Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ПРЕЗИДЕНТЪТ РАДЕВ: МАКЕДОНИЯ - ПО НАЙ-БЪРЗИЯТ НАЧИН В НАТО! · 38 години по-късно: Български чадър 2 срещу оръжейния търговец Гебрев · АНАЛИЗ: ВАРШАВСКИЯТ ДОГОВОР БИЛ 6 ПЪТИ ПО-СКЪП ОТ НАТО!!! 12 ПРОЦЕНТА ОТ ДОХОДА НА СТРАНАТА ОТИВАХА ЗА ВЪОРЪЖАВАНЕ! · В Алжир демонстрираха патрулен автомобил за дълбоко разузнаване Nimr Ajban LRSOV · ДОЙЧЕ ВЕЛЕ: БЪЛГАРИЯ ИМАШЕ ТРИ СЕКРЕТНИ ПОДЕЛЕНИЯ ТЪПКАНИ С ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ!!! · Папа Франциск идва при българските католици ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 12:19
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Дредноут
Линейни кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 22 [316 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 20, 21, 22 Следваща
Автор Съобщение
Gaden Gogi

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1407
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 19 Апр 2004, 16:16    Заглавие:  

Моите любими фугаски са си запазени само за мене Twisted Evil А ебонит муса ще го предпази от осколките, е поне в някаква степен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Gaden Gogi

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1407
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 19 Апр 2004, 16:18    Заглавие:  

Крал Гого трудно ще го надвие сам, но имат приблизително равни шансове, катовезната се накланя в зависимост от местните условия. и до някъде късмет. С тези бавни оръдия Гого може да му изкорми палубата или да се гмурнат и да му буфнат погребите.ААма предлагам да си продължим дискусията с тебе на другото място Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Revenge
Гост


МнениеПуснато на: Вто 20 Апр 2004, 08:13    Заглавие:  

OK
Върнете се в началото
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Сря 21 Апр 2004, 16:47    Заглавие: Дизел  

Имам , защото съм Любител ,питанка: как го виждате един ЛК с дизел-електрическа главна енергетична установка, с 5 или 6 винта, на кърмата, разположени напречно в един ред, всеки един , или в група по 2 разположени в собствен тунел, при което бордовата броня преминава в брониране на външната бордова страна на тунела, а корпусът има клиновидна форма в план. Много ще ми е интересно мнението Ви.
Върнете се в началото
Revenge1974
Гост


МнениеПуснато на: Чет 22 Апр 2004, 08:28    Заглавие:  

Защо мислите, че Ришельо е толкова лош кораб?Нека го сравним с Бисмарк или Тирпиц и да видим тогава.Вярно, че не е взел участие през по-голяма част от ВСВ, но Тирпиц е бездействал през по-голяма част от кариерата си, представлявайки "невидима" заплаха за северните конвои и с това си действие или по-точно бездействие е свързвал много сили на съюзниците.
Дизел турбината е много практична и немците са планирали да я монтират на новите си кораби Н-41
Върнете се в началото
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Чет 22 Апр 2004, 10:23    Заглавие: НАЙ-ДОБРИЯТ ЛИНЕЕН КОРАБ Е НЕПОСТРОЕНИЯТ.  

“но защо са ти толкова много винтове” цитирам Gaden Gogi .
Всичките известни/построени ЛК имат мах. 4 винта, и до колкото ми е известно най – мощната установка е на тип “Айова” с мах. около 231 000 к.с., което на винт е по 57 750 к.с. Вероятно някъде около това число (55 –60 хил. К.с. ) по онова време, 1940г., е възможността за предаване на мощност на един винт. Съответно при 5-6 винта би могло да се предава около 280 –360 000 к.с. , които да дава дизел-генераторна (електическа)установка. А при такава мощност съответно нараства водоизместване/скорост/броня.
НАЙ-ДОБРИЯТ ЛИНЕЕН КОРАБ Е НЕПОСТРОЕНИЯТ.
Върнете се в началото
Gaden Gogi

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1407
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 22 Апр 2004, 11:17    Заглавие:  

Да но при дизел електроход максималната мощнос не се лимитира от мощността на турбините, ако не ти достига мошеш да сложиш повече но това да не ти се отрази на броя на винтовете, освен това с увеличаване на количеството доста забележимо спада адмиралтейският коефициент. Най-мощните турбини не са на Айова на на Съветски съюз, по 70 000 кс. били са построени в Швеция, мисля,
Проблемът при водоизместването не е мощността на силовата уредба, а невъзможността след като построиш такъв кораб да го обслужваш, това значи подходящи пристанища, докове, сухи докове....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Revenge1974
Гост


МнениеПуснато на: Чет 22 Апр 2004, 12:25    Заглавие:  

Четири винта са напълно достатъчни!
Върнете се в началото
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 22 Апр 2004, 12:40    Заглавие:  

Gaden Gogi написа:
Доста жалка картинка.

Не колкото ти и физиката Evil or Very Mad

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
studenta ot sofia
Гост


МнениеПуснато на: Пет 23 Апр 2004, 12:23    Заглавие:  

Mozete li da me osvetlite po edna istoria otnosno potopjavane na nemski korab...mai kraizer ako se ne luza v Baltissko more ot aviacijata na SSSR? 4etoh, 4e taktikata im e bila: Il 2 nanasjat udar po pvo obektite, a sled tova Pe 2 s bombi po 500 (ili 1000?) potopjavat koraba za okolo 8 min???
Blagodarja!
Върнете се в началото
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 24 Апр 2004, 18:58    Заглавие:  

studenta ot sofia написа:
Mozete li da me osvetlite po edna istoria otnosno potopjavane na nemski korab...mai kraizer ako se ne luza v Baltissko more ot aviacijata na SSSR? 4etoh, 4e taktikata im e bila: Il 2 nanasjat udar po pvo obektite, a sled tova Pe 2 s bombi po 500 (ili 1000?) potopjavat koraba za okolo 8 min???
Blagodarja!

Ако ми кажеш поне годината мога да ти кажа нещо повече. За момента предполагам, че става дума за една от няколкото операции за лов на финландските броненосци за брегова отбрана(Илмаринен и не си спомням как се казваше втория), а жертвата трябва да е ПВО крайцера Ниобе(пипнат като трофей в Холандия) сбъркан с Илмаринен.

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2004, 10:48    Заглавие:  

Бронирането:
При "Бисмарк"Click to see if image is larger
и при Ямато
Click to see if image is larger
и при АйоваClick to see if image is larger
при Виторио Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2004, 11:06    Заглавие:  

Гост, искаш да сравняваме бронирането между линкорите?Помести и това на Ришельо и на КГV.Само схемата на Ямато се отваря.
Зависи за кой театър на бойни действия ти трябва кораба.
Ако е за Северния Атлантик Бисмарк е доста добър с няколко уговорки.Останалите кораби са с "модерен" дизайн главната бронева палуба се крепи на горната част на броневия пояс, барбетите са еднакво дебели под и над палубата, докато на Бисмарк изтъняват под палубата за сметка на горната 145мм цитадела.320мм+110 на меса до 120мм скос го прави практически неуязвим срещу тежки снаряди - погреби и машини, но палубите ме са най-тънки.Кулите - покриви, предн наклон 180мм са уязвими на всяка дистанция.Всичики линкори без ско американските Норт Каролина, Саут Дакота и Айова са уязвими на всяка дистанция до 20 000 ярда.Такава е уязвимостта и на КГV - там пояса е вертикален.На американците е наклонен НК - 15 град, на СД и Айова 19 град.Ямато има 20 градусов наклон еквивалентен с ламинацияга на 535.Най-добре защитени са Литорио и Ришельо, които със съвсем малко изсостават от Бисмарк.Ришельо има по-дебела палуба
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2004, 11:09    Заглавие:  

При ВиториоClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2004, 11:14    Заглавие:  

Съжалявам. Исках да се видят едновременно схемите за брониране на различните флотове, в режим на преглед се виждаха.
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 22 [316 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 20, 21, 22 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Дредноут
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0810s ][ Queries: 12 (0.0074s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker