Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Иран прeдocтaвя план нa OOН за сигурността в района на Персийския залив · Над 150 ареста на две демонстрации в Париж · 13-годишно момиче задържано за поругаване на китайския флаг · Парен локомотив връща спомените за отминали времена · В Ямбол отбелязват Денят на Независимостта с изложба за Първата световна война · Външният министър на Япония се надява да обсъди с руския си колега мирния договор между двете страни ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 22 Сеп 2019, 13:57
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Кораби от техническия флот, специални кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 6 от 7 [95 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пет 11 Сеп 2009, 09:17    Заглавие:  

Мерси за снимките mama. Да те питам - тази техника "Булярд" ли ще я използват?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
mama


Регистриран на: 06 Юни 2009
Мнения: 248
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 11 Сеп 2009, 14:42    Заглавие:  

Да,това е оборудване за новите кораби със стр.№101 и 103.Двигатели,дизелгенератори,котли,
кранове,сепаратори и т.н. Идва от Япония. Но корпусите им са още далеч,надяваме се от всичко това догодина да излезе кораб,пък после и
още един.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fonny


Регистриран на: 17 Апр 2009
Мнения: 194

МнениеПуснато на: Нед 20 Сеп 2009, 15:19    Заглавие:  

Вижте тук:

Click to see if image is larger

Строено в България, достроено в Норвегия.
На 18.09 е вдигнат флага на Норманд Субсеа 7 - съплай съпорт кораб за нефтени платформи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
swb

Регистриран на: 22 Окт 2009
Мнения: 87

МнениеПуснато на: Съб 19 Дек 2009, 11:20    Заглавие:  

Арктический танкер "Кирилл Лавров" спустили на воду

Второе самое крупное судно «Адмиралтейских верфей». Второе судно такого класса, спущенное по наклонным стапелям. Второе судно, названное в честь артиста БДТ, нашего современника. Первое – «Михаил Ульянов» - уже на воде.

старо клипче за спускането на първия кораб:
http://www.youtube.com/watch?v=RoKEveOyiBM&feature=related

интересното е, че не се използва технология с докова камера за такъв голям кораб. Другата особеност е, че когато е в ледова обстановка се движи с кърмата напред и става ледоразбивач.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Съб 19 Дек 2009, 21:34    Заглавие:  

___Още за "Кирилл Лавров"
Кораба е с дедуейт 70 хил.т. и е от серията арктически танкери, поръчани от компанията ОАО "Совкомфлот" в Санкт-Петербург. Серията се строи в съответствие с Правилата на двойната класификация – Руския морски регистър и Lloyd’s Register. Конструктивната особенност на корабите от тая серия се явява принципа на "двойното действие" – в тежки ледови условия те могат да се движат с кърмата напред, а в чиста вода и в лек лед – с носа. Формата на кърмата и конструктивната здравина на ледовия пояс на кораба, му позволяват да работи без ледоразбивачно обеспечение в лед с дебелина до 1,2 м. Танкерите са снабдени с два напълно въртящи се (360 градуса) електрически винторулеви комплекса (Azipod), система за динамическо позициониране на кораба относно терминала, система за носово приемане на товара, вертолетна площадка.
Дължина – 257 м, ширина – 34 м, газене – около 14 м. Експлоатационната мощност на дизел-електрическата енергетическа установка – 17 МВт.
"Совкомфлот" вече експлоатират няколко арктически танкери от същия клас, които транспортират нефт от находището Варандей.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Принц Ойген


Регистриран на: 12 Яну 2005
Мнения: 2124
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 17 Фев 2011, 15:28    Заглавие:  

Нефтените компании не просто добиват нефт, но и развиват технологии. Един от примерите в това отношение е компанията Лукойл, която чрез своя завод за металоконструкции Калининградморнефт създава уникалната платформа за добив на нефт Варандей, работеща в Баренцово море.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Техническото название на съоръжението е СМЛОП – Стационарен морски ледоустойчив разтоварен терминал. Товарещата конзола на платформата може да се завърта на 360 градуса, за да могат при товарене танкерите да застават в подветрената част. Ролковият лагер-салник с огромни размери няма аналози. Терминалният модул съдържа жилищни помещения, хеликоптерна площадка и петролни съоръжения за претоварване на нефт. Освен това от Лукойл твърдят, че това е най-северната платформа за добив на нефт в целия свят.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Така, че нефтът освен проклятие може да бъде стимул за развитие, а също и средство за съхраняване на научен потенциал. Но дали това наистина е така?

_________________
Click to see if image is larger
I won´t be the one left behind
You can´t be king of the world
If you´re slave to the grind
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
barrel-rider


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 7216
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 20 Фев 2011, 21:51    Заглавие:  

Докато гледах това съоръжение, ми хрумнаха един куп въпроси, като:
Каква функция изпълнява чудноватия булб високо над водата? Понеже е океанска дълбачка, дали е заради предвидените високи вълни?

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

_________________
The Road goes on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And I must follow, if I can ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Пон 21 Фев 2011, 21:01    Заглавие:  

Ами както и всеки друг булб на кораб, е проектиран и поставен основно да икономиса гориво. Когато тая самоходна смукачка не работи близо до брега и не подава засмуканата земна маса към брега, през бака на гъвкавия шланг, засмуканата земна маса се товари на борда,кораба потъва до определено газене, булба тогава се скрива, остава под водата и кораба отива някъде навътре в морето(предварително определено място) и изсипва земната маса. На първите снимки добре се вижда до къде има разграфено газене, а и тъмните следи по борда показват до къде потъва кораба като е натоварен. Ето и една по-малка смукачка от същия тип, празна и пълна.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 04 Яну 2012, 16:34    Заглавие:  

Arrow САЩ пускат нова Силициева долина в морето
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 26 Мар 2012, 08:31    Заглавие:  

Джеймс Камерън покори Марианската падина

Канадският режисьор Джеймс Камерън се завърна на повърхността, след като достигна сам най-ниската точка на земната кора - Марианска падина в Тихия океан, на борда на специално конструиран батискаф, съобщиха световните агенции. След по-бързо от предвиденото изплаване, капсулата завърши няколкочасовото пътуване до "дъното на света", откъдето донесе заснет 3D материал, образци от почвата и живи организми за биолозите и геолозите.
12-тонният батискаф, боядисан в яркозелен цвят, бе оборудван с всичко необходимо за видео и фотоснимки. Заснетите от Камерън кадри ще влязат в основата на научнопопулярен филм на "Нешънъл джиографик", предаде БГНЕС.
Кинематографистът и изследовател достигна така наречения "Предизвикател на дълбините" на дълбочина почти 11 км, в 00.52 ч. българско време. В морските дълбини създателят на блокбъстърите "Терминатор", "Титаник" и "Аватар" се потопи с батискафа Deepsea Challenge, в чието разработване е участвал. Осемметровата миниподводница е създадена след дълги години изследвания и съчетава в себе си съвременни технологии и възможности да устои на огромното налягане. 57-годишният режисьор има зад гърба си вече 73 спускания под вода, от които дузина около снимките на "Титаник".
Джеймс Камерън стана третият човек в историята, достигнал най-дълбоката точка на Световния океан – дъното на Марианската падина. На 23 януари 1960 година двама души – швейцарският океанолог Жак Пикар и американският лейтенант Дон Уолш извършиха спускане в батискаф от борда на военния кораб на САЩ "Триест". Тогава те нямаха възможност да останат повече от двадесетина минути и то сред мрака на дънната кал.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
jirafa

Регистриран на: 25 Дек 2008
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Сря 04 Апр 2012, 20:30    Заглавие:  

http://airgroup2000.com/gallery/displayimage.php?album=3&pos=0
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 04 Апр 2012, 20:47    Заглавие:  

Жирафа, това къде е и какво е?

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
jirafa

Регистриран на: 25 Дек 2008
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Чет 05 Апр 2012, 08:36    Заглавие:  

D.P. FALL PIPE VESSEL SIMON STEVIN 200x44mtr - Jan De Nul -
Zeebrugge Belgium

Click to see if image is larger

D.P. FALL PIPE VESSEL FLINTSTONE 154x32mtr - DEME-

of the coast of Belgium
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 07 Юни 2012, 20:47    Заглавие:  

Arrow Технологични "мозъци" на кораб
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 23 Яну 2013, 13:17    Заглавие:  

Arrow Руска експедиция разкрива тайните на Антарктида
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 6 от 7 [95 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0701s ][ Queries: 12 (0.0036s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker