Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Кметът на Котел проговори за кошмара след потопа · 19% от американците искат война с Иран! Тръмп призова за преговори · Красивата певица Юлия, загинала при ужасяващ инцидент с моторна лодка · Николай Банев получи тежък шамар от съда · Съветът на Европа върна руската делегация след 5 години отсъствие · До месец България и Румъния ще подготвят споразумение за трети мост над Дунав ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 27 Юни 2019, 08:02
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
Започват изпитанията на БТР-60 ПБ-МД
Модератори: Super Flanker
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 3 [33 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Автор Съобщение
rokosovski


Регистриран на: 20 Май 2004
Мнения: 1077
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 22 Фев 2005, 23:09    Заглавие:  Започват изпитанията на БТР-60 ПБ-МД  

От началото на идния месец в завод "Терем-Хан Крум-ЕООД, Търговище по методики и програми, утвърдени от началника на ГлЩ на СВ, започват изпитанията на 2 опитни образеца модернизирани бронетранспортьори БТР-60 ПБ-МД, съобщи председателят на комисията по изпитанията началникът на отдел "Автобронетанкова и автомобилна техника" в управление МТМО- ГлЩ на СВ полковник Николай Недков.

Изпитанията ще се проведат в два етапа. Първият - от 7 до 30 март, е в заводски условия, вторият - от 4 април до 31 май - при полигонни условия - в гарнизон Стара Загора.

При модернизирания вариант на БТР-60 ПБ-МД е извършена подмяна на двата бензинови двигателя ГАЗ-69 с един дизелов CUMMINS, модел ISB 250.30, редови, 6-цилиндров с работен обем 5,9 литра с турбинно пълнене и междинно охлаждане на свежия въздух (интеркуляр), поясни полковник Недков. Двете механични скоростни кутии, руско производство, са заменени с петстепенна автоматична скоростна кутия на канадската фирма ALLISON. На опитните образци са монтирани също така: нов трансмисионен блок със система за дистанционно електропневматично управление; система за ЯХБЗ с филтровентилационна обстановка; система за маскировка "Туча"; нови мерни и наблюдателни прибори пасивен тип; радиостанция Р-173; система за противопожарна защита с автоматично включване; система за отопление и климатизация на десантното отделение; система за пускане на двигателя при ниски температури на околната среда, добави полковник Недков.

Разработването на опитни образци БТР-60 ПБ-МД е в изпълнение на плана за модернизация на БА. Ако изпитанията приключат успешно и модернизираните бетеери се приемат на въоръжение, ще последва модернизирането на пробна серия от 4 машини. Това ще даде зелен светофар на подобряването на по-големи количества от бойната машина, като разчетите са за модернизирането на общо 60 броя БТР-60 ПБ-МД, уточни полковник Недков.

Ей на туй му се вика българска модернизация... Да накичиш като коледна елха едно корито на 50 години??? Не че нямаше нужда, ама... Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
103


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 09:33    Заглавие:  

Ми нали режем Т-72, трябва с нещо да компенсираме.
Тоз cummins, или както там се води, какви са му параметрите в сравнение с двигателя на БТР-80? Щото македонците имат такива.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Бай Ганьо


Регистриран на: 17 Фев 2005
Мнения: 4475

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 10:01    Заглавие:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
103


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 14:30    Заглавие:  

Мерси за линка.
На БТР-80 дизелът е ЯМЗ-238М2 (240 кс)
От http://www.cummins.com/eu/pages/en/products/military/isb.cfm
5,9 литра обем - значи ще слагат 6-цилиндровата версия.
180-275 ps - това ps ще рече може би конски сили?
rokosovski, ето ти още текст за червен цвят:
"...система за ЯХБЗ с филтровентилационна ОБСТАНОВКА..." абе установка са се помъчили да напишат.
И после да не се окаже, че цената е повече от чисто нов БТР-80?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flanker


Регистриран на: 19 Яну 2004
Мнения: 1793

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 15:00    Заглавие:  

Е ако компенсираме танковете с БТР сте jа втасаме...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
прр1

Регистриран на: 12 Фев 2005
Мнения: 996
Местожителство: В. Търново

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 16:04    Заглавие: бтр - 60 - мд  

Тази идея съществува отдавна. В бившия военно-научен / не е оксиморон / институт се е работило по въпроса. Отначало двигателят е бил ЯМЗ, но не знам какъв. Проблема е бил в редуктора. Опитната машина така и не е могла да се придвижи като хората. Само я показваха по "Хемусите". Като си ги знам нашите ВОЕННИ УЧЕНИ нищо чудно по стар навик от времето на ген. Полина храбрите кашици да понесат на здравите си рамене могъщите бойни машини.
_________________
Ако командира не може да прекрати безобразието, то той трябва да го оглави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flanker


Регистриран на: 19 Яну 2004
Мнения: 1793

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 16:21    Заглавие:  

Е те и zа Т 72 имаха идеи zа модерниzации и на Хемуса го покаzваха, ама с това и си остана... Мецти и проекти...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Студента от София


Регистриран на: 18 Юни 2004
Мнения: 295
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 16:54    Заглавие:  

103 написа:
Мерси за линка.
На БТР-80 дизелът е ЯМЗ-238М2 (240 кс)
От http://www.cummins.com/eu/pages/en/products/military/isb.cfm
5,9 литра обем - значи ще слагат 6-цилиндровата версия.
180-275 ps - това ps ще рече може би конски сили?
rokosovski, ето ти още текст за червен цвят:
"...система за ЯХБЗ с филтровентилационна ОБСТАНОВКА..." абе установка са се помъчили да напишат.
И после да не се окаже, че цената е повече от чисто нов БТР-80?

Бе аз много от танкови и "бтр"-дизели не разбирам, ама да питам:
5.9л-275 К.с. а не може ли да ка4ат о6те конете?Така де, при бензиновите с турбо - 100к.с. от литър вадят?, а тук-по-малко от 50?
И за6то стигат само до 6 цилиндъра? При 6 литра могат спокойно да са 10-12 цилиндъра?
ps-da ne e ne6to kato Pferde Staerke/пферде штерке/ т.е. не6то като конска сила, ама на немски?
О6те за 4ервено:междинно охлаждане на "свежия въздух" -това да не е климатик бе Laughing

_________________
В съда към обвиняемия:
- И как стана така, че нокаутирахте тъща си?
- Ми тъкмо се прибирах от боксов мач, а тя застанала на вратата. Поздравихме се и в следващия момент тя се откри от ляво!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Бай Ганьо


Регистриран на: 17 Фев 2005
Мнения: 4475

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 17:45    Заглавие:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ME109


Регистриран на: 26 Окт 2004
Мнения: 470

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 17:56    Заглавие:  

ДВГ са топлинни машини т.е мощността(грубо казано)им зависи основно от отделената топлина при изгарянето на горивото.Температурата на изгаряне на бензиновъздушните смеси достига до 2500град. а на дизеловото гориво 900-1000гр.Теоретично при еднакви параметри(ходов обем,степен на сгъстяване и т.н)бензиновите ДВГ са 2,5 пъти по мощтни ,но реалните дизели работят при много по високи степени на сгъстяване и реалната разлика е по малка(дизелите развиват по малка мощност но имат по високо КПД)275к.с от 5,6л.ходов обем и турбокомпресор са малко!А оносно броя и разположението на цилиндрите си е цяла наука Laughing от гледна точка на натоварването на коляновия вал се предпочитат 6 цилиндрови редови двигатели(по малки вибрации,оттам по тиха работа,по голям моторесурс)Междинно охлаждане-постъпващия от компресора въздух се охлажда за да се намали обема му и в цилиндъра да влезе повече въздух(кислород)т.е повишава се коефициента на пълнене друг параметър от,които зависи мощността
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
rokosovski


Регистриран на: 20 Май 2004
Мнения: 1077
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 18:22    Заглавие:  

Бах това не беше нужно. Горното, де! Всички сме ДВГ инженери, нали?
Относно Воено-научния институт... Да живеят обезшумителите!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 18:26    Заглавие:  

Според мен това са типични стойности на мощности за дизелови двигатели на тежкотоварни машини - камиони, трактори, бойни машини, че дори и на дизелови електрически генератори. Явно се разчита на огромен въртящ момент.
Сравнение между три различни бронетранспортьора:
http://voenavto.almanacwhf.ru/slovo/sl1.htm
Както виждате, мощностите не са особено впечатляващи.
Всъщност, доколкото виждам, тези мощности са типични за дизели. Така че като мощност е доста добре.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
rokosovski


Регистриран на: 20 Май 2004
Мнения: 1077
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 18:33    Заглавие:  

Май се отнесохте нещо и са объркахте с тез дизели??? Предимството на дизела е че развива максимален въртящ момент при по-ниски обороти на въртене на коляновия вал. От там по-голяма мощност къмто единица тегло. Справка оборотомерите на автомобилите Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
ME109


Регистриран на: 26 Окт 2004
Мнения: 470

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 18:51    Заглавие:  

Какво за оборотомерите?На тях е означено в какъв оборотен(по точно е да се казва честота на въртене)диапазон например 2000-3500об/мин.ДВГ развива максималнен въртящ момент и мощност,това е информация за водача как да борави с предавките т.е да държи двигателя в оптимален работен режим!ДВГ инженери сме Laughing
Последната промяна е направена от ME109 на Сря 23 Фев 2005, 18:54; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
103


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 23 Фев 2005, 18:53    Заглавие:  

Бачо Ганьо, разправяй, интересно е. Хич да не ти пука от злите модератори Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 3 [33 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0694s ][ Queries: 13 (0.0056s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker