Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Скръбна вест: Почина о.р. майор Камен Андреев · Канада очаква да получи първите два австралийски F/A-18 през 2019 · Зам.-министърът на отбраната Анатолий Величков: Работим за създаването на условия българската отбранителна индустрия да се включи в проектите за модернизация на ВС · Асад към Путин: Израел са безочливи · В Македония: Българите забиха нож в гърба на Брюксел · Путин посети полигон на "Калашников" и стреля със снайперистка карабина ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 20 Сеп 2018, 16:19
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Пакет от бойни задачи за бъдещите ни ВВС?
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 13 [187 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 11, 12, 13 Следваща
Автор Съобщение
lion_su25

Регистриран на: 18 Апр 2006
Мнения: 301

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 16:42    Заглавие:  

Като чета мераклиските постове на някой съфорумци ,имам чувството ,че става въпрос не за нашатаа авиация а за американска ,турска или руска.

Както ТРЕКС писа- събудете се момчета,ако не можете ,дайте на някой да ви щипне и си измийте очичките.
За старо желязо незнам,но да да се боядисват сгради ,да се оправят вътрешният и външният им вид със средства на личният състав - та това е почти ежедневие.
Вие ми говорите за фантасмагорични неща .
Просто не искам да се впускам в "размисли и страсти"
Хайде ,лек ден и поздрави от настоящата -БЪЛГАРСКА БОЙНА АВИАЦИЯ Smile

_________________
В авиацията ,живите затварят очите на мъртвите,а мъртвите"отварят" очите на живите
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
биса

Регистриран на: 02 Яну 2005
Мнения: 271

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 17:13    Заглавие:  

lion_su25, сигурно знаеш какво е да купиш горивни шлангове със собствени пари за да лети МиГ-21 - някои му казват обич към авиацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2169
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 17:24    Заглавие:  

Тия неща като съм ги написал не казвам, че ще станат утре ако въобще станат. Само че пред ВВС има два пътя: единият е да се закрият, другият е да се развият. Само ремонт не подобрява нещата, а просто ги връща в що годе нормални рамки, защото толкова способности са орязани, че само нальот не е достатъчен, а трябва и качествено подобрение. Пилатуси взехме ли, взехме, Кугъри взехме ли, взехме, Спартани и Пантери сглобяват ли се, сглобяват се. Сигурен съм, че преди това и за тях сте казвали "не, абсурд, изключено". Нали на някой във форума подписът му беше нещо от сорта на "който иска да свърши нещо намира начини, а който не иска - оправдания". Да роним горчиви сълзи и да гледаме в чиниите на другите не ми се струва смислено. Индийците били размазали американците на съвместни учения и т.н. И какво от това? Щат на Индия ли да ставаме, или да берем грижата на янките. Щото докато я берем сещате ли се, че нашата няма кой да бере. Нещата били зле, животът бил гаден. Ами хайде да направим едно групово самоубийство 7,9млн. българи или там колкото сме останали. След Първата световна война самолетите дори са ни били забранени. Само че тогава авиаторите не са се предавали толкова лесно, а сега ако ни чуят... Нямаме пари, те да не са имали? Съсипана ни е икономиката! А да ви идва наум, че национална катастрофа е нещо реално и дяволски сериозно! Ще ме прощавате, но в сегашния им вид е по-добре да ги ликвидираме ВВС. Само че както обяснявате целия Апокалипсис сега ако ви кажа, че авиацията трябва да се закрие или да мине към СВ веднага ще скочите. Като са толкова зле нещата защо служите в авиацията? Докато не ни се изясни, че развитите държави не вършат нещата както трябва, защото са богати, а са богати защото вършат нещата както трябва, не за бойна авиация, а за производство на кламери няма какво да си говорим. Ние като не сме във военната авиация сме тъпи и не разбираме, че няма пари за гориво и резервни части. Ако можехме да ви ги осигурим мислите ли че целият български народ нямаше да настоява за това? Нито сме първата държава в криза, нито последната, само че с такива приказки ще се пренесем от географските атласи в учебниците по история. Нищо лично, много благодаря за поздравите, но от време на време трябва да се каже и нещо градивно, а не само вайкания и критики.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 17:31    Заглавие:  

Както беше казано по-горе - ПО-РЕАЛНО.
Грандоманщините изписани са смешни, затова и хората с по-земно мислене почнаха да вкарват майтап с ескадрилите В-1В дето "бъш шъ паснат на картинката" или пък направо убиха рибата със старото желязо и шланговете.
Има фундаментални организационни проблеми дето трябва да се решат (повече дори са на ниво МО - факт е, че ВВС гори най-скъпия керосин в България, поне това се сещам на прима виста, и има най-сложни митнически процедури дори за освобождаване от внос на елементарни резервни части и консумативи) - иначе дотогава ще има нещо подобие на военна авиация, изключително скъпо държавно хоби, с редки проблясъци на професионализъм, които както всяко изключение потвърждават правилото.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
petaka

Регистриран на: 16 Апр 2005
Мнения: 37
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 20:05    Заглавие:  

Ето и моето мнение.
Графа и Безмер стават една аиобаза с две ескадрили.
Първа базирана на Графа и оперираща с нови многоцелеви самолети.
Втора се базира на Безмер и експлоатира Миг-29.
В Крумово са ваведени кугарите.Води се интензивна подготовка.В експлоатация са и Ми-17 и Ми-24.Беловите си остават в Крумово.
Трапа са ваведени Спартаните.Изведени са от въоражение Ан-26,Ан-30 и L-410.РС-12 се експлоатира усилено.
В Долна се есклоатират пилатусите, а и доставен тренажорен комплекс за тях.Албатроса е кам края на експлоатацията си и се предвижда замяната му.
Доставени са Пантерите за ОМВАБ ЧАЙКА.Ми-14 е изваден от експлоатация.Годишният нальот във ВВС е увеличен значително и достига средния за европейските страни членки на НАТО.
Тези мои твърдения се базират на базата на оптимизиран план за въоръжението и модернизацията на БА и в частност ВВС кам периода 2012-2014.

_________________
Големите мечти не изискват големи крила, а меко приземяване !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27521
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 20:15    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Твоето предложение е план за закриването на ВВС.А план 2015 е един антибългарски документ чиято цел е превръщането на БА в полицейска дружинка за външни поръчки на НАТО!
Нуждаем се от възраждане на ВВС а от "оптимизиране"!

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
GIG

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 433
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 20:19    Заглавие:  

Заради нещата, които се изписаха в тази (и не само в тази) тема пуснах в "ОБЩИ ПРИКАЗКИ" анкетата за "Форума == детска градина", но цензурата побърза да я изтрие Embarassed

Все пак ще Ви помоля да слезете на земята Exclamation

Нещата хич не са розови - нито във военната, нито в гражданската авиация (особено в карго авиацията) Crying or Very sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27521
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 20:25    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Темата е зададена, нека се расъждава по нея. Реалноста е такава каквато сами си я направим. Това което изглежда нереално днес може да е реалност утре Wink

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 20:41    Заглавие:  

Елемаг стига с това "кавото сами си направим" ! Нищо неможем да направим, който и да е на власт, картинката е подобна.Така, че това е несеризоно изказване.Тук работата не опира до личния състав на БА и следователно нищо не зависи пряко от военнослужещите(a те правят и немислимото в тези тежки години).Гледайте реално на нещата.Помислете по-добре с наличните средства какво може да се направи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Octagon

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1286
Местожителство: LBPD

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 20:56    Заглавие:  

petaka написа:
Ето и моето мнение.
Графа и Безмер стават една аиобаза с две ескадрили.
Първа базирана на Графа и оперираща с нови многоцелеви самолети.
Втора се базира на Безмер и експлоатира Миг-29.
В Крумово са ваведени кугарите.Води се интензивна подготовка.В експлоатация са и Ми-17 и Ми-24.Беловите си остават в Крумово.
Трапа са ваведени Спартаните.Изведени са от въоражение Ан-26,Ан-30 и L-410.РС-12 се експлоатира усилено.
В Долна се есклоатират пилатусите, а и доставен тренажорен комплекс за тях.Албатроса е кам края на експлоатацията си и се предвижда замяната му.
Доставени са Пантерите за ОМВАБ ЧАЙКА.Ми-14 е изваден от експлоатация.Годишният нальот във ВВС е увеличен значително и достига средния за европейските страни членки на НАТО.
Тези мои твърдения се базират на базата на оптимизиран план за въоръжението и модернизацията на БА и в частност ВВС кам периода 2012-2014.

Граф Игнатиево и Безмер са си две авиобази. Каква структура предлагаш, не ми е ясно.
В Крумово как ще експлоатират четири типа вертолети, от които Кугър и Ми-17 се припокриват, не ми е ясно.
РС-12 не мога да си представя в усилена експлоатация. Спецовете да казват трябва ли да вадим Ан-26, но ми се струва, че за задачи в страната Спартанецът ще е скъпичък.
За Пантерите нищо няма да кажа, че ще се разплача пред монитора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27521
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 21:00    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Гледам напълно реално на нещата! В последните 2-3години успях да се запозная с доста хора по министерства и дори парламента. От къде мислиш че са дошли там? Нищо чудно именно някой от пишещите в форума летци да е бъдещия командващ ВВС или дори началник на Генщаба. А други да бъдат министри или депутати. И какво ще научат от тук!?! Че трябва безропотно да следват инструкциите да наглите натовци!?! И да съкращават/оптимизират армията? Щом има тема -Какви трябва да бъдат бъдещите задачи на Българските ВВС то нека да ги напишем така както ги мислим ние и както искаме да бъдат!!! А не както са го решили продажниците!

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 21:16    Заглавие:  

Че се поддаваме на всички вярно е , но помисли борба да влезем в НАТО и изведъж- ние няма това да правим, няма друго.... едва ли ще бъде удачно след толкова години труд.В крайна сметка да не бяхме влизали, пък да си правим каквото искаме.Има си договори,устави и харесваме, нехаресваме дали сме си задника под наем и ще изпълняваме.Най-важно е в момента това с което се разполага да се използва оптимално, да се провеждат подобни учения като тази година, оттук постепенно да се развиваме, да ни нарастнат възможностите.Това бъдеще, за което говорите е много далече във времето.Ще се потрети този израз ама наистина се събудете.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27521
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 21:26    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Като се има в предвид мандата с който се сменят командващите и политиците бъдещето не е далече. И никой не се е борил да влиза в НАТО. Всъщност българския народ е против членството ни там. То и затова паси направи и невъзможното да няма референдум по въпроса, щото знаеше какъв ще е резултата. Който иска нека да се съобразя с това насилствено влкючване на България в този съюз.
Лично аз бих искал да видя написано какво наистина смятат форумци че трябва да бъде бъдещето на ВВС а не разни вариации на простотиите написани в План 2015!
Който се е примирил да чете плана и да се нагажда.
За останалите, нека напишем това което мислим.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 21:43    Заглавие:  

Ами ти на политика го изби.А кое щеше да му е хубавото ако не сме в НАТО? Румания ли , Турция или Гърция щяха ли да са така добрите в момента съседки( а иначе се нанавиждаме с тях).Може да не ни харесва, но е много тънък момента между компромис и желанията.Аз лично смятам че в тази ситуация това беше правилното решение и това спомага много за международния авторитет, защото в положението което бяхме след 89г., ни гледаха доста криво, а това се отразяваше на цялата държава.В тези години трябваше да сме много гъвкави, това пораждаше разбирасе негативи(в изобилие), но има и положителни черти, а ние както винаги сме готови да плюем наред.
Българска авиация има и днес колкото да ви се струва смешно и безумно, а с това си отношение се подигравате на труда на много хора отдали се на службата в тези момент.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27521
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Окт 2006, 21:55    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Не мога да се съглася че в намаляването на ВВС от 235 самолета на 20 плюс ликвидацията на базите, военновъздушното образование и авиационната ни промишленост има каквото и да било положително!
Това беше убийство на българскита ВВС изграждани в продължение на 50 години от поколения труженици. И някакви неграмотни идиоти ги унищожиха за да се подмажат на западняците! Ако не бяхме влезли в НАТО това нямаше да стане. Върнахме се в положението в което сме били през 1912г.
Нищо положително няма.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 13 [187 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 11, 12, 13 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0633s ][ Queries: 12 (0.0059s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker