Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Британският парламент има 3 дни за нов вариант на Brexit · Путин: Газ от "Турски поток" за ЕС, само ако Брюксел не пречи! · Тръмп изтегля САЩ от НАТО? Подаръкът на века за Путин! · Американските ВМС и ВВС възложиха на Lockheed Martin договор за далекобойни противокорабни ракети LRASM · Нова финансова криза се задава. Тръгва от US студентите!? · Да слуша ли Ердоган Моцарт? А ако беше изпил поне една бира... ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 16 Яну 2019, 12:41
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
"Неполетелите криле"
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 12 от 13 [185 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13 Следваща
Автор Съобщение
TreX

Регистриран на: 19 Апр 2006
Мнения: 187

МнениеПуснато на: Нед 18 Фев 2007, 14:56    Заглавие:  

....................................

А Shocked Shocked Shocked

За какво беше темата...... май се обърках....

_________________
Каквато държавата, такава ни и армията...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
AirBus7er

Регистриран на: 13 Яну 2004
Мнения: 778
Местожителство: Високо над облаците

МнениеПуснато на: Сря 14 Мар 2007, 21:27    Заглавие:  

Secret Russian Aircraft of WW2

Click to see if image is larger

Part 1 - http://youtube.com/watch?v=oNbFIXnQeD4
Part 2 - http://youtube.com/watch?v=lGjrB32DBos
Part 3 - http://youtube.com/watch?v=Ixdn_eITrEk
Part 4 - http://youtube.com/watch?v=cbHoywjkIIA
Part 5 - http://youtube.com/watch?v=D5fE1eO-VRM

In spite of the constant danger of being arrested for expressions of radical ideas and false accusations of treason, Soviet aircraft designers mastered technical hurdles astonishing even by today's standards.

The innovative aircraft include a cutting edge swept-wing Delta aircraft design from 1933; a rocket-powered fighter from 1939; a long distance fixed wing aircraft with features incorporated two decades later in the U-2 spyplane; a flying tank prototype; a submarine-bomber combination designed to attack unsuspecting enemy ships in port; and a canard wing, mid-40s aircraft that resembles a modern day Burt Rutan-designed plane.

Also examined is a 1936 Soviet rocket-power fighter, an innovation that bested the Germans by several years.

Indeed, as far back as 1937 the Russians achieved an aviation milestone that shocked the world: the first non-stop, trans-polar flight from Moscow to Washington State, a distance of over 7,000 miles.

A three man crew flying the ANT-25, brainchild of Andrei Tupolov, surprised Americans with its boldness and served as a wake-up call to the United States which was on the brink of canceling its own long distance bomber programme.

Tupolov, whose achievements include the world's first flying wing designed in 1936, followed this achievement with a totally new, high performance fighter aircraft.

Then the first wave of Stalin's paranoia struck. Driven by an irrational, unfounded fear that designers like Tupolov were collaborating with the Germans, Stalin ordered a secret police round-up of his top aviation designers. Tupolov was jailed for an indeterminate time, while other less lucky designers faced the firing squad.

However, the turning point for the Soviet Air Force was a preemptive strike by the German Luftwaffe.

On a single day, June 22, 1941, the Soviet Air Force suffered its own "Pearl Harbour" in the form of a Luftwaffe sneak attack that destroyed almost the entire Soviet Air Force. The race was now on for Russian designers to build a fighter capable of knocking out the Luftwaffe's bombers.


-------------------------------------------------------------------------

Интересен документален филм за неуспелите съветските разработки в самолетостроенето през ВСВ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
2C7


Регистриран на: 07 Яну 2007
Мнения: 1422
Местожителство: Центъра на просффетата

МнениеПуснато на: Сря 14 Мар 2007, 22:04    Заглавие:  

AirBus7er написа:
On a single day, June 22, 1941, the Soviet Air Force suffered its own "Pearl Harbour" in the form of a Luftwaffe sneak attack that destroyed almost the entire Soviet Air Force

Ако прибл. 3000 унищожени се равняват на ~15 000 (общо налични във ВВС), тогава може и така да се каже. Rolling Eyes Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Сря 14 Мар 2007, 23:12    Заглавие:  

Sad Ето нещо наистина фатално(за В,Чкалов) http://en.wikipedia.org/wiki/Polikarpov_I-180
_________________
Click to see if image is larger PANZERLIED http://www.youtube.com/watch?v=YPzTGx96P6U
NEOфенщина https://www.youtube.com/watch?v=Dug-YEIvoe8
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2169
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Сря 25 Апр 2007, 14:36    Заглавие:  

Понеже явно една интересна машина е напълно непозната у нас и по света:
Липсващото звено между Сааб 35 Дракен и Сааб 37 Виген или...
Сааб А36 - Ядреният бомбардировач
Проект 1300 така и не слиза от чертожните дъски, поради спирането на шведската ядрена програма (стартирала в края на 40те години) и ангажираността на Сааб с Виген.
Програмата стартира 1952 година и е за ЕДНОМЕСТЕН БОМБАРДИРОВАЧ, делтавидно крило със стреловидност по атакуващия ръб 62 градуса, въздухозаборник тип Ф-16 и вътрешен бомбови отсек проектиран за ядрен боеприпас с маса 600-800кг.
Дължина: 17 м
Разпереност: 9,6 м
площ на крилото: 54 кв.м.
Маса празен: 9000 кг
Максимален боен товар: 1500 кг
Горивен запас: 4000 кг
Макс. излетна маса: 15000 кг
Двигател: Bristol Olympus
Тяговъоръженост при излитане: 0,73
Макс. скорост: Mach 2,14 на височина над 11 000 м; Мach 1,2 на малка височина
Боен радиус: 410 км
Таван: 18 000 м
Разбег: 490 м
Проектът е прекратен през 1957 г., а шведската ядрена програма - през 1966 г. с решение на парламента.
Написаното от мен е просто превод от:
http://www.canit.se/~griffon/aviation/text/saabcanc/a36.gif

_________________
Einigkeit und Recht und Freiheit
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
WhiteWolf


Регистриран на: 17 Сеп 2006
Мнения: 655
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Съб 05 Май 2007, 19:57    Заглавие:  

MiG-37B Ferret
Това е което намерих за този самолет - малко снимки никаква информация. Снимките са от модела на Italeri. Само до колкото знам това е нещо като руската алтернатива на F-19

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

_________________
"Да бъдеш втори, означава да си пръв сред губещите". Ayrton Senna
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Нед 06 Май 2007, 00:31    Заглавие:  

тук има хора, които от 100 кладенеца вода ще ти донесат, за да те уверят, че е истински, амааа секретен Wink Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 07 Май 2007, 13:44    Заглавие:  

WhiteWolf написа:
Само до колкото знам това е нещо като руската алтернатива на F-19


Това наистина е секретна разработка, за която не подозира никой освен инжинер-дизайнерите на Италери, които са създали МиГ-37 наистина в отговор на F-19, разработен в съседния офис на Италери Laughing !

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
WhiteWolf


Регистриран на: 17 Сеп 2006
Мнения: 655
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Пон 07 Май 2007, 21:05    Заглавие:  

Цитат:
Това наистина е секретна разработка, за която не подозира никой освен инжинер-дизайнерите на Италери, които са създали МиГ-37 наистина в отговор на F-19, разработен в съседния офис на Италери Laughing !


Да ли наистина ... *** Rolling Eyes Embarassed

За F-19 обаче съм сигурен че американците имат проект за такъв самолет, за МиГ-37 не знам наистина но за 19-ката Wink

_________________
"Да бъдеш втори, означава да си пръв сред губещите". Ayrton Senna
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
fixxxer


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 476

МнениеПуснато на: Вто 15 Май 2007, 17:37    Заглавие:  

Нещо интересно-Saunders Roe SR55.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

В тази машина има и част от немските технологии.Тя трябваше да се доразвие в това...
Click to see if image is larger

...но с "малко" пари под масата и f-104 спечели конкурса за основен изтребител на НАТО.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 16 Май 2007, 17:53    Заглавие:  

SR-53 е бил претендент само в Германия, която е дала и доста средства за него. Ама пък от там се провлича крак и в цяла Западна Европа.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Сря 16 Май 2007, 18:35    Заглавие:  

Някой считат, че F-104G е бил авариен самолет.
Аз сятам, че този безспорно интересен британски самолет, би бил достоен съперник на Як-38 в това отношение.

_________________
Истината е противоречива (с)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
fixxxer


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 476

МнениеПуснато на: Сря 16 Май 2007, 20:24    Заглавие:  

Какво общо имат двата самолета?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 17 Май 2007, 12:25    Заглавие:  

SR-53 е бил доста авангардна разработка за скоростен и височинен прехващач, какъвто е и F-104, но доста по-смел, като техническо изпълнение. Проекта е бил доста скъп, и Англия не е можела да си го позволи сама. В това време Германия проявява силен интерес и влага доста средства в програмата, като се предполага, че машината на Sanders Roe ще стане гръбнака на Luftwaffe, но тогава най-неочаквано германците избират и приемат на въоръжение F-104G. После гръмва корупционния скандал как всъщност е бил избран Старфайтъра, но същата абота като Бил Гейтс дето го осъдиха, че е откраднал Прозореца - след дъжд качулка. Факта е, че финансирането на SR-53 пресъхва, проекта е спрян, Звездния боец получава голяма, и много важна поръчка, след която на въоръжение го приема и половин Западна Европа. Но съм много съгласен с Moss - с този тип двигателна установка SR-53 е имал страхотни ТТХ, но наистина е бил летящ ковчег с потенциално огромна аварийност!
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fixxxer


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 476

МнениеПуснато на: Пет 18 Май 2007, 15:41    Заглавие:  

Доколкото знам SR53 не е бил потенциална бомба както Me-163,защото проблема с горивото е бил много елегантно решен като е поставен катализатор за разграждане точно преди самата горивна камера.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 12 от 13 [185 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0950s ][ Queries: 12 (0.0050s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker