Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Австрия иска обяснение от Германия заради шпионаж · България победи Бразилия · Горещо разкритие за избягалия затворник Радослав Колев - брат му Христо прати ченгета на 20 места и... · Тръмп разказа защо е спрял съвместните учения с Южна Корея · Шегички с Меркел и Тръмп след чудото на Мексико на Световното · Инциденти, ранени и сълзотворен газ на протестите от гръцката страна Ципрас: Настроението в Отешево бе като на сватба ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot МЕЖДУНАРОДНО ИЗЛОЖЕНИЕ "ХЕМУС" 2018(44)
В момента е: Пон 18 Юни 2018, 02:17
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българските поделения и формирования
68-бригада Специални сили (поделение 32 990)
Модератори: Super Flanker
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 11 [151 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11 Следваща
Автор Съобщение
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27514
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 19 Май 2006, 09:24    Заглавие:  68-бригада Специални сили (поделение 32 990)  

Cool Cool Cool

За първи път в Българската армия бе приет на въоръжение боен парашут тип "Летящо крило". Това стана със заповед на министъра на отбраната Веселин Близнаков от 5 май т.г., а първите скокове с германската система SOC-TW7-315 направиха военнослужещи от Специалните ни сили. Офицери и парашутни инструктори преминават тридневен сбор под ръководството на заместник-командира на Командване на Силите за специални операции полковник Сирмо Сирмов и помощника му подполковник Явор Матеев от същото командване. В сбора участват представителят на немската фирма "Спекон" Харалд Вилхелм и инструкторите Йенс Клодке и Михаел Фридрих.

Парашутът TW7-315 е предназначен за скокове със свободно падане и е на въоръжение в Германската армия и други армии от страни - членки на НАТО. Системата е многоцелева и е от най-последните разработки в тази област. Тя дава възможност за осъществяване на прелети на разстояния 40-50 километра от височина 10 километра, с пренасяне на товари с оборудване и въоръжение. Обучаваните се запознаха с устройството и тактико-техническите данни на системата, начините на скатаване на основния и запасния парашут, действията при напускането на машината, във въздуха и при приземяването.

Обясненията на германските инструктори, заяви полковник Сирмов, бяха подробни и изчерпателни, а представителите на фирма "Спекон" проявиха голям интерес към някои наши въпроси и доставяне на резервни части, без дори да ги заплащаме. Йенс Клодке и Михаел Фридрих пък изказаха възхищението си от професионализма на българските инструктори. Можем да отчетем, подчерта подполковник Матеев, че парашутизмът ни има сериозен напредък от миналата година, когато бе приет на въоръжение германският парашут RS-4-4T и особено с тази нова модерна материална част, каквато не сме имали досега и която дава възможност за прецизно приземяване при сложни метеорологични условия.

Ръководителят на парашутните скокове на летище "Крумово" майор Митко Ангелов от 68-а бригада "Специални сили" сподели, че впечатленията му от качествата на TW7-315 са отлични. След първия си скок с германския парашут дългогодишният инструктор старшина Павел Павлов каза, че управлението във въздуха е било перфектно. Невероятен е, не съм скачал с толкова добър парашут, възкликна сержант Илиян Христосков, който първи от групата полетя от самолета към земята.

Извършени бяха скокове от височина 1500 метра, с принудително отваряне и свободно падане, без контейнер и с контейнер. На всички, преминали курса, ще бъдат връчени сертификати, с които им се дава допуск до експлоатация на системата и правото да обучават парашутисти.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Пламен

Регистриран на: 24 Юли 2004
Мнения: 288

МнениеПуснато на: Пет 19 Май 2006, 20:45    Заглавие:  

"Крилца" а ! А някой да е чувал за Д-1-8 ? Един такъв с кръгал купол с дупка в средата ( стабилизиращ отвор ) , а ? Даже и при братята руснаци не можах да му намеря данните че съм ги забравил. Другите хора скачаха с УП-та а нашите стояха в склада щото нямало чохли ... ( в армията трябвало задължително с чохли ) .
_________________
http://visit.vratza.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Studenta
Гост


МнениеПуснато на: Нед 21 Май 2006, 15:31    Заглавие:  

Ееех, тази 68 СС Бригада Laughing
Аиде и наште с Крилца, честито Wink
Върнете се в началото
РумбураК
Гост


МнениеПуснато на: Нед 21 Май 2006, 16:43    Заглавие:  

Always с крилца Very Happy
Върнете се в началото
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27514
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Май 2006, 19:42    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Изглежда който е оцелял той е получил допуск!

Сборът в 68-а бригада "Специални сили" за усвояването на новоприетата на въоръжение парашутна материална част тип "Летящо крило" SOC-TW7-315 приключи с даването на сертификат на седем български командоси. Майорите Роман Ромов, Митко Ангелов и Йонко Йовчев, старшина Павел Павлов, старши сержантите Диян Дюлгеров и Даниел Стоянов и сержант Илиян Христосков от сега нататък ще имат право да използват модерния германски парашут, както и да водят курсове за усвояването му. В продължение на три дни те се запознаха с устройството на новата система, начините на скътаването на основния и запасния парашут, действията при напускането на машината, управлението във въздуха и приземяването.

Ръководител на сбора бе заместник-командирът на Командването на Силите за специални операции полковник Сирмо Сирмов, а ръководител на скоковете - майор Митко Ангелов, началник на отделение "Подготовка и използване на подразделенията" на бригадата. В сбора участваха Харалд Вилхелм - представител на фирмата производител "Спекон", и германските парашутни инструктори Йенс Клодке и Михаел Фридрих.

С даването на сертификати изпълнихме целта, която си бяхме поставили, заключи полковник Сирмов. Бях приятно изненадан от качествата на парашута, сподели старши сержант Деян Дюлгеров. Управлението е леко, парашутът е маневрен, а като купол е с много добро аеродинамично качество за големи товари, заяви майор Йонко Йовчев. Парашутът има системи за увеличаване на скоростта и реагира много добре на подадените команди, коментира майор Роман Ромов. Сега, продължи той, предстои дълъг период за усвояването му. В ход е и процедура за закупуване на височинно оборудване, което ще позволи изпълнението на скокове от големи височини с възможности на преминаване на дълги разстояния.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ME109


Регистриран на: 26 Окт 2004
Мнения: 470

МнениеПуснато на: Вто 23 Май 2006, 23:09    Заглавие:  

Какво представлява това височинно оборудване за скокове от 10 000м.?Там освен че не може да се диша е и бая студеничко.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27514
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 12 Юли 2006, 09:20    Заглавие:  

Cool Cool Cool

Общо 1400 парашутни скока направиха командоси от 68-а бригада "Специални сили", и то само за осем летателни дни при двуседмичното си полево обучение. Използвани бяха различни парашутни системи като RS-4-4T, RS-8, RL-16 и SOC. Скоковете се извършваха денем и нощем от височини от 400 до 4000 м. На лагера, обясни командирът на батальон подполковник Петко Лилов, бяха отработени различни видове упражнения в изпълнение на годишните летателни програми на личния състав и плановете за усвояване на нови видове парашутна материална част.

Някои от наскоро постъпилите на служба командоси са направили по време на полевото обучение първия си парашутен скок. Други са извършили първи парашутен скок на свободно падане, трети са усвоявали скокове с парашути тип "Летящо крило" и скокове с контейнер. Полевото обучение бе осигурявано от парашутно-десантната служба на бригадата, а парашутните инструктори изпълниха скокове от своята програма, отбеляза подполковник Лилов.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
прр1

Регистриран на: 12 Фев 2005
Мнения: 996
Местожителство: В. Търново

МнениеПуснато на: Сря 12 Юли 2006, 12:25    Заглавие:  

Това са 18 машини (Ан 2) на ден. А 8 летателно - скокови дни са две работни седмици. ...
_________________
Ако командира не може да прекрати безобразието, то той трябва да го оглави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27514
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 12 Юли 2006, 12:35    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Бе и аз мисля че май едната нула трябва да се махне. А нищо чудно и двете. То ВВС имаха един Ан-2 който не знам дали е в експлоатация но дори и да е това си издухване на много ресурс и пари. Освен ако не са скачали от друг самолет но не мога да се сетя какъв! Няма данни Л-410 да са мърдали от София тия дни а вертолетите са много кът. Освен с единствения Ан-26 Rolling Eyes

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
прр1

Регистриран на: 12 Фев 2005
Мнения: 996
Местожителство: В. Търново

МнениеПуснато на: Сря 12 Юли 2006, 14:40    Заглавие:  

Question Laughing Laughing Laughing
_________________
Ако командира не може да прекрати безобразието, то той трябва да го оглави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
T-72
[Admin]


Регистриран на: 16 Яну 2004
Мнения: 10067
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Сря 12 Юли 2006, 22:35    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Бе и аз мисля че май едната нула трябва да се махне. А нищо чудно и двете. То ВВС имаха един Ан-2 който не знам дали е в експлоатация но дори и да е това си издухване на много ресурс и пари. Освен ако не са скачали от друг самолет но не мога да се сетя какъв! Няма данни Л-410 да са мърдали от София тия дни а вертолетите са много кът. Освен с единствения Ан-26 Rolling Eyes

в Сливен като скачат скачат с Л-ката

_________________
Кръвта вода не става!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Бай Ганьо


Регистриран на: 17 Фев 2005
Мнения: 4475

МнениеПуснато на: Чет 13 Юли 2006, 19:19    Заглавие:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ghost

Регистриран на: 19 Мар 2006
Мнения: 136

МнениеПуснато на: Чет 13 Юли 2006, 19:51    Заглавие:  

Използваха L-410 за скокове. Много красиво самолетче.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27514
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Юли 2006, 19:56    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Ставаше дума кой борд? И въобще военна ли беше?

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ghost

Регистриран на: 19 Мар 2006
Мнения: 136

МнениеПуснато на: Чет 13 Юли 2006, 19:59    Заглавие:  

За борда не мога да дам отговор. Но в Сливен скачаха от L-410.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 11 [151 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българските поделения и формирования
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0595s ][ Queries: 12 (0.0038s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker