Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 10 Авг 2020, 06:36
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Wizz Air
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 21 [308 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 19, 20, 21 Следваща
Автор Съобщение
Vega_pilot

Регистриран на: 04 Яну 2005
Мнения: 23
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 07 Сеп 2005, 10:00    Заглавие:  Wizz Air  

Вчера разгледах сайта на Wizz и букнах полет до Будапеща и обратно за двама души /отиване и връщане/ тотал 122 Euro с таксите. Което ако го разделя на 4 /тоест по колко се получава на пътник в едната посока/= 30.5 Euro, което като го умножа по 179 /максималния брой места за А320/ = 5638 Euro с което едвали могат да си платят само керосина. Та въпроса ми е, от каво печелят тези авиокомпании и дали финансовите икономии не водят до по-ниско техническо обслужване на машините, което да се отразява на сугурноста?
Последната промяна е направена от Vega_pilot на Сря 07 Сеп 2005, 15:00; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 07 Сеп 2005, 10:21    Заглавие:  

Цитат:
което като го умнойа по 179


тук е грешката в изчисленията... Билети на тази цена има само за n места следващите n+k места са на друга цена и т.н., а последните 179-j места са си на нормална цена

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 09 Сеп 2005, 19:32    Заглавие:  

exactly Wink
_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ежко-бежко

Регистриран на: 31 Май 2005
Мнения: 164

МнениеПуснато на: Пет 09 Сеп 2005, 19:42    Заглавие:  

Даже и на по-висока от "нормалната" цена. Случвало ми се е да попадам на ферти (полет на следващия ден) на EasyJet за полет Лондон-Атина за суми от порядъка на 360-380 евра, докато полет с British Airways е малко над 300 евра.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
foxbat


Регистриран на: 25 Яну 2004
Мнения: 469
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 10 Сеп 2005, 07:18    Заглавие:  

Дайте идея за по евтин полет до Единбург.
Налага ми се да летя на 18.10. до там и на 20.10.-насам!
Резервацията,която съм направил към момента е с CSA с прехвърляне в Прага и струва към 380 GBP! Търся нещо по-надолу!!!
Предварително благодаря!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Съб 10 Сеп 2005, 10:03    Заглавие:  

Цената с CSA, която си пососил е доста съмнителна. Виж дали няма да ти излезе по-евтино ако си купиш билета през интернет с кредитна карта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 10 Сеп 2005, 10:57    Заглавие:  

Виж има ли Wizz подходящи честоти за 18 окт. до Прага или Лондон Лутън през Будапеща; би трябвало да излезе към 200 евро с данъците. От Прага или Лондон Лутън вземи EasyJet. Цената (отиване и връщане) по тоя сектор би трябвало да е къде лири 100 с данъците. За сравнение влакът е от лири 150. Дели дадените по-горе цифри на половина за еднопосочно пътуване.
Върнете се в началото
Е. Ж. К.
Гост


МнениеПуснато на: Съб 10 Сеп 2005, 13:10    Заглавие:  

Проблемът идва от това, че Уиз не летят всеки ден и отиването не може да стане с тях (то и връщането предполага киснене на Ферихеги до 02:30 в петък сутринта, ама това по се трае). Проверих - наистина цените на ЧСА, Малев и Алиталия/Ербег се въртят в диапазона около и малко над 550 евро за полет с 1 прекачване. А пък и Виаджо във вторник до Виена не летят, и Хемус полети до цивилизацията на ниски цени (чрез Тракия) не предлага Sad

Проблем е също и ако нямаш виза за преминаването (макар и транзит) през Англия. Транзитната виза на ингилизите май беше някъде около 60 лв, та още по-зле.

Ако цената е важен фактор, то аз предлагам отиването да е от София с автобус в понеделник (кощунство! на авиационен сайт) за 90лв. до Братислава, 5-10 евро за такси от авто- до аерогарата и 110 евро за полет NE150 на Скай Юръп до Дъблин от 17:20, пристигащ в 19:20.

Иначе връщането... ъъъ... айде там някой друг да се опита да намери нещо без автобус. Че то Ryanair е лесно и евтино от Дъблин (Ийзиджет не лети оттам вече), но докъдето и да те заведе няма възможност за връзка с Уиз. Или по-точно има, но каца 5 минути преди края на чек-ина за полета на Уиз от Рим-Чиампино.
Върнете се в началото
Пак ежк
Гост


МнениеПуснато на: Съб 10 Сеп 2005, 22:46    Заглавие:  

Ето че имаше и полза от ровенето ми по уебсайтовете (мда, амбицирах се)

За полета на фоксбат: Мисля, че най-добре би било да се възползваш от промоцията по повод настъпването на пазара на СН Бръселс Еруейз (тъй де, Сабена) и да летиш на 18-ти до Брюксел за 118 евро със SN2828 от 14:35, а на връщане четвъртък 19:05 с Ербега (FB408) за 159 евро. От Брюксел до Дъблин и обратно имаш две възможности:
Ryanair с някой от техните 3 полета дневно от Шарлероа (Брюксел-Юг) за по 18 евро. Недостатъкът на този вариант е, че от Завентем (Брюксел Инт.) до това летище са 88 км. и повече от час и половина път (цената, доколкото разбрах от сайта на летището е около 12 евро с автобус до гарата и оттам с влак с прекачване).
ИЛИ ирландската национална авиокомпания Aer Lingus, дето е хем национална, хем НТА, хем... абе, ни риба, ни рак, ни кунилингус. Която също предлага сравнително ниски цени (полетите, които гледах са EI639 и EI630) и освен това лети до самия Завентем. Недостатъците на този вариант са, че за да се възползваш от ниските им тарифи трябва в четвъртък да имаш 11 часа престой на летището. И 50 евро повече в сравнение с варианта Раянер+транспорт. В най-скъпия вариант обаче пак се вместваш под 400 евро, което в сравнение с цената на ЧСА си е нещо.

А какво открих докато се ровичках: на един сайт (май неофициален) на летище София в разписанието се мъдри полет София-Болоня във вторник, четвъртък и събота на някои си My Way Airlines. Гугъл каза, че това всъщност е nomme-de-guerre на много симпатичната (от това, което съм виждал е най-евтината след FR) МyAir. Някой да знае откога трябва да започнат тези полети?
Върнете се в началото
Attila


Регистриран на: 04 Май 2004
Мнения: 193
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 21 Сеп 2005, 11:39    Заглавие:  

Една публикация в Investor.bg която ми се струва твърде интересна:

До две години Wizz Air ще е най-голямата авиокомпания в България
От: Христина Машкова
hrisi@investor.bg

Първият нискобюджетен полет в България вече е факт. Самолет на Wizz Air се приземи в София в 2 ч. през нощта на 19 септември в полет за 1 евро (без летищните такси) от Будапеща. Днес, на специална пресконференция, изпълнителният директор на компанията Йозеф Варади представи подробно компанията, нейните планове и стратегии за развитие в България и региона.
Wizz Air започва да извършва полети на 19 май 2004 г., само шест месеца след официалното си сформиране. Идеята за създаване на компанията датира от юни 2003 г., когато шест души с богат опит в бизнеса и самолетната индустрия се срещат с Йозеф Варади, сегашен изпълнителен директор на компанията, който има дългогодишен опит като търговски директор в Procter and Gamble и Malev. Процесът по създаване на компанията приключва през януари 2005 г., с капитал от 34 млн. евро, набран основно от щатския инвестиционен фонд Indigo Partners.
„В момента инвестициите ни идват главно от 10 основни европейски страни, сред които Великобритания, Швейцария, Франция, Норвегия. Като цяло средствата ни са изцяло от европейски и щатски инвеститори, като не получаваме и цент от нито едно правителство“.
Компанията инвестира в закупуването на нови самолети, а в момента техническата надеждност на флотата й е 99,7%. Една от причините авиопревозвачът да може да си позволи да предлага с между една трета и една четвърт по евтини билети от конкурентите си е фактът, че самолетите са натоварени 13 часа в денонощието (при 7-8-9 часа за другите компании), което според Варади не представлява опасност за сигурността на пасажерите, предвид младата флота на превозвача, чиято средна възраст е 3 г.
"Друго, с което се гордеем, е фактът, че 82% от полетите кацат и се движат навреме", каза още директорът.
„Ние сме първата нискобюджетна компания, която лети в България, а сме и N1 в Централна и Източна Европа. Относно плановете ни в България, имайте предвид, че за нас все повече ще се чува“, заяви мистериозно директорът, добавяйки, че в момента компанията е в процес на разработване на 3 до 5 дестинации от София. Той не уточни какви дестинации има предвид, но според източници на Investor.bg става въпрос и за вътрешни полети в България до летищата Варна и Бургас, както и по международната линия София-Истанбул.
„Преговаряме за увеличаване на полетите и до други летища освен София“, заяви Варади, добавяйки, че компанията смята да се задържи на българския пазар.
„До две години Wizz Air ще е най-голямата авиокомпания в България“, заяви още Йозеф Варади. Той поясни, че групата му не е завладяла пазара само там, където не се е появила.
Нашият източник сподели също, че Wizz Air има намерение да създаде собствена авиокомпания в България. Г-н Варади отказа да коментира информацията.
Г-н Варади се съгласи да отговори и на някои други въпроси на Investor.bg, които ще бъдат публикувани в близките дни.


Изглежда HEMUS AIR има за какво да са притеснени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
HB-NIK


Регистриран на: 20 Авг 2004
Мнения: 1151
Местожителство: Варна/Швейцария

МнениеПуснато на: Чет 22 Сеп 2005, 20:04    Заглавие:  

Attila написа:
Изглежда HEMUS AIR има за какво да са притеснени.

Не мисля 4е им пука. Те си имат други приходи Wink

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 23 Сеп 2005, 13:17    Заглавие:  

Nqma zna4enie, nali Mitko kaza, 4e vajnoto e samletite da sa si tehni Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 29 Окт 2005, 11:25    Заглавие:  

Така, искам да ви задам един идиотски въпрос.
Та резервирах по тел. полет със Wizzair дадоха ми някакъв резервазионен код и сметка на която да си платя.Въпросът ми е , как ще разберат дали съм платил, понеже билети до колкото разбрах няма да ми дадат. Със сметката за това,че съм платил парите ли ще пътувамSmile? Щом няма да получа билет? Нещо тотално се шашнах та моля да ми разясните как стоят нещата.
Върнете се в началото
Yoan
Гост


МнениеПуснато на: Съб 29 Окт 2005, 13:04    Заглавие:  

Zna4i bro. ako iska6 da si vzeme6 bilet trqbva purvo da proveri6 v e-maila si sled kato si platil bankata.V tozi mail ima informaciq koqto trqbva da q kaje6 na leti6teto 2 4asa predi poleta i te 6te ti dadat tam na mqsto bilet.A ako ne si me razbral ili az sam propusnal ne6to se obati na wizzair za info.
Върнете се в началото
conko

Регистриран на: 10 Авг 2005
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Пон 07 Ное 2005, 12:19    Заглавие:  

Будапеща/София. Група от 50 български граждани, пътуващи по линията Париж – София с “лоу-кост” авиокомпанията Wizzair, буквално са станали “заложници” на превозвача, като от снощи се намират на летището в Будапеща, междинна спирка в полета, откъдето все още нямат официално потвърдена информация кога ще бъдат превозени до София. Това съобщи за Агенция “Фокус” директорът на в-к “Парижки вести” г-н Атанас Чобанов, който пътува с групата. Самолетът на компанията е долетял до София, но пилотът решил, че мъглата е много гъста и се върнал обратно в Будапеща. Българите се намират на летище до унгарската столица и нямат връзка с околния свят. Компанията отказва да им плати нощувка в хотел и не уточнява кога ще бъде следващия полет за България.
Информация от агенция "Фокус"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 21 [308 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 19, 20, 21 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0723s ][ Queries: 12 (0.0071s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker