Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Курс за оцеляване в морска среда за пилоти от ВВС · Свалиха 22 българи от самолет · Северна Корея продължава ядрената си дейност · Македония може да изчезне след 10 години · Делегация на Министерството на отбраната ще посети САЩ · Самолет спука две гуми при излитане в Ню Джърси ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: УЧЕНИЕ БРИЗ 2018 С УЧАСТИЕТО НА ВМС, ВВС И СВ(21)
В момента е: Вто 21 Авг 2018, 21:51
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Сравнение между Ми-28 и Ка-50/52
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 19 [275 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 17, 18, 19 Следваща

Кой боен вертолет е по-модерен и боеспособен: Ка-50/52 или Ми-28?
Ка-50/52
62%
 62%  [ 39 ]
Ми-28
30%
 30%  [ 19 ]
Последните варианти на Ми-24
6%
 6%  [ 4 ]
Общо гласове : 62

Автор Съобщение
T-72
[Admin]


Регистриран на: 16 Яну 2004
Мнения: 10067
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Вто 31 Окт 2006, 12:13    Заглавие:  

Fallschirmjaeger написа:
NEO написа:
Smile ами нали знаеш,че никой в българия няма достъп до такива данни.На всички е ясно че разлики сигурно има(както има информация ,така има и дезинформация)тук ние просто коментираме неща от свободната преса и се забавляваме и ни е приятно.Като гледам никой от нас не се прави на голям разбирател,обсъждаме неща които ни харесват. Smile

Абсолютно! То е повече от ясно, че по принцип ТТХ на всички нови машини са завишавани и от двете страни на океана преди те да влязат в бой и производителите от кумова срама да се принудят да изнесат реалните такива. Но така като гледам нито 28, нито 50 скоро ще помиришат барут в редовна експлоатация, така че ще трябва да се задоволим с това. А и ако приемем, че и на двете машини ТТХ са занижени, то балансът се запазва. Да не говорим, че се съмнявам дори някой в руските форуми да има точните данни, а ако е примерно пряк участник в програмите да ги издаде публично. Всичко хубаво!

Наи странното е че в повечето случаи не са завишавани - а са занижавани в пресата и в книгите
Това имах предвид

_________________
Кръвта вода не става!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Вто 31 Окт 2006, 13:41    Заглавие:  

Силно занижена е способноста на тия вертолети да понасят поражения. Според мене не 30мм, ами 88, че и 105 мм снаряди не могат да намалят комфорта на полета на въпросните машини. Rolling Eyes
_________________
Истината е противоречива (с)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2169
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 10:32    Заглавие:  

Moss написа:
Силно занижена е способноста на тия вертолети да понасят поражения. Според мене не 30мм, ами 88, че и 105 мм снаряди не могат да намалят комфорта на полета на въпросните машини. Rolling Eyes

Това сериозно ли го твърдиш, или се занасяш? Аз не виждам как лопатите или втулката на носещия (носещите) винт е в състояние да издържи дори и пряко попадение от 23мм. снаряд, най-малкото защото
при работа върху тези елементи действат такива ускорения, породени от центробежните сили, които коренно променят реакцията на материалите и конструкцията, а оттам и на якостта им. Наистина не мога да разбера какво имаш пред вид. Моля те, поясни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 14:12    Заглавие:  

СН-47 май не е със съосна схема.

Иначе е вярно, че Ми-28 далеч не е иновативен като Ка-50, но пък в няко случаи проверените решения са по-удачни - автоматиката и електрониката може и да намаляват нарежението над пилота, но дали винаги ще могат да откриват скрита или точкова цел на земята, така както втори чифт очи? К-36 дава голямо предимство за сигурността на летеца, но той първо трябва да изчака да се отстрелят лопатите на НВ преди да катапултира, което пък е довело до изискването при полет в двойка Ка-50 да летят на отстояние от 150м един от друг, за да не се получи поразяване от отстреляните винтове на втория вертолет. Тук милевци просто са направили енергопоглъщащо шаси на своя Ми-28 /поема удар с до 15м/с/, което май е по-удачно при поразяване на машината на метри от земята.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2169
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 15:21    Заглавие:  

onufrii написа:
СН-47 май не е със съосна схема.

Иначе е вярно, че Ми-28 далеч не е иновативен като Ка-50, но пък в няко случаи проверените решения са по-удачни - автоматиката и електрониката може и да намаляват нарежението над пилота, но дали винаги ще могат да откриват скрита или точкова цел на земята, така както втори чифт очи? К-36 дава голямо предимство за сигурността на летеца, но той първо трябва да изчака да се отстрелят лопатите на НВ преди да катапултира, което пък е довело до изискването при полет в двойка Ка-50 да летят на отстояние от 150м един от друг, за да не се получи поразяване от отстреляните винтове на втория вертолет. Тук милевци просто са направили енергопоглъщащо шаси на своя Ми-28 /поема удар с до 15м/с/, което май е по-удачно при поразяване на машината на метри от земята.

Абе аз като съм чел за Чинук май все съосен го изкарват, какво значи съосен не ми е много ясно, защото и Камов и Чинук в тая графа спадат, а са коренно различни. Ей това ми е най-любопитно: доколко Ми-28 е собствена инициатива на ОКБ Мил и доколко е опит да се копира Апачи. Ако пилотажът на пределно малка височина е максимално опростен тая работа и пилотът би трябвало да може да я свърши. Лично аз не смятам, че пилотите на Ка-50 биха прибягнали до катапултното кресло, просто на вертолетчиците са им различни разбиранията за оцеляване над бойното поле от изтребителите и щурмовиците.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 15:42    Заглавие:  

Това с копирането на Апача е поредната американска тъпотия - то според тях руснаците сигурно и Ленин са изкопирали от американски първоизточник. А колкото до спасяването - има нещо такова. Все пак на амолета когато спре двигател и падаш, трябва да се напусне машината. Докато при отказ на двигател при вертолета се спускаш при режим на авторотация. Ако имаш време ще отстреляш НВ и ще катапултираш, но ако летиш ниско и нямаш /което е нормално/ - блъскаш се в енергопоглъщащото шаси и се раздрусваш, но си пак невредим. Което го демонстрира и разбилият се рпеди няколко месеца австралийски Тигър.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 15:47    Заглавие:  

onufrii написа:
Това с копирането на Апача е поредната американска тъпотия - то според тях руснаците сигурно и Ленин са изкопирали от американски първоизточник. А колкото до спасяването - има нещо такова. Все пак на амолета когато спре двигател и падаш, трябва да се напусне машината. Докато при отказ на двигател при вертолета се спускаш при режим на авторотация. Ако имаш време ще отстреляш НВ и ще катапултираш, но ако летиш ниско и нямаш /което е нормално/ - блъскаш се в енергопоглъщащото шаси и се раздрусваш, но си пак невредим. Което го демонстрира и разбилият се рпеди няколко месеца австралийски Тигър.

копирането си личи - по основни елементи на схема на боен вертолет от ново поколение, но с повече броня.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 16:33    Заглавие:  

Еднакви потребности - еднави решения!
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 16:46    Заглавие:  

Естесвено, че е така.Нима няма и обратни случаи(един Ф-15, колкото и банален пример да е).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 18:55    Заглавие:  

Smile Да ви кажа на мен все пак двуместното по ми харесва.ако машината е поразена двама по лесно ще се защитят,а също така и ако единият пилот е ранен има шанс другия да му окаже първа помощ и евентуално да го маскира и пази докато дойде спасителния екип.Ако пилота е сам и тежко ранен шанса да оцелее драстично намалява.Мисля че този аргумент не е никак за пренебрегване Smile Idea
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flanker


Регистриран на: 19 Яну 2004
Мнения: 1793

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 20:27    Заглавие:  

Какво ви тормоzи толкова КА 50, който му трябва 2местен, има си Ка 52 и проблема е реШен от тая гледна то4ка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2169
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 20:49    Заглавие:  

Flanker написа:
Какво ви тормоzи толкова КА 50, който му трябва 2местен, има си Ка 52 и проблема е реШен от тая гледна то4ка.

Flanker, не знам дали си ми чел предишните постове, но точно това попитах: Ка-52 пълноценен боен вариант ли е и ако да кой е по-добър Ка-52 или Ка-50-2, или въобще кой Ка-50 е по-добър: едноместен или двуместен? Какво е твоето мнение?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flanker


Регистриран на: 19 Яну 2004
Мнения: 1793

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:04    Заглавие:  

Скромното ми мнение тендира към Ка 52, поради горепосочените причини, но zа палноценност не бих могъл да кажа ниЩо, първо сам страничен наблиудател което автоматично иzклиучва обективна компетенция по въпроса, второ от малкото което съм чел поради $$ причини раzработката на КА 52 а и като цяло на серията КА 50 се влачи доста време и е доста далече от реално въоражение и иzполzване с малки иzклиучения. То и ако не беШе турския конкурс, кой zнае дали КА 52 ЩеШе да се появи скоро.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:25    Заглавие:  

На Ка-52 има по-авангардна електроника спрямо К-50(дори и нощния вариaнт).При Ка-52 е приложен новият радар "Арбалет" и възможностите през нощта са доста по-високи.Също така имаше и някаква френска електроника в Алигатора.В повечето изявления се казва че Ка-52 ще бъде нещо като водач на група, тоест с по-специално предназначение.Руснаците предпочетоха Ми-28 и Ка-52, за бройки немога да кажа, има по-добре информирани от мене те да кажат. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:31    Заглавие:  

onufrii написа:
Еднакви потребности - еднави решения!

така е, един го прави първи, другият повтаря - пример F-111 и Су-24, и след това в по-друг тон F-15 и Су-27. Е, не чак толова, колкото потребността при Ту-4 де и решението да се гребе с пълни шепи от В-29.
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 19 [275 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 17, 18, 19 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0689s ][ Queries: 14 (0.0039s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker