Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВСС ще закрива военни съдилища · Операторът на летището в Мюнхен спечели концесията за летище "София" · На атола Бикини има 1000 пъти по-голяма радиация от Чернобил заради изпитанията на бомби · Заседание на Комисията по бюджет и финанси относно сделката за Ф-16 (на живо) · Дават още 12 млн. лв. на МВР, реши правителството · Юни е бил най-горещият в историята на Земята, юли на път да го последва ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 17 Юли 2019, 14:44
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Договорът ДОВСЕ
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [25 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Съб 23 Дек 2006, 16:46    Заглавие:  

tu-134 написа:
70-и явно не е нарязан и не е паметник.


Режат се силовите възли за закрепване на двигателя (шп.25), стиковъчния възел на фюзелажа (шп.28). Външно самолетът изглежда цял...

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от King_Rat на Съб 23 Дек 2006, 16:48; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Съб 23 Дек 2006, 16:47    Заглавие:  

Ахаааа- значи с "51" така става. А борд "70" според мене не е рязан изобщо. Просто е занемарен ( то не че другите не са Evil or Very Mad ) и мисля още си стои. Все пак до 2003-2004 си е бил там, както и осакатената спарка "020" ( абе видяхте ли я на снимката???- носа й го няма до първа кабина Twisted Evil ). Според мене още си стоят в тоя вид.
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Съб 30 Дек 2006, 23:54    Заглавие:  

Може ли някой да разкаже по конкретно за тоя договор- кога и с кой е подписан, кой го е наложил ( целта му е ясна Twisted Evil )...
Така също да ми каже някой ако знае докога летят тези 5 23-ки.
1) Кога 670 отива за Крумово, докога лети в Доброславци? ( с новата кокарда е- явно след '90 )
2) Докога лети "020" спарка ( новата кокарда- респ. след 1990, но по-точно, ако може). Кога и защо и е отрязан носа ( а не е дадена като паметник някъде примерно- както останалите?)?
П.С.- "020" е първия ни МиГ-23 спарка (УМ или УБ е? Embarassed ). Би трябвало да е могла да лети до 1993- 17 години календарен ресурс...
И още един въпрос- борд "36" доколкото знам лети до края- 2001 година пролетта. Той е доставен 1978- е как е летял до 2001, след като календарния ресурс му е 17 години. Имало ли е някакъв допълнителен КВР с удължаване на ресурса по календарно време? Щото иначе би трябвало още 1995 да е бракуван Confused Дори "028" спарка, която лети на 50- годишнината и закриването на базата през юли 2001,а е доставена през 1981- пак същия въпрос- 17-те години календарно време на ресурса изтичат 1998, а тя лети до 2002, дето се вика? Би трябвало някакъв ремонт за удължаване на ресурса по време да е минала преди 1998 , нали така?
Ще съм благодарен, ако ми отговорите на въпросите!

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Нед 31 Дек 2006, 00:44    Заглавие:  

Календарния ресурс може да удължи по време на КВР според техническото състояние на самолета. Например на няколко Миг-23МФ им беше удължен ресурса за да могат да летят до 2004-2005 но всеки знае как завърши тая работа. Също така днес летящите Миг-21 не биха могли да летят без удължаване на ресурса.
_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 31 Дек 2006, 09:59    Заглавие:  

2та МиГ-23 отидоха в Крумово през 94-а или 95-а. Точно преди едно шоу, "Висини" май се казваше. Тогава летеше и МиГ-29, "32" ако не се лъжа.

Спарката е МиГ-23УБ.
Ресурсът на 23-те е прменян многократно, но мисля, че след 2-я КВР е 22 години. "36" има второ КВР, както и всички летящи в началото на XXI век МиГ-23МФ/БН.

Цитат:
Също така днес летящите Миг-21 не биха могли да летят без удължаване на ресурса.


Това не е вярно.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Боцман


Регистриран на: 03 Мар 2006
Мнения: 909
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 31 Дек 2006, 09:59    Заглавие:  

Ето го и самия ДОВСЕ (на руски)

http://voennivedomstva.start.bg/link.php?id=84555
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Нед 31 Дек 2006, 21:31    Заглавие:  

King_Rat написа:


Това не е вярно.


Може и да греша. Колко е ресурса на Миг-21?

_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Сря 03 Яну 2007, 00:41    Заглавие:  

На МФ и бис - 30 календара.
Така че, може и НАТО да разпаднем и ЕС да фалираме, а пък ние( или някой от нас) пак с МиГ-21 да летим! Very Happy

_________________
Истината е противоречива (с)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 10 Мар 2011, 15:38    Заглавие:  

И последните от серията:
МиГ-21 - борд 326, полуразрушен

МиГове - 518, 41, 11, 23, 52 и още...

Нарязани МиГ-21

МиГ-21, борд 518


--------------------------------
Останалите:


МиГ-23 - бордове 51 и 70

МиГ-21, борд 133 - наранен

МиГ-21 - борд 43

МиГ-23


Нарязани МиГ-21


Ту-154:
Цитат:

Много интересни снимки на 23ките и 21ците "за рязане". 23ките са били "нарязани" по ДОВСЕ но наистина не са рязани а стават паметници. 51 става паметник в поделението в Чешнегирово а 670 още си е в Крумово. В крайна сметка през 2007 51 е нарязан.... Mad

А 21ците са още по интересни. 111 е МФ който си е нарязан, но интересно защо е предаден като се има предвид че по това време МФ са летяли в Добрич. А четирите нарязани отпред според мен са ПФМ съдейки по двуцифрените бордни номера като един е "27" а последния в редицата е нещо 52 или 50....Миг-21Ф-13 "518" отива в Радуил като паметник а "41" ПФМ става паметник в поделението в Чешнегирово. Имаш ли още снимки на тези редици? Зад 41 се виждат разни ПФ или други Ф-13 а ще бъде интересно да се види и самолетите зад 111....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пон 21 Ное 2011, 15:36    Заглавие:  

Arrow България прекратява задълженията си по Договора за обикновените въоръжени сили в Европа спрямо Русия
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [25 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0992s ][ Queries: 12 (0.0064s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker