Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия не планирала разполагане на нови ракети, стига САЩ да не го правят · "Ислямска държава" пое отговорността за извършения в Кабул атентат · Дронове на йеменските хути запалиха саудитски газов завод · Откриха втори труп край Негован · 65 г. от създаването на 8-и дивизион подводни лодки и възстановяването на подводното плаване в България - тъжен помен (ГОЛЯМА ВОЕННОМОРСКА ГАЛЕРИЯ) · Масово убийство потресе Румъния ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 18 Авг 2019, 15:55
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
МиГ-29
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 46 [690 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 44, 45, 46 Следваща
Автор Съобщение
oHua c koHq


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 830
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 01 Юли 2004, 18:29    Заглавие:  

калло написа:
с Топаз-М не е 9-13, а 9-13С (МиГ-29С),

Верно.Забравил съм С-то.
калло написа:
дава възможност за стрелба с Р-77, включително и по две цели едновременно

При положение,че са на не повече от 10 километра раздалечение.

_________________
Дръжте барута сух!!!!!!!!!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 01 Юли 2004, 20:31    Заглавие:  

oHua c koHq написа:
Тоя самолет мисля,че е тия дето си ги делнаха с Чехия/доставени 94-95-а година/.

Да, това е самолет от чехословашко време (разделението стана 1992 г.). Словакия купи още две партиди през 1994 и 1995 г. Доскоро летяха именно (само) те. Фактът, че този е влезнал в строя говори, че:
1. Словашкия ТЕРЕМ като удължава ресурса на самолетите ги и пребоядисва (за разлика от българския, който дори не ги измива);
или
2. На самолета му е направен КВР.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 01 Юли 2004, 22:44    Заглавие:  

oHua c koHq написа:
...При положение,че са на не повече от 10 километра раздалечение.

Защо ли съм с впечатление, че подобни изисквания има и за "всеможещия" на Фъ-16...

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7708
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 09:51    Заглавие:  

не знам дали раздалечението е 10 км, мисля, че по-скоро се измерва в градуси и е не е абсолютна стойност като разстояние (зависи от далечината на целите)

Цитат:
Защо ли съм с впечатление, че подобни изисквания има и за "всеможещия" на Фъ-16...


такива изисквания има за всички РЛС, които не са с ФАР
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 11:02    Заглавие:  

На един от първите БИАФ-и, (ако не и първия) на Крумово имаше две американски Ф-16 и един византийски (жестоко изтормозен и ожулен). Пилота на единия Ф-16 (двуместен) твърдеше, че по принцип неговия самолет не може да обстрелва повече от една цел, но колегите от израел били имали успешни пускове по две цели едновременно. За съжаление не знам какъв блок беше онази машина Embarassed Развиваше теории и за това, че нормалната подготовка за полет е от час до час и половина, но в бойни условия можела да се съкрати до половин час. После питах за същото и пилота на МиГ-29. Той беше много учуден от това, че има такава разлика във времето за подготовка при повторен полет. Той беше убеден че тази подготовка се свежда до зареждане с гориво и смяна на боекомплекта. Някой може ли да коментира до колко отия работи са верни?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
T-72
[Admin]


Регистриран на: 16 Яну 2004
Мнения: 10067
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 11:07    Заглавие:  

Pomni6 li koi be6e na6ia pilot?
6to gode gi poznavam vsi4kite
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 11:14    Заглавие:  

Изключено! Много слаб физиономист съм, а имена помня още по-трудно Embarassed И съм се изразил неправилно не смяна на боекомплекта а попълване...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 12:43    Заглавие:  

По принцип подготовката за повторен полет (предполетната - малко повече) на МиГ-29 са с продължителност около 30 минути.
При много зор сигурно може да се съкрати и до 10-15 минути.

Западните бойни самолети имат изключително дълги предстартови процедури.
Върнете се в началото
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 13:23    Заглавие:  

Има разлика в подготовките в мирно време и при тревога. Някой дейности не се изпълняват, а някои допуски се разширяват. Оттам и времето за подготовка се намалява.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
super flanker
Гост


МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 14:26    Заглавие:  

Nie sy nashte MiG-29 precakahme li gi okonchatelno?
Shot ako ne sme vikam da gi modernizirame pone do sd-standart,nyma da ni izleze tolkova skupo i da gi remontirame sushto trybva razbirase.
Върнете се в началото
гост
Гост


МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 19:42    Заглавие:  

Предполетната подготовка на МиГ-29 е около 30мин., каквото и да правиш не можеш да е намалиш на 15мин. При тревога е съвсем различно.
Върнете се в началото
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 02 Юли 2004, 22:45    Заглавие:  

гост написа:
Предполетната подготовка на МиГ-29 е около 30мин., каквото и да правиш не можеш да е намалиш на 15мин. При тревога е съвсем различно.

Подготовка за повторен полет - напълно реално е според мен да се намали до 10-15 минути. Зора е голям стимул.
Ествествено бързането е най-големият бич за авиацията, така че без истинска необходмост (война) не трябва да се изпитва съдбата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 05 Юли 2004, 14:45    Заглавие:  

Предполагам, че става въпрос за напълно изправен самолет, а не да сбираме агрегати от кацнали вече и да ги прехвърляме на въпросния.
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 30 Юли 2004, 00:09    Заглавие:  

Това е от днешният брой на "Българска Армия":

Последно поколение авионика предлагат италианци

Последно поколение авионика за всякакви летателни апарати предлагат италианците от фирма "Маркони Селения". По време на презентация, в която участваха заместник-директорът Антеро Роси и регионалният мениджър за Европа Карло Дезори, стана ясно, че те имат вече 50 модернизирани машини МиГ-29 от бивши социалистически страни. Комуникационните, навигационните и системите за опознаване "свой - чужд" са едни от най-съвременните и са се наложили на пазарите на силните армии.

Идеята на гостите, които за първи път са в България, е да се включат в проектите за модернизация като системни интегратори или подизпълнители. Те разполагат и с една от най-ефективните GPS-системи, позволяващи наблюдението на обекти с точност до 1 метър отклонение, независимо в коя точка на света се намират.

Мероприятието посетиха експерти от ГлЩ на ВВС и специалисти от ГЩ и МО. Презентацията се организира от дирекция "Политика по въоръженията и техниката" - МО. Много информация относно потенциалните възможности на "Маркони Селения" е предоставена на българската фирма "Елта-Р", която ще я съхранява и при необходимост ще е предоставя на компетентните органи.

Георги Пешев


http://bgarmy.eamci.bg/Scripts/isapiVWB.dll/doc?THEMEID=39914

Toва, което ми направи впечатление е почерненото.
От къде се появиха изведнъж тези 50 модернизирани от "Маркони" МиГ-29 в Източна Европа?
Или просто хората влагат друг смисъл в думата модернизация.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Възкресител

Регистриран на: 11 Юни 2004
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Пет 30 Юли 2004, 14:27    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
Това е от днешният брой на "Българска Армия":

Последно поколение авионика предлагат италианци

Последно поколение авионика за всякакви летателни апарати предлагат италианците от фирма "Маркони Селения". По време на презентация, в която участваха заместник-директорът Антеро Роси и регионалният мениджър за Европа Карло Дезори, стана ясно, че те имат вече 50 модернизирани машини МиГ-29 от бивши социалистически страни. Комуникационните, навигационните и системите за опознаване "свой - чужд" са едни от най-съвременните и са се наложили на пазарите на силните армии.

Идеята на гостите, които за първи път са в България, е да се включат в проектите за модернизация като системни интегратори или подизпълнители. Те разполагат и с една от най-ефективните GPS-системи, позволяващи наблюдението на обекти с точност до 1 метър отклонение, независимо в коя точка на света се намират.

Мероприятието посетиха експерти от ГлЩ на ВВС и специалисти от ГЩ и МО. Презентацията се организира от дирекция "Политика по въоръженията и техниката" - МО. Много информация относно потенциалните възможности на "Маркони Селения" е предоставена на българската фирма "Елта-Р", която ще я съхранява и при необходимост ще е предоставя на компетентните органи.

Георги Пешев


http://bgarmy.eamci.bg/Scripts/isapiVWB.dll/doc?THEMEID=39914

Toва, което ми направи впечатление е почерненото.
От къде се появиха изведнъж тези 50 модернизирани от "Маркони" МиГ-29 в Източна Европа?
Или просто хората влагат друг смисъл в думата модернизация.


Ми да завинтиш един ГПС приемник на таблото не е кой-знае ква философия. Smile Мога даже и аз да го направя. Smile Виж, ако са интегрирали този приемник с бородовия Ц100 - бих бил много учуден.
Абе изобщо, завинтването на разни битови уреди по таблото е детска работа, не мога да схвана що трябва да се плаща на други да го правят?

_________________
На нас глядят в бинокли, в трубы сотни глаз
И видят нас от дыма злых и серых,
Но никогда им не увидеть нас
Прикованными к веслам на галерах!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 46 [690 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 44, 45, 46 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0735s ][ Queries: 12 (0.0055s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker