Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
АМЕРИКАНЦИТЕ: ПУТИН И НЕГОВИТЕ САМОЛЕТИ ВЕЧЕ СА В ПРЕДНИЯ ДВОР НА АМЕРИКА! · НАТО и Русия не се разбраха · Ботьо Ботев коментира екстрадицията на Димитър Желязков Митьо Очите · Мусачевци си спечелиха злато от Норвегия · В Северна Македония предотвратиха терористичен акт на ИДИЛ · Конгресът проверява законността на извънредното положение, обявено от Тръмп ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 11:06
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Air Sofia - Училище за пилоти!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
GAT-X207_BLITZ


Регистриран на: 20 Яну 2005
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Сря 09 Фев 2005, 19:46    Заглавие:  

До колкото разбрах (от статия във вестник "Труд") 10 000 евро е цената за професионалния курс при Air Sofia. А за 35 000 евро на скорпио - информацията е по телефона от ЧТК. Все пак ако има някой по- в час от мен, ще се радвам да науча нещо повече.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пон 21 Фев 2005, 15:48    Заглавие:  

Air Sofia и ИВТ ??? На кво могат да ни научат тези бре ??? Twisted Evil
А и Cessna 172R е направо Москвич 412... За нищо не става, камо ли за CPL... Боклучести самолети са тези на Cessna..., то и бизнесджетовете им не струват също...
Върнете се в началото
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 21 Фев 2005, 15:51    Заглавие:  

Anonymous написа:
Air Sofia и ИВТ ??? На кво могат да ни научат тези бре ??? Twisted Evil
А и Cessna 172R е направо Москвич 412... За нищо не става, камо ли за CPL... Боклучести самолети са тези на Cessna..., то и бизнесджетовете им не струват също...

Дааа, Tante Ju ruules!

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
beckam

Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто 22 Фев 2005, 13:14    Заглавие:  

Аз съм летял със Cessna Bravo... Брей беше много тясна, само туй си спомням... нема къде глава да надигнеш, а пък съм само 180 см...
А и не лети далеч, много малък обсег има...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Boko


Регистриран на: 18 Фев 2004
Мнения: 29
Местожителство: Texas

МнениеПуснато на: Пет 25 Фев 2005, 23:45    Заглавие:  

Za pichowete, koito ne hareswat Cessna-ta:
Ami neka i az da wi kava kato imam 600-700 chasa i kato pilot , a i kato instruktor.
Camoleta si e mnogo hubaw. Nqma udobstwa i klimatici. Wse pak dwigatelq e 160hp. No za parwonachalno obuchenie e warha. Tarpi mnogo greshki i se uprawlqwa lesno. Kacaneto se uswoqwa za nqkolko poleta , kato nqma golqma rzlika za razlichnite piloti ( ot 15 godishni do 70 godishni babi)
Inache nowata Cessna 172-R na IWT ima 2 Garmin GPS-a i e idealna za poleti kakto wizualno , taka i po pribori.Koveni sedalki i dobra ergonimika.
S takiwa samoleti w US horata si trupat chasowe i si wzimat PPl i IR. Kakto i CFII. Za CPL - stawa samo za trenirane, no ne i za izpit - trqbwa samolet s pribiraem kolesnik. Za CFI sashto. Za ATPL , ME,MEI 2-dwigatelen.
Az mislq che e dobra pokupka i shte warshi rabota za parwonachalno obuchenie i pribori , nai -weche ( Garminite sa sertificirani za GPS-zahodi!)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
GAT-X207_BLITZ


Регистриран на: 20 Яну 2005
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Нед 27 Фев 2005, 22:47    Заглавие:  

Гледам че тука пишат хора, които са станали пилоти извън България, някой ще бъде ли така добър да ми каже как (и за каква сума) става номера? Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Boko


Регистриран на: 18 Фев 2004
Мнения: 29
Местожителство: Texas

МнениеПуснато на: Пон 28 Фев 2005, 05:44    Заглавие:  

Ami kakwo da kava na kolegata ot predniq post........
Az viweq w US i eto kak stoqt neshtata:
PPL ~ 40 chasa minimum ( okolo 60 normalno)
1 chas okolo 50-70$.3000 ili 4200$ za Instructor 1000-1500$
Materiali i drugi konsumatiwi.... taka che nqkade kam 5-7000$
Za IR ~ 3000 dollara. Za CPL ~ 2000 ili dave po-malko. Eftin i lesen license. Samo che do togawa trqbwa da imash 250 chasa, Taka che razlikata mevdu PPL i IR i CPL shte trqbwa da q smetnesh.
Za CFI,CFI 4-5000$
Za MEI i Multi CPL 4-5000$
Za ATPL - nqkaksi trqbwa da naprawish 1500 chasa , a izpita i podgotowkata da 2-dwigatelen 1500-2500$.
Az bih kazal ako imash parite probai da kupish t.n. package.
Proweri allatps.com. Dobri opcii.
Chao
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Сря 23 Мар 2005, 10:36    Заглавие:  

Виж сега Cessna си е боклук и не става... Па да не говорим за 172R, щото по-добрата му модификация e SP, но и то не става. И го казвам от опит, щото и аз имам най-малко по 120 часа на всеки от Чесна, Злин и Пилатус. Да не говорим за другите...

А Cessna го наричам боклук, щото държи ненадминатия СВЕТОВЕН РЕКОРД по катастрофи, където над 60% заради технически проблеми. Затова и не търпи на грешки... Грешките костваха живота на пилоти - студенти.
Върнете се в началото
Boko


Регистриран на: 18 Фев 2004
Мнения: 29
Местожителство: Texas

МнениеПуснато на: Сря 23 Мар 2005, 16:48    Заглавие:  

za gost,
az nqma da sporq s tebe , dali cessnata e bokluk ili ne.
shtom si mislish , che e taka - koi sam az da te razubevdawam!
no pogledni tozi site za edno "po" - ekspertno mnenie

http://www.airliners.net/info/stats.main?id=142
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Boko


Регистриран на: 18 Фев 2004
Мнения: 29
Местожителство: Texas

МнениеПуснато на: Сря 23 Мар 2005, 16:51    Заглавие:  

i otnowo za gost ,
kato kazwam greshki - imam wpredwid w technika na pilotirane , priqtelio.
ne otkazi!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
INSTRUCTOR

Регистриран на: 07 Яну 2004
Мнения: 63
Местожителство: СОФИЯ

МнениеПуснато на: Пон 28 Мар 2005, 21:19    Заглавие:  

LZ-BVA
C-172R
7000 evro - PPL
Бъл.Въэдухопл.Център

_________________
simulet.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
INSTRUCTOR

Регистриран на: 07 Яну 2004
Мнения: 63
Местожителство: СОФИЯ

МнениеПуснато на: Пон 28 Мар 2005, 21:33    Заглавие:  

Anonymous написа:
Air Sofia и ИВТ ??? На кво могат да ни научат тези бре ??? Twisted Evil
А и Cessna 172R е направо Москвич 412... За нищо не става, камо ли за CPL... Боклучести самолети са тези на Cessna..., то и бизнесджетовете им не струват също...



Най-лесната работа за българина - анонимен и да плюе Laughing

_________________
simulet.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 29 Мар 2005, 15:49    Заглавие:  

INSTRUCТOR, знаеш ли нещо дали няма те да поемат държавната поръчка?
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
INSTRUCTOR

Регистриран на: 07 Яну 2004
Мнения: 63
Местожителство: СОФИЯ

МнениеПуснато на: Вто 29 Мар 2005, 18:24    Заглавие:  

Не зная Sad
_________________
simulet.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Сря 04 Май 2005, 04:51    Заглавие:  

Очевидно никой не знае колко точно ще струва CPL-IR. Жалко.
А как стоят нещата с дипломите? Имам в предвид следното: в една книжка бях чел, че за да започнеш работа в виокомпания (от сорта на Air France, EasyJet...) освен бревет се изисква и магистърска степен от университет (т.е. да докажеш академични способности).
А ако се завършат четирите семестъра в частния транспортен колеж например, получава ли се някаква академична степен? Във Франция например ATPL се признава като две години в университет. И възможно ли е да се започне работа в БГ само с ATPL от частния транспортен колеж, без допълнителни университетски дипломи?
Ще съм ви благодарен ако можете да ми помогнете.
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0741s ][ Queries: 12 (0.0038s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker