Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайски безпилотен боен хеликоптер · Турският посланик: Благодарим, България! · Две различни епикризи след една и съща очна операция · Лекари забравиха пациентка в скенер, държаха я вързана 6 часа · МЕГА ГАЛЕРИЯ: ПАРАШУТИСТИТЕ ЧЕСТВАХА ПРАЗНИКА СИ ЗАЕДНО С ПРЕЗИДЕНТА РУМЕН РАДЕВ · Пентагонът: Турция сама да се справя със зоната за сигурност в Сирия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 19 Окт 2019, 06:46
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Летище Пловдив
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 16 от 18 [260 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16, 17, 18 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Съб 11 Яну 2014, 21:11    Заглавие:  

Ryanair подновява полетите Пловдив – Франкфурт Хан от 1 април
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Фев 2014, 16:14    Заглавие:  

Община Пловдив се върна във фонда за летището
14:44 | 6 февруари 2014 | | / Редактор Надежда Христова / обновено преди 1 час

С решение на Общинския съвет, община Пловдив поднови членството си в сдружението с нестопанска цел "Фонд за развитие на летище Пловдив".

Развитието на летището води и до развитие на бизнеса, а от там и разкриване на нови работни места, подчерта по време на дебатите в залата изпълнителният директор на аерогарата Иван Карнабитов, цитиран от БТА. Той добави, че директните въздушни връзки по дестинации в Европа биха направили Пловдив много по-предпочитано място за инвестиции.

За ефекта от фонда, който бе учреден през 2010 година, Карнабитов посочи ръста на пътниците, които през 2013 година са достигнали 95 000. Той съобщи, че в близките няколко месеца ще бъде разкрита редовна линия до Бурса, с което турската община пряко се е ангажирала.

Отново сме склонни да повярваме, че мениджмънтът на летището ще работи добре, но трябва да видим конкретни резултати, каза след гласуването кметът на Пловдив Иван Тотев. Той бе категоричен, че за евентуално увеличаване на таксата, която внася общината, може да се говори едва когато има реален напредък.

Общината бе приета за член на сдружението през 2010 г. и излезе от него в началото на 2013 г. с решение на Общинския съвет. Членският внос в него се формира по 0,50 лева на брой жители. До момента община Пловдив е направила имуществени и парични вноски на обща стойност 802 831 лева.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 02 Апр 2014, 16:24    Заглавие:  

90% от чартърите за Пловдив изпълнени от Русия
15:31 | 2 април 2014 | | / Редактор Лилия Чалева / обновено преди 1 час

С 20 процента ръст на пътникопотока спрямо миналата година, на 31 март приключи зимният чартърен сезон на летище "Пловдив", съобщиха от аеропорта. От 27 декември през летището са преминали 21 415 пътници, които са използвали чартърни полети от и до Москва и Белфаст, съобщи директорът на аерогарата Иван Карнабитов пред БТА. 90% от туристите са руснаци, а всички са пристигнали у нас за ски-сезона в Пампорово, Банско и Боровец.

Директорът на аерогарата не е особено удовлетворен, тъй като сравнението с 2013 г. е "доста ниска база" - 17 870 души. Той посочи като пикова 2007 г., когато на летище "Пловдив" нямаше редовни полети и само от чартъри са обслужили 105 000 пътника. Чартърите тази зима са обслужвани от пет авиокомпании, четири от които са руски, а една е била за пътниците от Белфаст, която е използвана от общо 2600 души с по един полет на седмица.

През годините пътникопотокът се изменя тотално - през 90-те години туристите са били най-вече от Германия, които през годините "изчезват" напълно, после преобладават холандски, датски, след това има бум при английските туристи, които пък спират да пътуват заради световната икономическа криза. През последните години тенденцията е преди всичко от Русия, обобщи Карнабитов.

От всички преговори, които се водят за разкриване на нови линии в най-напреднал етап и с реални възможности са тези от Бурса, Турция. Инициативата е на турската община, а поводът - голямата диаспора български изселници, които редовно пътуват до България и Пловдив им е най-удобната дестинация. Продължават преговорите с общини от Южен-централен район за влизането им във Фонда за развитие на летището, чийто членски внос се формира по 0,50 лева на жител, отворен е и за частни фирми, като техните вноски ще са минимум 10 000 лева на година.

По отношение на Фонда Карнабитов очаква положително развитие, особено след връщането на община Пловдив, която и финансово, и морално е неговият стълб. Той има нагласи към Фонда да се включат и други големи общини, сред които са Кърджали и Смолян.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 19 Май 2014, 17:08    Заглавие:  

Пускат маршрутка до летище Пловдив
14:31 | 19 май 2014 | | / Редактор Лилия Чалева / обновено преди 1 час

Нова маршрутна линия, която ще стига през село Крумово до летище „Пловдив“, планира да пусне общинската администрация. Тя се очаква да заработи през август, когато изтича сегашният договор на маршрутките в града, предаде Дарик.

В новия конкурс, който предстои да бъде проведен, ще бъдат завишени изискванията за превозните средства. Те задължително трябва да бъдат с климатици, джипиеси и минимален екологичен клас Евро 4.

„След изтичането на сегашния договор, маршрутките ще бъдат намалени с 30% и ще бъдат закрити линиите с номера 10,16 и 19, които в момента дублират основния градски транспорт“, обясни ресорният зам.-кмет Александър Държиков.

В момента предложението се разглежда от специална комисия, след което ще бъде подложено на гласуване на сесията на общинския съвет на 29-и май.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 01 Авг 2014, 14:27    Заглавие:  

Пловдивският аеропорт нащрек след зачестилите случаи с паднали самолети по света
marica.bg

Всички аварийни служби при инцидент на летище Пловдив реагират в рамките на 7 до 10 минути. Това съобщи шефът на летище Пловдив Иван Карнабитов по повод на готовността на пловдивското летище при спешни ситуации.

Въпреки че в Пловдив от години не помнят да е имало инцидент със самолет в района на летището, аеропортът е в пълна готовност, тъй като през последните седмици станаха два тежки инцидента с малоазийски самолети, при които загинаха десетки хора.
Службите за безопасност на самото летище са в постоянна готовност. За да се провери на практика как действат в синхрон екипите от различните служби, периодично се правят учения.

Мащабна тренировка е планирана за средата на септември. В нея ще участват екипи от телефон 112 и на всички служби, които имат връзка с аварийната ситуация, като представители на пожарната, полицията, КАТ, РЗИ, Спешна помощ. Те ще разиграват ситуация с инцидент на борда на самолет, който трябва аварийно да кацне на пловдивското летище.

Подобна зрелищна акция се разигра на пловдивския аеропорт преди две години. Тогава учението мина като инсценировка на прекратено излитане на Боинг 737 поради попадане на птица в двигателя.

Шестнайсет пътници бяха ранени при инцидент на летище Пловдив, но бяха спасени по време на учебната акция. Дни преди учението в Пловдив подобен реален инцидент се разигра с “Боинг” над Глазгоу и се наложи да евакуират пътниците в житата, като 19 от тях пострадаха, разказа Благой Станчев - инспектор по аварийната безопасност на полетите на летище Пловдив.

Всички служби са в пълна готовност, но от подобни учения има реална полза, подчерта Иван Карнабитов. При предишното учение стана ясно, че се налага спешно възстановяване на хеликоптерната площадка за излитане в УМБАЛ "Свети Георги” и това бе направено, припомня Карнабитов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 04 Ное 2014, 12:11    Заглавие:  

Пускат маршрутки до летище ”Пловдив”
12:00 | 3 ноември 2014 | | / Редактор Надежда Христова

Маршрутки по линия №2 ще пътуват до летище "Пловдив", за да извозват пристигналите пасажери, съобщи кметът на община "Родопи" Пламен Спасов.
Това бе заложено в новата схема за маршрутките, според която три маршрутни линии бяха спрени, предаде Plovdiv24.bg.

"Не можем да кажем все още кога ще тръгнат тези маршрутки, но определено ще има такива", коментира Спасов. Той обясни, че първоначалната идея е била маршрутката, която пътува до Крумово да се отклонява и да отива до аеропорта. Впоследствие обаче той, както и зам.-кметът по транспорт на Пловдив Александър Държиков са се отказали. Приели са по-добрата идея - специална кола до стига до летището.

"Трябва да се проведат разговори с превозвачите и чак тогава ще коментираме колко маршрутки ще извършват превоза. Идеята ни е да започнем с 2-3 коли, когато хората вече свикнат, броят на маршрутките може да се увеличи", каза още кметът на община "Родопи".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 05 Дек 2014, 17:30    Заглавие:  

23 000 зимни пътници очаква летище Пловдив
16:26 | 5 декември 2014 | | / Редактор Надежда Христова / обновено преди 6 минути

Летище Пловдив очаква да посрещне около 23 000 пътници през зимния чартърен сезон между 20 декември т. г. и 31 март 2015 г. Това съобщи за БТА директорът на аеропорта Иван Карнабитов. Най-много пасажери - около 67 процента, се очаква да пристигнат от Русия, 14 на сто от Великобритания, 13 процента от Ирландия и 6 на сто от Турция. Миналата зима с чартърни полети на Летище Пловдив са кацнали 21 400 пътника, каза Карнабитов. През настоящия зимен сезон летището ще обслужва полети на седем авиокомпании, изпълняващи пътнически полети по редовни линии и чартърни програми.

Два пъти седмично са полетите от и до "Лондон Станстед". Всеки понеделник и петък ще се изпълняват и полети от и до "Франкфурт- Хаан", както досега. От 26 декември 2014 г. до 29 март 2015 г. са планирани сезонни редовни полети на руска авиокомпания от и до "Москва-Домодедово" три пъти седмично в понеделник, петък и неделя.

От 20 декември 2014 г. започват чартърни полети за предстоящия ски сезон от и до "Лондон Гетуик", от и до "Москва - Домодедово" и до летището в Ростов на Дон. Всяка неделя от края на декември ще се изпълняват чартърни полети от и до Белфаст.

За първи път ще се изпълняват чартъри от Турция. Полетите от и до Измир ще са през януари и февруари 2015 г. Пътниците ще бъдат организирани ски-туристи, основно за зимния курорт "Пампорово". В периода от 26 декември до края на март догодина се очакват малко над 10 000 пристигащи пътника с редовните авиолинии. Те са от Германия и Великобритания в съотношение 50:50, уточни директорът на аеропорта. От януари до края на ноември тази година "Летище Пловдив" е обслужило общо 94 680 пристигащи и заминаващи пътници.

Основните дестинации са Великобритания, Русия, Германия и Ирландия.

"Очакваме през календарната 2014 г. пътническият трафик да надхвърли общо 100 000 пътника. Това ще е едва вторият такъв случай в историята на Летище Пловдив - първият бе през 2007 г., когато трафикът бе малко над 104 000 пасажери", обясни Иван Карнабитов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 17 Фев 2015, 13:44    Заглавие:  

Летище Пловдив без пари за заплати и осигуровки
11:37 | 17 февруари 2015 | | / Редактор Надежда Христова / обновено преди 2 минути

"Летище Пловдив" има тежки финансови проблеми и не може да плаща заплати и осигуровки на своите 154 служители. Директорът е подал оставка.
Това съобщи за БТА самият изпълнителен директор на аеропорта Иван Карнабитов. Вчера на хората са били изплатени само по 200 лева от януарските заплати. Проблемът е, че държавата от юли миналата година не е превеждала дължимото финансиране за изпълнение на държавните функции като летищен оператор. Средствата се полагат на летището по Закона за гражданското въздухоплаване и покриват разходи по сигурността, безопасността, поддръжката на пистите, терминала, електроенергията и други, обясни Карнабитов. Задълженията на държавата са за пет фактури от 2014 година и една за януари тази година, уточни той.
"Директор съм от година и половина, само през първите два месеца нещата бяха нормални, след това непрекъснато водим безконечна борба", каза Карнабитов.

През миналата година държавното финансиране е било редуцирано от 2,6 милиона лева през 2013 г. до 2 милиона лева. В същото време собствените търговски приходи са се увеличили с близо 30 на сто от 1,5 млн. лв. през 2013 г. на 2 милиона лева за миналата година. Досега успявахме да изплащаме възнагражденията с наши приходи и резерви, но вече това е невъзможно, посочи Иван Карнабитов. През миналата седмица бордът на директорите на аеропорта е изпратил доклад за финансовата ситуация до Министерството на транспорта, което е принципал на "Летище Пловдив". В петък Карнабитов е депозирал оставката си пред МТИТС.

Тази сутрин са били водени преговори и със синдикалните организации на летището, които също са се ангажирали да преговарят с Министерството за изплащане на дължимите суми. Потърсени за коментар, от транспортното ведомство посочиха, че по-късно през деня ще излязат с официална позиция по казуса.

Във Фонда за развитие на "Летище Пловдив" всеки месец се генерират средства от членуващите общини, като вноската е 1 лв. на жител на съответната община. Парите обаче са за реклама на летището и на региона като туристическа дестинация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
torta


Регистриран на: 27 Окт 2007
Мнения: 481

МнениеПуснато на: Сря 18 Фев 2015, 18:57    Заглавие:  

Някой знае ли тая вечер този АН-12 откъде дойде и за какво? скоро не съм виждал в Пловдив АН-12
_________________
Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 04 Мар 2015, 14:01    Заглавие:  

Лобита закриват Летище Пловдив
14:10 / 26.02.2015
Живко Тодоров и Ивайло Московски правят Стара Загора център на нискотарифните самолети
Екип на „Акцент”

Спас Шуманов отново го играе шеф

Летище Пловдив е въведено в режим на пълна ликвидация, научи „Акцент” от различни източници от аеропорта и Министерството на транспорта. Въпросният сценарий е задействан още с идването на служебния кабинет на Георги Близнашки, а през този мандат то вероятно ще преустанови своето съществуване.

Хвърлената оставка на изпълнителния директор Иван Карнабитов и въвеждането на режим на работа от 06.00 до 22.00 часа е първата стъпка към унищожаването на пловдивския аеропорт. С подобно работно време интересът на всички нискотарифни компании към Пловдив на практика ще изчезне. Според европейското законодателство, което въвежда редица рестрикции, Летище София е национално и то не може да обслужва нискотарифни компании. От там обаче са намерили елегантен начин да го заобиколят. На документи Терминал 1 се води допълнителен и той може да обслужва полети на компании като Wizz Air, Ryan Air и други. И въпреки това доста от компаниите продължават с полетите си до Пловдив, но това най-вероятно ще се ограничи заради ограниченото работно време и по други, вече чисто финансови и организационни причини. А едно летище без самолетни линии реално е лишено от смисъл да съществува.

Социалистите първи скочиха срещу политиката на държавата към летището, обяснявайки я с вечната борба между Пловдив и София. Тези тълкувания обаче са много повече плод на местен шовинизъм, отколкото на реалната ситуация в пловдивския аеропорт, разкриват нашите източници. Битката реално се води между различните частни компании и съответните им лобита в Министерството на транспорта и управителните тела на летищата. Хонорарите и комисионите от продадените билети са в размер на милиони левове и голямата игра всъщност е концентрирана именно върху лъвския пай, който всеки дърпа към себе си.

А Летище Пловдив, както и летищата в София и Горна Оряховица са с принципал Министерството на транспорта (б.р. - аеропортите в Бургас и Варна са дадени на концесия).

При хвърлянето на оставката си Иван Карнабитов изтъкна, че от държавата не са изплатили дължимата им субсидия за последните 6 месеца. Това обаче се оказва, че не е прецедент. В годините назад министерството също е задържало субсидиите, но пловдивското летище е успявало да изчака транша си. В Крумово се говори, че изпълнителният директор в оставка всъщност е бушон, който е трябвало в точния момент да обяви несъстоятелността на дружеството, за да може то да заработи на дневно разписание.

Не е прецедент и работници в държавни компании да стоят по няколко месеца без заплати, без обаче това да се отразява на работния процес. Още с първия месец забавяне на заплатите, и то не целите, Карнабитов реално въведе пловдивското летище в режим на фалит. Любопитно е, че по същото време Министерството на транспорта прие рамков документ за развитие на въздушния превоз. Той гласи, че летищата в Пловдив и Горна Оряховица попадат в обхвата на бъдещи концесии, а държавата ще развива аеропорта в Стара Загора. Няма как събитията в Пловдив да не се навържат с новия рамков документ на министерството, още повече че подобен сценарий бе разигран и с летището в Горна Оряховица, което също е пред фалит.

Отдаването на концесия на двете летища обаче е твърде вероятно да не се случи, тъй като те умишлено ще се саботират от подчинените на Ивайло Московски, разкриха източниците ни от министерството. В същото време развиването на летището в Стара Загора буди недоумение у мнозина запознати с въздушния транспорт у нас. В момента пистите в града край Аязмото се ползват единствено за селскостопанското изложение БАТА Агро, което се финансира от близък до тамошния кмет от ГЕРБ Живко Тодоров. Липсват терминали, административни сгради и пътна инфраструктура. Това на практика означава, че държавата ще трябва да отдели много милиони за построяването на ново летище, а това в Пловдив, което наскоро бе реновирано за 50 милиона лева, ще затвори врати. В амбициозната програма на управата на Стара Загора е местното летище да се превърне в международен транзитен хъб, който ще има капацитет на товари от 150 до 250 хил. тона, както и 2 писти, обслужващи големи самолети, включително „Боинг 747″ и „Еърбъс 380″. Всичко това ще струва над 100 милиона лева. Само напомняме - преди четири години се провали изграждането на подобен транзитен хъб в Пловдив, след като от Министерството на транспорта пуснаха безумен конкурс за концесия с надеждата никой да не се яви. Както и стана!

„Акцент” научи, че кметът Иван Тотев отдавна е бил инструктиран от високите етажи на властта да не се меси в темата за развитието на летищата в България. Това рязко пролича и от публичните му изяви. Докато преди време застъпваше тезата, че летището е изключително важно за развитието на туризма в града под тепетата, изведнъж обърна палачинката и започна да изтъква, че Пловдив си има аеропорт на 130 км от града и той се казва... София.

Може и точно за това местните гербери от близкия кръг на градоначалника са хвърлени като лешояди в управата на летището. Спас Шуманов, който бе зам.-шеф на РИК и е член на ГЕРБ - предприемачи, съвсем отскоро отново е назначен в управителния борд на Летище Пловдив. Служители на летището разкриха пред „Акцент”, че той пристигнал в администрацията, размахвайки листа за назначението си, и веднага се заел с вариантите за съкращения на персонала. Шуманов бил пробутван на Ивайло Московски от Иван Тотев за нов изпълнителен директор на летището, но транспортният министър категорично отказал номинацията му. Служителите на летището край Крумово още помнят как герберът уволнявал и слагал свои хора на ключови позиции, които пък след това били хващани в злоупотреби. Такъв бил случаят и с Петър Ганев. Бившият портиер в Централна поща бе спуснат за шеф на сигурността на летището още докато Дойчин Ангелов бе изпълнителен директор. Тогава Ганев направил дупка в оградата на терминала, за да може да изкарва вещи и багаж от летището.

Тези дни се очаква и друго, меко казано, скандално назначение в борда на директорите нае Летище Пловдив. Бившият районен кмет на „Южен” Павлинка Кацарова все още не е дала окончателния си отговор дали да влезе в управата. Компрометираната заради катастрофата с двете ученички доцентка от Техническия университет не била сигурна дали да заложи на дружество, което е пред фалит, и се ослушвала за друг пост по партийна линия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 09 Мар 2015, 15:22    Заглавие:  

Готвят летище ”Пловдив” за концесия
14:48 | 9 март 2015 | | / Редактор Надежда Христова / обновено преди 2 минути

Летище Пловдив се подготвя за концесия, заяви пловдивският депутат от БСП Георги Търновалийски. Той цитира отговор на транспортния министър Ивайло Московски, който бе даден на негово запитване, предаде Радио Пловдив. Георги Търновалийски алармира, че служителите са притискани от борда на директорите да подават заявления за напускане. Подготвят се масови съкращения, защото става въпрос по наша информация за 50 служители, коментира депутатът. Той изрази безпокойството си, че летището се води към неплатежспособност и блокиране на дейността. От БСП ще настояват за държавно финасиране до окончателното решение за отдаване на концесия.

Пловдивският депутат подчерта още, че въвеждане на работно време от 6 ч. до 22 часа ще обрече пловдивското летище реално на затваряне. Кметът Иван Тотев подчерта, че няма опасност за дейността на летището. То ще пордължи да функционира и да изпълнява полети, но вероятно ще се наложат съкращения на персонала. Тотев допълни, че Община Пловдив няма възможност да стопанисва аеропорта, тъй като това ще струва на градската управа около 3 милиона лева годишно. Политиката на Министерството на транспорта, да търси концесионер, е правилна, смята още кметът.

Съдбата на аеропорта ще бъде обсъдена с министър Ивайло Московски на партийно заседание на ГЕРБ в Пловдив. То ще се проведе в петък.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 12 Мар 2015, 17:44    Заглавие:  

Новият изпълнителен директор на летище Пловдив е Владимир Щърбанов

Новият изпълнителен директор на „Летище Пловдив“ ЕАД е Владимир Щърбанов. Той беше избран от борда на директорите на летище Пловдив за изпълнителен директор, след като досегашният ръководител Иван Карнабитов освободи поста по собствено желание.

Владимир Щърбанов завършва през 1986 г. Рижкия институт за гражданска авиация в Латвия, като инженер-икономист със специалност „Икономика и организация на въздушния транспорт“. Преминал е различни курсове в Сингапурската академия за гражданска авиация и IATA, като през 2007 г. е получил и IATA диплома за летищен мениджмънт.

Професионалната кариера на Владимир Щърбанов започва през 1981 г. в Учебния център на авиокомпания „Балкан“, където работи като авиомеханик. От 1986 до 2008 г. работи на летище София като започва на длъжност икономист-плановик, през 1996 г. е назначен за началник на отдел „Информационно обслужване“, а от 1996 до 2008 г. е директор по експлоатацията. От 2008 до 2012 г. е експерт по международни програми и проекти в "Бългериан авиейшън груп" и е член на Съвета на директорите на международното летище Казан. През 2011 г. става член на Съвета на директорите на ООО „ТАТ-АВИА“, като заема поста до 2012 г. През 2014 г. работи към "Валдер груп" като консултант по изграждането на летище Пирин.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Мар 2015, 17:12    Заглавие:  

Летище ”Пловдив” няма да закрива линии
10:50 | 20 март 2015 | | / Редактор Лилия Чалева / обновено преди 2 часа

До 8 месеца ще бъдат изготвени документите, въз основа на които ще се обяви концесията на летище „Пловдив”, съобщи директорът на аеропорта Владимир Щърбанов. Процедурата по концесията, която се подготвя от Министерството на транспорта, е в начален етап, уточни Щърбанов, цитиран от "Топновини.бг".
Новият шеф на пловдивското летище е категоричен, че няма да се закриват линии.

"Напротив, основната ни задача е колкото е възможно по-бързо да намерим поне още едно направление, по което да се лети от Пловдив”, заяви Щърбанов.

По думите му „отлитането” на една авиокомпания от едно летище означава, че впоследствие тя не може да бъде върната в продължение на поне три години.
"За такова нещо и дума не може да става", категоричен е шефът на летище „Пловдив”. Щърбанов отрече да има нещо вярно в твърденията, че дружеството е пред фалит. По думите му на летището всичко е спокойно и няма никакво място за спекулации и притеснения относно бъдещето на аеропорта. По думите му оптимизация на работата на летище Пловдив не означава намаляване или съкращаване на персонала.

"Ще оптимизираме до толкова, че летището да може да функционира нормално, което означава, че може и да увеличим персонала, ако има такава необходимост", уточни Щърбанов, цитиран от Дарик.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 31 Мар 2015, 15:48    Заглавие:  

Китайци искат летището за логистичен център
11:39 | 31 март 2015 | | / Редактор Лилия Чалева / обновено преди 3 часа

Китайски компании проявяват интерес към концесиониране на летище Пловдив и превръщането му в логистичен център за Европа и Азия. Това съобщиха от Министерство на икономиката, позовавайки се на резултатите от среща на министъра на икономиката Божидар Лукарски и Чангцинг Джанг от Hainan Longquanren Century Invest and Development Co. Компанията е китайският партньор на "Евро-китайска зона за икономическо развитие", която е част от Тракия-икономическа зона.

Процедурата по концесията, която се подготвя от Министерството на транспорта, е в начален етап, стана ясно преди дни. Група от китайски компании искат да се включат в изграждането на логистичен и търговски център в Пловдив, където европейски и български продукти ще могат да се представят и изнасят на азиатските пазари, е казал Чангцинг Джанг. Партньорски шоу-рум центрове ще могат да се открият и в свободните зони в Китай.

По думите му китайската държава залага много на бъдещето на електронната търговия, която се очаква да стане най-важният двигател на азиатската икономика. В рамките на Евро-китайската зона за икономическо развитие в Пловдив китайската страна има намерение да изгради и зали за провеждане на форуми и срещи, както и евро-азиатски университет.

Чангцинг Джанг е информирал министър Лукарски за икономическия план "Нов път на коприната", лансиран от китайския президент Си Цзинпин на Азиатския икономически форум в Боао, Хайнан в края на миналата седмица. Към плана, целящ да подобри търговските връзки с Европа, е учреден фонд от 40 млрд. долара, в който България може да участва с проекти, е посочил китайският бизнесмен.

На срещата е договорено китайски инвеститори да посетят България през май, за да се запознаят на място с възможностите за инвестиции у нас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пон 06 Апр 2015, 11:47    Заглавие:  

ЛЕТИЩЕ ПЛОВДИВ НА КОНЦЕСИЯ
http://pan.bg/view_article-1-29110-LETIShtE-PLOVDIV-NA-KONCESIQ.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 16 от 18 [260 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16, 17, 18 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0917s ][ Queries: 12 (0.0098s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker