Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Голямата грешка на Тръмп при срещата му с Путин · Farnborough International Air Show 2018: 1000-ят ATR 72 и премиера в САЩ · Порожанов: Оставка няма да подам · Борисов обеща:Няма изобщо да им се дадем този път!!! · Embraer показва зъби на втория ден от шоуто на Фарнбъроу · Тристранката одобри промени в ТЕЛК-Симеонов: Край на инвалидност за шипове и избити зъби ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 18 Юли 2018, 10:36
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Мечта... Военен Пилот...
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 12 от 12 [175 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12
Автор Съобщение
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27516
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 29 Окт 2009, 20:34    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Не съм пилот. Амбициите са ми други.
Граждаска авиация можеш да учиш в ТУ или пък по-лошия вариант -Частния транспортен колеж. Но без пари нищо няма да стане.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Чет 29 Окт 2009, 20:55    Заглавие:  

ЧТК по-лош вариант от ТУ ? Хахахах ще ме съсипеш, да знаеш Laughing
От ТУ повече пилоти няма да излязат - в ТУ се учи за безработен, щото за гайковърт не ти трябва висше Wink
Ако искаш да станеш пилот, пробвай в чужбина. Аз искам да летя и съм се ориентирал навън.
А за гръбнака - повечко сутрешна гимнастика, а не висене пред компа. Все ще помогне някак Smile

П.П. За гражданска авиация пилотите вече минават с до 2 диоптъра. За РП май новите изисквания са до 0,5.

_________________
"Гледай вляво и кашляй ! " - КАМО Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Бранимир

Регистриран на: 08 Яну 2011
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Съб 08 Яну 2011, 22:46    Заглавие:  

Здравейте!
Искам да изкажа личните си адмирации към всички хора от българската армия,било то ВВС,ВМС или сухопътните войски,заради жертвите,които са правили,правят и ще правят,за да я има България!
Та...това е първият ми пост в този форум,а много вероятно и последен,защото бих искал съвсем конкретно да Ви ангжирам (запознатите по-обстойно със кандидатстването във факуктет Авиационен) със задачата да прецените имам ли шанс да стана военен пилот.
Вярвам,че винаги авиацията е била в сърцето ми,но боя се твърде късно си спомних или преоткрих този факт.Сега съм 12 клас и трябва да направя някои съдбоносни за моят живот решения,но за моя голяма болка битката е около 80% загубена,по простата и едновременно сложна причинa,че почти цялото си пребиваване в гимназията нямах реална цел,която да преследвам и станах жертва на този иначе приятен,но Комерсиален живот(за да не се прая на много ерудиран,какъвтно не съм, ще си призная-играх компютърни игри за сметка на преслеването на висок бал в училище) и в крайна сметка ситуацията е следната.
Бал:
Математика-5
Физика-5
Английски език 5,25
Български език-5

На пръв поглед нещата не са много зле,но истонският проблем е че остава твърде малко време за подготовка по математика за изпита.За да улесня уважаемите съфорумници решили да отговорят на въпроса ми,ще направя кратка и откровена оценка на себе си.
Аз съм:
роден на 15.10.1992 година
177 см висок
~70-72 килограма тежък
Средноинтелигентен,син на обикновен човек (явно има значение,колкото и да е жалко),със перфектно зрение(въпреки навикът да стоя по 4 часа на компютъра лятото на 2010 година си направих очен преглед при специалист и според него съм годен за летец),ДЮСТАБАН-не баш плоско,а по-скоро леко "пропаднало"стъпало "под големия пръст"/мисля се нарича напречно пропаднал,но не съм запознат с точната терминология/,което не ми пречи да бягам дистанции от рода на 5 км.Вестибуларния апарат прочетох,че е лесно податлив на тренировки,владея английски език upper intermediate-advanced,испански език-основно ниво,може да се каже атлетичен(бивш плувец,а сега съччетавам различни движения със собствено тегло с цел поддържане на сравнително добра физическа форма)
Слабости-наивен,мързелив/но ако се отнася до дейности които са ми приятни-перфекционист/ и може би редица други,които аз не виждам и ще трябва дуги хора да ме оценят,но това по разбираеми причини е невъзможно,>>>имам някакъв слаб кръвоносен съд в носа,и поонягога при рязка промяна в налягането или спонтанно започва да тече,но знам че такива съдове се изграят при "уши,нос,гърло" и няма да има проблеми<<<<Вие ще кажете,надявам се.

Имам ли шанс да стана военен пилот във изтребителна авиация-мисля че само такава ще остане след година две или евентуално за ръководител полети?!!!! Смятате ли за възможно,попринцип,човек да се подготви за около половин година.Балът ме притеснява най много,защото едва ли ще имам времето да се подготвя по математика за повече от Много добър 5 или наааай-много 5,25 до лятото.Какво е мнението ви като цяло.Ако кажете,че има светлина/но не блеждукаща,а реално осезаема Smile ) ,започвам подготовка,но моля ви бъдете обективни,точни,ясни ,защото наистина за мен е от изключителна важност!
Отново искам да благодаря,на хората направили си труда да прочетат този дълъг пост.Моля не ми се подигравайте или поне не го правете тук.Важно е да спомена,може би, че не играя компютърни симулатори,не съм чел книги на авиационна тематика,не съм виждал дори истински изтребилет през живота си/може би това е причината да мисля ,че не съм достоен за ВВС/, но съм голям фен на авиацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Байко


Регистриран на: 14 Дек 2006
Мнения: 517

МнениеПуснато на: Нед 09 Яну 2011, 03:15    Заглавие:  

Разбира се, че имаш шанс! Това за баща ти, че е обикновен човек, изобщо да не те притеснява - няма никакво значение, ако ще да е космонавт! Не слушай глупостите, които много хора ще се опитат да ти кажат на тази тема. За стъпалото - по-добре си мълчи, има шанс да не го открие хирурга. А за математиката - половин година е много време, макар сега да не ти се стурва така, стига да оползотвориш това време пълноценно. Ако все пак не стане тази година, може спокойно да кандидатстваш, докато не навършиш 23. Познавам хора чакали няколко години за шанса си и в последствие реализирали се във военната авиация, пък и на психолозите определено им прави добро впечатление, когато някой е твърдо решен да влезе, да учи, да завърши и да лети един ден. Действай! И вече да не виждам от теб постове след 22:30, освен ако не си решавал задачи до това време Laughing !
_________________
... И днес, когато бурята бушува
над дългата и пуста полоса,
тя пее песента на Вевесаря
със вятъра отишъл на война.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Shilo


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1202
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Нед 09 Яну 2011, 08:47    Заглавие:  

Бранимирe, има една поговорка - прави каквото трябва, да става каквото ще. Щом искаш да си военен пилот - действай. Решавай задачи, запиши се на курс по математика, дори и на частно. Когато един преподавател се занимава само с теб, резултатите са много по-добри, от колкото, ако сте цял клас. Има различни типови задачи, които трябва да можеш да решаваш. И ако учителят е добър, той точно това ще те кара да правиш. Парите, инвестирани в образование се връщат многократно след това. Важно е да знаеш всички аксиоми, теореми, леми и правила в математиката, както и да можеш да ги прилагаш. Всичко става с много четене и още повече решаване на задачи. Шест месеца не са много, но не са и малко време за подоготовка. Все още имаш шанс.

Опитай да влезеш още тази година, защото животът много бързо тече и нямаш време за губене. Докато си на 20 години и хоп, вече си на 30. Така, че не си пилей времето. Преди години имаше задължителна казарма и това определено беше стимул за момчетата да учат по-старателно Smile. Цедката за военните пилоти е много ситна и всичко зависи от теб, твоята подготовка, здраве и физическо състояние.

Успех ти желая!

_________________
Dream on
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Нед 09 Яну 2011, 11:07    Заглавие:  

Най-важно е да го искаш много силно, повярвай това е 50 % да не кажа и повече от успеха ти! Конкретните насоки:
1. Записваш курс по математика в НВУ-то,има такива всяка година,около 100 лв., осигуряват ти и спане на поносима цена!
2. Решаваш всички задачи от 2000-2010 г които са давани на изпита!( Ако намериш от 80-те години насам,още по-добре!)
3. Отиваш на предварителния по математика ( задачи някой път са от задачите които си решавал на курса, почти на 90 % е така)!
4. За АЛК-то Байко ти каза!
5. Съсредоточаваш се главно над математиката, обясни на даскалите си,че това е важно за теб и да не те тормозят много с излишни неща ( важното е да знаеш как да подходиш), сподели с даскалите си да ти дават по-трудни задачи от другите на контролните ( накрая като ти видят амбицията пак ще ти пишат 6,не се притеснявай)!
Това е главното, отговорите на другите въпроси може да видиш в по задните страници!Успех!Всеки има реален шанс!Всеки!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Чет 03 Фев 2011, 10:54    Заглавие:  

Поредица от няколко серии по БТВ action ( http://www.btv.bg/action/series/episode/1124989899-Boyni_piloti.html ) и желанията на млади момичета и момчета ( както и Аз самия), ме накара да постна това мнение! Човек може да успее да вникне в същността на професията и да си направи изводи за това какво иска за себе си!

Capt. Riel Erickson , first woman as intercepted a russian cold war era Tu-95 "bears" since his first operational flight in 1956.
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Riel with jetstream Rookie
Click to see if image is larger
“Jetstream” students – back row (left to right) – Capt Tristan McKee, Capt Mike Lewis, Capt Yannick Jobin, Capt (then Lt) Shamus Allen, Capt Riel Erickson Front row, left to right, Capt Tim Coffin, Capt (then Lt) Dave McLeod http://www.forces.gc.ca/site/commun/ml-fe/article-eng.asp?id=4233
http://www.youtube.com/watch?v=DUxiqUupjio http://www.youtube.com/watch?v=JAOgDlfzsI0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=x7daZw8NAlU&feature=related
Click to see if image is larger
http://www.coldlakesun.com/ArticleDisplay.aspx?archive=true&e=1810141 http://krolvideo.co.cc/video/qOHTx_LPCmA/CF-18-Hornet-441-TFS.html

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Чет 03 Фев 2011, 20:04    Заглавие:  

БНТ 1 с телевизионна премиера на българския филм "Аварийно кацане"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Пецата

Регистриран на: 14 Окт 2011
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет 14 Окт 2011, 21:52    Заглавие:  

Колко години стаж са нужни да се пенсионира военния пилот? Питам, защото знам под какво напрежение живеят пилоте и са ми казвали, че се пенсионират по-рано.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
MAM

Регистриран на: 17 Яну 2012
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Чет 02 Фев 2012, 14:18    Заглавие:  

Пеца, по закон са 15.
Кой колкото иска над това и колкото му позволява здравословното състояние.
Обаче, колкото повече летиш, толкова повече болежки след това на стари години.
Младостта си е младост.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 12 от 12 [175 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0823s ][ Queries: 12 (0.0049s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker