Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Санкт Петербург иска да приеме финала в Шампионската лига през 2021 г. · Латвия ще формира основно подразделения за спецоперации · Локомотивът на дерайлиралия в Пловдив влак бил този от инцидента при Хитрино · Меркел в Мюнхен: Светът сега е като пъзел - разпаднал се е на малки парченца · Стоян Мавродиев с горещи подробности за рекордните 1.5 млрд. евро, договорени с Китай · Каракачанов: Подавам оставка, ако ГЕРБ подкрепят ДПС по циганския въпрос ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 15:59
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Air Sofia - Училище за пилоти!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 11 Ное 2008, 12:05    Заглавие:  

Размечтах се, но нали мечтите били безплатни (все още)! Wink
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 11 Ное 2008, 14:31    Заглавие:  

Малко е тъпо, човек да напише някога нещо и след 3-4 години някой да му отговори, а първия дори да не си спомня за какво е мислил тогава. За това съм против ваденето на теми от архива и отварянето им на ново. Не знам какво съм писал, нямам и намерение да го чета сега и коментирам. Само ще ти кажа, че от 2004-2005 г. до сега вижданията и познанията ми относно авиацията са се изменили. Що се отнася до САЩ. Въпреки, че кръвта ми не кипи толкова колкото преди и въпреки, че днес размишлявам доста по-трезво, мението ми, че аз като средностатистически българин съм по-интелегентен от всеки средностатистически американец си остава. Не харесвам тази държава и не харесвам начина, по който се ограничава човешката свобода там. Няма какво да го коментираме, тъй като е въпрос на виждания.
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Вто 11 Ное 2008, 16:11    Заглавие:  

Слайсе,приятелче, едно време думите се пишели на камък,после на кожи,папирус,хартия, а сега на компютър. Така се е писала историята на света. Та думата ми е, "думата" е НЕЩО и остава за поколенията. Скрити зад анонимността на нета, днес всеки плюе,псува,ругае или се прави на господ. Ти не си анонимен,ти си модератор и твойта работа е да следиш за това да се спазват правилата на играта,а не да правиш неподготвени изявления. По какъвто и да е въпрос. Тук инфо се търси от 17-18-20 годишни деца,и твойто мнение е неточно, подвеждащо и едностранно. Та, тъпо е това което си писъл тогава и което се опитваш да твърдиш днес без да имаш идея даже. Бил съм в повече от 100 страни и мога спокойно да кажа че няма по толерантни и по доверчиви хора от Американците. За човешките свободи пък ме хвърли в оркестъра,нямам думи.....
По темата.По белия свят най евтин PPL,CPL може да се изкара в САЩ. Ако искаш FAA ако искаш JAA. Най лесното место за правене на бизнес в света е САЩ, за твоя изненада все още. Това в Америка е бизнес и там ще срещнете невероятни хора и условия за обучение + световен стандарт. За сравнение в Англия това удоволствие ще ви струва 30-40 процента повече и на всичкото отгоре в стерлинги. В България разбира се ще е малко по евтино,но имам съмнения в стандарта. В Америка ще го учиш на Английски и от ден първи ще бъдеш готов за атака на световния авиационен пазар. Познавам няколко момчета които направиха това и не съжаляват. Трябва да имаш пари обаче,иначе не става.По въпроса с финансирането друг път.
Наздраве!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 11 Ное 2008, 16:32    Заглавие:  

Имам право на мнение нали?! Ако е така ме остави да си го имам, а ти имай твоето си. В този форум има стотици хора с най-различни мения като съм се нагледал за 5 години на русофили, русофоби, американофили, американофоби, китайцофили, китайцофоби, българофили, българофоби, еврофили, еврофоби и един марсянорусофил. Хората сме различни и сме с различни виждания, а това че съм модератор не означава, че нямам право да споделям своето си мнение.

Иначе никога не бих оборил казаното от теб за авиационното оручение в САЩ. Каквото си е така - така си е. Всеки избира своя път сам и обучение в САЩ си е една от възможностите.

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Вто 11 Ное 2008, 16:48    Заглавие:  

Няма проблем Слайсе,всички сме хора ,всички правим грешки. Само дето някой си го признават без бой,други не. Very Happy Не си падам нито по филите нито по фобите,предпочитам да стоя здраво стъпил на земята и по възможност Wink с бистра глава. Ай на здраве по случая щото е време да лягам след малко.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 11 Ное 2008, 21:26    Заглавие: ...
Описание на темата: ...
 

За мен е интересно да видя, какво е значението на няколко години..
Не беше нужно да нападаш толкова остро Слайс, а по-скоро да попиташ има ли ново мнение по въпроса..

А старите теми са винаги интересни.. дори и тази .... WinkВиж как и се нахвърлихте само заради едно изказване преди 4 години.. Wink

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Вто 11 Ное 2008, 21:55    Заглавие:  

Carajo.......имаш мечта - следваш я! Ако я искаш наистина, няма значение много ( може би) къде ще я постигнеш! Май важното винаги, ще си остане зад клавирното, в случая зад щурвалното устройство! Smile
Наздраве, щом казваш! И двамата сте прави!
За САЩ - най-големия действащ затвор в Света ( за мен и много други), САЩ - най-великолепното и добро място за много други ( така е, знам)......
Пилот.....където и да е, стига да имаш мотивацията, желанието, мечтата....... истинската!
Финаси....мммммдаааааааааа малко сме във "Финансова" криза ( криза на доверието във финансите - кофти, икономист съм хехехSmile ), ако искаш кредит за 90-99% възвръщаемост на кредита - мисля, че нямаш проблеми в която и да е точка на Света, в която се развива авиация ( истински!!!!)
Мнения на лаик Wink ( а дали..... отговора знаете май хех)
Поздрави и.....следвайте мечтата!

_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
airtop

Регистриран на: 09 Яну 2008
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Сря 12 Ное 2008, 09:54    Заглавие:  

На много места по форумите чета прекалено общото твърдение - "Ако имаш мечта трябва да я следваш, независимо по какъв начин. Има много начини да станеш пилот и никой не е най-добър, всичко е въпрос на личен избор. Просто следвай мечтите си!". Съжалявам, но това може да ти го каже всяка баба на пазара и общо взето не ти помага много ако си нов в авиацията и търсиш начини да летиш.
Точно във форум като този би трябвало хората, които имат опита и знанията да кажат честно кой е най-добрия и най-лесен път (защото винаги има един по-добър от останалите).
Подкрепям напълно Синга в мнението му че САЩ са най-доброто място. В другия форум написахме доста по темата, няма да се задълбочавам с подробности.

П.П. Всъщност като се замисля, май има нужда от един по-задълбочен анализ на този проблем, който да помогне точно на младите хора, които тепърва започват да търсят варианти. Ще поработя по въпроса и ще постна резултата в двата форума. Само не знам има ли някакви ограничения по отношение размера на постовете, защото се страхувам, че няма да се вместя в една страница.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 20 Ное 2008, 00:00    Заглавие:  

Чакам вече седмица .. Изглежда обещанията за точна информация "къде е правилното място" и "какъв е начина" и "ЗАДЪЛБОЧЕНИЯ АНАЛИЗ НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ" са само приказки Smile Smile Smile
_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
airtop

Регистриран на: 09 Яну 2008
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Чет 20 Ное 2008, 11:39    Заглавие:  

Като начало - защо не е добре да се захващате с “Ер София” (повечето от нещата важат и за другите АУЦ в България):
- Цената е голяма (около 40000Е за пълната програма) – има много по-евтини възможности!
- Ще ви отнеме поне година (може и повече) – защо да не си завършите всичко за 6 месеца и да си почивате или да си търсите работа през останалото време.
- Рекламират се като JAR FCL училище, а програмата за CPL IR по FCL е 180 летателни часа. 180 часа е много лош старт за търсене на работа, независимо от типа на лиценза, който имаш.
- Лицензите им на практика са сръбски и най-вероятно ще трябва да пътувате до Сърбия за теоретичните и практическите изпити. (това е предположение все пак, може и да не е така)
- За да започнете работа в българска авиокомпания трябва да си конвертирате лиценза в български (точно както бихте направили ако имахте лиценз от САЩ например)
- Имат малко на брой самолети което означава, че при технически проблеми ще стоите на земята
- Обучението се провежда в България - имаме всичко на всичко 5 летища с инструментални подходи (от които само 3 имат прецизен подход - ILS), 6 VOR-а, и това е. Пространството ни е пълно с т.н. ВОЗове (най-просто казано зони в, които летят военните), забранени и опасни зони, и като цяло полетите на учебната авиация са доста ограничени. Ако сте базирани на летище Горна Оряховица, например, за да тренирате ILS заход, трябва да летите до Варна или София и да губите ценно полетно време (което плащате вие – скъпо и прескъпо). Да не говорим, че подходи като “Back course localizer” и “RNAV” например, въобще не съществуват. Въпреки това някой ми говори за “Процедури в гражданското въздухоплаване”. Вие едва едва ще се докоснете до някои от тях!

За сравнение бихте могли да се обучите за 6 месеца, да изхарчите не повече от 25000Е, да завършите с 250 часа, да имате на разположение почти неограничен брой летища, инструментални подходи и процедури за тренировка, да летите в училище с 20-30 (или дори повече самолета), да практикувате и усъвършенствате английския си, да създадете много нови приятели от най-различни страни и т.н. и т.н.
Има и много други неща, но сега нямам време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 20 Ное 2008, 21:16    Заглавие:  

Има известна некоректност.. Темата на този пост не е тази която засяга AIRMAN, но той, мисля, води някаква собствена война на инат с огледалото. Smile
По принцип е трудно да се спори с църквата.. защото тя работи с аксиоми а не с факти.. Нещо подобно се случва с AIRMAN който води някаква негативна кампания, без да посочи предимствата на СОБСТВЕНАТА ПОЗИЦИЯ. Имам чувството , че той не може да ги посочи и затова хвърля думи , без да се аргументира...... WinkWink Ако говори от позицията на човек , който вече е изминал пътя и СИ Е НАМЕРИЛ РАБОТА, съм готов да оттегля тези думи ( това го писах и на друго място)
Искам да кажа категорично, че не отхвърлям пътеките, които е изминал AIRMAN.. а само смятам , че те на са достатъчни за да стане ПРОФЕСИОНАЛЕН пилот. Приветствам усилията му , за разлика от него..
Ще се опитам да отговоря точка по точка Wink

Цитат:
– има много по-евтини възможности!
Ако не посочи някакви конкретни варианти, това са просто думи.. Още по-интересно е какви такива ПО-ЕВТИНИ има в Европа

Цитат:
- Ще ви отнеме поне година (може и повече) – защо да не си завършите всичко за 6 месеца и да си почивате или да си търсите работа през останалото време.

Защото изискванията на JAR-FCL 1 включват програма от 650 часа теория (750 за начинаещи) , което продължава минимум 6 месеца. Следват изпити по 14 дисциплини. , които може би AIRMAN ще премине САЩ за 2 дена, но тук не вярвам да успее за по-малко от 4 месеца.

Цитат:
- Рекламират се като JAR FCL училище, а програмата за CPL IR по FCL е 180 летателни часа. 180 часа е много лош старт за търсене на работа, независимо от типа на лиценза, който имаш.
-
Това не е вярно, програмата е 217 часа. Изглежда не е чел JAR-FCL, и просто говори наизуст

Цитат:
- Лицензите им на практика са сръбски и най-вероятно ще трябва да пътувате до Сърбия за теоретичните и практическите изпити.

Това е въпрос на логистика все пак.(Ако AIRMAN знае какво означава това). Но сериозно : Не мисля че един пилот трябва да се притеснява , че трябва да прелети по маршрут от 200 км до съседна държава... Ако се налага: Това е предимство на програмата а не недостатък. Smile

Цитат:
- За да започнете работа в българска авиокомпания трябва да си конвертирате лиценза в български (точно както бихте направили ако имахте лиценз от САЩ например)
- Щом го казва AIRMAN - нека да посочи в коя компания работи вече.. И какъв лиценз му трябва за да работи в Европейска фирма.

Цитат:
- Имат малко на брой самолети което означава, че при технически проблеми ще стоите на земята

Изглежда AIRMAN е и с икономическа подготовка, тогава очаквам с нетърпение да видя някакъв Бизнес план, който да ми препоръча броя самолети , които да закупим Smile.. Сега сериозно.. Ер София е единствения център в БГ който работи без заемен капитал, има собствено летище, изгражда собствена база за техническо обслужване по PART-145. Инвестиционните ни намерения са достъчно сериозни за да е проблем закупуването на няколко самолета повече или по -малко..

Цитат:
- Обучението се провежда в България - имаме всичко на всичко 5 летища......

Това не е вярно. Може да се провежда обучение на територията на няколко държави.. Това дори е един отличен практически опит ..Просто е въпрос на заявка..
Цитат:
Въпреки това някой ми говори за “Процедури в гражданското въздухоплаване”. Вие едва едва ще се докоснете до някои от тях!

На професионалните пилоти със сигурност ще им се наложи Smile Wink На занаятчиите ... AIRMAN знае по-добре

Цитат:
За сравнение бихте могли да се обучите за 6 месеца, да изхарчите не повече от 25000Е, да завършите с 250 часа, да имате на разположение почти неограничен брой летища, инструментални подходи и процедури за тренировка, да летите в училище с 20-30 (или дори повече самолета), да практикувате и усъвършенствате английския си, да създадете много нови приятели от най-различни страни и т.н. и т.н.


AIRMAN- това е несериозно. Wink Дори и парите вече не са същите. Това просто ми прилича на твърдение на мома, която обсъжда колко дрехи иска да има в гардероба ( а колко облича реално)

Оставам с най добри чувства, като още един път заявявам , че не отричам твоите пътеки. Просто мисля, че трябва да си малко по-толерантен и да излагаш тезата си на база на реални позиции, а не на предположения.
Поздрави.

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
airtop

Регистриран на: 09 Яну 2008
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пет 21 Ное 2008, 16:40    Заглавие:  

AIRTOP е правилното.
Вече ми омръзва да пиша по темата. Казах предимствата (подплатени с реални примери и цифри) в другия форум, в темата "Как се става пилот". Толкова от един "занаятчия"!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет 21 Ное 2008, 17:26    Заглавие:  

Smile За съжаление са наистина толкова, защото са само общи приказки... Smile На какво летиш в момента в България. Има ли нещо реално или само в сънищата. ?
Като вземеш българския бревет - се обади, за да сметнем общо срока за обучение. А аз ще оттегля всичките си приказки и ще почерпя. (6 месеца вече минаха) Smile от начало до края - дали ще стигнат.. 18 месеца общо Smile)) А какво ще е крайното ниво ?..

Поздрави,

П.П. А всеки брод си има криви камъни. .. И ако паднеш - може да се научиш да плуваш..

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Съб 22 Ное 2008, 14:44    Заглавие:  

vorkosigan, скаут или рекламен агент на еър софия си?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 22 Ное 2008, 16:20    Заглавие:  

Рекламен агент не съм.. А ако ми кажеш какво влагаш в думата "скаут", ще мога да отговоря ... Smile
_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0976s ][ Queries: 12 (0.0056s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker