Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия разгръща противовъздушен купол със С-400 над Арктика · БМФ с нов 45 500-тонен моторен кораб. Той носи името Бузлуджа и е част от проекта Bluetech 45 (Снимка, ВИДЕО) · В ПОСЛЕДНАТА МИНУТА: СЛАВИ ИЗБУХНА - НЯМА ДА НИ СПРЕТЕ, ДА ЖИВЕЕ ДЕМОКРАЦИЯТА!!! · ЛОШО, МАЙ СЕ РАЗМИНАВАМЕ И С "ТУРСКИ ПОТОК", ПУТИН ГО ПУСКА НА 8 ЯНУАРИ БЕЗ НАС!!! · ВОЕННИ: ИСКАМЕ РАВНИ ПРАВА ЗА ВСИЧКИ ОФИЦЕРИ С 27 ГОДИНИ СТАЖ! · ЩЕ ЗАИГРАЕ ЛИ МЕТЛАТА В АРМИЯТА?! ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 10 Дек 2019, 09:15
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Новини и обща история
Модератори: Penio
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 28 [417 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 26, 27, 28 Следваща
Автор Съобщение
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Нед 21 Авг 2005, 10:49    Заглавие:  

Първи полет на едноместен Ме-262, 50 г. по-късно!

за повече инфо относно "Tango,tango" - ето тук:
http://www.stormbirds.com/project/general/updates.htm

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Нед 21 Авг 2005, 11:30    Заглавие:  

Стига бе!!! Shocked
А двигателите оригинални ли са? В смисъл дали са произведени по документацията на Jumo.

_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Нед 21 Авг 2005, 11:58    Заглавие:  

Всичко е правено по документация, единствено двигателите-НЕ(те са от някакъв модерен бизнесджет),най -интересното е, че след още няколко теста този самолет заминава за Мюнхен където ако не се лъжа става собственост на фондацията на В.М.
искам да поясня,че това не е реставрация,самолета е чисто нов,като даже имат лиценз хората и поставят производствени номера които започват от последния произведен 262 през 45г... Хората които го правят имат зад гърба си една летяща "спарка" ,но това е първият ЕДНОМЕСТЕН летящ Ме-262 от 50г насам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Нед 21 Авг 2005, 18:01    Заглавие:  

Да, видях за спарката. Остава да ми кажеш, че има и оръдия МК 108 в носа?!?! Shocked
_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Пон 22 Авг 2005, 09:17    Заглавие:  

Не знам за МК108, но ако имаше, едвали щяха да го пуснат да си лети ей така Twisted Evil Американците са стриктни в това отношение и самолет без регистрация и с 4бр. 30мм оръдия едвали биха оставили да си "бръмчи" насам-натам ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Пон 22 Авг 2005, 09:42    Заглавие:  

Хехе! Я си представи: последната победа на Ме 262 постигната 60 г. след края на войната и то над... президентския "Боинг"! Laughing
_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Пон 22 Авг 2005, 10:05    Заглавие:  

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7721
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Авг 2005, 10:13    Заглавие:  

Ето това е на МАКС 2005, очаква се да направи първи полет тази година, изпитват двигателя сега...


http://forum.sukhoi.ru/attachment.php?attachmentid=44973
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Пон 22 Авг 2005, 13:25    Заглавие:  

Ууу, супер!
Дочаках и такива мигове да настъпят в живота ми!
Дано да излезе успешен, па да направят още няколко летящи и не само "мигове", та тогава да спретнат един истински(а не рисуван) филм за войната. Голям кеф ще е...!

_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Иван
[Moderator]


Регистриран на: 27 Юни 2004
Мнения: 1930
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Авг 2005, 14:12    Заглавие:  

Ето няколко момента от "серийното производство" на новите Ме 262



Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Двигател General Electric J85-CJ-610 с тяга 1270 kgf. Доста по-мощен от оригиналния
Jumo 004 с тяга 900 kgf, което предполага по-добри летателни характеристики.
Някой има ли данни от изпитанията?

Click to see if image is larger
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
КОЙТО МОЖЕ - ПРАВИ! КОЙТО НЕ МОЖЕ - ДАВА АКЪЛ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7721
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Авг 2005, 19:44    Заглавие:  

още по темата МиГ-3 - тук - http://forum.sli-team.ru/index.php?act=ST&f=3&t=1254

и нещо интересно - двигателят е събран от няколко вида от онова време, но капотите му са от ме-109 Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Иван
[Moderator]


Регистриран на: 27 Юни 2004
Мнения: 1930
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 23 Авг 2005, 16:23    Заглавие:  

Калло, дай да уточним какво разбираш под "капоти".
Ако се имат предвид покривните ламарини (капаците) на двигателя, където си го прочел това, имат много здраве от мен Wink
"Капотите" на Ме 109 и МиГ-3 нямат нищо общо, в което, вярвам, също си убеден и мисля, не е нужно да слагам снимки на носовите части на двата самолета...
За какви други "капоти" може да става дума при самолетен двигател, чакам да ме светнеш.

_________________
КОЙТО МОЖЕ - ПРАВИ! КОЙТО НЕ МОЖЕ - ДАВА АКЪЛ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7721
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 23 Авг 2005, 16:24    Заглавие:  

не знам, в некъв руски сайт го четох...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Иван
[Moderator]


Регистриран на: 27 Юни 2004
Мнения: 1930
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 23 Авг 2005, 17:33    Заглавие:  

Ех, много мъка има на този свят... Laughing
Тия хорица не са ли наясно, че АМ-35 е със стоящи цилиндри, докато DB 601 и 605 са с висящи цилиндри и "физиономиите" на самолети с тези двигатели са коренно различни. Знаеш колко е по-различен "испанския" Ме 109 с Rolls-Roice от оригинала. RR е също със стоящи цилиндри, както и руските мотори на Микулин и Климов.
Впрочем, в Монино имат реплика на МиГ-3, но не е летяща.
Този МиГ-3 сигурно не се прави от "Делта-дървесина" и ще бъде чувствително по-лек от оригинала. Вероятно няма да го въоръжат с реални картечници и боеприпаси, което допълнително ще го олекоти. Да се надяваме, че ще стане един добър демонстрационен екземпляр Very Happy

_________________
КОЙТО МОЖЕ - ПРАВИ! КОЙТО НЕ МОЖЕ - ДАВА АКЪЛ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7721
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 23 Авг 2005, 17:38    Заглавие:  

грешката е моя - не капаците, а "замки капотов" Embarassed

Двигатель собран из деталей АМ-38 (в основном) + АМ-35 + АМ-39. После 10 часов на стенде двигатель гикнулся и сейчас его приводят в божеский вид.
Замки капотов двигателя не родные, а от Bf-109...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 28 [417 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 26, 27, 28 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1808s ][ Queries: 13 (0.0070s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker