коментира - душове, чудесии във F класата.....Не, че последното е лошо де.....(лошо е само че аз вероятно никога няма да летя във F Sad ). Аз и никога не съм хвърчал изобщо с ЕК де.
Но се въздържам, от категоричен коментар, по простата причина, че явно доста ги харесват. Или поне така излиза, след като успяват да откраднат немалко клиенти на BA и LH примерно (и доста други превозвачи могат да се споменат). Ако идеше реч за нон-стоп полети или по-ниски цени - както и да е, но говорим за дестинации със трансфер (DXB) при налични директни полети на гореспоменатите превозвачи от LHR и FRA Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Нед 24 Юни 2012, 18:50    Заглавие:  

Arrow ТРАНСАЕРО ПОДПИСА ЗА 4 A380
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 22 от 23 [338 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 20, 21, 22, 23 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0675s ][ Queries: 12 (0.0031s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker