Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 27 Окт 2020, 07:53
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Снимки
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 36 от 37 [541 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 34, 35, 36, 37 Следваща
Автор Съобщение
fazan

Регистриран на: 03 Апр 2010
Мнения: 504

МнениеПуснато на: Съб 09 Фев 2013, 22:33    Заглавие:  

Как се е стигнало до това?
И какво е значението на надписа върху кораба - пренася самолет вътре ли?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Нед 10 Фев 2013, 21:54    Заглавие:  

Как мислиш, ще може ли вътре да се събере един цял Еърбъс, пък бил той и А318? Няма, освен ако не е разглобен на части! А колкото до одисеята на това ро-ро..........ето я от "Аварии с търговски кораби":
___На 30 януари през нощта ро-ро "Ciudad de Cadiz"(GT 15643, build 2009, flag France, manager Louis Dreyfus Armateurs SAS-France) който е специализиран за превоз на крилете на самолетите 'Airbus-380' от Flintshire/UK за France, заседнал на пясъчна банка в Dee estuary/UK, след като издрейфал заради много силен вятър - 50 to 55 knots на рейда Mostyn/UK. Опитите на кораба да се снеме сам били неуспешни. Екипаж 23 души, е в безопасност. Кораба изчаквал влизане в порта за да натовари готовите крила за 'Airbus-380' произведени в заводите в Broughton и да ги достави в заводите за монтаж на 'Airbus-380' в Toulouse, southern France, когато буквално бил "избутан" на плитчината. С прилива на 31 януари, с помощта на три влекача бил направен опит кораба да бъде снет, но той се придвижил леко и останал в същото положение. Втори опит бил направен на 01 февруари, но също без успех. Последния, трети опит трябва да бъде с прилива на 02 февруари, но ако и той се окаже неуспешен, кораба ще трябва да да остане на плитчината през следващите две седмици, тъй като приливите вече са с по-ниско ниво в сравнение са най-високия, който е бил на 31 януари. Сега кораба стои на пясъчната Salisbury Bank, точно срещу Mostyn harbour. Непосредствена опасност за кораба и екипажа няма, тъй като банката е равна и носовата и кърмовата част стоят плътно на нея. "Ciudad de Cadiz" е един от трите специализирани кораба за превоз на крилата на 'Airbus-380' от UK за France.
.........и финала:
___На 09 февруари сутринта ро-рото "Ciudad de Cadiz" най-накрая било свалено от плитчината където било заседнало на 30 януари. С настъпването на най-високия прилив - 9.3 metres в 09.45 a.m. започнала спасителната операция, за която спомогнало и зоната от ниско атмосферно налягане около южна Англия. Първоначално един влекач започнал да тегли кърмата на кораба, с което тя започнала да се развърта на дясно, втори влекач работел на бака, а най-мощния влекач - на мидела, с което кораба бил снет и изтеглен в дълбоки води, след което провлачен до кея в Port of Mostyn, където на борда се качили инспектиращи от Maritime and Coastguard Agency, които след като завършат проверката си, ако тя е без забележки, ще дадат съгласието си кораба да отплава за Holyhead, където ще бъде извършен водолазен оглед.
............happy end......
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Нед 07 Апр 2013, 20:05    Заглавие:  

Тия, за които постоянно тръбим наляво и надясно, че са по зле от нас, до къде я докараха............
Click to see if image is larger
April 03, 2013
"CSAV TOCONAO" outbound Mangalia harbour for sea trials.
Port of registry : London
Type : Container Ship
GRT : 93454
DWT : 113000
LOA : 299.90 m
B : 48.40 m
Dft : 14.50 m
TEU : 8600
Built : 2013 - Daewoo Mangalia Heavy Industries, Mangalia, Romania
............и още малко инфо за корабостроителницата в Мангалия........
Since 2006 we have built over than 20 container ships with a capacity between 4084 and 8600 TEU but the first ship over than 100000 dwt was the bulker STELLA in 2009. "CSAV TOCONAO" is the largest container ship ever built in Mangalia and perhaps in the Black Sea. It is the first ship in a series of four................
А нашата.........отиде на скрап Exclamation
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
furuno

Регистриран на: 13 Дек 2009
Мнения: 376

МнениеПуснато на: Нед 07 Апр 2013, 21:18    Заглавие:  

via написа:
Тия, за които постоянно тръбим наляво и надясно, че са по зле от нас, до къде я докараха............
...
А нашата.........отиде на скрап Exclamation


Как няма да отиде на скрап, след като наследниците на ченгесаро-комуниситеската пасмина от години насам унищожи всичко. Колко загубен трябва да си, вместо да развиеш тази над 50 годишна индустрия,ти да я пратиш на боклука. Видяхме за има-няма 5 години неграмотните слуги на агент Гоце какво направиха с търговския флот на страната.
И причината е само една - липса на механизъм за търсене на отговорност. Както и Вапцаров е казал: народът прост... живота скучен. Викаха, скачаха, протести, свалете този, да дойде другия... и какво като дойде този или си е заминал онзи. Така едни и същи хора вече се въртят толкова години, крият се зад различни партии, а народеца гласува ли гласува... Накрая хората пак ще за гласуват за партиите от "телевизора"...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 01 Юни 2013, 05:26    Заглавие:  

Click to see if image is larger
_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
barrel-rider


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 7648
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 05 Юли 2013, 09:55    Заглавие:  

Среща с останки от най-големия известен айсберг - B15. В началната си форма, айсбергът е бил с площ 11000 кв. км и се е извисявал на 100 м над повърхността на океана.

Click to see if image is larger

_________________
The Road goes on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And I must follow, if I can ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пет 05 Юли 2013, 15:30    Заглавие:  

Това интересно, я дай да прочета повече ако има инфо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Пет 05 Юли 2013, 19:08    Заглавие:  

Нашите съседи, румънците намериха работа и на речните си корабостроителни заводи, докато нашия в Русе не знам дали още съществува............
Click to see if image is larger
IMO number : 9648025
Name of ship : "WORLD DIAMOND"
Call Sign : LASB7
MMSI : 258863000
Gross tonnage : 3017
DWT : 3300
Type of ship : Offshore Supply Ship
Year of build : 2013
Flag : Norway International Ship Register
.......и още за корабостроителницата в Галац..........
Damen Shipyards-Galati has delivered "World Diamond", the first of six Platform Supply Vessels (PSVs) for Norwegian offshore owner World Wide Supply. The vessel is built to an entirely new Damen design. "World Diamond" was christened by godmother Her Royal Highness Crown Princess Margarita of Romania on June 28th, in a yard ceremony attended by 150 guests...........
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Пет 26 Юли 2013, 19:12    Заглавие:  

Click to see if image is larger
After the collision between Baru Satu and Katherine (IMO: 9133290) at Aegean Sea, the first ship towed to Elefsis bay. The last days she moored at Elefsis port. Australiaborg (IMO: 9397171) moored alongside Baru Satu in order to transfer her load (sugar).
П.П. тоя със смачкания нос, трябваше да пристигне на 01 юли в Бургас да разтовари шекера, ама сега завода на Гриша Ганчев в Камено, ще му се наложи да изчака претоварната операция...........
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Нед 18 Авг 2013, 20:35    Заглавие:  

Поредния........построен на поляната пред Галац...........и пуснат на вода Exclamation
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
jirafa

Регистриран на: 25 Дек 2008
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Пон 19 Авг 2013, 18:11    Заглавие:  

Via , съплаера си е красавец , а на мен колко ме боли как в България остана само един завод който въпреки всико строи кораби .
Как може да има толкова недълновидни държавници и крупни индустриалци , как ли ще ги опишат историците след 100 години .

Само още една мъка да споделя : Няма европески фондове и взъможност за финансиране от оперативни програми за компании работещи в корабострителния и кораборемонтния сектор за България .Официално от ЕС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Нед 29 Дек 2013, 20:04    Заглавие:  

Южно Корейския корабостроителен конвейер работи с пълен ход.................Абе, за тия няма ли криза?
Click to see if image is larger
Matz Maersk, Magleby Maersk, Maribo Maersk, Madison Maersk
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
CsO


Регистриран на: 15 Апр 2017
Мнения: 263

МнениеПуснато на: Чет 22 Юни 2017, 09:35    Заглавие:  

Северно море, максимален зум да хвана вятърните мелници и се оказа, че има и кораб.

Click to see if image is larger

_________________
Серебро: Журавли
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
CsO


Регистриран на: 15 Апр 2017
Мнения: 263

МнениеПуснато на: Съб 24 Юни 2017, 08:15    Заглавие:  

Тези се разминаха на една боя разстояние.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Серебро: Журавли
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
CsO


Регистриран на: 15 Апр 2017
Мнения: 263

МнениеПуснато на: Вто 27 Юни 2017, 13:43    Заглавие:  

Мина и трети.

Click to see if image is larger

_________________
Серебро: Журавли
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 36 от 37 [541 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 34, 35, 36, 37 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0967s ][ Queries: 12 (0.0153s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker