Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Несметно съкровище: Започна операцията по изваждането на руския крайцер със злато за над 130 милиарда долара на борда (ВИДЕО · ПАН.БГ - БЕЗ КОМЕНТАР : ВСЕОБЩА ЕВТАНАЗИЯ НА БЪЛГАРИЯ · Военнослужещи от Сухопътните войски участват в националното военноморско учение Бриз - 2018 · Владимир Жириновски иска да съди Европа за 1 трлн. евро · Тръмп: Някои предпочитат война с Русия · Президентът Румен Радев ще посети авиобаза Граф Игнатиево ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Thu 19 Jul 2018, 04:03
All times are UTC + 2
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
4x4, 6x6, 8x8 или Армията на колела...
Moderators: Super Flanker
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 3 of 38 [568 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 36, 37, 38 Next
Author Message
Flanker


Joined: 19 Jan 2004
Posts: 1793

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 00:23    Post subject:  

,,,,
Last edited by Flanker on Tue 20 Nov 2012, 19:08; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
Бай Ганьо


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 4475

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 00:34    Post subject:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
Боцман


Joined: 03 Mar 2006
Posts: 908
Location: Варна

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 00:45    Post subject:  

И ако все пак имаме проблем с УАЗ-ката, поглеждаме тук!
Заслужава внимание.... Very Happy Very Happy Very Happy

http://www.uazbuka.ru/
Back to top
View user's profile Send private message 
Flanker


Joined: 19 Jan 2004
Posts: 1793

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 00:50    Post subject:  

,,,,
Last edited by Flanker on Tue 20 Nov 2012, 19:08; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
bsb

Joined: 05 Jan 2004
Posts: 237
Location: София

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 08:46    Post subject:  

калло wrote:
тази глупост я видях в предаването на БиБиСи Топ гиър. та там водещият караше таквози нящо, което имаше и указател за харча. та той посочи и го каза, и ясно се видя 1/2 галон на миля (1,8л). и обяви - "ако американците решат да установяват демокрация и във Великобритания, не бих им препоръчал да го правят с тая машина"...
Грешно си запомнил. Това се случи, като го понастъпи - моментен разход при повечко газ, а не среден. Затова средният разход при изпитания е нисък - макар че 18/100 е прекалено малко според мен за 5-литров двигател. Сигурно изпитанието включва 1000 км по магистрала, 50 км в град и 10 км по пресечена местност ;)
Но не бива да забравяме, че H2 е някаква порнография, нямаща много общо с Humvee освен ръбестите контури.
Flanker wrote:
само дето и до ден днешен им се чудя, какво са захапали за камионите тея бензинови двигатели та като почнеш УАЗ, ЗИЛ, УРАЛ, ГАЗ и т.н. е то тея машини си плачат за дизели.
Ами не могат бе! И не искат. Това да не е да правиш двигатели за танкове - двигателят на камион трябва да издържа 1 милион километра, а не хиляда - две хиляди. А при цената на бензина в СССР не е имало особена необходимост от дизел. Дори и в момента е така - бензинът в Русия е на половината от цената у нас, а нашата цена е една от ниските в Европа и май най-ниската в Европейския съюз (поне докато не влязат новите акцизи).
Quote:
Сещам се и за едно рали което не знам дали още го правят от нос емине по билото на Стара планина до незнам си кой връх. 3 години подред го печели УАЗката, пред останалите участници с японски, европейски и т.н. джипове.
Мързи ме да търся подробности за класирането от минали години, но ето една тема за размисъл:
Класиране на офроуд-шампионата от 2006 - поетапно и крайно, като крайното е най-отдолу и са написани марките на колите. Предполагам, че някои, като видят колко малко точки са спечелили УАЗ-ките, ще кажат, че хората са бедни и не са участвали. Ами не знам, може и така да, ама малко се съмнявам ;)
Бай Ганьо wrote:
Но пък и като бивш офицер съм категоричен - тази машина не е за армията!
Би ли обяснил защо според теб "Лендроувър Дифендър" не е за армията?
Back to top
View user's profile Send private message 
калло

Joined: 09 Jan 2004
Posts: 7566
Location: София

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 10:05    Post subject:  

след като потвърждаваш казаното от мен, очевидно НЕ СЪМ ГО ЗАПОМНИЛ ГРЕШНО. никъде не съм писал, че това е среден разход.
ПП - а как стоят нещата с Париж-Дакар при камионите?
Back to top
View user's profile Send private message 
dragon x


Joined: 26 Jan 2004
Posts: 1639
Location: Варна

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 10:36    Post subject:  

Камазите харчеха 100/100 в Париж - Дакар, ама все пак са над 500 к.с. и тежат 7-8 тона (предполагам). Виждал съм как изпреварват дори състезателни автомобили на правите отсечки.
Естествено като става дума за нови автомобили всички се сещат за Хъмвитата, но има и доста други алтернативи.

_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Back to top
View user's profile Send private message 
Han Solo
[Moderator]

Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3207
Location: София

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 10:37    Post subject:  

bsb , руснаците са избягвали дизеловите двигатели по една много проста причина - студа. Подгревателните свещи са нещо много полезно обаче когато дизела и в резервоара се сгъсти до степен да не минава през тръбичките нещата отиват на зле. а за цената на бензина тук и из Европата. в германия цената в Германия беше 80-90 евроцента когато тук цената беше 1,30-1,40 в Австрия около евро. Прецени какви са техните заплати и какви нашите Wink тоест цените и тук вече са изравнени със световните. В Русия е естествено да са по-ниски те все пак са производител а не вносител. А военните разхода ги касае единствено що се отнася до оперативния радиус на машината, иначе гледат доколко е издръжлива и идиотоустойчива Very Happy
_________________
May the Force be with You
Back to top
View user's profile Send private message 
ежко-бежко

Joined: 31 May 2005
Posts: 164

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 12:11    Post subject:  

Темата малко се поизмести от първоначалната си идея, според мен.

Колко харчел Н2 (ми по-малко отколкото ГАЗ 66), офф-роуд представянето на разни наточени и насъскани УАЗ-ки (в които май само тенекиите са оригинални) и прочее...
Пак казвам - на съвстските/руските военни автомобили им куца не концепцията и конструкцията, а изпълнението!
Не е сериозно да имаш возило, около което трябва да шаманстваш полвин час преди да запали и да не е сигурно, че всъщност ще запали изобщо. Не е сериозно да имаш возило, на което сателитните зъбчатки из диференциалите стават на парчета за 200-300 км. Не е сериозно на всеки 1000-2000 км да трябва да гресираш, затягаш, регулираш, забърсваш, набиваш и прочее манипулации, за да не те остави возилото по полигона някъде (да не говорим да го опънеш из пущинака някъде)

Просто е несериозно да се трърди, че която и да било УАЗ-ка имала някакви предимства пред един G-ваген в армейска спесификация. Несериозно е да се твърди, че УАЗ-ката е по-добра и от Дифендър в армейска спесификация.

Друг въпрос е ако нашите нови G-вагени не са MILSPEC, ами някакви по-обикновени... за това вината е на 'експертите по офсета' в заведението именуващо се МО.

Що се отнася до съветските/руски автомобилни дизели - просто не са могли и немогат да направят читав дизел. Както някой каза автомобилният дизел не е като танковия...
Много отдавана (поне от 25 години) студът не е проблем за един добре направен дизел. Да оставим на страна предимства като по-голям ресурс, по-проста поддръжка, икономичност, по-висока устойчивост на лоши атмосферни условия и т.н. Колкото един дизел го мъчи студът, 100 пъти повече влагата мъчи бензиновите. Само за пример - кошмарната 'водоустойчива' запалителна система на ЗИЛ 131 например Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 13:45    Post subject:  

КаМАЗ в Париж-Дакар имат общо със серийните само името - супермощни чудовища, които наистина летят - ако не греша са достигали 210км/ч по етапите. Не случайно откакто са влезли в състезанията печелят всяка година. Но все пак това не идва от нищото - руснаците имат един лаф - `където и КаМАЗ не може да мине` Wink ! За УАЗ - до преди година-две наистина печелеха всяко оф-роуд състезание. Явно просто хората са започнали да ги заменят със западни джипове, ама и който се е качвал на уазка знае защо Laughing ! Все пак проходимостта им е уникална - карали са ме по планински терен, където катерехме кални склоове на които и човек е би останал прав, почти отвесни стени високи по 2м и други подобни лудници Cool ! Девойката отзад накрая искаше да избяга от нас Twisted Evil ! Вярно - машината беше с подобрения! Имаше вентилатор в купето Laughing ! А за хамърите мога само да дам за пример отново Париж-Дакар - преди май три или четири години участваха 3 хамъра. Самите пилоти казваха, че се влачат последни заради огромния разход на гориво и ниската проходимост /!!!/, многото и чести повреди, а към средата на дистанцията се изпочупиха и отпаднаха и трите.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
bsb

Joined: 05 Jan 2004
Posts: 237
Location: София

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 13:59    Post subject:  

Han Solo wrote:
bsb , руснаците са избягвали дизеловите двигатели по една много проста причина - студа. ......
А военните разхода ги касае единствено що се отнася до оперативния радиус на машината, иначе гледат доколко е издръжлива и идиотоустойчива :D
Хайде, хайде, като че ли не помниш как във всяка руска статия се разказваше колко по-умно от германците постъпили руските конструктори, избирайки дизелов двигател за Т-34. Иначе и този проблем си има решение - бензинова печка за загряване на системата (не че знам какъв е подходът при танковете).
А икономичността съвсем не е за подценяване. Докато за танковете тя е някъде в последните места в списъка с приоритети, за масовите армейски машини като БТР (в най-общ смисъл), разузнавателни и патрулни машини това не е така. Колкото по-малко гориво харчат машините, толкова по-малко гориво трябва да се кара на фронта. А война без логистика не се печели.
Back to top
View user's profile Send private message 
калло

Joined: 09 Jan 2004
Posts: 7566
Location: София

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 14:09    Post subject:  

Quote:
Докато за танковете тя е някъде в последните места в списъка с приоритети


ъъъ? дали?
Back to top
View user's profile Send private message 
Gaden Gogi

Joined: 12 Jan 2004
Posts: 1407
Location: София

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 14:10    Post subject:  

проблемът при Т-34 са го решавали като са кладялиогън под дъното на машината, а за другите машини включая камионите: вначалототочно логистиката е била важна: по-голяма част от парка ебилана бензин и е било неудобно да се кара и навта, отделно дето така и не успяват да създадат читав дизел (пък и бензин като се има предвид с колко двигателя са ранните БТР).
За любопитните в М-Хоби имаше серия статии за руските армейски автомобили и за БТР-60-70
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Бай Ганьо


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 4475

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 14:26    Post subject:  

Мнението е изтрито по желание на потребителя.
_________________
Не ви е срам! Ще ми се тунквате тука!
Click to see if image is larger

Last edited by Бай Ганьо on Sat 18 Nov 2006, 16:33; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
Flanker


Joined: 19 Jan 2004
Posts: 1793

PostPosted: Fri 17 Nov 2006, 14:27    Post subject:  

,,,,,,
Last edited by Flanker on Tue 20 Nov 2012, 19:09; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 3 of 38 [568 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 36, 37, 38 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Оръжейна
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0642s ][ Queries: 14 (0.0058s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker