Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ подозират Иран в саботаж · Президентът на Австрия уволни всички министри · Захариева: Германия разчита на България · КФН: 10 лв. обезщетение за пътник в катастрофиралия до Своге автобус е незаконно, законът е предвидил 50 000 · Турски бронемашини Kirpi II в Либия · Европа се оказа "между два огъня" в търговската война на САЩ и Китай ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 22 Май 2019, 04:37
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Дредноут
Линейни кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 22 [316 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 20, 21, 22 Следваща
Автор Съобщение
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2004, 11:45    Заглавие: Ришельо  

РишельоClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2004, 12:28    Заглавие:  

нека да обсъдим схемите една по една.Гост, кажи си мнението за всяка една
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Вто 27 Апр 2004, 12:39    Заглавие: Цензура  

За 1940год. считам за най-оптимално бронирането на Ямато.
Разцепването на темата и цензурата си я запишете на ваша сметка.
НАЙ-ДОБРИЯТ ЛИНЕЕН КОРАБ Е НЕПОСТРОЕНИЯТ.
Върнете се в началото
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Апр 2004, 12:54    Заглавие:  

Съгласен съм, Гост но се мотивирай какво му харесваш.Освен това плюсовете му са купени с цената на гигантско водоизместване и доста умерена скорост.Вертикалната защита не е най-силната в света, палубната е най-силната, но...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Вто 27 Апр 2004, 13:50    Заглавие:  

Ямато :Има и брониране на дъното, което е почти уникално.
По време на проектирането възможни протвници за Ямато са ЛК на Британия или САЩ. Сравним с тях е с достатъчен превес , каквато е била и идеята.
Клас “Вашингтон” не е с забележим превес в скорост .
НАЙ-ДОБРИЯТ ЛИНКОР Е НЕПОСТРОЕНИЯТ.
Върнете се в началото
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Апр 2004, 15:11    Заглавие:  

Бронирането на дъното е направено, за да не се взриви кораба от удар на торпеда, а японския кордит е инертен и корабите им често се взривяват сами.Справка Миказа, Сатцума, Цукуба, Муцу и още няколко
Бордът му е доста дебел, но ПТЗ-то му е слабо, макар и много широко - 7.15м в средата.Стоманата му в сравенние с тази на английските и американските кораби е по-некачествена, тя е британска от ПСВ, усъвършенствана по японски лиценз.Поради липса на обогатите ли Молибден, Никел, хром, Ванадий или малката им употреба - тя е по мека твърдостта й е 515 по Брунел.На КГV е 650-700 по Брунел.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 09:22    Заглавие:  

Revenge написа:
но ПТЗ-то му е слабо, макар и много широко - 7.15м в средата.

Това едновременно чудо как да се приема. И кога е ? Може би след есента на 1944, когато по един цял флот аткува ЕДИНИЧЕН ЛК с неголямо охранение от ЕМ. А преди този СВЕТЪЛ миг не е така, налиV
Върнете се в началото
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 09:31    Заглавие:  

За ПТЗ за поясня.То би било добро, но нитовете, които захващат преградите са от нискокачествена стомана и при удар се изкривяват и корпусът се пълни с вода.Едно торпедо, което удря Ямато го пълни с 3000 тона вода.После японците го ремонтират и му подобряват ПТЗ-то, монтирайки още прегарид още 600 или 700.
При Филипините и Марианските острови, японците нямат достатъчно гориво да задействат целия си флот, а само части от него.Те използват непреработен нефт от Бруней, тъй като нямат рафинерии в достатъчно количество.Нефтът е много висококачествен, но въпреки това довежда до силно износване на двигателите
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 09:43    Заглавие:  

Revenge написа:
Нефтът е много висококачествен, но въпреки това довежда до силно износване на двигателите

Така и така обаче си остава нефт със всичките примеси и фракции, а не мазут и именно за това скапва машините. А жълтите нямат и развита химическа промишленост и въглища като немците, за да могат да си направят ерзац бензин и поне временно да закърпят дупката.

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 09:50    Заглавие:  

след като янките налагат ембарго 40г. върху нехта и други жизненоважни суровини, а и разгръщат огромна корабостроителна програма, жълтите имат само един изход - да нападнат изненадващо, защото иначе американците ще ги задушат икономически
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 10:03    Заглавие:  

Revenge написа:
след като янките налагат ембарго 40г. върху нехта и други жизненоважни суровини, а и разгръщат огромна корабостроителна програма

Ха така, от една страна ембарго (докато от средата на 30-те до март 41 няма ембарго, а сериозни по обем доставки) и от друга страна реализация на ЗАМЕСЛЕНАТА "корабостроителна програма " ( проектите на корабите за нея (програмата) не се раждат през 1941г.). Нали е така, или не е ?
Нямате ли усещането, че войната в Пасификът, е пълна със СТРАННОСТИ и СЛУЧАЙНОСТИ, и особено в съотношението ГЕНЕРАЛИ/АДМИРАЛИ в т.н. “Токийски процес” ?
Върнете се в началото
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 10:06    Заглавие:  

След изтичане на срока на Лондонския и вашингтонския договор през 37г. американците започта строежа на Норт Каролина и Вашингтон, и 3 самолетоносача, 10 леки крайцера, през 39г. на 4 Саут Дакоти, през 40г. на 4 Айови.Но през 34г. японците деносират всички тези договори
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 10:16    Заглавие:  

Revenge написа:
Но през 34г. японците деносират всички тези договори

Това изявление Е НЕВЯРНО. Другото наименование на невярно започва с буквичките лъ..... Япония , в съответствие с договорът, една година преди изтичането му уведомява останалите подписанти.
И договорът не действа ,доколкото си спомням от началото на 1937 или 1938г. Не през 1934г.
Върнете се в началото
Revenge

Регистриран на: 21 Апр 2004
Мнения: 227
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 10:54    Заглавие:  

Любител, преди да хвърляш такива думи се запознай с хронологията на договорите.
През 1922 г. е подписан Вашингтонския договор за разоръжаване, с който се обявява 10-годишна ваканция в строителството на линкори.Само старите могат да се модернизират, но с не повече от 3000 тона, Създават се нов клас - тежък крайцер.Определя се водоизместването на самолетоносачите и се ликвидират линейните крайцери като клас.
Преди изтичането на 10 г. срок през 1930г.е проведена първата Лондонска коференция, на която присъстват САЩ, Япония, Великобритания, Италия и Франция - решено е да се фиксира водоизместването и калибъра на леките и тежките крайцери и тя се нарича крайцерска.Удължен е срока на Вашингтонския договор с още 5 г. През 1934 г. Япония деносира договора и съобщава, че няма да се съобразява с никакви договорни клаузи.От тогава датират първите проекти на Ямато.През 1935 г. е сключено германско- британско-споразумение.През 1936г. се събират САЩ, Франция и В-я и подписват Втори Лондонски договор с клауза намаляване на гл. калибър на линкорите на 356мм - затова КГV е с 356мм и Норт Каролина са проектирани първоначално с три четворки.В договора е вкючена ескалираща клауза.Ако Япония не се рисъедини към страните по него калибърът да се увеличи на 406мм, а водоизместването на 45 000т.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Любител
Гост


МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 11:06    Заглавие:  

Нали не искаш да кажеш, че САЩ знаейки че Яп е денонсирала договорът (и още от преди Лондонският договор им е вероятен противник) и точно поради тази причина започват ПРЕДЕМБАРГОВИТЕ си доставки на технология, фабрикати, метали и горива за същата тази Яп,по времето когато май Ямамото "посещава" САЩ
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 22 [316 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 20, 21, 22 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Дредноут
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1182s ][ Queries: 13 (0.0097s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker