В момента е: Съб 14 Дек 2019, 07:29 Часовете са според зоната UTC + 2 |
Air Sofia - Училище за пилоти!
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Страница 4 от 7 [105 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща |
Автор | Съобщение | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Stoyan
[Moderator] ![]() Регистриран на: 03 Май 2004 Мнения: 2400 Местожителство: София |
Размечтах се, но нали мечтите били безплатни (все още)! ![]() _________________ a.k.a airmanbg ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
slice
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 1801 Местожителство: София |
Малко е тъпо, човек да напише някога нещо и след 3-4 години някой да му отговори, а първия дори да не си спомня за какво е мислил тогава. За това съм против ваденето на теми от архива и отварянето им на ново. Не знам какво съм писал, нямам и намерение да го чета сега и коментирам. Само ще ти кажа, че от 2004-2005 г. до сега вижданията и познанията ми относно авиацията са се изменили. Що се отнася до САЩ. Въпреки, че кръвта ми не кипи толкова колкото преди и въпреки, че днес размишлявам доста по-трезво, мението ми, че аз като средностатистически българин съм по-интелегентен от всеки средностатистически американец си остава. Не харесвам тази държава и не харесвам начина, по който се ограничава човешката свобода там. Няма какво да го коментираме, тъй като е въпрос на виждания. _________________ ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
singa
![]() Регистриран на: 24 Авг 2008 Мнения: 44 Местожителство: Around the globe |
Слайсе,приятелче, едно време думите се пишели на камък,после на кожи,папирус,хартия, а сега на компютър. Така се е писала историята на света. Та думата ми е, "думата" е НЕЩО и остава за поколенията. Скрити зад анонимността на нета, днес всеки плюе,псува,ругае или се прави на господ. Ти не си анонимен,ти си модератор и твойта работа е да следиш за това да се спазват правилата на играта,а не да правиш неподготвени изявления. По какъвто и да е въпрос. Тук инфо се търси от 17-18-20 годишни деца,и твойто мнение е неточно, подвеждащо и едностранно. Та, тъпо е това което си писъл тогава и което се опитваш да твърдиш днес без да имаш идея даже. Бил съм в повече от 100 страни и мога спокойно да кажа че няма по толерантни и по доверчиви хора от Американците. За човешките свободи пък ме хвърли в оркестъра,нямам думи..... По темата.По белия свят най евтин PPL,CPL може да се изкара в САЩ. Ако искаш FAA ако искаш JAA. Най лесното место за правене на бизнес в света е САЩ, за твоя изненада все още. Това в Америка е бизнес и там ще срещнете невероятни хора и условия за обучение + световен стандарт. За сравнение в Англия това удоволствие ще ви струва 30-40 процента повече и на всичкото отгоре в стерлинги. В България разбира се ще е малко по евтино,но имам съмнения в стандарта. В Америка ще го учиш на Английски и от ден първи ще бъдеш готов за атака на световния авиационен пазар. Познавам няколко момчета които направиха това и не съжаляват. Трябва да имаш пари обаче,иначе не става.По въпроса с финансирането друг път. Наздраве! |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
slice
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 1801 Местожителство: София |
Имам право на мнение нали?! Ако е така ме остави да си го имам, а ти имай твоето си. В този форум има стотици хора с най-различни мения като съм се нагледал за 5 години на русофили, русофоби, американофили, американофоби, китайцофили, китайцофоби, българофили, българофоби, еврофили, еврофоби и един марсянорусофил. Хората сме различни и сме с различни виждания, а това че съм модератор не означава, че нямам право да споделям своето си мнение. Иначе никога не бих оборил казаното от теб за авиационното оручение в САЩ. Каквото си е така - така си е. Всеки избира своя път сам и обучение в САЩ си е една от възможностите. _________________ ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
singa
![]() Регистриран на: 24 Авг 2008 Мнения: 44 Местожителство: Around the globe |
Няма проблем Слайсе,всички сме хора ,всички правим грешки. Само дето някой си го признават без бой,други не. ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
vorkosigan
![]() Регистриран на: 09 Окт 2008 Мнения: 41 Местожителство: Sofia |
За мен е интересно да видя, какво е значението на няколко години.. Не беше нужно да нападаш толкова остро Слайс, а по-скоро да попиташ има ли ново мнение по въпроса.. А старите теми са винаги интересни.. дори и тази .... ![]() ![]() _________________ ....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center] |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
richi_air
Регистриран на: 22 Апр 2005 Мнения: 378 |
Carajo.......имаш мечта - следваш я! Ако я искаш наистина, няма значение много ( може би) къде ще я постигнеш! Май важното винаги, ще си остане зад клавирното, в случая зад щурвалното устройство! ![]() Наздраве, щом казваш! И двамата сте прави! За САЩ - най-големия действащ затвор в Света ( за мен и много други), САЩ - най-великолепното и добро място за много други ( така е, знам)...... Пилот.....където и да е, стига да имаш мотивацията, желанието, мечтата....... истинската! Финаси....мммммдаааааааааа малко сме във "Финансова" криза ( криза на доверието във финансите - кофти, икономист съм хехех ![]() Мнения на лаик ![]() Поздрави и.....следвайте мечтата! _________________ http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
airtop
Регистриран на: 09 Яну 2008 Мнения: 27 |
На много места по форумите чета прекалено общото твърдение - "Ако имаш мечта трябва да я следваш, независимо по какъв начин. Има много начини да станеш пилот и никой не е най-добър, всичко е въпрос на личен избор. Просто следвай мечтите си!". Съжалявам, но това може да ти го каже всяка баба на пазара и общо взето не ти помага много ако си нов в авиацията и търсиш начини да летиш. Точно във форум като този би трябвало хората, които имат опита и знанията да кажат честно кой е най-добрия и най-лесен път (защото винаги има един по-добър от останалите). Подкрепям напълно Синга в мнението му че САЩ са най-доброто място. В другия форум написахме доста по темата, няма да се задълбочавам с подробности. П.П. Всъщност като се замисля, май има нужда от един по-задълбочен анализ на този проблем, който да помогне точно на младите хора, които тепърва започват да търсят варианти. Ще поработя по въпроса и ще постна резултата в двата форума. Само не знам има ли някакви ограничения по отношение размера на постовете, защото се страхувам, че няма да се вместя в една страница. |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
vorkosigan
![]() Регистриран на: 09 Окт 2008 Мнения: 41 Местожителство: Sofia |
Чакам вече седмица .. Изглежда обещанията за точна информация "къде е правилното място" и "какъв е начина" и "ЗАДЪЛБОЧЕНИЯ АНАЛИЗ НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ" са само приказки ![]() ![]() ![]() _________________ ....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center] |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
airtop
Регистриран на: 09 Яну 2008 Мнения: 27 |
Като начало - защо не е добре да се захващате с “Ер София” (повечето от нещата важат и за другите АУЦ в България): - Цената е голяма (около 40000Е за пълната програма) – има много по-евтини възможности! - Ще ви отнеме поне година (може и повече) – защо да не си завършите всичко за 6 месеца и да си почивате или да си търсите работа през останалото време. - Рекламират се като JAR FCL училище, а програмата за CPL IR по FCL е 180 летателни часа. 180 часа е много лош старт за търсене на работа, независимо от типа на лиценза, който имаш. - Лицензите им на практика са сръбски и най-вероятно ще трябва да пътувате до Сърбия за теоретичните и практическите изпити. (това е предположение все пак, може и да не е така) - За да започнете работа в българска авиокомпания трябва да си конвертирате лиценза в български (точно както бихте направили ако имахте лиценз от САЩ например) - Имат малко на брой самолети което означава, че при технически проблеми ще стоите на земята - Обучението се провежда в България - имаме всичко на всичко 5 летища с инструментални подходи (от които само 3 имат прецизен подход - ILS), 6 VOR-а, и това е. Пространството ни е пълно с т.н. ВОЗове (най-просто казано зони в, които летят военните), забранени и опасни зони, и като цяло полетите на учебната авиация са доста ограничени. Ако сте базирани на летище Горна Оряховица, например, за да тренирате ILS заход, трябва да летите до Варна или София и да губите ценно полетно време (което плащате вие – скъпо и прескъпо). Да не говорим, че подходи като “Back course localizer” и “RNAV” например, въобще не съществуват. Въпреки това някой ми говори за “Процедури в гражданското въздухоплаване”. Вие едва едва ще се докоснете до някои от тях! За сравнение бихте могли да се обучите за 6 месеца, да изхарчите не повече от 25000Е, да завършите с 250 часа, да имате на разположение почти неограничен брой летища, инструментални подходи и процедури за тренировка, да летите в училище с 20-30 (или дори повече самолета), да практикувате и усъвършенствате английския си, да създадете много нови приятели от най-различни страни и т.н. и т.н. Има и много други неща, но сега нямам време. |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
vorkosigan
![]() Регистриран на: 09 Окт 2008 Мнения: 41 Местожителство: Sofia |
Има известна некоректност.. Темата на този пост не е тази която засяга AIRMAN, но той, мисля, води някаква собствена война на инат с огледалото. ![]() По принцип е трудно да се спори с църквата.. защото тя работи с аксиоми а не с факти.. Нещо подобно се случва с AIRMAN който води някаква негативна кампания, без да посочи предимствата на СОБСТВЕНАТА ПОЗИЦИЯ. Имам чувството , че той не може да ги посочи и затова хвърля думи , без да се аргументира...... ![]() ![]() Искам да кажа категорично, че не отхвърлям пътеките, които е изминал AIRMAN.. а само смятам , че те на са достатъчни за да стане ПРОФЕСИОНАЛЕН пилот. Приветствам усилията му , за разлика от него.. Ще се опитам да отговоря точка по точка ![]()
Защото изискванията на JAR-FCL 1 включват програма от 650 часа теория (750 за начинаещи) , което продължава минимум 6 месеца. Следват изпити по 14 дисциплини. , които може би AIRMAN ще премине САЩ за 2 дена, но тук не вярвам да успее за по-малко от 4 месеца.
Това не е вярно, програмата е 217 часа. Изглежда не е чел JAR-FCL, и просто говори наизуст
Това е въпрос на логистика все пак.(Ако AIRMAN знае какво означава това). Но сериозно : Не мисля че един пилот трябва да се притеснява , че трябва да прелети по маршрут от 200 км до съседна държава... Ако се налага: Това е предимство на програмата а не недостатък. ![]()
Изглежда AIRMAN е и с икономическа подготовка, тогава очаквам с нетърпение да видя някакъв Бизнес план, който да ми препоръча броя самолети , които да закупим ![]()
Това не е вярно. Може да се провежда обучение на територията на няколко държави.. Това дори е един отличен практически опит ..Просто е въпрос на заявка..
На професионалните пилоти със сигурност ще им се наложи ![]() ![]()
AIRMAN- това е несериозно. ![]() Оставам с най добри чувства, като още един път заявявам , че не отричам твоите пътеки. Просто мисля, че трябва да си малко по-толерантен и да излагаш тезата си на база на реални позиции, а не на предположения. Поздрави. _________________ ....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center] |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
airtop
Регистриран на: 09 Яну 2008 Мнения: 27 |
AIRTOP е правилното. Вече ми омръзва да пиша по темата. Казах предимствата (подплатени с реални примери и цифри) в другия форум, в темата "Как се става пилот". Толкова от един "занаятчия"! |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
vorkosigan
![]() Регистриран на: 09 Окт 2008 Мнения: 41 Местожителство: Sofia |
![]() ![]() Като вземеш българския бревет - се обади, за да сметнем общо срока за обучение. А аз ще оттегля всичките си приказки и ще почерпя. (6 месеца вече минаха) ![]() ![]() Поздрави, П.П. А всеки брод си има криви камъни. .. И ако паднеш - може да се научиш да плуваш.. _________________ ....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center] |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
singa
![]() Регистриран на: 24 Авг 2008 Мнения: 44 Местожителство: Around the globe |
vorkosigan, скаут или рекламен агент на еър софия си? |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
vorkosigan
![]() Регистриран на: 09 Окт 2008 Мнения: 41 Местожителство: Sofia |
Рекламен агент не съм.. А ако ми кажеш какво влагаш в думата "скаут", ще мога да отговоря ... ![]() _________________ ....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center] |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Страница 4 от 7 [105 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща |
Предишната тема :: Следващата тема |
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети |
[ Time: 0.0729s ][ Queries: 12 (0.0059s) ][ Debug on ] |