Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Джулието Киеза: Италия трябва да се превърне в неутрална държава извън военните блокове · ПО РЪБА НА БРЪСНАЧА: ПОЛША НАСОЧВА АМЕРИКАНСКИТЕ РАКЕТИ "ПЕЙТРИЪТ" СРЕЩУ РУСИЯ! ОЧАКВАМЕ ВСЕКИ МОМЕНТ ОТГОВОРЪТ НА ПУТИН! · Две са държавите, които кредитират най-силно САЩ · Ердоган не иска мир с НАТО · В Аржентина още си търсят подводницата · Бензин от вода последното изобретение от соца (ВИДЕО) ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 19 Ное 2017, 08:56
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Искам обучение!!!
Модератори: SHMITZA_BG, Stoyan, su27
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 21 от 22 [321 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 19, 20, 21, 22 Следваща
Автор Съобщение
UKC118


Регистриран на: 17 Май 2009
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Нед 27 Сеп 2009, 01:22    Заглавие:  

Как четеш менюала?
Ето какво пише на страница 56:

3,5. NAV Frequency Selector

Selects frequency as shown in NAV frequency window. Rotate outer ring — changes the digits to the left of the
decimal point. Rotate inner knob - changes the digits to the right of the decimal point.

Имаш два потенциометъра: вътрешен и външен. Външният променя стойностите от лявата страна на десетичната запетая. вътрешният променя стойностите след десетичната запетая.
Не знам кои ползваш но тук са правилните: User's Manuals B727 има и картинки Wink

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
as9993

Регистриран на: 04 Сеп 2009
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон 28 Сеп 2009, 18:09    Заглавие:  

Оправих се.Просто цъкам с десния бутон на мишката на потенциометрите и така се променят цифрите след запетаята.Ползвах мануала който си идва със самолета в комплект,но този който UKC 118 ми даде е далеч по-добър.Благодаря! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
UKC118


Регистриран на: 17 Май 2009
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Пон 28 Сеп 2009, 18:59    Заглавие:  

as9993 написа:
Оправих се.Просто цъкам с десния бутон на мишката на потенциометрите и така се променят цифрите след запетаята.Ползвах мануала който си идва със самолета в комплект,но този който UKC 118 ми даде е далеч по-добър.Благодаря! Smile

Моля, пак заповядай. Както ти бях казал и преди всеки един от Дивизията ще ти помогне, само трябва да питаш. Между другото как върви обучението? Пускаш ли се вече на линия?

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
as9993

Регистриран на: 04 Сеп 2009
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон 28 Сеп 2009, 19:48    Заглавие:  

Ами все още не се пускам на линия просто защото съм на училище пък и сега с тази практика и аналогова схемотехника сигурно ще е много зор тази година.Мисля въпреки това още тази събота вечер да влезна за първи път на линия (само живот и здраве).Е в началото за да изпълнявам правилно нарежданията на кулата ще хвъркам на чесната Embarassed Smile .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
UKC118


Регистриран на: 17 Май 2009
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Пон 28 Сеп 2009, 20:57    Заглавие:  

as9993 написа:
Ами все още не се пускам на линия просто защото съм на училище пък и сега с тази практика и аналогова схемотехника сигурно ще е много зор тази година.Мисля въпреки това още тази събота вечер да влезна за първи път на линия (само живот и здраве).Е в началото за да изпълнявам правилно нарежданията на кулата ще хвъркам на чесната Embarassed Smile .


Правилно, със С172-ката дефолтната от симулатора... Абе когато има желание се намира време....така знам аз. Надявам се да те видя скоро в небето над България, пък и над Европа или Света, небе бол Wink

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Hapag


Регистриран на: 12 Май 2006
Мнения: 284

МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2010, 22:52    Заглавие:  

Тази книга е добра, написана е разбираемо и интересно. Можете да я прегледате.

ЦЪК

Разгледайте и другите категории, има и полезни неща.

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
trakon

Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 97

МнениеПуснато на: Чет 30 Дек 2010, 00:29    Заглавие:  

Как настройвате FMC-то на Боинг 737 NG когато искате самолета да снижава в Holding Pattern, то вярно че в холдинг не се снижава обикновено, но примерно над Тонконтин се снижава от 19000 до 9000 в холдинг около TNT VOR(inbound 198/Left Turns) . И в какъв режим се сетва AFCD-то за да изпълни процедурата, примерно може ли до и след влизането в шаблона да снижавам в режим Throtle ARM/ LNAV/ VNAV PATH. T.e.-може ли компютъра да изчисли такъв вертикален път за снижаване с Idle Trust в който да влиза и Holding Pattern. Не знам как да кажа на компютъра че при влизането искам да съм на 19000 и когато снижа на 9000 тогава да излезна.
_________________
Уважаеми сънародници , моля след излизане от тунела ,не изключвайте светлината в края му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет 31 Дек 2010, 09:43    Заглавие:  

Цитат:
Не знам как да кажа на компютъра че при влизането искам да съм на 19000 и когато снижа на 9000 тогава да излезна.


Не познавам FMS, който да има такава възможност. Най-разумния вариант е да изпълняваш holding-a с команди от MCP-то, а ако те мързи можеш да използаваш програмирания holding от FMC, но само с активен LNAV mode (VNAV off) и управление на вертикалния профил от MCP (vert.sp или lvl. change). Проблема с FMC-то на всички BOEING продукти за FS e, че то не може да изпълни правилно влизане (parallel, teardrop/offset, direct) в зоната за изчакване и без значение как подхожда FIX-a прави някакъв вид teardrop entry, но не точно. Докато си в режим LNAV няма как да влезеш и да излезеш правилно от hold (това е тествано естествено само при следните продукти: Wilco 737, PMDG 737NG, iFly 737NG, PMDG 747, PSS 757, Level-D 767, PSS 777, Wilco 777).

trakon, не познавам този nick, но ако не си член на IVAO, си добре дошъл при нас в IVAO BG. Там ще получиш ценни съвети и отговори на всичките си въпроси.

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
trakon

Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 97

МнениеПуснато на: Съб 01 Яну 2011, 19:57    Заглавие:  

Здравей, Честита Нова година и за много години. Мерси за отговора, аз се позачудих дали да не ползвам LVL CHG или в режим VNAV да натисна Desc. Now от FMC-то ,ама не бях сигурен кое би било по-реално .
[quote="Velin Andreev"]
Цитат:
Докато си в режим LNAV няма как да влезеш и да излезеш правилно от hold (това е тествано естествено...

Забелязах Smile и си помислих че повредата е в моя телевизор.

@ за Ивао, имам мерак да се пробвам като контролер, ама не знам отде да науча локалните процедури които се следват за дадените летища и пространства.

_________________
Уважаеми сънародници , моля след излизане от тунела ,не изключвайте светлината в края му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fl310

Регистриран на: 22 Дек 2007
Мнения: 183

МнениеПуснато на: Нед 02 Яну 2011, 16:19    Заглавие:  

A must see
http://www.avsim.su/f/iz-kabini-ekipazha-97/polet-na-fokkere-100-35071.html?action=viewonline
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Нед 02 Яну 2011, 22:33    Заглавие:  

Цитат:
@ за Ивао, имам мерак да се пробвам като контролер, ама не знам отде да науча локалните процедури които се следват за дадените летища и пространства.


Направи си регистрация Join IVAO BG и започваме обучение. Ще те запознаем със всички процедури. Преди обаче да започнеш да контролираш ще се наложи да прочетеш доста документи и ще имаш няколко тренировки с пилоти, но това е което и ти искаш, а именно да се научиш.

Чакаме те в дивизията !

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Falcon


Регистриран на: 03 Яну 2011
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пон 03 Яну 2011, 15:54    Заглавие:  

aко някой има желание да ме учи на симулатора да драсне едно съобщение
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 04 Яну 2011, 09:24    Заглавие:  

Falcon, как да започнеш със симулатора и как да придобиеш минималните първоначални умения трябва ти сам да се научиш. В FS2004 (по-добре започни с FS2004, а не с FSX) има LEARNING CENTER, където има обяснениея за всичко. Има примери кое как се прави и то обяснени като за новаци - като отвориш симулатора вляво избираш меню FLYING LESSONS и започваш със всички тренировки от STUDENT PILOT (ето как изглежда в менюто на FS2004) Click to see if image is larger
Никой няма да дойде и да ти хвани ръката за да ти покаже и да те научи как да летиш. След като имаш вече минимума и можеш да излиташ, кацаш, поддържаш скорост и курс - тогава вече ела при нас в IVAO за да се учиш и на процедури, навигация,фразеология и тн.
Успех!

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
EVGENY


Регистриран на: 20 Мар 2005
Мнения: 291

МнениеПуснато на: Вто 04 Яну 2011, 13:45    Заглавие:  

Falcon написа:
aко някой има желание да ме учи на симулатора да драсне едно съобщение


Здравей Ивалине,

Разбира се, че всеки от нас ще даде онова, което знае за да направи пребиваването ти във виртуалната авиация възможно най-приятно.
Така или иначе ти вече си част от голямото семейство на ИВАО и бих искал да те приветствам с Добре Дошъл.
Радвам се, че има хора като теб, които се увличат от тази "игра". Поставям игра в кавички защото с времето ще видиш, че нещата се
правят по съвсем реални начини и със съвсем реални процедури и документи.

Както и Велин каза, редно е да знаеш елементарните неща от симулатора. Това съвсем не значи, че няма да си добре дошъл на поредната
трейнинг сесия на нашата Дивизия в четвъртък 06.01.11 в канала BG_MEMBERS на Team Speak.
Ако имаш някакви проблеми с логването, то горещо ти препоръчвам да се обърнеш към Учебният Център на нашата Дивизия.
Там има много подходящи документи и ще е прекрасно ако си ги свалиш и ги прочетеш.
Не се притеснявай ако има неща, които не са ти ясни. Аз обичам за казвам, че никой не се е родил научен.
Затова са и тези по-опитни хора в Българската Дивизия, които имат задачата да предават опита и знанията си на останалите.

Иво, искрено се надявам времето прекарано с нас да ти бъде полезно и най-вече приятно.

Поздрави

_________________
Evgeny Genchev IVAO BG-ADIR
Click to see if image is larger FLY ONLINE
www.ivao.aero http://bg.ivao.aero
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Falcon


Регистриран на: 03 Яну 2011
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Вто 04 Яну 2011, 14:48    Заглавие:  

Velin Andreev написа:
Falcon, как да започнеш със симулатора и как да придобиеш минималните първоначални умения трябва ти сам да се научиш. В FS2004 (по-добре започни с FS2004, а не с FSX) има LEARNING CENTER, където има обяснениея за всичко. Има примери кое как се прави и то обяснени като за новаци - като отвориш симулатора вляво избираш меню FLYING LESSONS и започваш със всички тренировки от STUDENT PILOT (ето как изглежда в менюто на FS2004) Click to see if image is larger
Никой няма да дойде и да ти хвани ръката за да ти покаже и да те научи как да летиш. След като имаш вече минимума и можеш да излиташ, кацаш, поддържаш скорост и курс - тогава вече ела при нас в IVAO за да се учиш и на процедури, навигация,фразеология и тн.
Успех!

НЕ аз мога почити всичко на витлов но проблема е че го мога само на такъв
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 21 от 22 [321 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 19, 20, 21, 22 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.4765s ][ Queries: 14 (0.0062s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker