Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Уфолог съзря нещо притеснително на СНИМКА, направена в една от пещерите на Марс (ВИДЕО) · Британците бесни от пренебрежителното отношение на Меркел към Тереза Мей · Зоран Заев: България си е България, Македония си е Македония · Валентин Радев: Ще избират между Христо Терзийски и Ивайло Спиридонов за главсек · Стана ясно кое легендарно съкровище са търсили обирджиите на Роженския манастир · Русия поиска Босна да остане цяла, освен ако "трите народа" не искат друго ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sat 22 Sep 2018, 05:03
All times are UTC + 2
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българските поделения и формирования
68-бригада Специални сили (поделение 32 990)
Moderators: Super Flanker
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 11 [151 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11 Next
Author Message
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27521
Location: София

PostPosted: Fri 19 May 2006, 09:24    Post subject:  68-бригада Специални сили (поделение 32 990)  

Cool Cool Cool

За първи път в Българската армия бе приет на въоръжение боен парашут тип "Летящо крило". Това стана със заповед на министъра на отбраната Веселин Близнаков от 5 май т.г., а първите скокове с германската система SOC-TW7-315 направиха военнослужещи от Специалните ни сили. Офицери и парашутни инструктори преминават тридневен сбор под ръководството на заместник-командира на Командване на Силите за специални операции полковник Сирмо Сирмов и помощника му подполковник Явор Матеев от същото командване. В сбора участват представителят на немската фирма "Спекон" Харалд Вилхелм и инструкторите Йенс Клодке и Михаел Фридрих.

Парашутът TW7-315 е предназначен за скокове със свободно падане и е на въоръжение в Германската армия и други армии от страни - членки на НАТО. Системата е многоцелева и е от най-последните разработки в тази област. Тя дава възможност за осъществяване на прелети на разстояния 40-50 километра от височина 10 километра, с пренасяне на товари с оборудване и въоръжение. Обучаваните се запознаха с устройството и тактико-техническите данни на системата, начините на скатаване на основния и запасния парашут, действията при напускането на машината, във въздуха и при приземяването.

Обясненията на германските инструктори, заяви полковник Сирмов, бяха подробни и изчерпателни, а представителите на фирма "Спекон" проявиха голям интерес към някои наши въпроси и доставяне на резервни части, без дори да ги заплащаме. Йенс Клодке и Михаел Фридрих пък изказаха възхищението си от професионализма на българските инструктори. Можем да отчетем, подчерта подполковник Матеев, че парашутизмът ни има сериозен напредък от миналата година, когато бе приет на въоръжение германският парашут RS-4-4T и особено с тази нова модерна материална част, каквато не сме имали досега и която дава възможност за прецизно приземяване при сложни метеорологични условия.

Ръководителят на парашутните скокове на летище "Крумово" майор Митко Ангелов от 68-а бригада "Специални сили" сподели, че впечатленията му от качествата на TW7-315 са отлични. След първия си скок с германския парашут дългогодишният инструктор старшина Павел Павлов каза, че управлението във въздуха е било перфектно. Невероятен е, не съм скачал с толкова добър парашут, възкликна сержант Илиян Христосков, който първи от групата полетя от самолета към земята.

Извършени бяха скокове от височина 1500 метра, с принудително отваряне и свободно падане, без контейнер и с контейнер. На всички, преминали курса, ще бъдат връчени сертификати, с които им се дава допуск до експлоатация на системата и правото да обучават парашутисти.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Пламен

Joined: 24 Jul 2004
Posts: 288

PostPosted: Fri 19 May 2006, 20:45    Post subject:  

"Крилца" а ! А някой да е чувал за Д-1-8 ? Един такъв с кръгал купол с дупка в средата ( стабилизиращ отвор ) , а ? Даже и при братята руснаци не можах да му намеря данните че съм ги забравил. Другите хора скачаха с УП-та а нашите стояха в склада щото нямало чохли ... ( в армията трябвало задължително с чохли ) .
_________________
http://visit.vratza.com/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Studenta
Guest


PostPosted: Sun 21 May 2006, 15:31    Post subject:  

Ееех, тази 68 СС Бригада Laughing
Аиде и наште с Крилца, честито Wink
Back to top
РумбураК
Guest


PostPosted: Sun 21 May 2006, 16:43    Post subject:  

Always с крилца Very Happy
Back to top
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27521
Location: София

PostPosted: Mon 22 May 2006, 19:42    Post subject:  

Cool Cool Cool
Изглежда който е оцелял той е получил допуск!

Сборът в 68-а бригада "Специални сили" за усвояването на новоприетата на въоръжение парашутна материална част тип "Летящо крило" SOC-TW7-315 приключи с даването на сертификат на седем български командоси. Майорите Роман Ромов, Митко Ангелов и Йонко Йовчев, старшина Павел Павлов, старши сержантите Диян Дюлгеров и Даниел Стоянов и сержант Илиян Христосков от сега нататък ще имат право да използват модерния германски парашут, както и да водят курсове за усвояването му. В продължение на три дни те се запознаха с устройството на новата система, начините на скътаването на основния и запасния парашут, действията при напускането на машината, управлението във въздуха и приземяването.

Ръководител на сбора бе заместник-командирът на Командването на Силите за специални операции полковник Сирмо Сирмов, а ръководител на скоковете - майор Митко Ангелов, началник на отделение "Подготовка и използване на подразделенията" на бригадата. В сбора участваха Харалд Вилхелм - представител на фирмата производител "Спекон", и германските парашутни инструктори Йенс Клодке и Михаел Фридрих.

С даването на сертификати изпълнихме целта, която си бяхме поставили, заключи полковник Сирмов. Бях приятно изненадан от качествата на парашута, сподели старши сержант Деян Дюлгеров. Управлението е леко, парашутът е маневрен, а като купол е с много добро аеродинамично качество за големи товари, заяви майор Йонко Йовчев. Парашутът има системи за увеличаване на скоростта и реагира много добре на подадените команди, коментира майор Роман Ромов. Сега, продължи той, предстои дълъг период за усвояването му. В ход е и процедура за закупуване на височинно оборудване, което ще позволи изпълнението на скокове от големи височини с възможности на преминаване на дълги разстояния.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ME109


Joined: 26 Oct 2004
Posts: 470

PostPosted: Tue 23 May 2006, 23:09    Post subject:  

Какво представлява това височинно оборудване за скокове от 10 000м.?Там освен че не може да се диша е и бая студеничко.
Back to top
View user's profile Send private message 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27521
Location: София

PostPosted: Wed 12 Jul 2006, 09:20    Post subject:  

Cool Cool Cool

Общо 1400 парашутни скока направиха командоси от 68-а бригада "Специални сили", и то само за осем летателни дни при двуседмичното си полево обучение. Използвани бяха различни парашутни системи като RS-4-4T, RS-8, RL-16 и SOC. Скоковете се извършваха денем и нощем от височини от 400 до 4000 м. На лагера, обясни командирът на батальон подполковник Петко Лилов, бяха отработени различни видове упражнения в изпълнение на годишните летателни програми на личния състав и плановете за усвояване на нови видове парашутна материална част.

Някои от наскоро постъпилите на служба командоси са направили по време на полевото обучение първия си парашутен скок. Други са извършили първи парашутен скок на свободно падане, трети са усвоявали скокове с парашути тип "Летящо крило" и скокове с контейнер. Полевото обучение бе осигурявано от парашутно-десантната служба на бригадата, а парашутните инструктори изпълниха скокове от своята програма, отбеляза подполковник Лилов.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
прр1

Joined: 12 Feb 2005
Posts: 996
Location: В. Търново

PostPosted: Wed 12 Jul 2006, 12:25    Post subject:  

Това са 18 машини (Ан 2) на ден. А 8 летателно - скокови дни са две работни седмици. ...
_________________
Ако командира не може да прекрати безобразието, то той трябва да го оглави!
Back to top
View user's profile Send private message 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27521
Location: София

PostPosted: Wed 12 Jul 2006, 12:35    Post subject:  

Cool Cool Cool
Бе и аз мисля че май едната нула трябва да се махне. А нищо чудно и двете. То ВВС имаха един Ан-2 който не знам дали е в експлоатация но дори и да е това си издухване на много ресурс и пари. Освен ако не са скачали от друг самолет но не мога да се сетя какъв! Няма данни Л-410 да са мърдали от София тия дни а вертолетите са много кът. Освен с единствения Ан-26 Rolling Eyes

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
прр1

Joined: 12 Feb 2005
Posts: 996
Location: В. Търново

PostPosted: Wed 12 Jul 2006, 14:40    Post subject:  

Question Laughing Laughing Laughing
_________________
Ако командира не може да прекрати безобразието, то той трябва да го оглави!
Back to top
View user's profile Send private message 
T-72
[Admin]


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 10067
Location: Burgas

PostPosted: Wed 12 Jul 2006, 22:35    Post subject:  

Елемаг wrote:
Cool Cool Cool
Бе и аз мисля че май едната нула трябва да се махне. А нищо чудно и двете. То ВВС имаха един Ан-2 който не знам дали е в експлоатация но дори и да е това си издухване на много ресурс и пари. Освен ако не са скачали от друг самолет но не мога да се сетя какъв! Няма данни Л-410 да са мърдали от София тия дни а вертолетите са много кът. Освен с единствения Ан-26 Rolling Eyes

в Сливен като скачат скачат с Л-ката

_________________
Кръвта вода не става!!!
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
Бай Ганьо


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 4475

PostPosted: Thu 13 Jul 2006, 19:19    Post subject:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
ghost

Joined: 19 Mar 2006
Posts: 136

PostPosted: Thu 13 Jul 2006, 19:51    Post subject:  

Използваха L-410 за скокове. Много красиво самолетче.
Back to top
View user's profile Send private message 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27521
Location: София

PostPosted: Thu 13 Jul 2006, 19:56    Post subject:  

Cool Cool Cool
Ставаше дума кой борд? И въобще военна ли беше?

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ghost

Joined: 19 Mar 2006
Posts: 136

PostPosted: Thu 13 Jul 2006, 19:59    Post subject:  

За борда не мога да дам отговор. Но в Сливен скачаха от L-410.
Back to top
View user's profile Send private message 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 11 [151 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българските поделения и формирования
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0831s ][ Queries: 12 (0.0037s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker