Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Москва разреши митинг за 100 000 души · Турция покачва напрежението край Кипър · Пропадна част от автомост в Харков /ВИДЕО/ · Иран разработва нова противовъздушна отбранителна система · Признаци за биологичен живот откриха на Марс · Авария в ТЕЦ-Перник! Тя е причинила замърсяване на река Струма ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 25 Авг 2019, 14:35
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Авиобаза Добрич-Толбухин (26 РАП)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 13 от 15 [212 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Следваща
Автор Съобщение
su - 22

Регистриран на: 01 Май 2010
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Сря 09 Мар 2011, 18:34    Заглавие:  

А някога какъв живот кипеше там. Ти питаш за охрана снимките говорят достатъчно........
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
russia

Регистриран на: 15 Авг 2010
Мнения: 110

МнениеПуснато на: Сря 09 Мар 2011, 18:57    Заглавие:  

като гледам пак е добре за 100 млн.лв. ще я вдигнем на крака Very Happy .как само се поддържаше пик-а и рульожката.сериозно пак е по-добре от балчик и други бази
_________________
Arbeit macht Frei
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
R@do


Регистриран на: 30 Ное 2008
Мнения: 104

МнениеПуснато на: Сря 09 Мар 2011, 21:15    Заглавие:  

Догади ми се от видяното...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
marijan


Регистриран на: 20 Сеп 2008
Мнения: 135

МнениеПуснато на: Сря 09 Мар 2011, 23:08    Заглавие:  

Откога са тези снимки? Фанарът и колесника просто така се таркалят там неоткраднати? Защото ако това е задния фанар на спарка Су-22, в Крумовския музей на борд 206 той липсва. Та някой да го прибере за там!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
plamco

Регистриран на: 02 Май 2010
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Пон 14 Мар 2011, 17:45    Заглавие:  

Видяното е истина! Фанара си е там.. колесника и той... и какво ли още няма из храстите... страх ме е да го пребера, защото мен ако ме хванат.. за разлика от братята.. ще ме приберат на топло. Снимките са от 7.03.2011г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vabene


Регистриран на: 01 Май 2009
Мнения: 174
Местожителство: БЪЛГАРИЯ

МнениеПуснато на: Сря 16 Мар 2011, 09:02    Заглавие:  

plamco написа:
Видяното е истина! Фанара си е там.. колесника и той... и какво ли още няма из храстите... страх ме е да го пребера, защото мен ако ме хванат.. за разлика от братята.. ще ме приберат на топло. Снимките са от 7.03.2011г.


Разбирам те напълно!Поне за фанара наистина ще е добре да го има в музея в Крумово!Ако бях наблизо щях да го взема-ЧЕСТНО вече не ми пука за това, кой какво ще каже, друг е въпроса, че знам как да се измъкна в такъв случай!И без това цялата ни страна е разграден двор!Само ще ти подскажа една идея Idea, за 10 лв.съм сигурен че някой от "братята" ще ти го донесе на определено място, НО риска е да не остане едно болтче в бившата авиобаза, да не говорим за колесника!!! Confused

П.П. UUUPS Shocked Сега видях,че това е фанар от Су-то, но не е от спарка!Нищо де...пак ще свърши някаква работа предполагам!В днешно време нищо не е излишно! Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 14 Дек 2011, 13:39    Заглавие:  

От архива на в."ВВС"

Arrow Летец спаси добрички квартал
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 21 Дек 2011, 10:27    Заглавие:  

Още малко за горния и за други спомени:

Павлин Петров
Цитат:
Колеги, самолета от чийто борд катапултира Денков беше номер 58. Питайте Денков дали пази НЗто на катапултата. Иначе техник му наистина беше старшина Гинев. Всички стойки на колесника бяха на 1 кацане от КВР. Двигателят му беше сменян възможно година преди това заради контакт на лопатки от втора степен на турбината с корпуса на двигателя. В посочената статия има много грешки като започнем от снимката на двигателя. Всъщност на нея е първа степен на компресора. На практика аз призовавам всички ни да бъдем по-смели. За пример през 1998 г. при стрелби с ГШ23 от борд 029 на който бях старши техник Братованов на 12 минута от полета удря щъркел който е счупил гредата на РЛСа с процеп поне 5 мм, смачкал долната част от конуса и е огънал няколко лопатки от 1ва степен на компресора. След този удар Братованов на 2 пъти е включвал форсажа за около 15 секунди всеки път при общо 37 минути полет. Когато консервирахме двигателя отзад хвърчеше перушина от щъркела. Борд 029 летя още доста време след това.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 07 Фев 2012, 16:28    Заглавие:  

Относно тази снимка:

Arrow МиГ-23БН и МиГ-25 на летище Добрич

Във Фейсбук ген.Спасов написа следното:

Цитат:
Конкретно за тази снимка е трудно да се каже, кога е било, защото след 1982, почти всяка година, целият полк се пребазираше на Добрич или Балчик за полети над море и пределно малка височина. По едно време Добруджанските простори бяха определени за полигон за полети на пределно малка височина и там преминаваха голяма част от полетите от този вид подготовка, а също и се приучваха летци, които не бяха преминали такава програма. Други пък тренираха над море – пак техника на пилотиране на малка и пр.м. височина, бойно използване и самолетоводене. Например през 1983 бяхме на Добрич, 1984 на Балчик и т.н. След 1990 година започнахме да летим над море, с излитане от Чешнегирово, самолетът имаше достатъчно гориво и можеше да си позволи изпълнението на подобен род задачи от място. Е, понякога се пребазираха малки групи за някое учение или за морски задачи. Например за хвърляне на бомби за радиолокационната система „Медуза”. Та посещенията на Добрич си беше доста често явление.
И при едно гостуване в Добрич с учудване гледахме как тех състава на Миг25 си събира проводници за скраб.Около 10 метра кабели бях а донесли летците от близката ЖП гара на едното крило на спарката

Alexander Alexandrov Със сигурност е било преди май 1991, когато връщаме трите МиГ-25 на бившия СССР.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Vassil Nikolov

Регистриран на: 12 Юли 2011
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря 29 Фев 2012, 20:35    Заглавие:  Помощ
Описание на темата: Инцидент в Тобухин на 21 юни 1977
 

Здравейте,
Роднина съм на загинал български летец на 21 юни 1977 г. в Толбухин с МиГ-21М.
Доскоро живеех само с мъката, която толкова години не ме напусна, но ... един
списък публикуван в интернет ме натъжи много.
Желая да ми помогнете да се добера до материали свързани с инцидента и да променя
думите в този списък.
Летеца е Рангел Василев Николов род. 1945 г. и мисля, че е паднал с борд 101.
Благодаря прдварително на всички!

Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
torta


Регистриран на: 27 Окт 2007
Мнения: 481

МнениеПуснато на: Сря 29 Фев 2012, 23:18    Заглавие:  

Доколктоо помня в темата за Миг-21 някой от съфорумците, беше написал доста дълъг списък с аварии и катастрофи на Миг-21 от както е в България. Аз лично не знам дали е записано там. Тук доколкото знам има запознати с авариите и катастрофите или пък хора които са служили там.
_________________
Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 29 Фев 2012, 23:23    Заглавие:  

Г-н Николов, писах ви на имела, ще ви отговоря и тук:

Това, което знам за пилота Рангел Николов е следното:

На 21 юни 1977 г. пилота Рангел Николов излита от Граф Игнатиево. Изпълнява нощно прелитане до летище Толбухин-Добрич. Поради лошо yправление се насочва с обратен старт. След светване на прожекторите, летеца е "заслепен", загубва управление, и "пада" на летището със самолет МиГ-21 и загива.

Ако вие имате повече информация, ще поправим тази която имаме, за да няма неточности.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Vassil Nikolov

Регистриран на: 12 Юли 2011
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет 01 Мар 2012, 07:35    Заглавие:  Лошо Управление
Описание на темата: Толбухин
 

Благодаря ви!
Това което научих от документите в архива ще публикувам
след задълбочено проучване. Немога да си позволя грешки
или неточности.
Лошо управление ние които не сме летяли, разбираме че пилота
е управлявал лошо самолета, а не че е воден лошо от надземния
контрол. На друго място пише - при лошо кацане!
С Рангел преминаха най-красивите дни от живота ми. Той ме учеше
как да милвам самолета, което беше най-важното за него в краткия
му живот. Такъв човек не е възможно да управлява "лошо" ...
... или поне немога да повярвам, че е така!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пон 09 Апр 2012, 22:15    Заглавие:  

Прекрасен кадър, намерен от 2С7:
(кликнете за зуум върху снимката)

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 19 Апр 2012, 20:47    Заглавие:  

От една година събирам кадрите от авиобаза Добрич, качени от хората, които членуват в групата във ФБ.
Най-накрая намерих време да ги кача - 51 кадъра. Някои от снимките са уникални, за пръв път виждам някой МиГ-21 с тези бордни номера.

Arrow ФОТООКО: Да си спомним за 26 РАП "Добрич"

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 13 от 15 [212 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0762s ][ Queries: 12 (0.0051s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker