Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Последен пристан: МиГ-17ПФ борд 18 село Оризари · ВИДЕО: АБВ иска оставката на зам.-министър Запрянов заради преговорите за F-16 · Президентът: Заплахата за демокрацията у нас не идва от Българската армия · НАСА тества първия марсиански хеликоптер · Отличиха победителите в Никулденския конкурс за рибарски разказ · NGSW-T отива в армията на САЩ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 23 Апр 2019, 04:02
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Нискотарифните авиокомпании
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 6 [82 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Автор Съобщение
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Чет 06 Юли 2006, 12:02    Заглавие:  

Какво ли не прави конкуренцията... Very Happy
-----

Онлайн билети за 20 евро пусна “Хемус Ер”
http://mediapool.bg/show/?storyid=119115

Промоция на онлайн билети за 19,99 евро Smile до пет европейски летища, пусна авиокомпания "Хемус Ер", съобщиха от превозвача в сряда. До 31 август през интернет се предвижда да се продадат 15 хиляди билета за есенния сезон до лондонското летище "Хийтроу", Берлин, Кьолн, Виена и Атина.
Специалната цена, която не включва летищните такси, важи само при резервация на сайта на авиокомпанията www.hemusair.bg до края на лятото. Самите полети са за периода от 1 октомври до 15 декември.

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Юли 2006, 21:58    Заглавие:  

опа вече писах в новините по тоя въпрос Sad Rolling Eyes
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Пет 07 Юли 2006, 13:05    Заглавие:  

Ами хайде прехвърли си мението тук. Wink
С твоя коментар нещата там ще избият далеч от темата "Новини" и ще си отворим само допълнителна работа. Smile Още повече, че и аз искам да взема отношение по това, което си писал. Wink

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27531
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 11 Фев 2007, 12:54    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Камен Кичев: Нека да обявяваме реалните цени на самолетните билети
Камен Кичев работи в Австрийските авиолинии от 1996 г. Започва в София, после развива Скопие и Прищина. В Косово и Македония прекарва шест години. През 2004 г. става регионален мениджър за България, Македония и Косово, а от 2006 г. и за Черна гора. Преди това е завършил Техническия университет и пет години е бил в САЩ. Член е на УС на националния туристически борд.

Засега няма ясна зависимост между рекламата и продажбите

Редно ли е авиокомпаниите да рекламират евтини самолетни билети, които се оказват двойно и тройно по-скъпи, когато към тях се добавят таксите?
Смятам, че е хубаво на българския пазар цените на самолетни билети да са обявени в крайния им вид, както е в някои други държави. Сега всеки рекламира своята тарифа на билета. Но според мен таксите на летищата и таксите на самата авиокомпания, които покриват горивото и сигурността, трябва да бъдат включени в рекламата, за да се види крайната цена за клиента. Така или иначе вече хората масово се обаждат, за да проверят реалните цени, и след това вземат решения.

Какъв точно проблем би решило това?

Сега българинът е бомбардиран от какви ли не реклами, не само в авиацията. Така е в банковото дело с тези безплатни кредити, в които в повечето случаи всичко се крие в едни малки буквички, написани отдолу, които ние все още не сме научени да четем. Това правим и авиокомпаниите. Рекламираме една ниска цена, но после, като се зачете човек в истинските условия, тя излиза не толкова ниска. Така донякъде подвеждаме хората, особено непътувалите. В банковото дело вече са задължени да обявяват реалната цена на потребителския кредит. Смятам, че това трябва да стане и в авиацията, и ще приветствам моите колеги от бранша, ако започнем да обявяваме и да рекламираме нашите крайни цени. Време е да променим това, да се съюзим и да започнем да обявяваме нещата по правилния начин. Как трябва да се случи това от законодателна гледна точка в България, не мога да кажа. Предполагам, че трябва да дойде по линия на институциите, които се грижат за защитата на правата на потребителите.

Това прави ли се в други европейски държави?

В Англия и в Австрия можеш да рекламираш само крайна цена на клиента. Прокарано е като задължение, предполагам, по линия на рекламната цензура, и се спазва и от нискотарифните авиокомпании. Там също с малки букви пише, че цената подлежи на промяна. Но това са промени от порядъка на 5-6 евро при курсови разлики между валутите на Европа, Япония, Великобритания, САЩ. Те са приемливи и обясними.

Не е ли това опит да ударите по имиджа на нискотарифните авиокомпании. При тях понякога цената на билета е 1/30 от цената на самолетните такси.

Нискобюджетните авиокомпании са тези, които реално раздвижиха пазара в България и в ценово отношение. Приветствам ги. Колкото повече са, толкова повече българинът ще има възможност да пътува. Но трябва да е ясна разликата между един превозвач като нас, който предлага по няколко полета на ден и връзки, в случая през Виена, до света и една нискобюджетна авиокомпания. На "Витоша", до НДК, можеш да си купиш панталон на една цена. Панталон можеш да си купиш на "Мария Луиза", до Женския пазар на друга цена. И в двата случая си купуваш панталон, но той е с различно качество

Мислите ли, че моментът е подходящ. Пазарът тъкмо се раздвижи и това може да обезсърчи хората?

Ако човек, пътувал с кола или автобус, види цена от 50 евро до Италия, той се възторгва. Когато отиде да го купи, открива, че тези 50 евро са 175. Тогава той остава по-разочарован, отколкото ако го е знаел в началото, и пак няма да отиде да лети.

Ако авиокомпаниите обявят цените с летищните такси, съотношението между цените им ще се промени ли коренно?

Едва ли. Просто истинските цени на билетите ще се виждат по-реално. Но пак ще има разлика, защото политиката на повечето нискотарифни авиокомпании е да рекламират нулеви цени. Но на тази цена имат един билет след четири месеца, за който днес трябва да платиш летищните такси от 80 евро. И ако след четири месеца не можеш да летиш, този билет изгаря. В нашето ценообразуване се опитваме да нямаме такива драстични скокове, но сме тръгнали в тази посока, след като всеки се опитва да рекламира максимално ниска ставка, била тя и в бъдеще и с допълнителни условия.

Рекламирате основно промоции, нали?

В 90% от случаите, останалото са имиджови кампании.

Доколко продават промоциите?

Не съм видял още реална изчистена зависимост между рекламата и продажбите. Примерно рекламираме линиите до Ница, Лион и Париж и през това време имаме реално покачване на продажбите по тези три дестинации. Тоест в момента промоциите не продават дестинацията, която се промотира, а внушението, че тази авиокомпания има ниски цени. Може би рекламираните дестинации не са тези, до които искам да летя, но това е знак, че и дотам, докъдето аз искам да летя, ще бъде евтино. Тоест рек­ламата все още е повече имиджова, отколкото всичко останало.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Нед 11 Фев 2007, 14:26    Заглавие:  

Хората не разбират, че летищните такси са задължение към летищата, а не към авиокомпаниите. Ами разбира се, че компаниите ще си рекламират цените на БИЛЕТИТЕ. Друг е въпроса, че точно Австрийските авиолинии са сред тези, чийто реклами в 90% от случаите дават само цената на билета.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Чет 22 Окт 2009, 10:55    Заглавие:  

Само в Русия:

Lenta.ru: Новости: http://lenta.ru/news/2009/10/22/sky/
22.10.2009, четверг, 12:51:05
Обновлено 22.10.2009 в 10:57:47

Российский авиаперевозчик Sky Express оказался бесхозным
Совладелец аэропорта Внуково Виталий Ванцев, который считается владельцем авиакомпании Sky Express, отказался признавать себя собственником перевозчика. Об этом пишет газета "РБК Daily".

Ванцев заявил газете, что ему никогда "не принадлежал и не принадлежит" Sky Express, хотя еще в марте утверждал все той же "РБК Daily", что связанные с ним структуры приобрели авиаперевозчика. По его словам, год назад лишь велись переговоры о приобретении акций перевозчика, которые закончились безрезультатно.

В декабре 2008 года Ванцев сам заявил газете "Коммерсант", что приобрел 39 процентов акций Sky Express. У кого были куплены ценные бумаги, бизнесмен не сообщил. При этом источники издания в ФАС сообщили, что заявки на покупку доли в ЗАО "Небесный экспресс" (которое работает под брендом Sky Express) не поступало.

В марте 2009 года газета "Ведомости" сообщила, что Ванцев приобрел уже 75 процентов акций бюджетного авиаперевозчика Sky Express. Ванцев, по сообщениям российских СМИ, якобы выкупал допэмиссию акций Sky Express в пользу авиахолдинга "Росавиа", который создают госкорпорация "Ростехнологии" и правительство Москвы. Авиакомпания досталась Ванцеву за долги: к ноябрю 2008 года перевозчик задолжал Внуково 1,2 миллиарда рублей.

Тогда же стало известно, что московским властям предложено купить контрольный пакет акций Sky Express за один доллар. Столь низкая оценка контрольного пакета акций авиаперевозчика была связана с его долгами. Однако Москва отказалась от покупки перевозчика, поскольку чиновники так и "не увидели реальных документов". При этом в правительстве Москвы утверждали, что предложение о покупке Sky Express поступило от Ванцева.

Российские СМИ также утверждали, что основатели Sky Express братья Александр и Борис Абрамовичи с октября 2008 года не являются акционерами компании. Когда и кому была продана их доля, неизвестно. По разным данным, им принадлежало от 25 до 40 процентов акций перевозчика. По данным "РБК Daily", на 17 сентября 2009 года авиакомпания все еще принадлежала двум гражданам России - братьям Борису и Александру Абрамовичам в пропорции 50 на 50. Ранее считалось, что они лишились всех своих авиационных активов.

Sky Express - первый в России бюджетный перевозчик, в его парке девять Boeing 737. Компания была основана в марте 2006 года. С 2008 года Sky Express входит в пятерку крупнейших авиаперевозчиков России по количеству перевезенных пассажиров.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 22 Окт 2009, 11:39    Заглавие:  

Нискотарифните авиокомпании са на път да изместят националния авиопревозвач "България Ер" от лидерското място по брой обслужени пътници. Това става ясно от отчета на летище "София за първите 9 месеца на годината, съобщава "Сега".

26% от пътниците, преминали през аеропорта, са използвали нискобюджетни авиокомпании, докато миналата година делът им е бил едва 10%. "България Ер" е обслужила от януари до септември 2009 г. само 1% повече пътници - 27%.

Ръстът на евтините авиопревозвачи се дължи на дейността на унгарската Wizz Air, на британската easyJet и на немската Germanwings, които за последните две-три години откриха десетки редовни линии, и то не само от София, а и от Варна и Бургас. С новото зимно разписание, което влиза в сила в края на тази седмица, например се открива поредната редовна линия на Wizz Air - до Айндховен, Холандия. Напролет унгарската компания открива линия и до парижкото летище "Буве".

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 03 Ное 2009, 10:02    Заглавие:  

Нова ниско бюджетна компания в Русия ще осъществява полети между Казан и Москва с А320

ОАО "Аэропорт "Казань", 30 октября 2009 года
В зимнем расписании появится новый перевозчик на московском направлении -низкобюджетная авиакомпания «Авианова».
Вылет из «Внуково» по вторникам, четвергам, субботам и воскресеньям в 13.55, прибытие в аэропорт Казани в 15.25. Обратный рейс вылетает из Казани в 16.20, прибытие во «Внуково» в 17.50. Полеты осуществляются на воздушных судах с высоким уровнем комфорта Airbus A320. Таким образом, с приходом авиакомпании «Авианова» количество рейсов в столицу России увеличится до восьми вылетов в день.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 29 Яну 2010, 01:08    Заглавие:  

Авиокомпания "Ники" с два полета София - Виена
28 Януари 2010

От 1 февруари австрийският нискотарифен авиопревозвач "Ники" (NIKI), собственост на бившия пилот от Формула 1 Ники Лауда, добавя линията Виена – София - Виена в своята европейска мрежа, съобщиха в четвъртък от компанията. Полетите ще се осъществяват от терминал 2 на летище София два пъти дневно (без събота) със самолет ербъс A-319.

От София за Виена полети ще има в 13.15 и в 22.30 часа. От Виена за София самолетите ще излитат в 10.00 и в 19.20 часа.

През Виена пътниците получават възможности за трансферни полети в мрежата на "Ники" и на партньора й "Еър Берлин" (Air Berlin). Удобни връзки има за Инсбрук, Берлин, Нюрнберг, Хановер, Мюнхен, Копенхаген, Франкфурт, Париж, Цюрих.

Резервации за билети могат да се направят по интернет на адрес www.flyniki.com, в центъра за обслужване на клиенти на тел. 02 - 491 75 06 или в туристическите агенции.

Цената за еднопосочен билет от София до Виена започва от 21 евро, но с таксите скача на 54 евро.

За всички полети с "Ники" и "Еър Берлин" могат да се събират бонуси (в случая - мили) с Topbonus карта. За линията Виена – София – Виена авиокомпанията предлага удвояване на милите за периода от 1 февруари до 31 март 2010 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Нед 21 Фев 2010, 10:24    Заглавие:  

Germanwings свързва София с културната столица на Европа за 2010 година – град Есен
Finance5.bg - 19 Февруари 15:12
От София вече е много лесно да се стигне до град Есен, провъзгласен за Културна столица на Европа за 2010 година. По този повод в 53 града от областта Рур, с население 5,3 млн. души, са организирани над 2 500 събития. Пълната програма на инициативите е на адрес www.ruhr2010.de. До Рурския метрополис може да се стигне удобно, лесно и евтино благодарение на Germanwings през летище Кьолн / Бон. Повече информация ще намерите на www.germanwings.com.

Изборът на Есен за Европейска културна столица за 2010 година беше направен през 2006 г. в ролята му на представител на целия регион. Този приз е признание за силата и разнообразието на културния живот в Рур. В продължение на векове Рурския регион е известен с добива на въглища и стоманената индустрия. Образът на миньорска област е коренно променен през последните две десетилетия, благодарение на целенасочените усилия на различни организации, сдружения и институции. Бившите символи на индустриалната епоха, мини за каменни въглища, резервоари за газ, метални пещи, пивоварни фабрики, постепенно са превърнати в зашеметяващи паметници и културни центрове. Днес, в област Рур има 19 университета, 100 концертни зали, 120 театъра и над 200 музея и фестивали.

Germanwings – ниско-тарифният авиопревозвач за Европа
Germanwings е една от най-успешните нискотарифни авиокомпании в Европа. Компанията предлага полети на изгодни цени до повече от 70 дестинации в Европа от петте си бази в Кьолн/Бон, Щутгарт, Берлин – Шьонефелд, Хамбург и Дортмунд. Флотът на компанията се състои от 27 самолета Airbus A319.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
bozho

Регистриран на: 29 Юли 2004
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто 23 Ное 2010, 11:21    Заглавие:  NIKI  

Preslav написа:
Авиокомпания "Ники" с два полета София - Виена
28 Януари 2010

От 1 февруари австрийският нискотарифен авиопревозвач "Ники" (NIKI), собственост на бившия пилот от Формула 1 Ники Лауда, добавя линията Виена – София - Виена в своята европейска мрежа, съобщиха в четвъртък от компанията.


интересна компания
Нискотарифна, а хранят (сандвичи, сок и кафе, ама към цената на билета) ако искаш повече, чак тогава доплащаш.
Бордната карта е с места, тръгват в реално време, а не по малките часове и можеш да носиш 20 кила багаж (+ 6 ръчен) без да доплащаш.
Как го правят?
Явно могат
(И за кенефа не искат такса Laughing )
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 08 Дек 2010, 21:11    Заглавие:  

Бързо в небето до Турция
Zar - 08 Декември 10:50
Нова авиокомпания на българския пазар предлага най-ниски тарифи и всекидневни полети до туристическия център Истанбул.
Полетите с нискобюджетната турска авиокомпания Pegasus от София до Истанбул са на цена 32,99 евро и 35,99 евро за пътуване в обратната посока, с включени такси.
Всекидневните полети по този маршрут са опция за бърз и икономичен достъп на всички, които пътуват до Азия и Европа през турската столица. Тъй като Pegasus има полети през Истанбул до 17 местни и 25 международни летища, пътниците от София могат лесно да направят връзка до Амстердам, Стокхолм, Бейрут, Милано, Брюксел, Базил, Копенхаген, Дюселдорф, Северен Кипър, Рим, Мюнхен, Париж, Лондон, Щутгарт, Виена и Цюрих.
Резервацията на билетите се осъществява чрез търговския представител на Pegasus за България On Travel на телефон 0700 16100, както и на уебсайта на авиокомпанията www.flypgs.com.
Pegasus Airlines е най-голямата частна авиолиния в Турция. Създадена през 1990, тя е собственост на Esas Holding A.Ş. Освен в авиоиндустрията, холдингът е представен и в здравния сектор, забавленията и ритейл бизнеса.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 28 Окт 2011, 16:45    Заглавие:  

Никога не съм летял (изключвам Niki/Air Berlin, по дестинациите SOFVIESOF и IBZPMI, но тях изобщо не ги причислявам към НТА) и вероятно няма да летя с LCC (НТА) по следните причини):

- както доста пъти се спомена, обявените цени нямат нищо общо със действителността. След като преминеш през множествени менюта с всевъзможни такси, де факто се оказва, че плащаш често почти колкото с редовен превозвач, че в някои случаи и повече
- не е изключение летищата, от които излитат и кацат, да се намират на стотици километри от предварително обявената дестинация. Уж летиш примерно до Париж, а се оказваш кацнал в някакъв гергенлек. Прибавяйки и транспорта от съответния “гергенлек” до града, си „ама ептен съвсем биля на далавера”.
- случаите на отменени полети са пословични. Кацания на други летища, без поемане какъвто и да е ангажимент към пътниците в последствие – също. Въпроса с „да си чел написанато с малките буквички в договора”
- дори когато си платиш така наречения „приоритетен достъп” – той просто не се спазва (справка – многобройните оплаквания в SkyTrax)
- нерядко излитат и кацат в безумни часове
- multiple segment flights or routes (в моя случай почти винаги е така – сменям по 3, а се е случвало и 4 самолета докато стигна крайна дестинация) са буквално имагинерни.
- ако случайно все пак решиш да поемеш безумния рикс да летиш с НТА, включвайки прекачване, понятието „чекиран до крайна дестинация багаж” просто не съществува. Дори и да няма закъснения, при време за трансфер около час, че дори и повече, вероятността да хванеш следващия полет (чакайки багажа си от предния на лентата) остава само в сферата на добрите пожелания
- събирането на всевъзможни такси стига до извращения – показателен е примера с безумните суми прибирани от FR, ако случайно не си си разпечатал бордната карта в къщи
- на всички летища, на които съм бил, на гишетата за чекиране на НТА, обикновено е пълен хаос, а и се е случвало да съм свидетел на панаири (последните пример беше на JMK – само дето не се стигна до бой)
- seat pitch.......кошмар. Аз все пак съм висок 188.
- едва ли някой (както и аз) е приритал за храната, сервирана на борда на самолетите при редовните авиопревозвачи – тя много често е нищо и никакъв сандвич, особено в икономичната класа, но да отказват и чаша вода, ако съответната не се заплати, е прекалено (справка – SkyTrax)
- No frills все пак не означава непременно и грубо отношение. Мой познат летя със НТА BBUVLC (или OTPVLC – не помня вече) – върна се бесен – „чудя се кай, как не ни накараха и да изметем самолета след като кацнахме”
- опитите за оплакване на телефон, мейл или по какъвто и да е друг начин са глас в пустиня. Или както казваме у нас – „от умрял писмо” (справка – SkyTrax)

Не отричам напълно и някои предимства, или всъщност едно единствено – в определени случаи, когато се касае за нон стоп полети между не толкова големи градове, това е едниствената алтернатива. Конкретен пример – полет PSARHO. Пречакването през FCO и ATH наистина много натоварва билета в ценово отношение, още повече че се налага и ползването повече от една авиокомпании, които не са в алианс. А и изгубеното в трансфери време не е за пренебрегване. Но и това не е задължително......Пътувал съм неколкократно SOFLPA и се убедих, че комбинациите FB/IB (SOFMADLPA), LH/LH/UX (SOFMUCMADLPA) и особено AF/AF/UX (SOFCDGMADLPA) като цена са почти същите, както и комбинациите с НТА, не висиш по цели нощи по летищата, а и в последния случай ти чекират багажа до крайна дестинация още в SOF.
Но дори при пътуване между хъбове, с избор на поне 1 или 2 редовни превозвача, лично според мен, последните са винаги за предпочитане. Да не говорим, че дори наистина НТА да са по евтини в случая, това не надминава 20-30 евро, а за главоболията които си спестяваш, определено си струва.

В заключение – препоръчвам ви следното клипче:

http://video.icq.com/video/video_selected.php?vid=g3so6AJe4UQ&mode=&q2=&icid=vr_sel

Последната промяна е направена от Almasy на Пет 04 Ное 2011, 14:12; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Пароль

Регистриран на: 25 Апр 2010
Мнения: 87

МнениеПуснато на: Съб 29 Окт 2011, 12:50    Заглавие:  

За една година полети на Раянеър от Пловдив до Лондон - Станстед, затовареността е над 90%. За половин година полети на Раянеър от Пловдив до Бергамо, затовареността е над 60%. Май няма нужда от коментар. Единствения по-сериозен проблем, който съм срещал по коментарите, е допълнителния багаж. Една снимка на пътници от Бергамо (илюстрация, че има кой да лети и с НТА).
Click to see if image is larger
By pass at 2011-10-29
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 31 Окт 2011, 16:47    Заглавие:  

Аз пък си мислех, че сме тук именно за да коментираме.
И явно пиша на идиш, след като според теб, единственият проблем с LCC бил багажа.
Пък и не виждам какво общо има затовареността.
Веднага ще те репликирам, че при последните ми пътувания в рамките на по-малко от 3 месеца (превозвачи OA, A6, MA, FB, UX, IB) последната е била не 60% или 90%, а 100% (изключвам вътрешните полети на FB, но за външните - определено).
A че има кой да лети с LCC никой не спори.
То и боклуците по сергиите се харчат масово
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 6 [82 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1093s ][ Queries: 12 (0.0090s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker