Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Израелски министър към френските евреи: Елате си у дома · ДАЕШ засилват партизанските атаки в Сирия · През 2020 г. се прекратява смяната на стрелките за лятно и зимно часово време в ЕС · Президентът Радев: Да кажем на Левски какво стана с неговата и нашата България · ДНК разкрива тайните на голямата бяла акула - може да помога срещу болести /ВИДЕО/ · Президент и премиер на церемонията по повод 146 г. от обесването на Левски ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 19 Фев 2019, 19:29
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Airbus A320 vs. Boeing 737
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [28 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
delyan

Регистриран на: 28 Мар 2004
Мнения: 362

МнениеПуснато на: Нед 13 Ное 2005, 17:20    Заглавие:  

Много американски авиокомпании обръщат на Аirbus, особено А320. По рядко А330 и А340 до колкото знам няма американска компания която да го притежава. А320 е много по-хубав от вътре като интериор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Skyfreak


Регистриран на: 07 Окт 2004
Мнения: 32
Местожителство: Аахен

МнениеПуснато на: Нед 13 Ное 2005, 18:03    Заглавие:  

Драги ми пилоте,
ако наистина си на възрастта, която си написал, явно си още само виртуален пилот. Една pc-симулация колкото и да е добра не може да замести реален полет и усещане. В това отношение смея да твърдя, че имам мааалко повече житейски и практически опит, за да правя някакви изказвания и мнения. А тъй като последните са си лично мои-смятам че имам пълната свобода да говоря каквото искам Smile
по никакъв начин не казвам, че 737 е боклук, неудобен или технически недомислен. Под "щайга" имах предвид предимно возията му, тъй като са малцина тези които някога ще го пилоторат!!!
мен ми е много любопитно да чуя мнение на човек от ИТС, който да е работил и на двата самолета и да сподели лични впечатления.
не искам линкове от западни техници, а постинги на хората от форума (ако има такива)
мерси Ви и се надявам да си остане с мирен и коректен тон!

_________________
Dont dream of Your life, live Your dream!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
pilot013


Регистриран на: 01 Фев 2005
Мнения: 1079
Местожителство: Aarhus, Denmark

МнениеПуснато на: Нед 13 Ное 2005, 18:16    Заглавие:  

Скайфрийк...и аз съм летял доста по света и съм се возил на двата самолета! Confused
така че и аз съм си направил своята сметка за возията!

_________________
Flying soul!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Нед 13 Ное 2005, 18:30    Заглавие:  

Ах Skyfreak!
От пътническа гледна точка е Airbus сигурно по-свестен от Boeing, ама ми покажи поне един пилот който да не му сърбят ръцете да пилотира Бобито.
Airbus 320 е скука
Boeing 737 е Кеф. Very Happy
Върнете се в началото
Skyfreak


Регистриран на: 07 Окт 2004
Мнения: 32
Местожителство: Аахен

МнениеПуснато на: Нед 13 Ное 2005, 19:13    Заглавие:  

радвам се, че тона наистина остава приятелски Smile
не исках да споделям повече за возията, че не е по темата, ама за мен БАе-146 има странно добра такава-няма никакви кофти усещания при излитане и кацане за пътниците, но пък на мен лично натиска в седалката ми липсва Laughing може да е стар и т.н, но моя любим самолет все още си е Ту-5, а 2та западни за които спорим не могат на елерончето да му кацнат по аеродинамични качества и усещания...

а апропо сърбежа на пилотите...ми много добър пример ще е сравнението на мерцедес с бмв. и двата автомобила са супер класа, бенц-а е класика, но понякога липсва "лошата и непослушна" нотка, която е при бавареца.(става дума за серийни,не спец. машини)

не съм пилот (за съжаление), така че сигурно си прав за това което казваш. мен лично биха ме сърбяли ръцете за един изтребител Laughing Laughing Laughing

_________________
Dont dream of Your life, live Your dream!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пон 14 Ное 2005, 14:56    Заглавие:  

pilot013 написа:
Еми и много други,работи,казах,само в най-общи линии,че повечето им характеристика съвпадат! Mad

Tova sa harakteristiki, koito si 4el ti. Ako hvanesh edno tehni4esko opisanie na dvata samoleta shte vidish 4e v aviaciqta ima stotici veli4ini, koito imat zna4enie za tova, dokolko e rentabilen daden samolet.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пон 14 Ное 2005, 14:58    Заглавие:  

delyan написа:
Много американски авиокомпании обръщат на Аirbus, особено А320. По рядко А330 и А340 до колкото знам няма американска компания която да го притежава. А320 е много по-хубав от вътре като интериор.

Northwest pritejavat A330-200/300. Zamenqt DC-10 s nego. Osven tova imat i golqm park ot A319/320. No se okazva, 4e nito edna amerikanska kompaniq nqma A340. Interesno e i dali nqkoga shte ima. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
nikie

Регистриран на: 16 Мар 2004
Мнения: 55
Местожителство: София, Лозенец

МнениеПуснато на: Пон 14 Ное 2005, 16:08    Заглавие:  

Но може пък да има А380 Wink. А на А340 съм се возил от Мюнхен до Сан Франциско и обратно (Lufthansa). Направи ми впечатление колко бавно ускорява на излитане. Като че ли малко "тежко" и с нежелание се отделя от земята. Не знам на Б747 какво е усещането.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
delyan

Регистриран на: 28 Мар 2004
Мнения: 362

МнениеПуснато на: Вто 15 Ное 2005, 05:06    Заглавие:  

nikie написа:
Не знам на Б747 какво е усещането.

747 е мощно добиче, аз съм се возил 6-7 пъти. Няма значение колко е пълен, отлепя бързо без много газ и шум (в кабината) и забравяш...Кацането е яко също, това голямо туловище се клати много, вътре е тихо като в хамбар, после удря в полосата и всички задкрилки и въздушни спирачки като се отворят почти не остава крило. Направо се чудя от къде го взима този подем от крилата.

"...гле'й как пак се отплеснах от темата"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Вто 15 Ное 2005, 23:44    Заглавие:  

nikie написа:
Но може пък да има А380 Wink. А на А340 съм се возил от Мюнхен до Сан Франциско и обратно (Lufthansa). Направи ми впечатление колко бавно ускорява на излитане. Като че ли малко "тежко" и с нежелание се отделя от земята. Не знам на Б747 какво е усещането.


Зависи кой тип А340. А340-600 има повече мощност от А340-200. Мюнхен - Сан Франциско е един доста дълъг път (и в повечето време с насрещен вятър), та самолета е бил сигурно пълен до дупка с керосин. Въпреки това не е проблем, дори ако откаже един от двигателите в стартовата фаза. Чувал съм че А340 при някой планински места прави кръкчета над летището докато набере достатъчно височина за да мине в сигурно растояние върховете, ама може и да е така при 747, ако е много тежък.
Често при дълги писти ,щетят пилотите двигателите и не дават пълна мощност. Та не е лесно да се каже. Може би ти помагат тези перформанции.
B747-400 ... 4x249kN......MTOW-390t....pax420-566
A340-200 ... 4x151kN......MTOW-275t....pax240-420
A340-600 ... 4x249kN......MTOW-365t... pax 380-485
Върнете се в началото
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Чет 12 Яну 2006, 13:52    Заглавие:  

Ами според мен трябва да се сравняват самолети от едно и също поколение. Когато се появи А320 в средата на 80-те, Боинг правиха още 737-300 и малко след това 737-500. Ами разликата между А320 и Б-737-500 като съвременност на оборудването е.... хм, няма сравнение.. та те затова Боинг кръстиха новитe New Generation...щот чак в тях започнаха да използват технологии приложени от Ербъс 10, че и повече години преди това. Просто А320 беше изпреварил времето си с около 15 години.

Иначе... и на мен май 737 по ми допада... чисто субективно, като усещане.

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 01 Ное 2011, 12:16    Заглавие:  

Сашо написа:
Anonymous написа:
Исках да кажа че В737-800 е върха и когато го сравняват с А320 е нелепо и жалко.Освен това тази година след един голям спад в продажбите на В737-800 през предходната година когато значителни поръчки бяха спечелени от А320 отново се вижда значителен растеж - Japan airlines Ryanair Spicejet Sale Icelandair

Абсолютно несъгласен. Супрелативите са общо-взето за хора, дето не са вътре в нещата и се впечатляват от външния вид най-вече.
Който купува - той има право да избира, и както виждаме, семейството А320 и 737NG имат приблизително еднакви продажби, с ръстове и спадове през годините. Просто продажбите не зависят от един или два фактора.
Като прост пътник - возих се миналата година на 737-700 на Лауда - абе нормално добре, нищо суперлативно, приятно вози, но разликата в авиокомпаниите не е в типа самолет, а в обслужването най-вече (е ако е някоя бракма да трещи и скърца, това вече е друг въпрос).


Точно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 01 Ное 2011, 12:22    Заглавие:  

[quote="Skyfreak"]радвам се, че тона наистина остава приятелски Smile
не исках да споделям повече за возията, че не е по темата, ама за мен БАе-146 има странно добра такава-няма никакви кофти усещания при излитане и кацане за пътниците, но пък на мен лично натиска в седалката ми липсва Laughing може да е стар и т.н, но моя любим самолет все още си е Ту-5, а 2та западни за които спорим не могат на елерончето да му кацнат по аеродинамични качества и усещания...

Ултра съгласен. Аз говоря само като пасажер, но и за мен возията на TU5 и 146 по нищо не отстъпва на по-младите си събратя 737/320 (дори съм го писал в един от предните си постинги).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [28 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0698s ][ Queries: 12 (0.0075s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker