Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Джулието Киеза: Италия трябва да се превърне в неутрална държава извън военните блокове · ПО РЪБА НА БРЪСНАЧА: ПОЛША НАСОЧВА АМЕРИКАНСКИТЕ РАКЕТИ "ПЕЙТРИЪТ" СРЕЩУ РУСИЯ! ОЧАКВАМЕ ВСЕКИ МОМЕНТ ОТГОВОРЪТ НА ПУТИН! · Две са държавите, които кредитират най-силно САЩ · Ердоган не иска мир с НАТО · В Аржентина още си търсят подводницата · Бензин от вода последното изобретение от соца (ВИДЕО) ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 19 Ное 2017, 08:54
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
Корвети клас Gowind 200
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 15 от 16 [227 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 19 Май 2011, 11:56    Заглавие:  

Hermes излиза от хангара където бе построен

http://www.youtube.com/watch?v=rAyg8Tgj2lA
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 19 Май 2011, 16:40    Заглавие:  

Изненада в последния момент - първия Gowing се казва L'Adroit и днес бе спуснат на вода

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Пушкин

Регистриран на: 02 Апр 2005
Мнения: 73
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Нед 29 Май 2011, 09:40    Заглавие:  

Така като гледам, F-16 втора ръка са ни в кърпа вързани....
http://bulgaria.indymedia.org/article/37827
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Юни 2011, 17:46    Заглавие:  

Arrow Кръстиха L'Adroit първата корвета Gowind

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
remarque


Регистриран на: 06 Окт 2009
Мнения: 170

МнениеПуснато на: Пон 01 Авг 2011, 18:03    Заглавие:  

Французите май ще изпреварят германците в усвояването на Camcopter.


Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
p.n.petkov


Регистриран на: 19 Окт 2009
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Нед 09 Окт 2011, 18:07    Заглавие:    

Моля, някой да обясни защо катамараните не са подходящи за Черно море?
Как смятат да използват руснаците катамаран пр.1239, след , като той не може да плава в открито море?
Нали съществуването на такъв вид кораби трябва да е строго обвързано със стратегията и тактиката!!!
Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 09 Окт 2011, 18:41    Заглавие:  

Това го бяхме обсъждали преди време.Ами с 2 думи - в Черно море върните са "отри","къси" а не големи и "мазни" като в океана или в Средиземно море.Сега ще ме питаш какво е къси и мазни вълни-ами мазнити и дългите са действитевна високи и дълги-те подхващат кораба и направо го носят а късите вълни са ниски и вместо да подемат кораба се удрят в него и тъй като са къси - за времето на 1 дълга вълна в Черно море получаваш 3 удара от къси вълни.За еднокорпусен короб това нее толкова страшно ,но при катамараните площа на корпуса потопен във водата е умножен по 2 и той е устойчив в спокойна вода когато воже да развие максимална скорост а при вълна получава 2 пъти повече удари и е крайно нестабилен.Сега относно 1239,ами те не са точно катамарани а кораби скегов тип или кораби на въздушни възглавници-при тях корпусите не са потопени изцяло във водата а са по-скоро над нея.И така не получава въпросните удари.Освен това 1239 са ракетни катери-с други думи-излизат,стрелят ракетите и се прибират .Не стоят в морето по 1-2-3-4 седмици а максимум 3-4 часа.Просто не са пригодени за дълго плаване и патрулиране.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
p.n.petkov


Регистриран на: 19 Окт 2009
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон 10 Окт 2011, 09:38    Заглавие:  

Благодаря за подробното обяснение. Междувременно потърсих допълнителни данни за този катамаран пр. 1239. Той наистина е комбиниран с надуваеми гумени прегради на носа и кърмата и може да се движи и на въздушна възглавница. Това го прави по-стабилен. Руснаците твърдят, че той притежава отлични мореходни качества.
Иначе използването на ракетните катери е ясно, пък и аз съм варненец и службата ми премина в поделения на ВМС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 21 Окт 2011, 14:51    Заглавие:  

Първия OPV Gowing - L'Androit бе предаден на френските ВМС

Днес 21 октомври 2011 г., само 1,5 години след разрязването на първата плоча и напълно в рамките на предвидения бюджет, водещия европейски корабостроителен гигант DCNS предаде L'Androit - първия кораб от проекта Gowind на ВМС на Франция. Корабът бе построен със собствени средства на компанията и в продължение на 3 години ще премине пълна оценка на възможностите за използване на способностите му от страна на ВМС, като остава собственост на компанията. Двата екипажа от френските ВМС ше се сменят на всеки 4 месеца, като целта е корабът да е на море 220 дни на година (7 месеца). Корабът е изключително иновативна платформа с огромен брой новит ехнологии и системи и теще бъдат изпитани от френските ВМС в мисии вцелия свят. В техния ход ще се отработва взаимодействието с бордовия БЛА, специалните съдове на командосите и бординг групите, безпилотни надводни и подводни апарати, акустичните оръдия, единната мачта на която са монтирани всички радиолокационни и комуникационни антени, мостика с пълен кръгов обзор.

Подробности в следващия брой на сп. "Клуб ОКЕАН"

DCNS: Gowind OPV L’Adroit made available to French Navy

Less than two years after construction began, the Gowind offshore patrol vessel L'Adroit, an innovative maritime safety & security platform, has been made available to the French Navy. Built by DCNS under a self-funded programme, the ship incorporates a number of major technological innovations and will now have a chance to demonstrate its operational value on French Navy missions all over the world.
The Gowind OPV L’Adroit was officially made available to the French Navy on 21 October at a ceremony attended by Bernard Huet, Executive Vice President and Deputy Managing Director of DCNS, and Vice Admiral Xavier Magne, commander of France's naval action force (FAN). The ship will be under the command of Captain Loïc Guyot and remains the property of DCNS.
"The Gowind OPV L'Adroit is emblematic of DCNS's ambitious growth strategy on the international market for small- and medium-displacement naval vessels," said Bernard Huet, Executive Vice President and Deputy Managing Director of DCNS. "DCNS is intent on developing an effective response to the world's maritime safety & security needs as the threat environment grows more complex. Our partnership with a world-class naval force is an opportunity to demonstrate the many strengths of this ship. The endorsement of the French Navy will also help to promote Gowind in international markets as a needs-responsive range of naval vessels with real operational value.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 21 Окт 2011, 14:55    Заглавие:  

Arrow Първият OPV Gowing - L'Androit бе предаден на френските ВМС


Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 21 Окт 2011, 16:18    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
remarque


Регистриран на: 06 Окт 2009
Мнения: 170

МнениеПуснато на: Съб 12 Ное 2011, 21:53    Заглавие:  

http://www.meretmarine.com/article.cfm?id=117411


Май това е бъдещето! Без значение кой ще достави лиценза!

За мен, желателно е единствено корпусите да се произведат тук. Е евентуално навигационния радар, ако някой ден се окажем капацитирани Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
barrel-rider


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 6514
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 12 Ное 2011, 22:28    Заглавие:  

Аматьорски въпрос: на една от снимките в посочената страница се виждат елементи от набора на съда, облечени в (предполагам) изолационен материал. Дали това е самият основния набор и след него обшивката? Брониране, топло- и звукоизолация как се осигуряват?

Click to see if image is larger

_________________
The Road goes on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And I must follow, if I can ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 13 Ное 2011, 11:37    Заглавие:  

Това е основният набор стрингери и шпангоути,върху тях са заварени корпусните листове.На руските кораби от вътрешната страна на корпуса има някаква 2-3 см изолация приличаща на корк(ама едвали е корк)и това е.Сега не сме 19 век че да гониш някаква бронировка,шумноста се намалява по други начини-например поставянето на агрегатите не директно в/у постаменти а на разни изолиращи/шумо и вибро намаляващи тампони и подложки(гумени най често),а термо изолацията нее приоритет №1 на военните кораби.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
barrel-rider


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 6514
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 13 Ное 2011, 14:05    Заглавие:  

Благодаря.
_________________
The Road goes on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And I must follow, if I can ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 15 от 16 [227 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2775s ][ Queries: 14 (0.0075s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker