Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 01 Апр 2020, 10:28
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Новини-ТЪРГОВСКИ И ГРАЖДАНСКИ ФЛОТ
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 71 от 72 [1066 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 69, 70, 71, 72 Следваща
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Съб 30 Авг 2014, 21:06    Заглавие:  

+++Bosphorus to close to transits on Sept. 01
The Bosphorus will be closed to transits on Monday (1 September) during the northbound passage of the platform "Castoro Sei" to Burgas.
Name: "Castoro Sei"
IMO: 8758603
Flag: Bahamas
Callsign:C6DF4
Vessel type: Pipe Layer Platform
Gross tonnage: 31,506 tons
Summer DWT: 28,000 tons
Length: 166 m
Beam: 70 m
Draught: 9.8 m
Home port: Nassau
Class society: American Bureau Of Shipping
Build year: 1978
Builder: Fincantieri Trieste-Italy
Owner: Saipem Portugal Comercio Maritimo
Funchal, Madeira
Manager: Saipem Portugal Comercio Maritimo
Funchal, Madeira
Click to see if image is larger
Конвоя е от влекачите "Uranus" и "Magnus".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 13 Окт 2014, 11:43    Заглавие:  

Saab спечели договор за доставка на система за контрол на водния транспорт в Хонг Конг

Шведската компания за отбрана и сигурност Saab спечели договор за подмяна на системата за контрол на водния транспорт в Хонг Конг. Договорът е предоставен от правителството на специален административен район Хонг Конг на КНДР и е на стойност 360 млн. шведски крони (близо 40 млн. евро).
Системата за услуги във водния транспорт дава възможност на операторите, отговарящи за контрола на морския транспорт да проследяват движението на търговския флот в реално време с цел предоставяне на услуги на превозните средства във водите на Хонг Конг.
“Този договор подчертава доверието, което клиентът ни има в нашите способности да доставим и въведем в употреба такава сложна система за контрол на движението“, каза Гунила Франсон, директор на бизнес направление „Решения за сигурност и отбрана“ в Saab.
Натовареното движение във водите на Хонг Конг представлява сложна система от кораби, в която огромни товарни кораби споделят малка по площ водна територия с други видове водни превозни средства. Всички тези превозни средства трябва да се съобразяват с много натоварен местен трафик от бързоходни фериботи и риболовни кораби. С цел повишаване на навигационната безопасност, трафикът в териториалните води на Хонг Конг трябва да се наблюдава в реално време, а заради стотиците острови в района това е трудно.
Този договор е важен крайъгълен камък за присъствието на Saab и неговото направление за мениджмънт на трафика за граждански цели в азиатско-тихоокеанския регион. Договорът ще бъде изпълнен през 2015 и 2016 година. Той е продължение на други договори, които Saab има в същото направление – настоящата система за контрол на водния трафик, доставена от филиала на Saab - HITT Traffic, през 2002 г. Други значими проекти в тази област включват системите за воден транспорт на пристанището в Ротердам, Тайджоу, Уънджоу, както и по крайбрежието на Индия и речните брегове в Китай.
Производството на системата ще бъде в Апелдорн (Холандия), Хонг Конг и Линчопинг (Швеция).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Окт 2014, 12:55    Заглавие:  

Египет ще строи нов Суецки канал
20 октомври 2014, 09:25

Правителството на Египет сключи договор с шест международни компании за работа по изграждането на аналог на Суецкия канал, съобщи Лента.Ру, цитиран от БГНЕС. Това е основен проект в програмата за възстановяване на националната икономика на президента Абдел Фатах ас-Сиси. За осъществяването на проекта ще работят компании от Обединените арабски емирства /ОАЕ/, Холандия, Белгия и САЩ. Властите в Кайро се надяват с откриването на новия воден път приходите от този транспорт да се увеличат повече от два пъти до 2023 г. и от 5 млрд. долара да достигнат 13 млрд. долара. Също така е планирано създаването на международен транспортно-логистичен възел с площ 76 000 кв. км. за разполагане на голямо количество кораби.

По думите на шефа на администрацията на Суецкия канал ген. Мохаб Мемиш работа по реализирането на новата идея ще започне незабавно и каналът ще бъде готов не по-късно от август 2015 г.

Новият канал ще бъде разположен успоредно със стария, който беше построен преди 145 г.

Суецкият канал е най-краткият път между Средиземно море и Индийския океан. След военния преврат срещу президента ислямист Мохамед Морси от юли 2013 г. ОАЕ, Саудитска Арабия и Кувейт отпуснаха на Египет помощи в размер на милиарди долари.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Окт 2014, 12:56    Заглавие:  

Това със срока до август 2015 г.. ме уби тотално, не го вярвам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dragon x


Регистриран на: 26 Яну 2004
Мнения: 1641
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 20 Окт 2014, 14:46    Заглавие:  

Мисля, че някои "единици" трябва да се заменят с "двойки" и ще стане.
И смятам, че не става дума за "аналог на Суецкия" канал, а втори канал, който ще позволи постоянно преминаване в двете посоки, а не както сега - с изчакване в Горчивото езеро.

_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Пет 31 Окт 2014, 21:49    Заглавие:  

Ето кой премина днес през Босфора и след някой и друг ден ще е в Бургас, а иначе някой разправяше, че "Южен поток" нямало да се строи???

Giant crane ship passing Istanbul on its way to Burgas
On the way from Italy to Burgas, Bulgaria the crane vessel "Saipem 7000" is passing through the Strait of Istanbul. Entered the Strait on 07:00 this morning (Oct. 31), "Saipem 7000" expected to stay in the Strait for 8 hours after which the giant ship will be in the waters of Black Sea. "Saipem 7000" is towed by two big tugs: "Maersk Tracer" and "Maersk Transporter". 4 tugs from Turkish Coastal Safety Administration are also escorting the ship: "Kurtarma 1", "Kurtarma 6", "Kurtarma 8" and "Kurtarma 9". There are currently two suspension bridges at the Strait of Istanbul that limit the maximum air draft of passing vessels; 54 and 64 meters respectively from South to North. The "Saipem 7000" will take extra care while passing under these bridges by balancing the air draft by increasing the water draft. "Saipem 7000" is the world's second largest crane vessel, after the "Thialf". The crane radius of the "Saipem 7000" grants a lifting capability of 14,000 tonnes at 42 meters while the "Thialf" can lift 14,200 tonnes at 31.2 meters. ETA Burgas: 2014-11-01 15:00 (UTC)
Name: SAIPEM 7000
Pipe Layer Platform/crane vessel
IMO: 8501567
Call Sign: C6NO5
Flag: Bahamas (BS)
Gross Tonnage: 117812
Deadweight: 100 t
Length x Breadth: 197.95m x 87.03m
Year Built: 1987
Builder: Fincantieri Monfalcone/Italy
Owner: Saipem Norway - Stavanger/Norway
Manager: Saipem Norway - Stavanger/Norway
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Вто 02 Дек 2014, 22:42    Заглавие:  

Ей това да манипулираме и лъжем хората, еша си нямаме! По новините на bTV в 19:00ч, една госпожица, след няколко минутно разяснение, че как всичко върви по план с "Южен поток" и нищо непредвидено не може да се случи, най нагло излъга цяла България, показвайки снимки от порт Бургас, на които се вижда "Castoro Sei" на кея в новото пристанище, там където си стоеше още от пристигането си. Но каква се оказа истината? Ето я според "marinetraffic":
Последно известно пристанище: BURGAS [BG] (2014-11-29 16:18:00)
Направление: ANAPA [RU]
ETA: 2014-12-04 22:00 UTC
Click to see if image is larger
Ееееееееее, как да вярваш тогава на разни.............няма да казвам какви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dragon x


Регистриран на: 26 Яну 2004
Мнения: 1641
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 03 Дек 2014, 10:33    Заглавие:  

Явно ги е домързяло да запалят слъжебната Жигула и да се уверят на място Cool
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Чет 04 Дек 2014, 18:29    Заглавие:  

___Най-големия за сега кораб-платформа за полагане на тръби "Pieter Schelte" (GT 75000, DWT 50000, L/B:382m ×124m, build 2014-South Korea, flag Panama) загуби своята работа, планирана за през лятото на 2015, след като проекта South Stream pipeline, се провали. Тръбопровода трябваше да транспортира руски газ по дъното на Черно море през България, за Сърбия, Унгария, Австрия/Италия, но Русия обяви отмяната на проекта в понеделник. За анулирането му е обвинявана опозиция от страна на Европейската комисия, с постоянно променящите се нови и нови изисквания, спада на цените на петрола и намаленото търсене на газ в Европа, заради икономическата криза. В изявление на базираната в Швейцария "Allseas Group", собственик на кораба, се казва: "Загубата на "South Stream Line 2" контракта е жалко и означава, че Allseas ще започне да търси нова работа за този период. През април 2014г. на "Allseas Group" беше възложена поръчката и сключен договор, за полагането на 900 km офшорна тръба през Черно море за "Line 2 South Stream" газопровода, чрез новия "Pieter Schelte". Полагането на Line 2 се очакваше да започне през лятото на 2015г.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 05 Юни 2015, 13:10    Заглавие:  

Най-новата гордост на руското корабостроене - „50 години свобода“ е най-големият атомен ледоразбивач в света

Русия пусна на вода новата гордост на корабостроителната си индустрия – най-големия атомен ледоразбивач в света.
В четвъртък 4 юни 2015 г. съдът, кръстен „50 години свобода“ (50 лет победы), напусна пристанището в Мурманск за първото си пътуване до Северния полюс. Това постави и началото на летния сезон за арктически круизи. На борда на „50 години свобода“ се качиха около 100 туристи, като билетите им струваха между 22 хил. и 35 500 евро. Пътешествието трябва да продължи 12 дни.

„50 години свобода“ е дълъг 159,6 м и е широк 30 м, развива максимална скорост от 21,4 възела (39,6 км/ч) и е проектиран да разбива ледове с дебелина до 5 м. Екипажът му е от 140 души.
Строежът му започва на 4 октомври 1989 г. в Санкт Петербург (тогава още Ленинград). Работата обаче спира през 1994 г. заради липсата на финанси, така че корабът не е завършен за истинската 50-годишнина от победата на съюзниците през Втората световна война през 1995 г.

Едва през 2003 г. строежът на ледоразбивача е подновен, но на 30 ноември на борда избухва пожар и на огнеборците са нужни 20 часа, за да го потушат. Това допълнително забавя работите.
Корабът е завършен в началото на 2007 г. Следва тестово плаване до Финландия, обратно до Санкт Петербург и после до Мурманск, където започва подготовката за първото му официално плаване.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Нед 05 Юли 2015, 22:12    Заглавие:  

"CASTORO SEI" - Pipe Layer Platform
Информация: от 2015-07-05 19:53
ширина / дължина: 44.15919° / 36.77264°
Скорост / курс: 2.7kn / 30°
Направление: ANAPA [RU]
ETA 2015-07-06 03:00 UTC
Последно известно пристанище: BURGAS [BG] (2015-06-30 15:07:00)
ескортиращи съплаери: "Maersk Tracer", "Maersk Tackler", "Sea Lynx" и "Sea Springer".
Към Анапа са се насочили и "Sea Spider" и "Toisa Invincible".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 04 Фев 2016, 10:27    Заглавие:  

Maersk Line, подразделение на A.P. Moller-Maersk Group, с централа в Копенхаген, Дания, запазва позицията си на най-голям морски превозвач в света, в класацията на Alphaliner.

На второ място, с близък до Maersk Line капацитет, е Mediterranean Shipping Co. CMA CGM също отбелязава стабилен ръст през 2015 г. Maersk Line има общ капацитет от 3,01 млн. TEU годишно, осъществяван от 584 товарни кораба към началото на 2016 г. В сравнение най-близкият конкурент MSC разполага с товарен капацитет от 2,67 млн. TEU и 484 кораба. Maersk увеличи през изминалата година капацитетата си за доставки между Азия и Северна Америка с 24% и между Европа и Северна Америка с 223%.

Дъщерните компании на A.P. Moller-Maersk - Maersk Line, Safmarine, MCC-Transport, Seago Line и Mercosul Line, оперират близо 600 кораба. Maersk разполага и с най-големите контейнеровози в света към днешна дата.

Глобалните данни в края на януари 2016 г. показват, че в световен план са активни 6092 товарни кораба по търговските маршрути, с общ капацитет 20 402 717 TEU.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Пон 07 Мар 2016, 21:41    Заглавие:  

___Небезизвестната платформа за полагане на тръби по морското дъно "Castoro 7"(GT 31506, build 1978, flag Panama, owner/manager Saipem Portugal Comercio Maritimo Funchal-Madeira) която щеше да вземе участие в строителството на газопровода "Южен поток", отплавала от island of Curacao на 22 декември 2015, за Alang, за да бъде нарязана на скрап. Платформата се провлачва от снабдителния влекач "Skandi Admiral"(DWT 4400, build 1999, flag Norway, manager DOF MANAGEMENT AS-Norway) който ще я провлачи на разстояние 12,600 nautical miles, със скорост 3 възла и прехода ще отнеме около 7 месеца. На Ascension Island била извършена смяна на екипажа и дозареден конвоя с вода и продукти, преди да продължат към St. Helena Island, където пристигнали на 26 февруари и били обслужени от шипшандлерската фирма WA Thorpe & Sons, след което продължили прехода към Cape of Good Hope, който ще отнеме около 25 дена, при проплавани 72 мили на ден. Следващия порт където ще се отбият е Port Louis, където ЕТА 25 април.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 10 Мар 2016, 16:57    Заглавие:  

Тестват на вода най-големия круизен кораб
10 март 2016, 15:40 / Лилия Чалева

Най-големият круизен кораб отплава днес на първото си пътуване от френския град Сен Назер, където беше построен. “Harmony of the seas” (Хармония на моретата) е дълъг 362 метра, което го прави със 100 метра по-дълъг от Титаник, тежи 227 хиляди тона и има 16 етажа. Според статистиката това е най-големият кораб, изграждан досега.

Той е третият плавателен съд от клас Оазис на компанията Royal Caribbean и е с метър по-широк от сегашните океански близнаци – чудовища в света на удоволствията по море „Oasis of the Seas“ и „Allure of the Seas“, които също са с дължина 362 метра и водоизместимост 225 000 тона всеки.

“Harmony of the seas” може да превозва с максимална скорост от 23 възела 6360 пасажери в 2747 каюти, 20 заведения заедно с 2100 души екипаж. Освен всички познати до сега места за забавление на пасажерите на борда му има две стени за скално катерене, ледена пързалка, истинско баскетболно и голф игрище. Ако всичко върви по план, първото пътешествие на гигантския короб ще зъвърши в неделя. Целта на пътуването е да се тестват всички системи, предаде БНТ.

Първото пътешествие трябва да започне през май. Тогава "Хармония на моретата" ще плава от британския бряг до Испания.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Съб 10 Дек 2016, 20:03    Заглавие:  

Мисля, че всеки един със средни познания по английски ще се справи:
The world’s largest construction vessel "Pioneering Spirit"(ex ''Pieter Schelte" GT 403342, build 2014, flag Malta, manager ALLSEAS ENGINEERING BV-Netherlands, owner PIETER SCHELTE NV-Netherlands) has won a contract to install an offshore gas pipeline in the Black Sea. South Stream Transport awarded the contract to Allseas Group, that owns the Pioneering Spirit, to lay the first line of the TurkStream offshore gas pipeline in the Black Sea. The vessel lay 900km of pipeline on the seabed, and Allseas has an option for a second pipeline. “The vessel, currently in the Alexiahaven in Rotterdam, is equipped with a double-joint factory, six welding stations for double joints and six coating stations,” Allseas said. Work on laying the first line will start in the second half of 2017.
П.П. да ние честит новия тръбопровод! Втория опит май ще бъде успешен.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 71 от 72 [1066 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 69, 70, 71, 72 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1377s ][ Queries: 12 (0.0264s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker