Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Джулието Киеза: Италия трябва да се превърне в неутрална държава извън военните блокове · ПО РЪБА НА БРЪСНАЧА: ПОЛША НАСОЧВА АМЕРИКАНСКИТЕ РАКЕТИ "ПЕЙТРИЪТ" СРЕЩУ РУСИЯ! ОЧАКВАМЕ ВСЕКИ МОМЕНТ ОТГОВОРЪТ НА ПУТИН! · Две са държавите, които кредитират най-силно САЩ · Ердоган не иска мир с НАТО · В Аржентина още си търсят подводницата · Бензин от вода последното изобретение от соца (ВИДЕО) ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 19 Ное 2017, 08:56
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
Попитай знаещия
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 20 от 21 [311 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 18, 19, 20, 21 Следваща
Автор Съобщение
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 11 Апр 2011, 11:22    Заглавие:  

Пусковите са 16 на катер(4 пакета по 4 ракети в пакет),затова и ракетите са 96(стандартен комплект за 3 пълни залпа).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 11 Апр 2011, 11:42    Заглавие:  

1159 написа:
Пусковите са 16 на катер(4 пакета по 4 ракети в пакет),затова и ракетите са 96(стандартен комплект за 3 пълни залпа).

А има ли някъде чертежи на един пакет, интересно ми е, като решение да видя?

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 11 Апр 2011, 14:01    Заглавие:  

Ето няколко снимки на виетнамски 1241.8
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 11 Апр 2011, 17:56    Заглавие:  

Договор сигурно е имало, защото не вярвам в сериозно издание да е публикувано това, което намерих....
10 март 2009
Ливия заказала 3 ракетных катера проекта 1241.8 «Молния».
Стоимость контракта оценивается в 150-200 млн. долл.
По имеющейся информации, сделка была заключена ФГУП «Рособоронэкспорт». В качестве подрядчика выступает ОАО «Судостроительный завод «Вымпел». В целях выполнения контракта предусматривается привлечение кредита Сбербанка России в объеме 800 млн. рублей.
Ракетные катера проекта 1241.8 предназначены для поражения боевых кораблей, транспортов и десантных средств противника в море и местах базирования, усиления прикрытия своих кораблей и транспортов от ударов воздушного и надводного противника
Водоизмещение катера равно 500 т. Максимальная скорость превышает 40 узлов. В комплект вооружения входят противокорабельный ракетный комплекс «Уран» с шестнадцатью ракетами 3М24Э (Х-35); переносной зенитно-ракетный комплекс 9К38 «Игла» с четырьмя пусковыми направляющими; 76-мм пушка АК-176 и две 30-мм шестиствольные пушки АК-630.
Ранее катера проекта 1241.8 поставлялись Вьетнаму. Стоимость одного катера без вооружения оценивается примерно в 45 млн. долл., в полной комплектации - в 65 млн. долл.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 11 Апр 2011, 18:30    Заглавие:  

Попитах в няколко руски форума и отговора беше един и същ-питане е имало,до договор не се е стигнало.Склонен съм да вярвам на хората пишещи в тези форуми(повечето от тях са офицери от ВМФ на РФ и работещи в техните военни заводи),ако е бил подписан договора то поне първият корпус трябваше да е готов-а в никоя от руските корабостроителници няма и секция от 1241.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 11 Апр 2011, 18:59    Заглавие:  

1159 написа:
Попитах в няколко руски форума и отговора беше един и същ-питане е имало, но до договор не се е стигнало. Склонен съм да вярвам на хората пишещи в тези форуми(повечето от тях са офицери от ВМФ на РФ и работещи в техните военни заводи), ако е бил подписан договора то поне първият корпус трябваше да е готов, а в никоя от руските корабостроителници няма и секция от 1241.

Това означава, че хората от АРМС са си измислили горната информация или може би са избързали с публикуването й. Често срещано явление и то от големи руски медии напоследък.... Rolling Eyes

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
FOCKE


Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 178
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 09 Яну 2012, 18:04    Заглавие:  

Здравейте, търсих къде да поставя въпроса си и тук ми се стори най-удачно.

Искам да попитам запознатите , каква е и има ли разлика между корпусите на немските подводници U , тип VIIB и VIIC ? Тоест има ли разлика в корпусите на подводниците U47 и U 96 ?

_________________
FOCKE
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 09 Яну 2012, 20:43    Заглавие:  

VIIC е с 2 метра по-дълга,освен това С серията се различава от В по наличието на активен сонар,шнорхел(на част от лодките),и по различните вариянти на ПВО въоръжението.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
FOCKE


Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 178
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 09 Яну 2012, 20:55    Заглавие:  

Много благодаря за точния отговор!

И още един лаишки въпрос, когато се изписва например: VIIC U96 в случая 96 е номера на точно определен съд (подводница) или е тип модификация на VIIC , Защото има У 525 и тн. ?

_________________
FOCKE
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 09 Яну 2012, 22:27    Заглавие:  

U96 си е точно конкретна лодка.Постъпила в строя на 14.09.1940 г потопена от авиацията на САЩ на 15.02.1945.От 14.09.1940 до 20.01.1943 г в 11 патрула има потопени 28 кораба и още 4 поврежда.Двама от командирите и(Хенрих Леманн-Виленброк и Ханс-Юрнет Херигел ) са кавалери на Рицарски кръст.Тя е и прототип на лодката от филма "Das Boot".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
FOCKE


Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 178
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 09 Яну 2012, 22:47    Заглавие:  

Благодаря за отговора, идеята ми е да направя статичен макет с около 2 метра дьлжина на U96 и поради това събирам информация в интернет,но бях обьркан от множеството информация и различни модели. Стигнах до заключение , че самата номерация след U е номер на кораба,но и сьответно ,колкото по-голям номер има лодката,толкова по-големи иновации има и по корпуса и устройството й .
Да, гледал сьм Das Boot няколко пьти, точно заради филма реших да бьде точно тази подводна лодка.

Ако сьм разбрал правилно, щом имам чертеж на tip VIIC то значи имам чертежа на подводната лодка,независимо от номера след U .

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6c/U-96_Model.jpg

Извинявам се за ОФ-Топика, ако модераторите преценят нека преместят постовете occasion5

_________________
FOCKE
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 09 Яну 2012, 23:26    Заглавие:  

Ами нее точно така.От серията VIIC са произведени 562 лодки ,но има и VIIC Flac (U256,U441,U621,U951),и 91 лодки от серията VIIC/41(последната с номер U1308).Но ако ще правиш U96 давай смело тя е чиста VIIC.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 10 Яну 2012, 03:01    Заглавие:  

Всичко за немските подводници, и от Първата и от Втората световна:

http://uboat.net

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
fazan

Регистриран на: 03 Апр 2010
Мнения: 445

МнениеПуснато на: Чет 12 Апр 2012, 07:29    Заглавие:  

Какви са тези кабели над подводницата?

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dogan

Регистриран на: 19 Фев 2009
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Нед 22 Апр 2012, 14:12    Заглавие:  

уважаеми съфорумци, имаше идея от балтийския да бъдат прехвърлени в черноморския флот "Неустрашимый" и "Ярослав Мудрый".... дали някой е проследил развитието на процеса ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 20 от 21 [311 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 18, 19, 20, 21 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1034s ][ Queries: 14 (0.0080s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker