Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
140 депутати гласуваха присъединяването на Северна Македония към НАТО · Заразените с морбили станаха 31 · Създават Съвместно командване на специалните операции · Нов "Еър Форс 1" за швейцарското правителство · НС отхвърли президентското вето върху Закона за личните данни · 20-гoдини cлeд зaтвapянeтo нa cтapoтo лeтищe в Aтинa тo щe имa нoв oблии ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 20 Feb 2019, 13:11
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Нискотарифните авиокомпании
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 6 von 6 [82 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Nachricht
Пароль

Anmeldedatum: 25.04.2010
Beitrдge: 87

BeitragVerfasst am: Mo 31 Okt 2011, 21:48    Titel:  

Almasy hat Folgendes geschrieben:
Дори и верни кучета на Боинг като NH (спорадичния лизинг на 320 само потвърждава правилото), JL, LY, DL/CO (преди обединението с NW/UA), UN (последните за изненада на всички май найстина ще станат поредните клиенти на 380) НЕ направиха поръчки за 748i.
SQ дори съвсем официално (макар и верни клиенти на 777), обявиха, че нямат намерение да купуват "претоплена, но архаична" техника (по повод на последното изказване беше цяла медийна и форумна война, но в крайна сметка никой, дори и SUH този път не влезе в пряка конфронтация). Не че SQ са критерии. Но и LH не са. Критерии е само пазара като цяло.

Цитата е от друга тема. В тази тема, затовареността е пазара!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Di 01 Nov 2011, 09:33    Titel:  

Wink
Добре.
В крайна сметка си прав.
Има хляб за всички.
И за НТА Very Happy
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Do 14 Mдrz 2013, 09:50    Titel:  

Днес сутринта в 7.15 по Нова ТВ, пак рев на пасажери - как отменили полета им, как никой нищо не ги информирал, как стояли гладни денонощие, как спали на найлони, как ги изгонили от терминала на летище Буве (хъб на нискотарифни авиокомпании), като нарочно изключили отоплението и съответно умрели от студ, как с чадъри се пазели от течението, как FB (Bulgaria Air) им предложили алтернативен полет от летище CDG, но нискотарифния превозвач отказал да заплати за него, как имало бременни жени на края на силите си и така нататък......
Аз едно не мога да разбера - купуваш си билет с НТА, което означава, че съответно се съгласяваш с тяхната политика на превоз и после ореваваш орталъка...... scratch
И на мен са ми отменяли полети поради лошо време или променяли часове на излитане и кацане (и в двата случая при крайна дестинация Канарските острови със смени на минимум 3 полета) – в единия на отиване AF (Air France) ме прехвърли през Амстердам с продължаване от там с полети на KL (KLM), а на връщане ми плати луксозен хотел със всичките му салтанати на Роаси ан Франс (летище Шарл Дьо Гол), в другия случай, LH (Lufthansa) ме прехвърли за част от полетите към OS (Austrian Airlines) през Виена и така или иначе ме прибра във София по същото време и час, без да платя допълнително нито стотинка.
За трети път – за всеки влак си има пътници.
След като доброволно си избрал влака с надпис „НТА”, жалвай се после на арменския поп. sad2 evil3
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Do 04 Jul 2013, 14:46    Titel:  

Нискотарифната GoAir претратява назначаването на мъже стюарди и в бъдеще ще оперира почти едиствено с дамски кабинен състав....
В момента съотношението е 40% мъже, към 60% жени.
Причината не е сексистка.....Счетоводителите на авикомпанията изчислили, че мъжете тежат средно с 10-15 кг повече.....
Laughing

http://timesofindia.indiatimes.com/business/india-business/GoAir-opts-for-female-crew-to-save-fuel/articleshow/20805888.cms

Резилите на фронта LCC продължават.
MOL (Ryanair CEO) засега не успя да въведе такса "свръхтегло" за пасажери тежащи над 80 кг......Но толкова неща са се случили, че няма да се изненадам, ако един ден и това се превърне в реалност.....
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Di 26 Nov 2013, 12:51    Titel:  

LY (EL AL) също стартира собствена LCC, чийто бранд ще бъде „UP”.
Като стартови дестинации са обявени SXF, KBP, LCA, PRG и BUD.
Очевидно UP ще замести SUN D'OR

http://www.monitour.co.il/pages/article/342
http://www.globes.co.il/serveen/globes/docview.asp?did=1000891957
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Mo 31 Mдrz 2014, 16:10    Titel:  

U2 (EasyJet) CEO Каролин Маккол изненада всички, като заяви, че е твърде възможно АК да започне да оперира и от летище LHR.
Това ще бъде изключително голяма крачка, като се има предвид, че Хийтроу, макар и най-доброто, централно разположено и предлагащо най-големи възможности (във всички аспекти) летище, е и най-скъпото и хич не се връзва с дефиницията LCC (НТА).
U2 обаче явно върви по пътя на AB (Air Berlin) които стартираха като нискотарифна АК и в последствие се отказаха от модела и се префасонираха в legacy carrier (редовен превозвач).
И в момента хъб на U2 е LGW (Гетуик), което е второто по значение лондонско летище (за сравнение – НТА обикновено оперират от STN или LTN и не припарват до Хийтроу или Гетуик).
В последните години U2 правят всичко възможно да се дистанцират от имиджа на FR (Ryanair) и вероятно това е поредната крачка.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Do 17 Apr 2014, 11:21    Titel:  

Защо BA (British Airways) последните години си възвърна изцяло позициите на испанския пазар, конкурирайки се успешно със U2 (EasyJet) и натривайки носа на FR (Ryanair)

http://www.thisismoney.co.uk/money/holidays/article-2064262/Battle-cheap-air-fares-British-Airways-budget-airlines-face-skies.html
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 6 von 6 [82 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, 6
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0646s ][ Queries: 12 (0.0039s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker