Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Икономист: 15 млрд. евро повече са изтекли от България за 10 години · В Париж изучават въпроса за изкуствения интелект и въвеждането му във въоръжението · Горанов: Течът на данни от НАП не може да навреди на гражданите · Мъж даде суров урок на съсед, който постоянно блокирал колата му · В Аржентина обявиха кои са отговорни за гибелта на подводницата San Juan · ВВВУ "ГЕОРГИ БЕНКОВСКИ": КАКЪВ ТРЯБВА ДА БЪДЕ МОДЕЛЪТ НА ОБУЧЕНИЕ? ЗА МЯСТОТО НА ПИЛАТУС РС-9М В СИСТЕМАТА F-16 ПРИ ВЪЗМОЖНА СЪВМЕСТИМОСТ СЪС СТАНДАРТИТЕ НА ГРАЖДАНСКАТА АВИАЦИЯ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sat 20 Jul 2019, 06:59
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Air Sofia - Училище за пилоти!
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 7 of 7 [105 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
vorkosigan


Joined: 09 Oct 2008
Posts: 41
Location: Sofia

PostPosted: Mon 01 Jun 2009, 15:07    Post subject:  

thumbup

http://www.airsofia-fto.com/index.php?news

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
slav4o1

Joined: 04 Feb 2008
Posts: 11

PostPosted: Sat 12 Sep 2009, 13:52    Post subject:  

Аз летях това лято няколко часа на сесната на ер софия . Много ме учуди факта че ме убедиха че в БГ не пускали никой студент соло защото имало възможност да се загуби Shocked Shocked то винаги я има тая възможност но кво да не летиме ли Very Happy Питах ми как тогава се записва соло и отговора беше че с инструктур се лети но се записвало соло което е доста абсурдно според мен. Лично аз съм с JAA PPL минал съм АТПЛ теорията и имам 125 тотал , 80 соло, разбирам ако е някой не-лицензиран с по-малко налиот... Confused Практиката във всяко JAA FTO по европа е лети се 2-3 часа с инструктур което е като мини-тест за ппл и тогава вече можеш да наемаш и да ходиш където искаш Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
vorkosigan


Joined: 09 Oct 2008
Posts: 41
Location: Sofia

PostPosted: Sat 12 Sep 2009, 14:17    Post subject:  

Славчо, много си прав..

Този проблем го има във всяко училище в България. Топката е в ГВА и донякъде в традиционните (разбирай консервативни) разбирания на инструкторите. Това е насадена практика от "разпоредби" на ГВА и тепърва ще трябва да се променя.

Поздрави.

П.П. А и ти летя все пак само 3 часа Smile ..

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Tihia

Joined: 15 Sep 2009
Posts: 2

PostPosted: Tue 15 Sep 2009, 13:02    Post subject:  

Здравейте, преди около 3 месеца преминах медицинските прегледи за 1 клас. Сега обаче съм пред дилемата тук или САЩ. Почти съм решил да е САЩ, но ми се ще ако някой, който вече е бил там и е преминал курса да ми поразкаже по-подробно за какво иде реч. Много мислих за преминване на вариант- в БГ, но финансово си мисля, че не си заслужава при положение, че има много по икономически изгоден вариант. Просто ми се иска да съм малко по информиран преди да предприема каквото и да е. В краен случай скачам сам в дълбокото и после ще се оправяме някак си.

Очаквам отговори може и на ЛС Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
vorkosigan


Joined: 09 Oct 2008
Posts: 41
Location: Sofia

PostPosted: Tue 15 Sep 2009, 20:07    Post subject:  

Поискайте пълната цена.

Цена на час, цена на инструктор (обикновено това се премълчава). Летищни такси (ако има)... и настаняване

За информация.. След като завършите, за да вземете бривет по JAR (след като сте взели щатски), ще Ви е необходимо минимум 3-6 месеца допълнителен курс,(ATPL съгласно изискванията на EASA) и изпити по 14 дисциплини плюс летателна проверка за CPL
това ще Ви струва около 5-6000 евро.

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
slav4o1

Joined: 04 Feb 2008
Posts: 11

PostPosted: Tue 15 Sep 2009, 21:23    Post subject:  

Ако отидеш в Щатите да летиш ще вземеш FAA бривети които за да летиш в Европа трябва да се конвертират към JAA лицензи (европейския стандард). Това конвертиране е допълнителни часове летене за приравняване, полагане на АТПЛ теорията наново, нерви и накрая като цена ще се върже същото ако си решил да работиш в Европа. Единствения + за летене в САЩ е когато се трупат соло часове защото като трупаш часове няма значение JAA , FAA часовете са часове. България още не е на 100% по JAA системата но доколкото знам в момента бавно бавно натам отиват нещата. В България също доколкото знам Ер-София е единственото у-ще което предлага обучение по JAA системата , на цени като във всяко друго у-ще за пилоти в Европа. thumbup
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Stoyan
[Moderator]


Joined: 03 May 2004
Posts: 2400
Location: София

PostPosted: Tue 15 Sep 2009, 21:33    Post subject:  

Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
vorkosigan


Joined: 09 Oct 2008
Posts: 41
Location: Sofia

PostPosted: Tue 15 Sep 2009, 22:01    Post subject:  

Stoyan wrote:
Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.


Кои например.?.. Мисля, че се подвеждаш по името..FTO..
ГВА е стартирала процедура по въвеждане на JAR. Тази процедура ще приключи едва след окончателното признаване (след одит) от EASA. А това ще стане най-рано след 1 година..

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Stoyan
[Moderator]


Joined: 03 May 2004
Posts: 2400
Location: София

PostPosted: Tue 15 Sep 2009, 23:19    Post subject:  

vorkosigan wrote:
Stoyan wrote:
Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.


Кои например.?.. Мисля, че се подвеждаш по името..FTO..
ГВА е стартирала процедура по въвеждане на JAR. Тази процедура ще приключи едва след окончателното признаване (след одит) от EASA. А това ще стане най-рано след 1 година..

Ако разбирам правилно това, което се опитваш да кажеш значи, че обучаемите в Еър София, отивайки на изпит в ГВА няма да вземат JAR лицензи. А за да вземат такива, изпитите си държат пред Сръбското CAA?

P.S. А, че ГВА не е сертифицирана е ясно на всички, а много би ни се искало вече да се очертава завършека на процедурата...

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
vorkosigan


Joined: 09 Oct 2008
Posts: 41
Location: Sofia

PostPosted: Tue 15 Sep 2009, 23:56    Post subject:  

Stoyan wrote:
vorkosigan wrote:
Stoyan wrote:
Не е само Еър София, която предлага обучение по JAR FCL, доста станаха лицензираните FTO.


Кои например.?.. Мисля, че се подвеждаш по името..FTO..
ГВА е стартирала процедура по въвеждане на JAR. Тази процедура ще приключи едва след окончателното признаване (след одит) от EASA. А това ще стане най-рано след 1 година..

Ако разбирам правилно това, което се опитваш да кажеш значи, че обучаемите в Еър София, отивайки на изпит в ГВА няма да вземат JAR лицензи. А за да вземат такива, изпитите си държат пред Сръбското CAA?

P.S. А, че ГВА не е сертифицирана е ясно на всички, а много би ни се искало вече да се очертава завършека на процедурата...


Точно така...,

Всъщност вече се превръща в сериозно предизвикателство преминаването на изпитите и в България, но ГВА трябва да приключи процедурата по съответствие.. за да станат лицензите бели на цвят Smile

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Tihia

Joined: 15 Sep 2009
Posts: 2

PostPosted: Thu 17 Sep 2009, 00:16    Post subject:  

Някой от тук присъстващите карал ли е курс в САЩ или не. Наистина ако има такъв и има желание да сподели премеждията си (каквито и да са те), моля или да ми пише на ЛС или да разкаже тук. Трябва ми малко повече конкретика.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
airtop

Joined: 09 Jan 2008
Posts: 27

PostPosted: Thu 17 Sep 2009, 20:39    Post subject:  

Погледни тук:

http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?f=7&t=1588&start=195

В същата тема, но по-назад има много подробно описание от 12345. Поддържам всичко казано от него. И аз се обучавах в САЩ - не съжалявам.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
vorkosigan


Joined: 09 Oct 2008
Posts: 41
Location: Sofia

PostPosted: Fri 08 Jan 2010, 20:56    Post subject:  

ВЕСЕЛА НОВА 2010 година.

През февруари в учебния център на "Ер София" стартира курс за конвертиране на лицензи по JAR.
Ако има кандидати или заинтерсовани могат да получат информация от ТУК или ТУК

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Thu 13 Dec 2012, 11:48    Post subject:  

Почина Лилян Тодоров, създател и съсобственик на карго компанията „Ер София”

На 6 декември 2012 г. след тежко боледуване почина един от най-известните и уважавани авиационни ръководители в България – съакционера в авиокомпания „Ер София” Лилян Тодоров.

По този повод публикуваме съболезнователното писмо от Светослав Станулов, управител на ИВТ и председател на АБА:
„От името на Института за въздушен транспорт ЕООД и лично от свое име изказвам най-искрените си съболезнования по повод тежката загуба.
Напусна ни един от основателите на карго авиацията не само в България, но и в редица африкански и азиатски страни, създателят на първото авиационно оборудване за въздушен превоз на състезателни коне и живи животни, чието име е познато в далечните Сингапур, Австралия и Нова Зеландия.
Биографията му следва всички предизвикателства на човек посветил се на гражданската авиация. Тя преминава през авиокомпания „Балкан”, през първата в България частна товарна авиокомпания „Ер София” оперираща практически в целия свят, през разработването на летателна площадка „Ихтиман”, през изграждане на зарядна станция за авиационно гориво, през първото голф игрище в България с хотел и ваканционно селище в Ихтиман, през създаването на съвременен Учебен център за пилоти.
За развитието и възхода на българската авиация бяха необходими хора като него – упорити, настойчиви, дръзки, имащи куража да внедряват новостите, да се борят и да ги отстояват.
В най-трудните за авиацията ни времена създаде кадри и даде хляб на десетки хора.
Лилян Тодоров беше един от основателите на Асоциацията на българските авиокомпании. В Ихтиман, на годишните срещи на Асоциацията той посрещаше ръководителите на авиокомпаниите, държавни мъже, народни представители, ветераните. Това допринесе за консолидирането на бранша и даваше възможност да бъдат поставяни критично и решавани проблемите от които зависеше оцеляването на българската авиация.
В историята на българската гражданска авиация той остави дълбока следа. Навсякъде се стремеше да е сред първите и такъв ще го запомним.
Поклон пред паметта му.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Thu 13 Dec 2012, 12:21    Post subject:  

Екипът на сп. "Клуб КРИЛЕ" изказва своите най-искрени съболезнования на семейството, близките и приятелите на Лилян Тодоров.

Поклон пред светлата му памет.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 7 of 7 [105 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0799s ][ Queries: 12 (0.0087s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker