Private Colleger of transportation
image image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Панко Анчев : Руската победа в Сирия и бъдещето на България · Али Роуз сипва горещото кафе за четвъртък.Ако искате да го пиете заедно ГАЛЕРИЯ 18++++ · Путин: С Тръмп си говорим на малко име! Руският президент предупреди САЩ да не използват сила срещу Северна Корея! · Су-34 с победоносно завръщане в Русия · Оскверниха с надпис на турски Военно-морския музей във Варна · Русия реши: Доживотен затвор за всеки, който вербува терористи ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 14 Дек 2017, 20:50
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
4x4, 6x6, 8x8 или Армията на колела...
Модератори: Super Flanker
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 38 [568 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 36, 37, 38 Следваща
Автор Съобщение
Flanker


Регистриран на: 19 Яну 2004
Мнения: 1793

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 00:23    Заглавие:  

,,,,
Последната промяна е направена от Flanker на Вто 20 Ное 2012, 19:08; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Бай Ганьо


Регистриран на: 17 Фев 2005
Мнения: 4475

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 00:34    Заглавие:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Боцман


Регистриран на: 03 Мар 2006
Мнения: 906
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 00:45    Заглавие:  

И ако все пак имаме проблем с УАЗ-ката, поглеждаме тук!
Заслужава внимание.... Very Happy Very Happy Very Happy

http://www.uazbuka.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flanker


Регистриран на: 19 Яну 2004
Мнения: 1793

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 00:50    Заглавие:  

,,,,
Последната промяна е направена от Flanker на Вто 20 Ное 2012, 19:08; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 08:46    Заглавие:  

калло написа:
тази глупост я видях в предаването на БиБиСи Топ гиър. та там водещият караше таквози нящо, което имаше и указател за харча. та той посочи и го каза, и ясно се видя 1/2 галон на миля (1,8л). и обяви - "ако американците решат да установяват демокрация и във Великобритания, не бих им препоръчал да го правят с тая машина"...
Грешно си запомнил. Това се случи, като го понастъпи - моментен разход при повечко газ, а не среден. Затова средният разход при изпитания е нисък - макар че 18/100 е прекалено малко според мен за 5-литров двигател. Сигурно изпитанието включва 1000 км по магистрала, 50 км в град и 10 км по пресечена местност ;)
Но не бива да забравяме, че H2 е някаква порнография, нямаща много общо с Humvee освен ръбестите контури.
Flanker написа:
само дето и до ден днешен им се чудя, какво са захапали за камионите тея бензинови двигатели та като почнеш УАЗ, ЗИЛ, УРАЛ, ГАЗ и т.н. е то тея машини си плачат за дизели.
Ами не могат бе! И не искат. Това да не е да правиш двигатели за танкове - двигателят на камион трябва да издържа 1 милион километра, а не хиляда - две хиляди. А при цената на бензина в СССР не е имало особена необходимост от дизел. Дори и в момента е така - бензинът в Русия е на половината от цената у нас, а нашата цена е една от ниските в Европа и май най-ниската в Европейския съюз (поне докато не влязат новите акцизи).
Цитат:
Сещам се и за едно рали което не знам дали още го правят от нос емине по билото на Стара планина до незнам си кой връх. 3 години подред го печели УАЗката, пред останалите участници с японски, европейски и т.н. джипове.
Мързи ме да търся подробности за класирането от минали години, но ето една тема за размисъл:
Класиране на офроуд-шампионата от 2006 - поетапно и крайно, като крайното е най-отдолу и са написани марките на колите. Предполагам, че някои, като видят колко малко точки са спечелили УАЗ-ките, ще кажат, че хората са бедни и не са участвали. Ами не знам, може и така да, ама малко се съмнявам ;)
Бай Ганьо написа:
Но пък и като бивш офицер съм категоричен - тази машина не е за армията!
Би ли обяснил защо според теб "Лендроувър Дифендър" не е за армията?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7459
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 10:05    Заглавие:  

след като потвърждаваш казаното от мен, очевидно НЕ СЪМ ГО ЗАПОМНИЛ ГРЕШНО. никъде не съм писал, че това е среден разход.
ПП - а как стоят нещата с Париж-Дакар при камионите?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dragon x


Регистриран на: 26 Яну 2004
Мнения: 1629
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 10:36    Заглавие:  

Камазите харчеха 100/100 в Париж - Дакар, ама все пак са над 500 к.с. и тежат 7-8 тона (предполагам). Виждал съм как изпреварват дори състезателни автомобили на правите отсечки.
Естествено като става дума за нови автомобили всички се сещат за Хъмвитата, но има и доста други алтернативи.

_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 10:37    Заглавие:  

bsb , руснаците са избягвали дизеловите двигатели по една много проста причина - студа. Подгревателните свещи са нещо много полезно обаче когато дизела и в резервоара се сгъсти до степен да не минава през тръбичките нещата отиват на зле. а за цената на бензина тук и из Европата. в германия цената в Германия беше 80-90 евроцента когато тук цената беше 1,30-1,40 в Австрия около евро. Прецени какви са техните заплати и какви нашите Wink тоест цените и тук вече са изравнени със световните. В Русия е естествено да са по-ниски те все пак са производител а не вносител. А военните разхода ги касае единствено що се отнася до оперативния радиус на машината, иначе гледат доколко е издръжлива и идиотоустойчива Very Happy
_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ежко-бежко

Регистриран на: 31 Май 2005
Мнения: 164

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 12:11    Заглавие:  

Темата малко се поизмести от първоначалната си идея, според мен.

Колко харчел Н2 (ми по-малко отколкото ГАЗ 66), офф-роуд представянето на разни наточени и насъскани УАЗ-ки (в които май само тенекиите са оригинални) и прочее...
Пак казвам - на съвстските/руските военни автомобили им куца не концепцията и конструкцията, а изпълнението!
Не е сериозно да имаш возило, около което трябва да шаманстваш полвин час преди да запали и да не е сигурно, че всъщност ще запали изобщо. Не е сериозно да имаш возило, на което сателитните зъбчатки из диференциалите стават на парчета за 200-300 км. Не е сериозно на всеки 1000-2000 км да трябва да гресираш, затягаш, регулираш, забърсваш, набиваш и прочее манипулации, за да не те остави возилото по полигона някъде (да не говорим да го опънеш из пущинака някъде)

Просто е несериозно да се трърди, че която и да било УАЗ-ка имала някакви предимства пред един G-ваген в армейска спесификация. Несериозно е да се твърди, че УАЗ-ката е по-добра и от Дифендър в армейска спесификация.

Друг въпрос е ако нашите нови G-вагени не са MILSPEC, ами някакви по-обикновени... за това вината е на 'експертите по офсета' в заведението именуващо се МО.

Що се отнася до съветските/руски автомобилни дизели - просто не са могли и немогат да направят читав дизел. Както някой каза автомобилният дизел не е като танковия...
Много отдавана (поне от 25 години) студът не е проблем за един добре направен дизел. Да оставим на страна предимства като по-голям ресурс, по-проста поддръжка, икономичност, по-висока устойчивост на лоши атмосферни условия и т.н. Колкото един дизел го мъчи студът, 100 пъти повече влагата мъчи бензиновите. Само за пример - кошмарната 'водоустойчива' запалителна система на ЗИЛ 131 например Twisted Evil
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 13:45    Заглавие:  

КаМАЗ в Париж-Дакар имат общо със серийните само името - супермощни чудовища, които наистина летят - ако не греша са достигали 210км/ч по етапите. Не случайно откакто са влезли в състезанията печелят всяка година. Но все пак това не идва от нищото - руснаците имат един лаф - `където и КаМАЗ не може да мине` Wink ! За УАЗ - до преди година-две наистина печелеха всяко оф-роуд състезание. Явно просто хората са започнали да ги заменят със западни джипове, ама и който се е качвал на уазка знае защо Laughing ! Все пак проходимостта им е уникална - карали са ме по планински терен, където катерехме кални склоове на които и човек е би останал прав, почти отвесни стени високи по 2м и други подобни лудници Cool ! Девойката отзад накрая искаше да избяга от нас Twisted Evil ! Вярно - машината беше с подобрения! Имаше вентилатор в купето Laughing ! А за хамърите мога само да дам за пример отново Париж-Дакар - преди май три или четири години участваха 3 хамъра. Самите пилоти казваха, че се влачат последни заради огромния разход на гориво и ниската проходимост /!!!/, многото и чести повреди, а към средата на дистанцията се изпочупиха и отпаднаха и трите.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 13:59    Заглавие:  

Han Solo написа:
bsb , руснаците са избягвали дизеловите двигатели по една много проста причина - студа. ......
А военните разхода ги касае единствено що се отнася до оперативния радиус на машината, иначе гледат доколко е издръжлива и идиотоустойчива :D
Хайде, хайде, като че ли не помниш как във всяка руска статия се разказваше колко по-умно от германците постъпили руските конструктори, избирайки дизелов двигател за Т-34. Иначе и този проблем си има решение - бензинова печка за загряване на системата (не че знам какъв е подходът при танковете).
А икономичността съвсем не е за подценяване. Докато за танковете тя е някъде в последните места в списъка с приоритети, за масовите армейски машини като БТР (в най-общ смисъл), разузнавателни и патрулни машини това не е така. Колкото по-малко гориво харчат машините, толкова по-малко гориво трябва да се кара на фронта. А война без логистика не се печели.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7459
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 14:09    Заглавие:  

Цитат:
Докато за танковете тя е някъде в последните места в списъка с приоритети


ъъъ? дали?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Gaden Gogi

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1407
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 14:10    Заглавие:  

проблемът при Т-34 са го решавали като са кладялиогън под дъното на машината, а за другите машини включая камионите: вначалототочно логистиката е била важна: по-голяма част от парка ебилана бензин и е било неудобно да се кара и навта, отделно дето така и не успяват да създадат читав дизел (пък и бензин като се има предвид с колко двигателя са ранните БТР).
За любопитните в М-Хоби имаше серия статии за руските армейски автомобили и за БТР-60-70
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Бай Ганьо


Регистриран на: 17 Фев 2005
Мнения: 4475

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 14:26    Заглавие:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Бай Ганьо на Съб 18 Ное 2006, 16:33; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flanker


Регистриран на: 19 Яну 2004
Мнения: 1793

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 14:27    Заглавие:  

,,,,,,
Последната промяна е направена от Flanker на Вто 20 Ное 2012, 19:09; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 38 [568 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 36, 37, 38 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2705s ][ Queries: 14 (0.0049s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker