Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Полски пистолети с паметни имена · ЗА ЛЕКА НОЩ : ЕДНА НЕЗАБРАВИМА "ЛУННА СОНАТА" · Издателство Еър груп 2000 с летящ старт на Коледния панаир на книгата · Руските военни моряци са в недоумение от американско изявление · Китай задържа бивш канадски дипломат · Египет ограничи продажбата на жълти жилетки ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 12 Дек 2018, 04:40
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ЯХТИ И ВЕТРИЛА - ФОРУМ ЗА ВЕТРОХОДИ, РЕГАТИ, ИСТОРИЯ
Любителско и професионално яхтостроене в България
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 6 [85 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Автор Съобщение
dido


Регистриран на: 19 Ное 2004
Мнения: 18
Местожителство: imam(варна)

МнениеПуснато на: Вто 05 Юли 2005, 23:05    Заглавие:  

Нещо немога да изкарам снимката,но поне като линк работи http://server2.uploadit.org/files/dingito-prowler.jpg
_________________
...а защо не...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
dido


Регистриран на: 19 Ное 2004
Мнения: 18
Местожителство: imam(варна)

МнениеПуснато на: Вто 05 Юли 2005, 23:08    Заглавие:  

Idea
_________________
...а защо не...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
С.Николов

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 383
Местожителство: ВАРНА жкВладиславВарненчик

МнениеПуснато на: Съб 09 Юли 2005, 16:37    Заглавие:  

Малко снимки от работната площадка на dido
http://krile.net/galeria/displayimage.php?album=28&pos=13
http://krile.net/galeria/displayimage.php?album=28&pos=14
http://krile.net/galeria/displayimage.php?album=28&pos=15
успех добре си започнал а дано това лято да я видим в действие. Smile

_________________
Спокойна камарадс шип слоули тонет уотър будет фор евритингс фирщейнзе

http://www.paintballvimpel.com/

Да пишеш на Български с латински букви
е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Съб 09 Юли 2005, 19:47    Заглавие:  

ако някои има нужда от дърводелски или технически услуги да свирка,не ми е проблем да пусна нужните му заготовки от дърво, или да направя некои приспособления.
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
dido


Регистриран на: 19 Ное 2004
Мнения: 18
Местожителство: imam(варна)

МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2005, 01:25    Заглавие:  

Г-н Николов,днес след като приключих "работа" намерих бележка на пощата от Спииди (не са ме забравили),че са идвали и телефон за връзка .Званя веднага и...изненада-а-а...някоя от тубите се е разляла при транспорта Crying or Very sad и в понеделник да съм отидел при тях да оправим нещата.Та се чудя някои знаели как се процедира при такава ситуация,споменаха нещо за застраховка т.е. на свои разноски би трябвало да възстановят "липсващото звено" ,но не се знае знае ли се...
_________________
...а защо не...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2005, 08:23    Заглавие:  

dido написа:
Г-н Николов,днес след като приключих "работа" намерих бележка на пощата от Спииди (не са ме забравили),че са идвали и телефон за връзка .Званя веднага и...изненада-а-а...някоя от тубите се е разляла при транспорта Crying or Very sad и в понеделник да съм отидел при тях да оправим нещата.Та се чудя някои знаели как се процедира при такава ситуация,споменаха нещо за застраховка т.е. на свои разноски би трябвало да възстановят "липсващото звено" ,но не се знае знае ли се...

Прави се протокол, ама до каква стойност плащаха не помня. Миналата година ни бяха разляли цял стек яхтен лак и почти нищо не платиха. Само за пробитата кутия дадоха.

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
dido


Регистриран на: 19 Ное 2004
Мнения: 18
Местожителство: imam(варна)

МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2005, 09:46    Заглавие:  

Popay,разбрах,че като тръгна да затварям тялото трябва стеб да се консултирам как да защитя дървото от вътре пък и отвън-имал си информация от първа ръка
_________________
...а защо не...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2005, 12:14    Заглавие:  

Имам, но е срещу стабилна почерпка Wink Laughing
_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Slavi

Регистриран на: 26 Фев 2005
Мнения: 25
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2005, 15:14    Заглавие:  

Бих ти препоръчал от ватрешната страна да оставиш дървото да диша.Първата ми лодка направих заедно с баща ми като ученик от дърво и щперплат.Това беше 1985-6.г.Използваме я още.
Външно нанесохме три слоя стъклоплат и епоксидна смола,от вътрешната страна нанасяхме загрят във водна баня безир,докато престана да попива и след това я боядисахме.Сега има и съвремени препарати,които можеш да използваш,но за по-горе описаната технология ти гарантирам доста дълъг живот(И доста евтино е)
Аз спазвам тази технология и в лодките ми и не ме е подвела.
Има два момента,които са важни:
1 Трябва да си залепил всичко ,защото после върху безира смолата не хваща.
2 Задължително,каквото и да ползуваш за защита на дървото трябва да имаш люкове,които да позволяват проветрение на корпуса ти.
Последното(което се сещам за момента )е съвета ми на кила и там кадето евентуално ще имаш съприкосновение с пясъка да сложиш допълнителен слой стъкломат,за да запази основният ти слой от износване.
Успех Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dido


Регистриран на: 19 Ное 2004
Мнения: 18
Местожителство: imam(варна)

МнениеПуснато на: Пон 11 Юли 2005, 00:53    Заглавие:  

Слави,и аз за това си мислех,успокояваш ме,че съм мислил правилно.Точка 1 ми беше неизвестна-мерси,т.2 съм я предвидил а за последното си мисля за не'къв метал защото то само пясък няма да е...а Popay,да черпя за започване,да черпя за инфо,да черпя за кръщене и за какво ли още не...ти на толкос маси мош ли сколаса Laughing Laughing Laughing
_________________
...а защо не...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 11 Юли 2005, 06:01    Заглавие:  

Мога, мога! Попитай други съфорумци какви възможности имам Very Happy Very Happy Very Happy
А сега сериозно. Фирмата Sadolin има един продукт Base, който се нанася за предпазване на дървото от всякакви гниения и дървояди. Гарантира най-малко 5 години защита. Струва 15 лв. Можеш да го намериш в магазина за бои срещу І РПУ на МВР (под "Валентина"), хем и ще се запознаем. Аз там работя. Казвам се Димитър.

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
virago

Регистриран на: 06 Авг 2004
Мнения: 368
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 19 Юли 2005, 21:03    Заглавие:  

Абе пич , незнам каква смола ползваш . ама тук в Варна продават , пилиестерна , по 70 лева , баката 18 литра, без втеърдител.
продават и стъкломат по 2 лева квадрат без ддс. това верно беще преди 6 месеца цени , ама смолата пак си я пдават на същотот място но несъм питал дали има нова цена.
продават и кит , за шпакловане на яхти-абе горе долу необходимите неща , да си си спретнеш корито.

П.П и втвърдител продават , на същото място .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dido


Регистриран на: 19 Ное 2004
Мнения: 18
Местожителство: imam(варна)

МнениеПуснато на: Пет 02 Сеп 2005, 01:49    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger[/url]

_________________
...а защо не...

Последната промяна е направена от dido на Вто 06 Сеп 2005, 19:11; мнението е било променяно общо 7 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
virago

Регистриран на: 06 Авг 2004
Мнения: 368
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 02 Сеп 2005, 20:14    Заглавие:  

Намерили смола да довършиш обшивката?
Снимката докат ми се зареди от дата-та брадясах ,добре че ми ги прати да ги разгледам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Сря 26 Окт 2005, 15:07    Заглавие: Моля за съвет  

Предложиха ми лодка пластмасова тип ЯЛ-4.При огледа установих,че на много места по корпуса й има пукнатини.Предполагам,че е възможно да се ремонтира,чрез добавяне на нови слоеве стъклоплат и епоксидна смола.В тази връзка ви моля да ми помогнете относно технологията на работа и най-вече,как да се постигне гладкостта /гланца/ на покритието.
Предварително благодаря на тези,които ще споделят опита си.
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 6 [85 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ЯХТИ И ВЕТРИЛА - ФОРУМ ЗА ВЕТРОХОДИ, РЕГАТИ, ИСТОРИЯ
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0614s ][ Queries: 12 (0.0037s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker