Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 23 Сеп 2020, 01:53
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Морски бизнес-НОВИНИ ОТ БЪЛГАРИЯ
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 26 от 28 [417 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 24, 25, 26, 27, 28 Следваща
Автор Съобщение
maersk

Регистриран на: 01 Юни 2008
Мнения: 145
Местожителство: burgas/varna

МнениеПуснато на: Чет 12 Юли 2012, 12:50    Заглавие:  

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/07/12/1864159_total_shte_prouchva_za_neft_i_gaz_v_han_asparuh/?ref=novo24
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 30 Окт 2012, 16:53    Заглавие:  

Arrow ПРЕДСТОИ НАЦИОНАЛЕН МОРСКИ ФОРУМ В БУРГАС
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 22 Дек 2012, 11:22    Заглавие:  

Arrow НАГРАДИ НА БЪЛГАРСКАТА МОРСКА КАМАРА
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 08 Яну 2013, 21:39    Заглавие:  

Arrow в.КАПИТАЛ: Тихо! Концесионираме
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Сря 23 Яну 2013, 13:27    Заглавие:  

Arrow Шефът на борда на Пристанище Варна стана зам.-министър

Над 23,3 млн. лв. са приходите за 2011 г. от концесии в системата на Министерство на транспорта
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Мар 2013, 14:23    Заглавие:  

Кристиан Кръстев: Всичко започнато ще се движи на максимални обороти
13.03.2013
Ивайло Московски: Професионализмът на новия министър е гаранция за стабилността на системата

Плавният и спокоен преход към парламентарните избори, без сътресения в администрацията и търговските дружества е една от целите на новия служебен министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията Кристиан Кръстев. Той обяви това на церемония по предаване на управлението на министерството. “Нищо няма да спирам, всичко започнато ще се движи на максимални обороти“, добави Кристиан Кръстев.

Досегашният министър Ивайло Московски коментира, че Кристиан Кръстев е доказал професионализма си след години работа в сферата на транспорта, което е предпоставка, че ще изгражда стабилността на системата и ще продължи започналите проекти.

Служебният министър заяви, че ще разчита досегашният заместник-министър Валери Борисов да остане в новия екип, ако кандидатурата му бъде одобрена от служебния премиер Марин Райков. Жена ще бъде определена за втори заместник-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията до края на седмицата.

На въпрос какви стъпки ще предприеме в БДЖ, новият министър посочи, че срокът за приватизация на дружеството е удължен с 16 дни и той лично няма да допусне продажба на безценица. “Ако има приватизация, тя ще е на адекватна, пазарна цена“, каза Кристиан Кръстев. Паралелно ще бъде изработен план за оздравяване на железниците и няма да бъде чакан последният ден от приватизационната процедура, за да бъдат предприети действия за подобряване на състоянието на дружеството.

Кристиан Кръстев изрази надежди за партньорство с новия министър, отговорен за развитието на електронното правителство Роман Василев.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Апр 2013, 12:42    Заглавие:  

Лиляна Павлова: Ще работим Варна да има акваториален устройствен план

Варна да има акваториален устройствен план, който ще осигурява връзката море - пристанище – град. Такъв ангажимент за изработване на пилотен проект за морската столица пое Лиляна Павлова, водач на листата на ГЕРБ Варна, по време на среща с морския бранш в града. Заедно с нея бяха и кандидат-депутатите Иван Портних, Пламен Манушев, Емил Радев, Николай Апостолов, Светлозар Авджиев и др.

По време на срещата, която премина при изключително голям интерес, бяха поставени много въпроси и предложения за развитие на бранша. Децентрализация в сектора, създаване на условия за развитието на морския бизнес, включително и на национален гаранционен фонд към Българската банка за развитие, който да облекчава кредитирането за корабостроене, бяха част от задачите върху които ще работят кандидат – депутатите от ГЕРБ - Варна. Пламен Манушев припомни и едно от изпълнените обещания на ГЕРБ, поето през 2009 г., а именно намаляване на моряшките данъци от 10 на 1 % за плаващите под български флаг и при български корабособственик моряци. Тепърва ще се търсят варианти облекчението да се въведе и за плаващите под чужд флаг. „Виждам, че за последните 20 години сте получавали много празни обещания. Ние поемаме ангажимент само за това, което можем да изпълним, заяви Лиляна Павлова. Тя изреди и някои от важните приоритети пред ГЕРБ, касаещи морската столица – довършването на магистрала „Хемус”, преместване на пристанище Варна, създаване на пасажерски терминал, отваряне на територията от първо до трето кейово място и превръщането й в зона за развлечения. „Смятам, че едно публично-частно партньорство би бил добър вариант за развитието на порта”, заяви Лиляна Павлова. „Ще продължим да работим активно с браншовите организации, както винаги сме го правили, по всякакви теми”, допълни тя.
Пламен Манушев напомни, че от преди 6 месеца работна група към МРРБ пише Национална стратегия по интегрирана морска политика по указание на Европейския съюз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пон 03 Юни 2013, 15:59    Заглавие:  

Arrow Поздравителен адрес до министъра на транспорта Папазов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 26 Юни 2013, 12:08    Заглавие:  

Утвърдена е междуправителствената спогодба с Алжир за морско търговско корабоплаване

Министерският съвет утвърди подписаната през ноември 2011 г. междуправителствена спогодба с Алжир за морско търговско корабоплаване и предлага на Народното събрание да ратифицира документа. С него се регламентират отношенията между двете страни в сферата на морския транспорт в контекста на политиката на правителството за сътрудничество с държавите от Северна Африка.

По отношение ползването на услуги, свързани с морското търговско корабоплаване (достъп до пристанища, начисляване на пристанищни такси и налози и т. н.), всяка от двете страни предоставя на корабите на другата страна същия режим като на собствените си кораби. Взаимно се признават документите за националността на корабите, международните свидетелства за тонажа, за самоличност и правоспособност на моряците. Със спогодбата се регламентират условията за престой на моряците в пристанищата, преминаването през територията на другата страна, при смяна на екипажите, както и помощта, оказвана на бедстващи кораби.

Документът отговаря на международните стандарти и създава предпоставки за подобряване на икономическите и експлоатационни условия на работа за корабите, безопасността и сигурността на корабоплаването и защитата на морската среда.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Нед 30 Юни 2013, 14:59    Заглавие:  

Arrow Морски транспорт: първа стъпка към намаляване на емисиите
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пет 27 Сеп 2013, 15:14    Заглавие:  

Морските пристанища печелят бизнес за сметка на речните
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 01 Окт 2013, 10:50    Заглавие:  

Контейнерните ни терминали извън Топ 5 в Черно море
Източник: Maritime.bg 11:45 / 01.10.2013
© Burgas24.bg

Контейнерният терминал в румънското пристанище Констанца остава най-мощният играч в Черно море. Терминалът е на върха от 2009-а година, според украйнската компания за анализи в шипинга Informall.
От дружеството съобщиха, че данните се базират на пазарно изследване за развитието на контейнерните терминали на Черно море за първата половина на тази година. Очакван първенец остава терминалът в Констанца, следван от този в Одеса и Новоросийск.

Българските портове са извън петицата, според анализа на Informall. На терминала във Варна е отредена едва осма позиция, а този в Бургас се нарежда на 11-о място.

Въпреки класациите, родните пристанища ще увеличат товарооборота си до края на годината. Това заяви преди дни министърът на транспорта Данаил Папазов. Той подчерта, че се отбелязва много сериозен ръст в товарооборота на пристанище Варна, както и на пристанище Бургас. До момента в пристанище Варна ръстът е над 16%.

Именно в опит за подобряване конкурентноспособността, а и освобождаване на настоящата територия, се планира преместване мощностите на пристанище Варна - Изток. Това обаче не трябва да става преди да бъдат изградени нови, предупреди настоящият шеф доц. Божидар Чапаров.

"Варна Изток не трябва да се отписва от икономическия живот на страната и града. Неговото преместване трябва да бъде осъществено, ако не след, то поне успоредно с изграждане на нови пристанищни мощности, които да са в състояние да поемат целия обем товари и да осигурят работа на всички близо 1000 работника, които сега изкарват прехраната си тук", каза той когато преди месец портът счупи пореден рекорд.

Убедително на първо място сред контейнерните превозвачи остава MSC, която е на върха от 2009-а година. След нея се нареждат Maersk и ZIM.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пон 18 Ное 2013, 17:58    Заглавие:  

До края на 2014 г. ще бъдат актуализирани генералните планове на пристанищата
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пет 06 Дек 2013, 10:44    Заглавие:  

Редовни жп превози от пристанище Солун до София започват догодина
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 17 Дек 2013, 10:15    Заглавие:  

Гуцанов иска съдействие от Норвегия в корабостроенето
Народни представители проведоха официална среща в парламента с Нейно превъзходителство посланика на Кралство Норвегия по покана на Борислав Гуцанов, народен представител от ПГ на Коалиция за България и председател на Групата за приятелство България – Норвегия, предаде агенция Кросс. На срещата бе изразено взаимно удовлетворение от двете програми, по които се работи. Стана ясно, че бюджетът на програма „Културно наследство и съвременни изкуства" е в размер на близо 17 млн. евро, с национално съфинансиране. С програмата ще бъдат подпомогнати дейности за възстановяване и опазване на културното наследство, осигуряване на достъпност на културното наследство, документиране на културната история, представяне съвременни изкуства, култура и други. Още общо 126,6 млн. евро са средствата, осигурени за страната ни от държавите донори - Норвегия, Исландия и Лихтенщайн, като Норвегия предоставя 97% от финансирането. Средствата ще помогнат изпълнението на общо 15 тематични програми.
По време на разговора се стигна до извода, че България е слабо представена на туристическите борси. В тази връзка Бранимир Ботев, зам.-министър на икономиката и енергетиката, увери, че още следващата година страната ни ще има щанд на туристическото изложение в Стокхолм, което ще открие големи възможности за привличане на туристи от скандинавските страни.
Посланикът на Кралство Норвегия г-жа Грю Ларшен сподели, че е възхитена от Тракийските гробници в с. Свещари, близо до Разград, и ще се търси възможност за разкриване и запазване на историческите находки, както и засилване на туристическия поток в региона.
По време на срещата е поставен и въпросът за по-добри възможности за работа на български специалисти в Норвегия, тъй като това е пазар, който през последните години се развива, а България има много специалисти, които могат да работят във водещи компании на световно ниво.
Народният представител от КБ Борислав Гуцанов обясни, че Норвегия е водеща страна в областта на корабостроене, кораборемонта и търговското корабоплаване. Той е категоричен, че трябва да се търсят допирни точки в тази част на индустрията. Според Гуцанов един добър вариант е да бъдат разработени бързи фериботни линии между черноморските държави, най-вече България и Турция. Той е на мнение и че това ще засили туризма и стокооборота между двете страни.
„Корабостроенето в България е в окаяно състояние и би било хубаво, ако страна като Норвегия вземе участие в тази част от индустрията ни", каза Гуцанов. Той допълни, че една от коментираните теми на срещата е била и възможностите за влизане на територията на България на заводи за производство на химически торове. Депутатът обясни, че сътрудничество и търговия с български фирми има, но няма съвместно производство. „Тази стъпка, която Норвегия направи с навлизането на българския пазар на „Норд телеком", една от най-големите компании в света за телекомуникации, е обнадеждаваща и нова фаза в икономическите отношения между двете страни", заключи Борислав Гуцанов.
09.11.2013

Read more: http://narodnodelo.bg/news.php?news=78644#ixzz2niZsirpA
Under Creative Commons License: Attribution
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 26 от 28 [417 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 24, 25, 26, 27, 28 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0769s ][ Queries: 12 (0.0133s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker