Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ШОКИРАЩО ВИДЕО! Политик застреля от упор крадец, опитал се да обере магазин (ВИДЕО 18+) · Катастрофа с украински Су-27УБ, загинали са американски и украински пилот · Почина режисьорът на най-обичаните детски филми · Цацаров за убийството на Виктория: Не сме казали "случаят е приключен" · Каракачанов се съгласи с президента за изтребителите! Срокът на избор на нов боен самолет е... · Граничарят Михаил Цонков: Държавата застава твърдо зад нас ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 16 Окт 2018, 20:51
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » БЪЛГАРСКИ МОРСКИ И РЕЧНИ ПРИСТАНИЩА
ПРИСТАНИЩЕ И ГРАД ВАРНА
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 47 [704 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 45, 46, 47 Следваща
Автор Съобщение
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 11:23    Заглавие:  

25.02.2007г. Лошото качество на снимките е по вина както на техниката,така и на задапаратното устройство Embarassed Rolling Eyes

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 08 Мар 2007, 17:59    Заглавие:  

Вече имаме списък на пасажерските кораби, които ще посетят Варна през настоящия сезон.

28.04. Astoria Бахама
05.05. Rotterdam Холандия
16/17. 05. The Iris Израел
04/05.06. Cesme Турция
04/05.06. The Iris Израел
09.06. Prinsendam Холандия
13.07. Royal Princess UK
24.07. Sea Cloud Малта
09.08. Corinthean II Малта
11.08. Corinthean II Малта
13.09. Le Levant Франция
25.09. Spirit of Adventure Бахама
15.10. Arielle Кипър
17.10. Prinsendam Холандия
18.10. Perla Гърция
22.10. Marco Polo Бахама
23.10. Perla Гърция
26.10. Europa Бахама
26.10. Vistamar Ст. Винсент
26/27.10. The Iris Израел

Освен това има подвърждение за Кримска стрела, чиито редовни рейсове ще започнат от 6 юни.

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
brr


Регистриран на: 10 Окт 2006
Мнения: 8341

МнениеПуснато на: Нед 18 Мар 2007, 20:17    Заглавие:  

Мутафчиев участва в обсъждане на бъдещото развитие на Пристанище Варна

18.03.2007
Министърът на транспорта Петър Мутафчиев ще участва в общественото обсъждане на бъдещото развитие на Пристанище Варна. То ще се състои утре, 19 март, в 13.00 ч в зала "Пресцентър" на Фестивалния Конгресен център - Варна.
В него, освен министърът на транспорта, ще вземат участие изпълнителнителният директор на "Пристанище Варна" ЕАД Данаил Папазов, кметът на Варна Кирил Йорданов, председателят на Общинския съвет на Варна Борислав Гуцанов, областният управител на Варна Петър Кандиларов, депутати, представители на браншовите организации и др. По-рано през деня - в 10.00 ч., министър Мутафчиев ще посети Фериботен комплекс - Варна. След това той ще се срещне с работещите в Локомотивно депо - Варна. В 16.00 ч. Петър Мутафчиев ще посети летище Варна. Там концесионерът "Фрапорт" ще му представи своите инвестиционни намерения за новия туристически сезон. /БГНЕС
БГНЕС
"Нетинфо"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 19 Мар 2007, 21:29    Заглавие:  

Преди това министърът посети и разгледа Фериботния комплекс.

Click to see if image is larger

Тук се качва по една от рампите, от които влаковите композиции влизат или излизат от търбусите на фериботите:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Самата рампа:

Click to see if image is larger

малка бележка: Едната рампа е произведена в Норвегия, а другата в Югославия.

В цеха за смяна на талигите:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Министърът наднича как се сменят талигите и бучи да се махнем изпод вагона, че да не вземе да падне Laughing

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Де ще видите надупен министър Very Happy

Click to see if image is larger

Стари непотребни колооси за бракуване:

Click to see if image is larger

А това са нови талиги:

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 19 Мар 2007, 21:55    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

След като разгледа комплекса министър Мутафчиев се запозна с проблемите на работещите в комплекса:

Click to see if image is larger

В залата имаше немащабен макет на целия фериботен комплекс Smile

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 19 Мар 2007, 22:15    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 19 Мар 2007, 22:24    Заглавие:  

brr написа:
Мутафчиев участва в обсъждане на бъдещото развитие на Пристанище Варна


Моменти от дискусията:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42464

МнениеПуснато на: Съб 30 Юни 2007, 16:19    Заглавие:  

Според Борислав Гуцанов


Още тази година започва строеж на новия контейнерен терминал


Стрoежът на новия контейнерен терминал на пристанище Варна ще стартира в края на 2007 г., заяви председателят на Общинския съвет на Варна Борислав Гуцанов. Според единия от плановете терминалът трябва да се намира под квартал "Максуда". На едно от последните обсъждания на проекта стана ясно, че там дълбочината е подходяща, част от необходимата жп инфраструктура е изградена. Към терена няма претенции от физически или юридически лица. Минимум 800 м са необходими за изграждане на контейнерен терминал и около 300 м за зърнен. За реализацията на проекта е необходимо да се извоюва земя от морето. Финансирането му ще е със заем от Японската банка за възстановяване и развитие. Според министъра на транспорта Петър Мутафчиев това е последният и най-добрият вариант за изграждането на терминала.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42464

МнениеПуснато на: Сря 04 Юли 2007, 12:34    Заглавие:  

Неконцесионираните активи на "Леспорт"


Неконцесионираните активи на "Леспорт" се вливат в "Пристанище Варна" ЕАД
Неподлежащите на концесиониране собствени активи на държавното дружество "Леспорт" ще се влеят в "Пристанище Варна" ЕАД, става ясно от бюлетина на Комисията за защита на конкуренцията. Уведомлението за това е постъпило в КЗК преди седмица, а заинтересуваните от планираната сделка и въздействието, което тя може да окаже върху ефективната конкуренция на пазара на пристанищни услуги в страната, имат 7-дневен срок да внесат становищата си в деловодството на комисията.
Договорът с концесионера на пристанище "Леспорт" обхваща само активи, които са публична държавна собственост, припомни за в. "Черно море" директорът на дирекция "Концесии" в Министерството на транспорта Георги Тодоров. Едноименното държавно дружество обаче притежава и някои собствени активи, включително и пари по сметки, които с решение на принципала му ще се влеят в "Пристанище Варна" ЕАД. Според Георги Тодоров за собственика и на двете търговски дружества - държавата, този вариант е по-приемлив в сравнение с ликвидацията на изпразненото от съдържание дружество "Леспорт" ЕАД.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 07 Юли 2007, 07:13    Заглавие:  

Работата по укрепването на вълнолома продължава с пълна сила. Пусковият срок ще бъде спазен и за гостите на 02.02.2008 ще бъде завършен. Cool

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42464

МнениеПуснато на: Пон 16 Юли 2007, 10:06    Заглавие:  

Обявяват оперативната група, която ще следи процесите около изграждането на нов контейнерен терминал във Варна



16 юли 2007 | 07:13 | Агенция "Фокус"



Варна. Членовете на оперативната група, която ще следи процесите около проекта за изграждането на нов контейнерен терминал, ще бъдат обявени днес от председателя на Общински съвет-Варна Борислав Гуцанов. Това съобщиха от институцията за радио “Фокус” –Варна. Гуцанов ще даде съвместна пресконференция с изпълнителния директор на “Пристанище Варна” – ЕАД кап. Данаил Папазов и с председателя на Управителния съвет на Българска морска камара кап. Веселин Генов.
Решението за създаване на оперативна група беше взето на заседание на Общински съвет през декември миналата година.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42464

МнениеПуснато на: Нед 22 Юли 2007, 10:15    Заглавие:  

Строежът на новото пристанище почва през зимата


Ще се проучват италианският и испанският опит по финансирането на изграждане на портове

До края на годината или най-късно в началото на следващата ще бъда направена първата копка по преместването на пристанище Варна-изток. Това съобщи вчера председателят на Общинския съвет Борислав Гуцанов. Целта на проекта е порта да се премести под "Максуда", а освободените от него територии да се превърнат в атракционната зона на Варна.
В момента върви процедура по ОВОС за новото пристанище. Очаква се тя да приключи до 45 дни.
Вчера председателят на Общинския съвет се срещна с изпълнителния директор на "Пристанище Варна" ЕАД кап. Данаил Папазов и с председателя на УС на Българската морска камара кап. Веселин Генов. Те са част от експертите в оперативна група, която трябва да следи изпълнението на проекта. В нея влизат още и представители на Министерството на регионалното развитие и благоустройството, "Параходство БМФ", Морска администрация и др.
Днес Борислав Гуцанов, кап. Данаил Папазов и кап. Веселин Генов ще бъдат в Генуа, където ще се срещнат с експерти, които са участвали в италианския проект по преместването на пристанището. Целта е да проучим техния опит в сферата на финансирането на такъв мащабен проект, участието на държавните и общинските структури и частния бизнес, каза кап. Веселин Генов. След Генуа варненската делегация ще отпътува за Барселона, където ще проучи и тамошния опит в местенето на пристанището.
Кап. Данаил Папазов обясни, че ако е осигурено финансиране, то първият контейнер ще пристигне на новото пристанище 36 месеца след началото на строежа на порта. Борислав Гуцанов допълни, че е възможно да бъдат наети и чужди архитектурни бюра, които да изготвят плановете както на новото пристанище, така и визията на бъдещата атракционна зона на града, която ще се оформи на мястото на сегашния терминал.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42464

МнениеПуснато на: Нед 22 Юли 2007, 22:20    Заглавие:  

Варна минава на високи обороти с 500 млн. евро

Около половин милиард евро по предварителни изчисления ще струва изграждането на нов контейнерен терминал в района под "Максуда" и преобразуването на старото пристанище Варна-изток в атракционна зона. Това съобщи председателят на общинския съвет Борислав Гуцанов. Той заедно с представители на пристанище Варна, Българската морска камара и Министерството на транспорта е на 4-дневно посещение в Генуа и Барселона.

Българската делегация ще се запознае с опита при строителството и финансовото обезпечаване на подобни проекти. Генуа е първото преустроено пристанище в яхтен терминал, уточни председателят на Българската морска камара кап. Веселин Генов. Реализацията му е струвала около 1.3 млрд. евро. По време на посещението ще бъдат проведени и срещи с водещи архитектурни бюра, за да бъдат разгледани възможности относно визията на пристанището. Най-важното обаче е да се уточни как е трансформирана публичната държавна собственост и каква е ролята на общината и бизнеса при осигуряването на средствата, каза кап. Генов.

"Генуа е най-типичният пример за преустройство на пристанищната си част в атракционна. В централната част на бившите докове се намира ултрамодерната сграда на аквариума, а срещу него в стара постройка се помещава пристанищната администрация", обясни изпълнителният директор на "Пристанище Варна" ЕАД Данаил Папазов. По думите му модерните портове непрекъснато се развиват, като усвояват нови територии, а старите се преоборудват в яхтени и пасажерски терминали.

Строежът на контейнерния терминал под варненския квартал "Максуда" се очаква да започне в края на година, съобщи Борислав Гуцанов. До 45 дни трябва да завърши процедурата по оценка въздействието върху околната среда (ОВОС). Предварителната стойност на новия терминал ще надхвърли 100 млн. евро, а изграждането му ще отнеме около 36 месеца.

Точната стойност ще зависи от геоложките проучвания и типа строителство, заяви кап. Папазов. По думите му контейнерните терминали възвръщат вложенията в тях за сравнително дълъг период от време - над 10 години. Те обаче са изключителен стимул за икономиката, защото се увеличава възможността за бърза обработка на товарите, стимулира вноса и износа от и за българските компании, уточни Папазов.

След контейнерния терминал цялата пристанищна дейност ще се развива на запад от Варна, каза председателят на общинския съвет. Генералната идея е коридори 7, 8 и "Трасека" да минат през Варна. Това не може да стане, ако не направим входната врата, смята Гуцанов. Той сравни икономическия принос за страната на мащабния проект с АЕЦ "Белене". Можем да се възползваме от геолопитическото си разположение, за да овладеем транзитните товари, които в момента минават през други райони, посочи Гуцанов.

Реализацията на идеята ще има огромно влияние и върху туризма най-вече с построяването на новите атракционни части, марина, хотели, аквариуми и други на мястото на старото пристанище.

"Проектът ще промени изцяло визията на Варна. Модел за това как ще изглежда градът, но в по-малък мащаб, може да се види в Свети Влас - марината на братя Диневи, посочи председателят на Българската морска камара кап. Генов.

В връзка с реализацията на инвестиционния проект е създадена група за оперативен контрол към общинския съвет, в чийто състав влизат представители на община Варна, Министерството на транспорта, "Пристанищна инфраструктура", БМФ и Морска администрация. Подобна работна група е сформирана и към транспортното министерство.

Свилена Велчева
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
brr


Регистриран на: 10 Окт 2006
Мнения: 8341

МнениеПуснато на: Сря 25 Юли 2007, 12:54    Заглавие:  

Товарното пристанище може да бъде изнесено извън центъра на Варна

Варна има всички шансове да повтори опита на Генуа и Барселона за изнасяне на товарното пристанище извън центъра на града. Това беше категоричното мнение на пристанищни власти и оператори в двата града, изразено пред членовете на варненската група, която миналата седмица направи обиколка на портовете.
В състава й бяха председателят на Общински съвет-Варна Борислав Гуцанов, изпълнителният директор на “Пристанище Варна” ЕАД Данаил Папазов, председателят на УС на Морската камара кап. Веселин Генов и др. “Много работа ви чака”, не скри Бруно Ферари, директор на контейнерния терминал в Генуа. Същото потвърди и Джовани Нови, президент на “Пристанищна администрация” – Генуа. Идеята за изнасяне на порта там се родила през 1982 г. във връзка с 500-та годишнина на града. Тогава Общинският съвет и кметът на града решили, че трябва да върнат територията на товарния порт на гражданите и да направят зона за отдих, яхтени кейове и пасажерски терминал. “Тези дейности носят много повече печалба за града отколкото товарните дейности”, беше категоричен Джовани Нови. Като начало били проведени разговори със съответните държавни власти, които финансирали строежа на новия контейнерен терминал, с което бил даден старт на изнасяне на товаро-разтоварните дейности далеч от центъра. После той бил отдаден на концесия, като за разлика от България, тя се дава от местната пристанищна администрация, която не е централизиран орган. Концесионерът получава право да управлява терминала за 25 години като плаща съответна такса на портовите власти. Ако той поиска да инвестира в кея дължимото се намалява с 5 до 50 процента. Постепенно започнало и преустройството на старите кейове и магазии. Днес първият кран, изграден от дърво, в Генуа е издигнат на пиедестал. Част от старите кранове са оставени по местата им само за атракция. На мястото на складовете има красив хотел, търговски център, Аквариум. За да е пълна картината в морето е закотвен макет на корабен кран – бига. На най-дългото рамо е монтиран асансьор, който срещу 1 евро дава възможност за панорамен поглед отвисоко. Останалите държат купола на ледена пързалка. Заведенията наоколо са от типа наколни. Местните жители и гостите на града използват платформите и за плаж. Яхтите са многобройни, пръснати по цялата територия. На практика преустройството продължава и сега. В момента се мисли за самолетна писта, която ще бъде отвоювана от морето, оформят се нови яхтени стоянки, стари складове се ремонтират, за да станат хотели. Зоната около порта непрекъснато е оживена. Потокът от хора не спира както денем, така и нощем. Пристанището се управлява от нарочна компания – “Порт антик”, в която 33 процента държи общинският съвет, 30 процента “Пристанищна администрация”, а останалите частни инвеститори. Рождената дата на плана за преустройството и развитие на пристанището в Барселона е от 1987 г. Тогава общината и пристанищните власти си дават сметка, че портът става неизползваем в това състояние. Правят изчисления, че за проекта ще се нужни 300 млн. евро. Държавата дава 50 млн. евро, а останалите 250 млн. идват от вложения на концесионери, които получават правото да строят и работят там след конкурс. За всяка отделна сграда или кей се обявява международен конкурс. Реално строежът започва през 1990 година. Финалът е сложен през 1995 г. Първоначално пресметната сума набъбнала до 600 млн. евро. Люке уточни, че всички частни инвестиции са от испански фирми. “Варна повече от всеки друг град заслужава да има подобна пристанищна зона и затова никой от нас няма да жали сили, за да може да бъде осъществен подобен проект. Всички сме наясно, че тази визия няма как да бъде постигната за две или три години. Ще се сменят поколения и управници, но направеното ще остане завинаги като символ на града. Затова най-важно от всичко е планът да бъде осъществен и да няма отстъпление от вече започнатото”, коментира председателят на Общинския съвет Борислав Гуцанов. Информацията е на кореспондента на БГНЕС във Варна. /БГНЕС
БГНЕС
"Нетинфо"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42464

МнениеПуснато на: Съб 04 Авг 2007, 08:16    Заглавие:  

Ремонтните дейности около фара продължават.


Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 47 [704 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 45, 46, 47 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » БЪЛГАРСКИ МОРСКИ И РЕЧНИ ПРИСТАНИЩА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0811s ][ Queries: 12 (0.0059s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker