Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВИДЕО: АБВ иска оставката на зам.-министър Запрянов заради преговорите за F-16 · Президентът: Заплахата за демокрацията у нас не идва от Българската армия · НАСА тества първия марсиански хеликоптер · Отличиха победителите в Никулденския конкурс за рибарски разказ · NGSW-T отива в армията на САЩ · Самолетът X-59 ще стане реалност ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 22 Апр 2019, 16:03
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Air Sofia - Училище за пилоти!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 7 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Автор Съобщение
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 01 Юни 2009, 15:07    Заглавие:  

thumbup

http://www.airsofia-fto.com/index.php?news

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slav4o1

Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Съб 12 Сеп 2009, 13:52    Заглавие:  

Аз летях това лято няколко часа на сесната на ер софия . Много ме учуди факта че ме убедиха че в БГ не пускали никой студент соло защото имало възможност да се загуби Shocked Shocked то винаги я има тая възможност но кво да не летиме ли Very Happy Питах ми как тогава се записва соло и отговора беше че с инструктур се лети но се записвало соло което е доста абсурдно според мен. Лично аз съм с JAA PPL минал съм АТПЛ теорията и имам 125 тотал , 80 соло, разбирам ако е някой не-лицензиран с по-малко налиот... Confused Практиката във всяко JAA FTO по европа е лети се 2-3 часа с инструктур което е като мини-тест за ппл и тогава вече можеш да наемаш и да ходиш където искаш Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 12 Сеп 2009, 14:17    Заглавие:  

Славчо, много си прав..

Този проблем го има във всяко училище в България. Топката е в ГВА и донякъде в традиционните (разбирай консервативни) разбирания на инструкторите. Това е насадена практика от "разпоредби" на ГВА и тепърва ще трябва да се променя.

Поздрави.

П.П. А и ти летя все пак само 3 часа Smile ..

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Tihia

Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто 15 Сеп 2009, 13:02    Заглавие:  

Здравейте, преди около 3 месеца преминах медицинските прегледи за 1 клас. Сега обаче съм пред дилемата тук или САЩ. Почти съм решил да е САЩ, но ми се ще ако някой, който вече е бил там и е преминал курса да ми поразкаже по-подробно за какво иде реч. Много мислих за преминване на вариант- в БГ, но финансово си мисля, че не си заслужава при положение, че има много по икономически изгоден вариант. Просто ми се иска да съм малко по информиран преди да предприема каквото и да е. В краен случай скачам сам в дълбокото и после ще се оправяме някак си.

Очаквам отговори може и на ЛС Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 15 Сеп 2009, 20:07    Заглавие:  

Поискайте пълната цена.

Цена на час, цена на инструктор (обикновено това се премълчава). Летищни такси (ако има)... и настаняване

За информация.. След като завършите, за да вземете бривет по JAR (след като сте взели щатски), ще Ви е необходимо минимум 3-6 месеца допълнителен курс,(ATPL съгласно изискванията на EASA) и изпити по 14 дисциплини плюс летателна проверка за CPL
това ще Ви струва около 5-6000 евро.

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slav4o1

Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Вто 15 Сеп 2009, 21:23    Заглавие:  

Ако отидеш в Щатите да летиш ще вземеш FAA бривети които за да летиш в Европа трябва да се конвертират към JAA лицензи (европейския стандард). Това конвертиране е допълнителни часове летене за приравняване, полагане на АТПЛ теорията наново, нерви и накрая като цена ще се върже същото ако си решил да работиш в Европа. Единствения + за летене в САЩ е когато се трупат соло часове защото като трупаш часове няма значение JAA , FAA часовете са часове. България още не е на 100% по JAA системата но доколкото знам в момента бавно бавно натам отиват нещата. В България също доколкото знам Ер-София е единственото у-ще което предлага обучение по JAA системата , на цени като във всяко друго у-ще за пилоти в Европа. thumbup
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Сеп 2009, 21:33    Заглавие:  

Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 15 Сеп 2009, 22:01    Заглавие:  

Stoyan написа:
Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.


Кои например.?.. Мисля, че се подвеждаш по името..FTO..
ГВА е стартирала процедура по въвеждане на JAR. Тази процедура ще приключи едва след окончателното признаване (след одит) от EASA. А това ще стане най-рано след 1 година..

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Сеп 2009, 23:19    Заглавие:  

vorkosigan написа:
Stoyan написа:
Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.


Кои например.?.. Мисля, че се подвеждаш по името..FTO..
ГВА е стартирала процедура по въвеждане на JAR. Тази процедура ще приключи едва след окончателното признаване (след одит) от EASA. А това ще стане най-рано след 1 година..

Ако разбирам правилно това, което се опитваш да кажеш значи, че обучаемите в Еър София, отивайки на изпит в ГВА няма да вземат JAR лицензи. А за да вземат такива, изпитите си държат пред Сръбското CAA?

P.S. А, че ГВА не е сертифицирана е ясно на всички, а много би ни се искало вече да се очертава завършека на процедурата...

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 15 Сеп 2009, 23:56    Заглавие:  

Stoyan написа:
vorkosigan написа:
Stoyan написа:
Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.


Кои например.?.. Мисля, че се подвеждаш по името..FTO..
ГВА е стартирала процедура по въвеждане на JAR. Тази процедура ще приключи едва след окончателното признаване (след одит) от EASA. А това ще стане най-рано след 1 година..

Ако разбирам правилно това, което се опитваш да кажеш значи, че обучаемите в Еър София, отивайки на изпит в ГВА няма да вземат JAR лицензи. А за да вземат такива, изпитите си държат пред Сръбското CAA?

P.S. А, че ГВА не е сертифицирана е ясно на всички, а много би ни се искало вече да се очертава завършека на процедурата...


Точно така...,

Всъщност вече се превръща в сериозно предизвикателство преминаването на изпитите и в България, но ГВА трябва да приключи процедурата по съответствие.. за да станат лицензите бели на цвят Smile

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Tihia

Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет 17 Сеп 2009, 00:16    Заглавие:  

Някой от тук присъстващите карал ли е курс в САЩ или не. Наистина ако има такъв и има желание да сподели премеждията си (каквито и да са те), моля или да ми пише на ЛС или да разкаже тук. Трябва ми малко повече конкретика.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
airtop

Регистриран на: 09 Яну 2008
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Чет 17 Сеп 2009, 20:39    Заглавие:  

Погледни тук:

http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?f=7&t=1588&start=195

В същата тема, но по-назад има много подробно описание от 12345. Поддържам всичко казано от него. И аз се обучавах в САЩ - не съжалявам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет 08 Яну 2010, 20:56    Заглавие:  

ВЕСЕЛА НОВА 2010 година.

През февруари в учебния център на "Ер София" стартира курс за конвертиране на лицензи по JAR.
Ако има кандидати или заинтерсовани могат да получат информация от ТУК или ТУК

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Дек 2012, 11:48    Заглавие:  

Почина Лилян Тодоров, създател и съсобственик на карго компанията „Ер София”

На 6 декември 2012 г. след тежко боледуване почина един от най-известните и уважавани авиационни ръководители в България – съакционера в авиокомпания „Ер София” Лилян Тодоров.

По този повод публикуваме съболезнователното писмо от Светослав Станулов, управител на ИВТ и председател на АБА:
„От името на Института за въздушен транспорт ЕООД и лично от свое име изказвам най-искрените си съболезнования по повод тежката загуба.
Напусна ни един от основателите на карго авиацията не само в България, но и в редица африкански и азиатски страни, създателят на първото авиационно оборудване за въздушен превоз на състезателни коне и живи животни, чието име е познато в далечните Сингапур, Австралия и Нова Зеландия.
Биографията му следва всички предизвикателства на човек посветил се на гражданската авиация. Тя преминава през авиокомпания „Балкан”, през първата в България частна товарна авиокомпания „Ер София” оперираща практически в целия свят, през разработването на летателна площадка „Ихтиман”, през изграждане на зарядна станция за авиационно гориво, през първото голф игрище в България с хотел и ваканционно селище в Ихтиман, през създаването на съвременен Учебен център за пилоти.
За развитието и възхода на българската авиация бяха необходими хора като него – упорити, настойчиви, дръзки, имащи куража да внедряват новостите, да се борят и да ги отстояват.
В най-трудните за авиацията ни времена създаде кадри и даде хляб на десетки хора.
Лилян Тодоров беше един от основателите на Асоциацията на българските авиокомпании. В Ихтиман, на годишните срещи на Асоциацията той посрещаше ръководителите на авиокомпаниите, държавни мъже, народни представители, ветераните. Това допринесе за консолидирането на бранша и даваше възможност да бъдат поставяни критично и решавани проблемите от които зависеше оцеляването на българската авиация.
В историята на българската гражданска авиация той остави дълбока следа. Навсякъде се стремеше да е сред първите и такъв ще го запомним.
Поклон пред паметта му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Дек 2012, 12:21    Заглавие:  

Екипът на сп. "Клуб КРИЛЕ" изказва своите най-искрени съболезнования на семейството, близките и приятелите на Лилян Тодоров.

Поклон пред светлата му памет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 7 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1030s ][ Queries: 12 (0.0074s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker