Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 15 Авг 2020, 15:52
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Сравнение между Ми-28 и Ка-50/52
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 19 [275 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 17, 18, 19 Следваща

Кой боен вертолет е по-модерен и боеспособен: Ка-50/52 или Ми-28?
Ка-50/52
62%
 62%  [ 39 ]
Ми-28
30%
 30%  [ 19 ]
Последните варианти на Ми-24
6%
 6%  [ 4 ]
Общо гласове : 62

Автор Съобщение
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:39    Заглавие:  

Сашо написа:
onufrii написа:
Еднакви потребности - еднави решения!

така е, един го прави първи, другият повтаря - пример F-111 и Су-24, и след това в по-друг тон F-15 и Су-27. Е, не чак толова, колкото потребността при Ту-4 де и решението да се гребе с пълни шепи от В-29.
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.

Какво имаш предвид,според мен Су27 и Ф15 са много различни,общото по между им е функциите(все пак за разлика от двойката Ф111 и Су24,там О.Самойлович си казва как стоят нещата)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:40    Заглавие:  

NEO написа:
Сашо написа:
onufrii написа:
Еднакви потребности - еднави решения!

така е, един го прави първи, другият повтаря - пример F-111 и Су-24, и след това в по-друг тон F-15 и Су-27. Е, не чак толова, колкото потребността при Ту-4 де и решението да се гребе с пълни шепи от В-29.
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.

Какво имаш предвид,според мен Су27 и Ф15 са много различни,общото по между им е функциите(все пак за разлика от двойката Ф111 и Су24,там О.Самойлович си казва как стоят нещата)

първия вариант на Су-27. Като обща аеродинамична схема, размери и ттх.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:48    Заглавие:  

Сашо прав си един прави първи друг повтаря - МиГ-25>> F-15 !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:49    Заглавие:  

Very Happy Доколкото съм чел още първия вариант на Су27 е с интегрална аеродинамична схема(акад.Бюшгенс го оприличил на "интегрална каша"),а иначе само макет подобен на Ф15 е обдухван в ЦАГИ.(Много се извинявам за отклонението от темата Embarassed Embarassed Embarassed )
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2168
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:55    Заглавие:  

NEO написа:
Very Happy Доколкото съм чел още първия вариант на Су27 е с интегрална аеродинамична схема(акад.Бюшгенс го оприличил на "интегрална каша"),а иначе само макет подобен на Ф15 е обдухван в ЦАГИ.(Много се извинявам за отклонението от темата Embarassed Embarassed Embarassed )

Няма как иначе да е. Това (Т-10 първи вариант) не беше ли първият руски проект интеграл? Сега малко се отплеснахме. Мен не ме интересува особено дали 28 е копие или не, а дали е удачна бойна платформа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 22:05    Заглавие:  

Fallschirmjaeger написа:
NEO написа:
Very Happy Доколкото съм чел още първия вариант на Су27 е с интегрална аеродинамична схема(акад.Бюшгенс го оприличил на "интегрална каша"),а иначе само макет подобен на Ф15 е обдухван в ЦАГИ.(Много се извинявам за отклонението от темата Embarassed Embarassed Embarassed )

Няма как иначе да е. Това (Т-10 първи вариант) не беше ли първият руски проект интеграл? Сега малко се отплеснахме. Мен не ме интересува особено дали 28 е копие или не, а дали е удачна бойна платформа.

Ами да,първия " интеграл" е иначе лично за мен Ми28 е"човека с пушката"т.е. за мен е №1 Very Happy Very Happy Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 22:27    Заглавие:  

Имайки предвид че този тип машини са близо до "лошите момчета с големите пушки" Wink руския подход е по добър в случая от щатския... поне доколкото чета спецификациите де. Ми-28 е по тежък но и по-брониран от Апача. От друга страна съосната схема на Ка-50/52 въпреки несъмнените си предимства , мисля, си има и големите несостатъци - опашния винт който се цитира като недостатък е доста по-малък от втория носещ винт и съответно доста по-трудна цел, докато двете въртящи се в противоположна посока витла на Камовия създават доста /двойно/ по плътна завеса, която по сигурно ще "събира" изстреляните по въртолета куршуми и снаряди. Видяхме какво става когато се засрещнат лопатите на носещия , а съм сигурен че подобно нещо може и да се получи при улучване.
Другия път е да се създаде малка и подвижна машина, каквито са Кобрата или Дифендъра обаче май тук за такъв случай не става дума.

_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 22:58    Заглавие:  

Сашо написа:
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.


Смътни съмнения са ме налегнали, дали ще я бъде тая хубавиня. Вече и за копия силите не стигат...

_________________
WE OWN THE NIGHT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7776
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 23:48    Заглавие:  

Цитат:
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.


тази интересна идея пък откъде се роди? Сухой правят ПАК ФА, който е тежък изстребител, по-тежък от Ф-22 (до 35 тона, че даже за 40 се чува). еднодвигателен ЛФИ май няма и да има - гласеният за тази роля проект на МиГ също е с два двигателя...

колкото до копирането - който може - го прави, при това творчески, като пести сили и средства. а да се твърди, че Су-27 е копиран от Ф-15 е пълна глупост, разбира се.
виж, който не може да си прави мощни космически двигатели, дори и да ги копира, си ги купува...

колкото до самия Ф-35 - я да питам идеята за двигателя му и цялостната схема откъде е?

Последната промяна е направена от калло на Чет 02 Ное 2006, 00:45; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7776
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 23:50    Заглавие:  

yautja написа:
Сашо написа:
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.


Смътни съмнения са ме налегнали, дали ще я бъде тая хубавиня. Вече и за копия силите не стигат...


От - твойте сили очевидно за нищо не стигат, дори за лаишко-компетентен коментар
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 23:59    Заглавие:  

калло написа:
yautja написа:
Сашо написа:
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.


Смътни съмнения са ме налегнали, дали ще я бъде тая хубавиня. Вече и за копия силите не стигат...


От - твойте сили очевидно за нищо не стигат, дори за лаишко-компетентен коментар


Ама няма смисъл да се дръглява с тебе, спря да ми е интересно. Кой бил прав, кой крив- времето ще покаже Cool

Не мисля, че личните нападки на калло към yautja ще решат проблемите на руското самолетостроене. А, и освен това yautja има право да си изразява личното мнение свободно, и ако на някой това не му харесва, то това си е проблем на този някой.

_________________
WE OWN THE NIGHT

Последната промяна е направена от yautja на Чет 02 Ное 2006, 09:45; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 02 Ное 2006, 00:07    Заглавие:  

yautja написа:


Ама няма смисъл да дръглява с тебе, спря да ми е интересно. Кой бил прав, кой крив- времето ще покаже Cool


за тези му думи не знам... ама за доста други неща Кало се е оказвал доста прав, не ми се рови сега по стари теми, ама ти ако имаш желание го направи Laughing

_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 02 Ное 2006, 10:18    Заглавие:  

NEO написа:
и ако единият пилот е ранен има шанс другия да му окаже първа помощ и евентуално да го маскира и пази докато дойде спасителния екип.


Който в двойката Ми-28 се явява втория вертолет - неслучайно милевци са оставили отсек за двама души зад кабината.


SHIKO написа:
Ка-52 ще бъде нещо като водач на група, тоест с по-специално предназначение.Руснаците предпочетоха Ми-28 и Ка-52, за бройки немога да кажа, има по-добре информирани от мене те да кажат. Smile


Ако не бъркам и Ми-28 и Ка-52 са поръчани по 40бр, но докато Ми-28 е с перспективата да стане новия щурмови армейски вертолет, то Ка-52 е, както самите руснаци казват `вертолет за спецоперации`, т.е. - ще замени Ка-29 както се ползваше в Чечня. Като цяло доста измъчена история - и двете машини са много добри, но всичко си е май здраво задкулисни игри - първо Ка-50 беше победител в конкурса, после Ми-28, накрая тази ограничена поръчка за Ка-52 се явява малко компромисна. Здраве да е - да видим двете машини в строя, пък тогава най-добре ще може да се каже кой колко струва!

За Су-27 Сашо е прав в едно отношение - машината е разработвана като изтребител с потенциал измерващ се като превъзхожзащ този на F-15, т.е. - от тази гл.т. наистина машината на суховци е последваща американската. Но и аз си мисля, че Т-10 още от началото е с интегрална аеродинамчна схема, докато първия ескизен проект на МиГ-29 е с нормална схема, и в последствие и МиГ вземат интегралната.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2168
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Чет 02 Ное 2006, 10:22    Заглавие:  

калло написа:
Цитат:
Дори и сега - F-35 и изделието дето го мъчът в Сухой - еднодвигателно, универсално, все някога ще го видим.


тази интересна идея пък откъде се роди? Сухой правят ПАК ФА, който е тежък изстребител, по-тежък от Ф-22 (до 35 тона, че даже за 40 се чува). еднодвигателен ЛФИ май няма и да има - гласеният за тази роля проект на МиГ също е с два двигателя...



Калло, това, което аз съм виждал из интернет, естествено само като компютърна анимация е някакво чудо, озаглавено Су-55 (или някакво подобно число, щото това с номерациите на ОКБ Сухой такъв Батак стана, че... ), което по същество е с почти същата аеродинамична компановка като Су-33.
http://aeroweb.lucia.it/rap/RAFAQ/six5th_s55a.jpg&imgrefurl=http://aeroweb.lucia.it/rap/RAFAQ/six5th_6.html&h=297&w=400&sz=25&hl=bg&start=1&tbnid=OXhRSQpYkl_zNM:&tbnh=92&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3DSukhoi%2B-%2B55%26svnum%3D100%26hl%3Dbg%26lr%3Dlang_bg%26newwindow%3D1[/url]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fallschirmjaeger


Регистриран на: 21 Сеп 2006
Мнения: 2168
Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Чет 02 Ное 2006, 10:57    Заглавие:  

SHIKO написа:
На Ка-52 има по-авангардна електроника спрямо К-50(дори и нощния вариaнт).При Ка-52 е приложен новият радар "Арбалет" и възможностите през нощта са доста по-високи.Също така имаше и някаква френска електроника в Алигатора.
Е, нали и електрониката на Ердоган беше смесица от израелска и френска.

Цитат:
В повечето изявления се казва че Ка-52 ще бъде нещо като водач на група, тоест с по-специално предназначение.Руснаците предпочетоха Ми-28 и Ка-52, за бройки немога да кажа, има по-добре информирани от мене те да кажат. Smile

Това за водача на група аз го разбирам като руски аналог на Кайова. Само че и най-беглият поглед показва колко различни са двете машини. От друга страна се посочваше, че боен полк на АА би включвал ескадрила с 12 Ка-50 оптимизиран за нощни бойни действия (Н или Ш май беше означението), 2 ескадрили с по 12 стандартни Ка-50 и звено с 4-6 Ка-52. Мисълта ми е, че това са цели три модификации. Ако е доказано, че двуместният вариант е по-удачен и Ка-52 е напълно боеспособен вариант не е ли възможно и толкова ли е трудно да се унифицира паркът на 52-ки с възможности за водене на бойни действия при нощни условия?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 19 [275 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 17, 18, 19 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1265s ][ Queries: 14 (0.0173s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker